ach welnee hou toch op, het lijkt wel een sport om als eerste heel erg hard 'SPAAAAAAAAAAAAM' te gaan lopen gillen, soms is het gewoon geen spam.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vind het er wel erg op lijken.
Nee die ken ik nog niet, leuke site idd!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef RenRen- het volgende:
Ken je veracamilla al? Ook fijne blog, vind ik zelf
dan neem je chrome en laat je 'm automatisch vertalenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee die ken ik nog niet, leuke site idd!
Mirjam, mijn Duits is helaas niet zo goed om die blog te kunnen begrijpen.
Oja, ik ook. Maar zijn die rellen echt? Vrouwen van 25+ die ruzie gaan maken over onnodige dingen. Heb op mijn telefoon foto's (had mijn zusje gemaakt want die volgt die blogs echt) dat zo'n chick zich anders voordeed om een andere 'grote' beautyblogger te bashen ofo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:17 schreef Polkadotflying het volgende:
Ik moet zeggen dat beautyblogs niet echt mijn ding zijn, maar ik die van Serena wel erg goed. Verder krijg ik alleen maar alle rellen onderling mee
Nee, maar er zitten een aantal tussen die nogal 'verwend' zijn. sommigen baden in luxe door het onderhouden van zo'n blog. echt ongelooflijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oja, ik ook. Maar zijn die rellen echt? Vrouwen van 25+ die ruzie gaan maken over onnodige dingen. Heb op mijn telefoon foto's (had mijn zusje gemaakt want die volgt die blogs echt) dat zo'n chick zich anders voordeed om een andere 'grote' beautyblogger te bashen ofo.
Misschien zijn die rellen wel om meer bezoekers te krijgen. Als ik die printscreens echt lees kan ik het namelijk niet echt geloven dat die vrouwen echt zo achterlijk bezig zijn; zijn geen 16 meer.
Ja, lijkt mij ook wel wat want zoveel hoef je d'r niet voor te doen. Toch? Paar verhaaltjes tikken en klaar. Bedoel, zo bijzonder is een beautygloss niet mijn inziens.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:48 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee, maar er zitten een aantal tussen die nogal 'verwend' zijn. sommigen baden in luxe door het onderhouden van zo'n blog. echt ongelooflijk.
Voor zover ik weet is dat het grote geld zit in de advertorials e.d.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel wat want zoveel hoef je d'r niet voor te doen. Toch? Paar verhaaltjes tikken en klaar. Bedoel, zo bijzonder is een beautygloss niet mijn inziens.Ben benieuwd naar de 'succesformule'. Aan het gedrag te zien zijn het ook nog eens niet echt heldere lichten.
Ja, klopt. Reclames. Dus ook in de filmpjes die ze maken over producten, zitten weer veel reclames en verdienen ze veel aan. Zo eerlijk is het dus sowieso al niet; die mensen lullen ook maar gewoon positief over bepaalde producten. Al zijn de producten misschien ruk. Ja, je spreekt echt over duizenden euro's, he. Ik vraag me dus echt af wat die succesformule is. Ik bedoel: die meiden zijn gewoon normaal/doorgaand, schrijfstijl is niet bijzonder en zijn ook nog eens kinderachtig qua acties.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef Miam het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat het grote geld zit in de advertorials e.d.
Natuurlijk proberen de bloggers zo fair mogelijk te zijn tegenover hun lezers, maar het is
echt absurd wat zij verdienen met hetgeen wat ze doen. als ze ergens op kunnen bezuinigen, is het wel bloggen.
Ik ken een paar mensen uit het blogger-wereldje en ik moet toegeven: het wordt vaak onderschat. Mails, foto's maken, bewerken, artikels schrijven, persberichten uitzoeken, events bezoeken, producten uittesten, spelling controleren, administratie, belasting etc. En het lijkt vaak wel wat makkelijker dan het is, ik moet toegeven dat ik Mascha bijvoorbeeld minder goed vind dan Serena. De kwaliteit van de artikels van Serena zijn naar mijn mening beter en hebben meer achtergrond, maar het is maar een mening.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel wat want zoveel hoef je d'r niet voor te doen. Toch? Paar verhaaltjes tikken en klaar. Bedoel, zo bijzonder is een beautygloss niet mijn inziens.Ben benieuwd naar de 'succesformule'. Aan het gedrag te zien zijn het ook nog eens niet echt heldere lichten.
Idd, ik ken bijvoorbeeld Cynthia (MissLipgloss) wat beter en zij heeft er echt wel een fulltime job aan!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:31 schreef xfemme het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen uit het blogger-wereldje en ik moet toegeven: het wordt vaak onderschat. Mails, foto's maken, bewerken, artikels schrijven, persberichten uitzoeken, events bezoeken, producten uittesten, spelling controleren, administratie, belasting etc. En het lijkt vaak wel wat makkelijker dan het is, ik moet toegeven dat ik Mascha bijvoorbeeld minder goed vind dan Serena. De kwaliteit van de artikels van Serena zijn naar mijn mening beter en hebben meer achtergrond, maar het is maar een mening.
Wat betreft de verdiensten: ik neem een voorbeeld. Een beautypagina uit de Elle, bijna elk mascara'tje die erin staat is reclame. Daar krijgt Elle geld voor. Een pagina met allemaal beautyproducten is eigenlijk een advertentie.
Beautygloss heeft maandelijks meer bezoekers/lezers dan sommige tijdschriften hebben. Dan betalen die adverteerders natuurlijk meer aan Mascha dan aan een tijdschrift. Als je het zo vergelijkt vind ik het nog niet eens zo gek dat ze er zoveel aan verdienen? Daarnaast is het voor bedrijven ideaal. Als je Mascha verteld 'dit is een goede mascara', kopen mensen het sneller dan wanneer er op tv een commercial langs komt waarin ze nepwimpers dragen en alles nep is. Ze hebben een grote invloed wat belangrijk is bij marketing.
Ja, geen probleem lijkt mij. Het kost tijd maar moeilijk is het niet. Tel daarbij op dát de dingen die je doet, vaak ook nog eens leuk zijn. Ik ben benieuwd hoe het mogelijk is dat bepaalde beautyblogs zo ontzettend groot zijn terwijl de inhoud - mijn inziens - soms niet eens zo perfect is. Je hebt super veel beautyblogs met inhoud, waarom zijn die paar dan zo ontzettend groot? Gewoon geluk?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:31 schreef xfemme het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen uit het blogger-wereldje en ik moet toegeven: het wordt vaak onderschat. Mails, foto's maken, bewerken, artikels schrijven, persberichten uitzoeken, events bezoeken, producten uittesten, spelling controleren, administratie, belasting etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |