Woon je in de buurt van zoetermeer of moet het tegen die tijd als ik het mocht hebben worden verstuurd? Ik ga vd week effe kijken :-)quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef trovey het volgende:
En weer terug.Janna met een prijs van 1,79 en het is een 100 gram bol.
Ik denk dat het versturen gaat worden als het lukt,.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:53 schreef CREADO het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van zoetermeer of moet het tegen die tijd als ik het mocht hebben worden verstuurd? Ik ga vd week effe kijken :-)
Kan je vertellen wat voor wol er bij zit en wat voor figuurtjes in het boekje staan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:17 schreef Bijou het volgende:
OlaDe Sint heeft dit jaar niet zo goed opgelet (of ik ben niet lief genoeg geweest
) en heeft mij een beestjes haak-boek box gegeven. Maar ik vind beestjes haken niet leuk
Kan ik een van jullie hier misschien voor interesseren voor een klein prijsje? Kan het zonder doos ook verzenden. Het gaat om deze box: http://www.ruitenbergboek.nl/ruitenbergboek/boek.php?b=478
Pm me maar even als je hem over zou willen nemen
Surequote:Op vrijdag 7 december 2012 18:26 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
Kan je vertellen wat voor wol er bij zit en wat voor figuurtjes in het boekje staan?
Lijkt me niet zo leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:17 schreef Bijou het volgende:
OlaDe Sint heeft dit jaar niet zo goed opgelet (of ik ben niet lief genoeg geweest
) en heeft mij een beestjes haak-boek box gegeven. Maar ik vind beestjes haken niet leuk
Kan ik een van jullie hier misschien voor interesseren voor een klein prijsje? Kan het zonder doos ook verzenden. Het gaat om deze box: http://www.ruitenbergboek.nl/ruitenbergboek/boek.php?b=478
Pm me maar even als je hem over zou willen nemen
Ziet er anders totaal niet simpel uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een eliseshawl gehaakt (al twee eigenlijk) Leuk patroon en simpel! Lekker op naald 10, was zo klaar
Deze is gemaakt met Royal van Zeeman
[ afbeelding ]
Hij is jou in ieder geval goed gelukt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was er een beetje bang van in het beginMaar het zijn 2 zichzelf herhalende rijen, zitten nergens verrassingen in ofzo
Nah, die Sint heeft momenteel iets anders aan t hoofdquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:15 schreef trui het volgende:
jammer bijou! maar kon sint het niet meer ruilen?
Mooi!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een eliseshawl gehaakt (al twee eigenlijk) Leuk patroon en simpel! Lekker op naald 10, was zo klaar
Deze is gemaakt met Royal van Zeeman
[ afbeelding ]
Wat maakt ze graag? Dan kun je wat mooi garen voor haar kopen, daar zou ik blij mee zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:28 schreef Ludd het volgende:
Excuses als ik hier offtopic ga, maar ik wel een cadeautje voor mijn zusje kopen, zomaar een kleinigheidje. Zij haakt graag, dus ik zat er aan te denken om iets daaraan gerelateerd te kopen.
Maar ik heb geen idee wat.Hebben jullie misschien tips waar je een haker blij mee kunt maken? Of is haken typisch zo'n hobby waar je eigenlijk alles al van hebt?
Voornamelijk mutsen en sjaals, en tasjes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat maakt ze graag? Dan kun je wat mooi garen voor haar kopen, daar zou ik blij mee zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |