abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119955635

The basics

SPOILER: Handige linkjes en sites
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Haaksels uit het vorige topic:
Muts van beefcake:

Telefoonhoesje van Spuuglokje:

Sjakie van Mirjam:

Zebra van Donnarush:

*hook on*
pi_119955698
Net voor mijn neus wordt het topic gesloten. :+

Leuk die bus O+ en zo'n gepimpte fiets is ook een erg goed idee Dottey! :Y

Ik ben mn kleuren aan het verzamelen voor een nieuwe Lucy bag (met voering). *O*
pi_119956062
ja.. natuurlijk zal ik dan foto's van het proces maken :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119956081
Inderdaaad leuk idee om er bloemen op te haken, even zien welke ik ga doen niet al te moeilijk natuurlijk voor de eerste keer!
Inderdaad kan ze nu beter een stuk omhoog doen die katoenbollen, weet niet of ik dit er ook in wil laten om heel eerlijk te zijn hahaha.

Eens zien wat ik nu wil gaan haken na mijn vaashoes.

[ Bericht 13% gewijzigd door dapmar op 05-12-2012 14:32:35 ]
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
pi_119956086
volgens mij had ik nog geheel niet gereageerd op de muts! Erg mooi die kabel, maar geen kabels, maar toch kabels :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119956138
Weet iemand hoe die nieuwe wol met een metaaldraadje er in van de Wibra heet? Ben het nu aan het gebruiken om tussendoor een shrug te maken maar ben de wikkel kwijt. :') Overigens werkt deze versie stukken beter dan die Sparkle van de Zeeman.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119956145
Mooie muts :o
pi_119956159
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:29 schreef trovey het volgende:
Weet iemand hoe die wol met een metaaldraadje er in van de Wibra heet? Ben het nu aan het gebruiken om tussendoor een shrug te maken maar ben de wikkel kwijt. :') Overigens werkt deze versie stukken beter dan die sparkle van de Zeeman.
Ik wil die ook :@
Zal ik zal ik zal ik naar de wibra gaan om te kijken of ze het nog hebben? :@ Ik weet alleen niet wat ik er van moet maken :') Iemand een goed idee?
pi_119956211
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik wil die ook :@
Zal ik zal ik zal ik naar de wibra gaan om te kijken of ze het nog hebben? :@ Ik weet alleen niet wat ik er van moet maken :') Iemand een goed idee?
Als je toch in de buurt bent graag. O+
Een shrug voor de feestdagen. :+ Ik heb de grijze met het zilveren draadje O+ , zal wel doorhaken worden. :P
Optimist tot in de kist
  woensdag 5 december 2012 @ 14:33:50 #10
211083 Angelof9
I must go first
pi_119956278
B.ertha, je hebt het voor elkaar! Die Bina is NOG enger dan de pop van Dottey!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_119956368
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:31 schreef trovey het volgende:

[..]

Als je toch in de buurt bent graag. O+
Een shrug voor de feestdagen. :+ Ik heb de grijze met het zilveren draadje O+ , zal wel doorhaken worden. :P
Wat is een shrug :o

Maar ik wil alleen nog maar wol kopen als ik een doel heb voor dat wol. Hoeveel heb je er nodig als ik ze kan vinden? Past het door de brievenbus?
pi_119956407
Iemand tips voor neit al te moeilijke bloemen?
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
pi_119956443
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Wat is een shrug :o

Maar ik wil alleen nog maar wol kopen als ik een doel heb voor dat wol. Hoeveel heb je er nodig als ik ze kan vinden? Past het door de brievenbus?
Zo'n mouwvestje, je weet wel: een langwerpige lap die je gedeeltelijk dicht maakt en dan je armen erdoor.

Zoiets dus alleen dat die van mij in ribbelhaaksteek en met langere mouwen gaat worden. :P
Optimist tot in de kist
pi_119956489
Optimist tot in de kist
pi_119956501
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:39 schreef trovey het volgende:

[..]

Zo'n mouwvestje, je weet wel: een langwerpige lap die je gedeeltelijk dicht maakt en dan je armen erdoor.

[ afbeelding ]

Zoiets dus alleen dat die van mij in ribbelhaaksteek en met langere mouwen gaat worden. :P
Ooh dat had je al gepost geloof ik, komt me nu bekend voor :Y
pi_119956571
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ooh dat had je al gepost geloof ik, komt me nu bekend voor :Y
Even afwachten of ik de gebreide (gelige met goudraadje maar dan zuivere wol) ook nog afkrijg. :P
Optimist tot in de kist
pi_119956727
Ik zit ziek thuis, heb alles gelezen, maar had geen energie om te reageren. Gelukkig gaat het nu weer wat beter!
Maar wat een mooie dingen komen er voorbij zeg! Echt gaaf!! In het vorige topic stond mijn haaksel ook in de OP, gaaf!!!! :D

Ik ga vandaag maar weer eens verder met haken (na 6 dagen niks gedaan te hebben). Ik krijg een boel bestellingen binnen, leuk!
pi_119958489
Verdorie, net te weinig draad om mijn Amineko mee af te ronden... Ik heb gemeleerd bruin Catania. Zou ik gewoon twee bruine pootjes en oren kunnen doen? De meeste katten die ik ken zien er ook uit alsof ze uit drie katten bestaan...

Het gaat om dit wolletje:

Ik snap trouwens niet hoe je die snuit mooi bevestigt. Iemand tips?
pi_119959287
*O* en allweer een nieuwe TT
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119959381
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef _Arual_ het volgende:
Verdorie, net te weinig draad om mijn Amineko mee af te ronden... Ik heb gemeleerd bruin Catania. Zou ik gewoon twee bruine pootjes en oren kunnen doen? De meeste katten die ik ken zien er ook uit alsof ze uit drie katten bestaan...

Het gaat om dit wolletje:

[ afbeelding ]

Ik zou gewoon iets nemen wat op de kleurtjes van de gemeleerde draad lijkt!
pi_119959479
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik zou gewoon iets nemen wat op de kleurtjes van de gemeleerde draad lijkt!
Ik denk inderdaad dat het dan donkerbruin wordt want dat ligt hier nog in overvloed. Daar heb ik zo'n hekel aan, want dat donkere zie ik maar half en zeker met toeren van 10 of 8 steken ontaardt dat in een enorm gepruts. Ik ga denk ik weer terug naar mijn geliefde cactussen, bij gebrek aan ledematen kost dat me veel minder gepriegel. Zo'n kattenlijf haak ik sneller dan één enkel pootje....

[ Bericht 0% gewijzigd door _Arual_ op 05-12-2012 16:04:14 ]
  woensdag 5 december 2012 @ 16:01:27 #22
211083 Angelof9
I must go first
pi_119959637
quote:
De snuit platvouwen en aan 1 lange kant en twee korte kanten vastnaaien. Dan wat vulspul eronder zodat ie mooi bol wordt en dan de laatste kant vastnaaien.
pi_119959701
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:01 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

De snuit platvouwen en aan 1 lange kant en twee korte kanten vastnaaien. Dan wat vulspul eronder zodat ie mooi bol wordt en dan de laatste kant vastnaaien.
Eronder? Oh. Ik dacht een beetje vulspul erin. Ik heb een Nederlandse vertaling en twijfelde al bij meer dingetjes. Maar dankjewel, nu kan ik het een beetje visualiseren!
  woensdag 5 december 2012 @ 16:04:44 #24
211083 Angelof9
I must go first
pi_119959722
In het patroon staat ook erin geloof ik, maar dit is veel makkelijker!
pi_119959781
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:04 schreef Angelof9 het volgende:
In het patroon staat ook erin geloof ik, maar dit is veel makkelijker!
Ik hoop deze week het resultaat nog te posten!

Ik ben hier heel lang niet geweest. Heb wel wat gehaakt, maar wat, dat kan ik hier helaas niet laten zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')