Vooral die aansluiting op elkaarquote:Op woensdag 5 december 2012 14:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Sneeuwbussen met sneeuw
bussen
Hier is het hagel en regen... heel vaagquote:Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nogal ja en het regent ook weer
ja hier ook, een beetje een mix tussen die tweequote:Op woensdag 5 december 2012 14:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hier is het hagel en regen... heel vaag
Yup...quote:Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hier ook, een beetje een mix tussen die twee
Ik zie hier nu ook sneeuw ... hagel sneeuw regen... wtfquote:Op woensdag 5 december 2012 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Was eerst al bang dat ik sneeuwvlokken zag
dat dat kan in Nederland!quote:Op woensdag 5 december 2012 14:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zie hier nu ook sneeuw ... hagel sneeuw regen... wtf
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat dat kan in Nederland!
Winterslaapquote:Op woensdag 5 december 2012 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha zeker
Ik wil weer naar bedwil slapen voor de rest van de winter.
Ik ook!quote:
25 januari ben ik wel even wakker om me verjaardag te vierenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot 21 maart dan maar he
Ik doe al mijn anti regendansquote:Op woensdag 5 december 2012 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zorg even dat het hier ook weer droog wordt dan
Bezig...quote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het helpt nog niet echtdoe harder!
hier word het alleen drogerquote:Op woensdag 5 december 2012 15:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als het ophoudt kan ik naar huis dus schiet op
Hier ookquote:
Jij bent wel stoerquote:Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een lekkere sint joint opsteken wie doet ermee?
Vandaag nietquote:Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
vandaag niet vriendquote:Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dit je nieuwe hisselplekquote:
Juist vandaag toch.quote:
Heb je de krentebollen al geproefd?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier loopt niks rond voor mij, alleen promise ziet hier en die wil ik niet hosselen.
Krentenbollen? Genitiale wratten?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je de krentebollen al geproefd?
Dan moet je een lekkere kopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit hier met lange tanden zo een smerig Subway broodje te kauwen.
Bah wat ranzig .
Hoe is het met je Fok vriendin dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krentenbollen? Genitiale wratten?
Mijn buurman is homo dus hij heeft er geen last van.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als jij je zo buiten wil vertonen prima
Ding is al te duur.quote:
en pedo danquote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn buurman is homo dus hij heeft er geen last van.
Ik heb zowel geen FOK! als geen real life vriendin? Ik weet niet wat voor slechte bron jij hebtquote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe is het met je Fok vriendin dan?
Je komt echt nooit meer un vbl .
Zoals Wilders bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de kweker van de foute maatschappij
Knipoogd je buurman naar je?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn buurman is homo dus hij heeft er geen last van.
Noesquote:Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Jezus het gaat alleen maar harder nat sneeuwen
hier schijnt de zon nu.. dus mijn antiregendans werkt hier welquote:Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Jezus het gaat alleen maar harder nat sneeuwen
awh je antiregendans komt nu deze kant op, je hebt je werk goed gedaanquote:Op woensdag 5 december 2012 15:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
hier schijnt de zon nu.. dus mijn antiregendans werkt hier wel
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh je antiregendans komt nu deze kant op, je hebt je werk goed gedaan
Vandaag ook heur.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
knipoogt*
En nee, hij moet me niet.
[..]
Gisteren en eergisteren wel.
Hoiquote:
Slecht.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:26 schreef msacras het volgende:
Hoe gaat het weer met jullie allemaal?
Goed hoor en met jou?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:26 schreef msacras het volgende:
koud,moe,verveeld, het gebruikelijkequote:Op woensdag 5 december 2012 15:26 schreef msacras het volgende:
Ik zag jou op SWB forum! Denk ik iig.quote:
Wat is het SWB forum?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zag jou op SWB forum! Denk ik iig.
OT; met mij gaat het prima, afgezien van het feit dat ik zojuist zeik- en zeik- natgeregend ben.
Nederlands klimaat
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
koud,moe,verveeld, het gebruikelijkemet jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |