OMG, dat doet mijn zoontje van 9 maanden nog beter!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou eerst binnen de lijntjes leren kleuren.
Geweldige reactiequote:Op woensdag 5 december 2012 11:22 schreef ViolaB het volgende:
Ik hoop neit dat je, je zoontje van 9 maanden met nagellak laat spelen. Lijkt me erg onverstandig. Maar ja..
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:22 schreef ViolaB het volgende:
Ik hoop neit dat je, je zoontje van 9 maanden met nagellak laat spelen. Lijkt me erg onverstandig. Maar ja..
Ja he, al die perfectie is behoorlijk overweldigend!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:49 schreef -Peach het volgende:
Wat een goede, passende naam voor je blog! Wauw!!11!1!1
Ahh nee dit meen je niet. Dit is echt heel erg lelijk. Sorry.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou eerst binnen de lijntjes leren kleuren.
Ja ik meende het eigenlijk wel, zoals je kan zien is het aan alle kanten buiten de lijntjes (lees buien de nagel) en ik vind dat toch echt, echt niet mooiquote:Op woensdag 5 december 2012 13:15 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Ahh nee dit meen je niet. Dit is echt heel erg lelijk. Sorry.
Oh nou het is je vergevenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja ik meende het eigenlijk wel, zoals je kan zien is het aan alle kanten buiten de lijntjes (lees buien de nagel) en ik vind dat toch echt, echt niet mooihet spijt me
ik kan het allemaal niet meer aan!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja he, al die perfectie is behoorlijk overweldigend!
hahaha natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 13:23 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Oh nou het is je vergeven![]()
Het spijt mij ook, dat ik verkeerd gequote heb. Echt sorry. Vergeef je mij ook?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |