Vooral die aansluiting op elkaarquote:Op woensdag 5 december 2012 14:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Sneeuwbussen met sneeuw
bussen
Hier is het hagel en regen... heel vaagquote:Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nogal ja en het regent ook weer
ja hier ook, een beetje een mix tussen die tweequote:Op woensdag 5 december 2012 14:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hier is het hagel en regen... heel vaag
Yup...quote:Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hier ook, een beetje een mix tussen die twee
Ik zie hier nu ook sneeuw ... hagel sneeuw regen... wtfquote:Op woensdag 5 december 2012 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Was eerst al bang dat ik sneeuwvlokken zag
dat dat kan in Nederland!quote:Op woensdag 5 december 2012 14:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zie hier nu ook sneeuw ... hagel sneeuw regen... wtf
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat dat kan in Nederland!
Winterslaapquote:Op woensdag 5 december 2012 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha zeker
Ik wil weer naar bedwil slapen voor de rest van de winter.
Ik ook!quote:
25 januari ben ik wel even wakker om me verjaardag te vierenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot 21 maart dan maar he
Ik doe al mijn anti regendansquote:Op woensdag 5 december 2012 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zorg even dat het hier ook weer droog wordt dan
Bezig...quote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het helpt nog niet echtdoe harder!
hier word het alleen drogerquote:Op woensdag 5 december 2012 15:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als het ophoudt kan ik naar huis dus schiet op
Hier ookquote:
Jij bent wel stoerquote:Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een lekkere sint joint opsteken wie doet ermee?
Vandaag nietquote:Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
vandaag niet vriendquote:Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dit je nieuwe hisselplekquote:
Juist vandaag toch.quote:
Heb je de krentebollen al geproefd?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier loopt niks rond voor mij, alleen promise ziet hier en die wil ik niet hosselen.
Krentenbollen? Genitiale wratten?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je de krentebollen al geproefd?
Dan moet je een lekkere kopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit hier met lange tanden zo een smerig Subway broodje te kauwen.
Bah wat ranzig .
Hoe is het met je Fok vriendin dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krentenbollen? Genitiale wratten?
Mijn buurman is homo dus hij heeft er geen last van.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als jij je zo buiten wil vertonen prima
Ding is al te duur.quote:
en pedo danquote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn buurman is homo dus hij heeft er geen last van.
Ik heb zowel geen FOK! als geen real life vriendin? Ik weet niet wat voor slechte bron jij hebtquote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe is het met je Fok vriendin dan?
Je komt echt nooit meer un vbl .
Zoals Wilders bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de kweker van de foute maatschappij
Knipoogd je buurman naar je?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn buurman is homo dus hij heeft er geen last van.
Noesquote:Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Jezus het gaat alleen maar harder nat sneeuwen
hier schijnt de zon nu.. dus mijn antiregendans werkt hier welquote:Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Jezus het gaat alleen maar harder nat sneeuwen
awh je antiregendans komt nu deze kant op, je hebt je werk goed gedaanquote:Op woensdag 5 december 2012 15:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
hier schijnt de zon nu.. dus mijn antiregendans werkt hier wel
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh je antiregendans komt nu deze kant op, je hebt je werk goed gedaan
Vandaag ook heur.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
knipoogt*
En nee, hij moet me niet.
[..]
Gisteren en eergisteren wel.
Hoiquote:
Slecht.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:26 schreef msacras het volgende:
Hoe gaat het weer met jullie allemaal?
Goed hoor en met jou?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:26 schreef msacras het volgende:
koud,moe,verveeld, het gebruikelijkequote:Op woensdag 5 december 2012 15:26 schreef msacras het volgende:
Ik zag jou op SWB forum! Denk ik iig.quote:
Wat is het SWB forum?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zag jou op SWB forum! Denk ik iig.
OT; met mij gaat het prima, afgezien van het feit dat ik zojuist zeik- en zeik- natgeregend ben.
Nederlands klimaat
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
koud,moe,verveeld, het gebruikelijkemet jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:29 schreef Taexon het volgende:
Yee me buurjongetje wist binnen 5 seconde welk liedje ik deed op me keyboard...kortom het klinkt ergens naar
Mannen die een instrument bespelen. +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Naja kan er echt maar een paar simpele liedjes op dat is hetquote:Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mannen die een instrument bespelen. +1
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Ah bah vieze hagelvlokken op mn scooterdat wordt heerlijk zitten
sekswoordenboek forumquote:
Vrouwen die het intstrument van de man bespelen. +2quote:Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik bespeel de trompet.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:34 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Vrouwen die het instrument van de man bespelen. +2
O ja dat ben ik, sexy toch? :s:SS:s;s;squote:Op woensdag 5 december 2012 15:34 schreef msacras het volgende:
[..]
sekswoordenboek forum
ik zat iig iemand met de naam appelcakes, dezelfde UI, leeftijd 14 en mannelijk dus ik dacht heuj die ken ik
onwijsquote:Op woensdag 5 december 2012 15:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
O ja dat ben ik, sexy toch? :s:SS:s;s;s
Niet zo moeilijkquote:Op woensdag 5 december 2012 15:34 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Vrouwen die het intstrument van de man bespelen. +2
Wel leukquote:Op woensdag 5 december 2012 15:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja kan er echt maar een paar simpele liedjes op dat is het
Nahquote:Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Zeker niet als je klein bent. Zuigt u maar.
Haha doe je goed!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:37 schreef Taexon het volgende:
Yee me buurjongetje is nu ook someone like you aan het leren
(Geloof het of niet hij speelt nu op me keyboard inplaats van me xbox)
Drumsquote:Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drummen is vetquote:
Lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 15:35 schreef msacras het volgende:
En ik heb lekker een glas verse jus geperst. NOM
Hahahaquote:Op woensdag 5 december 2012 15:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Drummen is vet
Ik moet voor muziek po nu zingen en drummen tegelijk, dat wordt nog wel een hele opgave
Geen van beide ooit hoeven doen met muziekles. Goede ouwe tijd.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha. Ik mocht altijd drummen zodat ik niet hoefde te zingen
Ik ookquote:
Drummen is leuk en zingen ook, dus dan maar combinerenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha. Ik mocht altijd drummen zodat ik niet hoefde te zingen
Goede leraarquote:Op woensdag 5 december 2012 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het mooie is dat het hem nog echt goed lukt ook
quote:
Vrouwen die drummenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Drummen is leuk en zingen ook, dus dan maar combineren
Alleen heb ik zelf geen drumstel dus ik kan alleen op school of bij een vriend oefenen haha
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die drummen![]()
Nee, ik ook niet. Ik wilde misschien zo'n elektrische kopen, maar dat neemt nog best veel ruimte in beslag
Binnenkort wel een keer met een FOK!ker een oefenruimte huren, ik drummen en hij gitaar spelen
Als t basisritme is lukt het wel maar het is een moeilijk jazz nummer in swing maar dan nog meer gevarieerd, en de zangpartij is ook niet heel makkelijk dus het wordt wel even pittig. Krijg ik wel een hoog cijferquote:Op woensdag 5 december 2012 15:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind zingen en drummen niet zo moeilijk
jaquote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef Bangarang het volgende:
Zit iedereen hier nog op de middelbare school?
Jij bazinquote:
Blijven oefenen, lukt vast welquote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Als t basisritme is lukt het wel maar het is een moeilijk jazz nummer in swing maar dan nog meer gevarieerd, en de zangpartij is ook niet heel makkelijk dus het wordt wel even pittig. Krijg ik wel een hoog cijfer
Neen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef Bangarang het volgende:
Het nadeel is alleen dat zijn handen veel kleiner zijn dus hij moet zijn hand anders op de keyboard houden... en dat brengt mij weer in de warquote:
Ah jazz is inderdaad wat moeilijker maar lukt wel hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Als t basisritme is lukt het wel maar het is een moeilijk jazz nummer in swing maar dan nog meer gevarieerd, en de zangpartij is ook niet heel makkelijk dus het wordt wel even pittig. Krijg ik wel een hoog cijfer
O dat ken ik, ik speel ook piano en heb enorm kleine handen wat er nog wel eens voor zorgt dat ik zelf een oplossing moet zoeken.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het nadeel is alleen dat zijn handen veel kleiner zijn dus hij moet zijn hand anders op de keyboard houden... en dat brengt mij weer in de war
Akoustischquote:Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bazinAkoustisch of elektrisch? Niet dat het veel uit maakt
[..]
Blijven oefenen, lukt vast wel
[..]
Neen.
Ah mijne handen zijn ook kleinquote:Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het nadeel is alleen dat zijn handen veel kleiner zijn dus hij moet zijn hand anders op de keyboard houden... en dat brengt mij weer in de war
Klopt, ik mag er zelfs 7 jaar vertoeven, leuk hè.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:45 schreef Bangarang het volgende:
[..]
De mooiste tijd van je leven. Geniet er maar van.
Subway club . Tering wat gaat het hard hier.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het over lekker, niet over de prijs. Wat had je dan?
Ik kan zelf ook heel weinig en als ik 2 handen ga gebruiken op me keyboard raak ik denk helemaal in de warquote:Op woensdag 5 december 2012 15:45 schreef msacras het volgende:
[..]
O dat ken ik, ik speel ook piano en heb enorm kleine handen wat er nog wel eens voor zorgt dat ik zelf een oplossing moet zoeken.Daardoor gaat ook gitaar spelen moeilijk, haha.
leef met me buurjongetje meequote:Op woensdag 5 december 2012 15:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah mijne handen zijn ook klein
Je moet ook gegrilde kip nemen met extra baconquote:Op woensdag 5 december 2012 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Subway club . Tering wat gaat het hard hier.
Geen TC, ben zo vrij. Als je daar nou eerder mee kwamquote:Op woensdag 5 december 2012 15:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook heel weinig en als ik 2 handen ga gebruiken op me keyboard raak ik denk helemaal in de war
[..]
leef met me buurjongetje mee
Mensen zin in TC?
Gossiedomme denk er nu pas aan stomme jongenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet ook gegrilde kip nemen met extra bacon
[..]
Geen TC, ben zo vrij. Als je daar nou eerder mee kwam
Vanavond ben ik er welquote:Op woensdag 5 december 2012 15:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gossiedomme denk er nu pas aan stomme jongen
kan nu nietquote:Op woensdag 5 december 2012 15:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook heel weinig en als ik 2 handen ga gebruiken op me keyboard raak ik denk helemaal in de war
[..]
Mensen zin in TC?
Tot 4 jaar geleden wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef Bangarang het volgende:
Ja maar wel lastigquote:
Hahaquote:Op woensdag 5 december 2012 15:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Mensen zin in TC?
Hehehequote:Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef msacras het volgende:
Gedichten schrijven
Allang blij dat rijmwoordenboek.nl het nog doet, vorig jaar lag de server uit op 5 december, dat was wel redelijk jammer.
Arme jij.. knuffelquote:Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja met rode/blauwe handen alles
Naahwquote:Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja met rode/blauwe handen alles
Ik moet ook nog andere schoenen... als het nu hard regent pak ik meestal me werkschoenen want me vans zijn net sponsenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is wel nodig ja, zelfs mn voeten zijn doorweekt, kutschoenen
Heb ik geen last van bij mijn Vansquote:Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik moet ook nog andere schoenen... als het nu hard regent pak ik meestal me werkschoenen want me vans zijn net sponsen
hahaha ik hoorde al sopsopsopquote:Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik moet ook nog andere schoenen... als het nu hard regent pak ik meestal me werkschoenen want me vans zijn net sponsen
Bahhhhquote:Op woensdag 5 december 2012 15:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik hoorde al sopsopsopzo'n vies gevoel
kut héquote:
klopt voelt echt goorquote:Op woensdag 5 december 2012 15:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En dan ben je thuis, probeer je ze droog te maken, maar dan zijn ze koud en klam en lukt dat nietquote:Op woensdag 5 december 2012 15:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja zo viesquote:Op woensdag 5 december 2012 15:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bahhhhbij me oude werkschoenen was dat ook altijd... dat gevoel
beter die sneeuw gaat alleen bij jou vallen en niet hierquote:Op woensdag 5 december 2012 15:59 schreef AppelCake het volgende:
Omg, superdikke sneeuwvlokken hier nu!
Hoi pannenkoek.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hallo iedereen trouwens, tis alweer een tijdje geleden dat ik hier was
zelfs mijn gympen zijn beter waterdicht dan deze laarzen dus dat wordt op gympen deze winterquote:Op woensdag 5 december 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan ben je thuis, probeer je ze droog te maken, maar dan zijn ze koud en klam en lukt dat niet
Nu hebben mijn konijnen het koud.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
beter die sneeuw gaat alleen bij jou vallen en niet hier
Je ging toch kijken voor nieuwe laarzen?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zelfs mijn gympen zijn beter waterdicht dan deze laarzen dus dat wordt op gympen deze winter
Ja maar ze hadden niks wat ik leuk vond, de naaiers.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je ging toch kijken voor nieuwe laarzen?
haha old schoolquote:Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ken je deze:
Die speelde ik bij de muziekband
Mehquote:Op woensdag 5 december 2012 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden niks wat ik leuk vond, de naaiers.
Meh dat is wel duur jaquote:Op woensdag 5 december 2012 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar ik zag leuke laarzen.. €235,- dat gaat me met iets te furrr
ik eet alleen pas laat en kan pas rond 10 uurquote:Op woensdag 5 december 2012 16:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Na het eten moeten we gewoon met een hele grote groepis gezellluugggggg
I knowquote:Op woensdag 5 december 2012 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nogal ja, het geld groeit me niet op mijn rug
quote:
Haha, hier gewoon 6 en inmiddels al 3 jaar op mezelf. Vrijheid alles.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, ik mag er zelfs 7 jaar vertoeven, leuk hè.![]()
ik geniet wel, alleen druk. Ik kijk wel uit naar m'n m'n studententijd, daar heb ik ook nog eens geen last van ouders. Perfect leven.
Te veel is niet leuk, dan kun je het niet bijhoudenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Na het eten moeten we gewoon met een hele grote groepis gezellluugggggg
ik kom al niet meer vanavondquote:Op woensdag 5 december 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te veel is niet leuk, dan kun je het niet bijhouden
Natuurlijk welquote:Op woensdag 5 december 2012 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kom al niet meer vanavond
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk welsowieso heb ik geen definitie gehangen aan te veel
Noesquote:Op woensdag 5 december 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik ga wel in een hoekje huilen vanavond
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik eet alleen pas laat en kan pas rond 10 uur
Hoekje bij de rattenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik ga wel in een hoekje huilen vanavond
Kom danquote:Op woensdag 5 december 2012 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het is gezellig met meerderen
Heel leuk jáh!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het is gezellig met meerderen
Ja alleen ik heb geen ratten en dan moet ik de kou weer in om bij de ratten te komen maar is 10 uur goed of niet?quote:
Ik wil TC!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:13 schreef Taexon het volgende:
Kom op, nog mensen die ook TC willenbeetje saai zo hoor
Ik kan niet TC'en. Pas rond 7 uur of zo.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:13 schreef Taexon het volgende:
Kom op, nog mensen die ook TC willenbeetje saai zo hoor
Ja 10 uur is goedquote:Op woensdag 5 december 2012 16:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja alleen ik heb geen ratten en dan moet ik de kou weer in om bij de ratten te komen maar is 10 uur goed of niet?
Ja maar het viel ook zo erg opquote:Op woensdag 5 december 2012 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha jij opeens: appel je gulp staat openik had het niet meer
Ja ditquote:Op woensdag 5 december 2012 16:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik let niet op de gulp van appel eerlijk gezegd
ik snap je nietquote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik kijk naar jou betekent het niet dat jij ook zo naar mij kijkt.
Je kon het niet missen hij stond 5 cm van zijn camquote:Op woensdag 5 december 2012 16:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik let niet op de gulp van appel eerlijk gezegd
alsof ik de hele tijd naar appel z'n cam aan het kijken benquote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je kon het niet missen hij stond 5 cm van zijn cam
En het zijn sowieso mini schermpjes.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof ik de hele tijd naar appel z'n cam aan het kijken ben
Ik lette net toevallig op zijn camquote:Op woensdag 5 december 2012 16:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof ik de hele tijd naar appel z'n cam aan het kijken ben
en ik lette net op wat spannenders denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik lette net toevallig op zijn cam
Je kan ook zeggen dat je op mijn cam aan het lette wasquote:Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en ik lette net op wat spannenders denk ik
Hihi, ik ben spannend.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en ik lette net op wat spannenders denk ik
*jouw en ik keek niet naar je gulp, het was dat tax het zeiquote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik naar jou boezem kijk betekent het niet dat jij naar mijn gulp mag kijken.
indirect zeg ik dat ookquote:Op woensdag 5 december 2012 16:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat je op mijn cam aan het lette was
jullie passen echt goed bij elkaar!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
indirect zeg ik dat ook
Tax is dan een hommo.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
*jouw en ik keek niet naar je gulp, het was dat tax het zei
Nee, ik pas veel beter bij promi!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jullie passen echt goed bij elkaar!
ja dat zeg ikquote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik pas veel beter bij promi!
Ik zat iets uit de kast boven de cam te pakken.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij gaat met je open gulp voor de cam staan
je buttplugg?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zat iets uit de kast boven de cam te pakken.
over welke tc hbben je het?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zat iets uit de kast boven de cam te pakken.
ssstquote:Op woensdag 5 december 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Paar dagen. Ik zit hier nog geen week
Je keek ernaar schat.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat appelcake er toen was, schijnbaar met open gulp
oh oke danquote:Op woensdag 5 december 2012 16:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Boeken, ik zat mijn tas in te pakken jwz.
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Paar dagen. Ik zit hier nog geen week
quote:
quote:
en zijn spijkerbroek + opening waren zo interessant?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat appelcake er toen was, schijnbaar met open gulp
nee ik ben 12 omg wat is datquote:Op woensdag 5 december 2012 16:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat butplugs zijn.
zijn* butplugs is meervoudquote:Op woensdag 5 december 2012 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik ben 12 omg wat is dat
dat moet je aan tax vragenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en zijn spijkerbroek + opening waren zo interessant?
ik moet niksquote:Op woensdag 5 december 2012 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat moet je aan tax vragen
jij vraagt of appel zijn gulp interessant wasquote:Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik moet niks
appel kijk http://en.wikipedia.org/wiki/Butt_plug
nee, wat jullie er interessant aan vondenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij vraagt of appel zijn gulp interessant was
Dus gewoon een dildo voor in je kont?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik moet niks
appel kijk http://en.wikipedia.org/wiki/Butt_plug
ja ik weet het toch niet, ik keek net ergens anders naarquote:Op woensdag 5 december 2012 16:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, wat jullie er interessant aan vonden
Wist je dat serieus niet?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus gewoon een dildo voor in je kont?
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik weet het toch niet, ik keek net ergens anders naar
Nee, ik wist dat het iets met je kont was maar ik heb niets met konten dus ik had geen zin om het te googelen.quote:
Eenvoudig vertalen kan je ook niet?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik wist dat het iets met je kont was maar ik heb niets met konten dus ik had geen zin om het te googelen.
ja ik ben raar, dat wist je al lang tochquote:Op woensdag 5 december 2012 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben geen vent. ik heb het over jou
ik weet niet eens wat een plug in het Nederlands is.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eenvoudig vertalen kan je ook niet?
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja ik ben raar, dat wist je al lang toch
dat is een wiskundige berekeningquote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat een plug in het Nederlands is.
stiekem heb je er wel een in je laatjequote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |