SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Muts van beefcake:
Telefoonhoesje van Spuuglokje:
Sjakie van Mirjam:
Zebra van Donnarush:
*hook on*
Ik wil die ookquote:Op woensdag 5 december 2012 14:29 schreef trovey het volgende:
Weet iemand hoe die wol met een metaaldraadje er in van de Wibra heet? Ben het nu aan het gebruiken om tussendoor een shrug te maken maar ben de wikkel kwijt.Overigens werkt deze versie stukken beter dan die sparkle van de Zeeman.
Als je toch in de buurt bent graag.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil die ook
Zal ik zal ik zal ik naar de wibra gaan om te kijken of ze het nog hebben?Ik weet alleen niet wat ik er van moet maken
Iemand een goed idee?
Wat is een shrugquote:Op woensdag 5 december 2012 14:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je toch in de buurt bent graag.![]()
Een shrug voor de feestdagen.Ik heb de grijze met het zilveren draadje
, zal wel doorhaken worden.
Zo'n mouwvestje, je weet wel: een langwerpige lap die je gedeeltelijk dicht maakt en dan je armen erdoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is een shrug
Maar ik wil alleen nog maar wol kopen als ik een doel heb voor dat wol. Hoeveel heb je er nodig als ik ze kan vinden? Past het door de brievenbus?
Zoiets?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:37 schreef dapmar het volgende:
Iemand tips voor neit al te moeilijke bloemen?
Ooh dat had je al gepost geloof ik, komt me nu bekend voorquote:Op woensdag 5 december 2012 14:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo'n mouwvestje, je weet wel: een langwerpige lap die je gedeeltelijk dicht maakt en dan je armen erdoor.
[ afbeelding ]
Zoiets dus alleen dat die van mij in ribbelhaaksteek en met langere mouwen gaat worden.
Even afwachten of ik de gebreide (gelige met goudraadje maar dan zuivere wol) ook nog afkrijg.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh dat had je al gepost geloof ik, komt me nu bekend voor
Ik zou gewoon iets nemen wat op de kleurtjes van de gemeleerde draad lijkt!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef _Arual_ het volgende:
Verdorie, net te weinig draad om mijn Amineko mee af te ronden... Ik heb gemeleerd bruin Catania. Zou ik gewoon twee bruine pootjes en oren kunnen doen? De meeste katten die ik ken zien er ook uit alsof ze uit drie katten bestaan...
Het gaat om dit wolletje:
[ afbeelding ]
Ik snap trouwens niet hoe je die snuit mooi bevestigt. Iemand tips?
Ik denk inderdaad dat het dan donkerbruin wordt want dat ligt hier nog in overvloed. Daar heb ik zo'n hekel aan, want dat donkere zie ik maar half en zeker met toeren van 10 of 8 steken ontaardt dat in een enorm gepruts. Ik ga denk ik weer terug naar mijn geliefde cactussen, bij gebrek aan ledematen kost dat me veel minder gepriegel. Zo'n kattenlijf haak ik sneller dan één enkel pootje....quote:Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou gewoon iets nemen wat op de kleurtjes van de gemeleerde draad lijkt!
De snuit platvouwen en aan 1 lange kant en twee korte kanten vastnaaien. Dan wat vulspul eronder zodat ie mooi bol wordt en dan de laatste kant vastnaaien.quote:Ik snap trouwens niet hoe je die snuit mooi bevestigt. Iemand tips?
Eronder? Oh. Ik dacht een beetje vulspul erin. Ik heb een Nederlandse vertaling en twijfelde al bij meer dingetjes. Maar dankjewel, nu kan ik het een beetje visualiseren!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:01 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
De snuit platvouwen en aan 1 lange kant en twee korte kanten vastnaaien. Dan wat vulspul eronder zodat ie mooi bol wordt en dan de laatste kant vastnaaien.
Ik hoop deze week het resultaat nog te posten!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:04 schreef Angelof9 het volgende:
In het patroon staat ook erin geloof ik, maar dit is veel makkelijker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |