Voor een club is het toch meestal alleen maar nadelig? Je hebt wel de kosten bij ontslag, maar hoe vaak wordt een trainer echt aan zijn baan gehouden als hij weg wil?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat Koeman maar voor een jaar bijgetekend. Aan de andere kant wel prima. Gewoon van jaar tot jaar kijken
Scherp.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Oud nieuwsbericht rondom vertrek Rekik:
[..]
Uitleg Raiola rondom contractverlenging Vilhena:
[..]
Hier is Feyenoord dus ook wel een compleet andere weg ingeslagen
Je vergeet Koeman denk ik, die heeft toch wel een groot aandeel in de denkwijze verandering van "het zijn maar jochies" in "goed genoeg is oud genoeg"quote:Op woensdag 5 december 2012 10:48 schreef satecl het volgende:
van Geel had [#$!%] 2 jaar eerder bij onze club moeten komen. Dan hadden jongens als Rekik en Ake gewoon nog lekker in de Kuip gespeeld.
Eens. Een jaar erbij, nog voor de winterstop, is goed. Meer hoeft niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor een club is het toch meestal alleen maar nadelig? Je hebt wel de kosten bij ontslag, maar hoe vaak wordt een trainer echt aan zijn baan gehouden als hij weg wil?
Ook echt "Het spel loopt als een trein"quote:
Hahaha ja prachtig toch, dat zoiets dan nog extra lading krijgt later.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook echt "Het spel loopt als een trein"
Koeman's officiële tekensessie, of De Vrij?quote:'Vanaf het eerste moment was duidelijk dat zowel Ronald als wij hetzelfde voor ogen hadden: een verlenging met nog eens een jaar', verklaart technisch directeur Martin van Geel, die aangaf dat binnenkort nog een feestelijk tekenmoment zal worden georganiseerd.
Of de nieuwe hoofdsponsor.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Koeman's officiële tekensessie, of De Vrij?
Nieuwe sponsor misschien?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb even opgezocht hoe het er twee jaar geleden voor stond. Op 19 december 2010 stond Feyenoord 13e, slechts 4 punten verwijderd van play off plek 16. En 21 punten verwijderd van de eerste plaats.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:53 schreef E.H. het volgende:
Goed nieuws.
Verwacht niet dat in deze tijd, trainers van het kaliber Koeman meerjarige contracten ondertekenen. Die bekijken het gewoon van jaar tot jaar. Tot op heden verloopt alles prima. Wie had dat kunnen denken tot 2/3 jaar geleden.
Dat waren nog eens tijden....quote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb even opgezocht hoe het er twee jaar geleden voor stond. Op 19 december 2010 stond Feyenoord 13e, slechts 4 punten verwijderd van play off plek 16. En 21 punten verwijderd van de eerste plaats.
Ho ho, Been&Hakker hebben toch maar mooi Schaken ontdekt.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:10 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind het vooral geinig dat het geblaat van Beenhakker/Been snoeihard is afgestraft.
En de basis gelegd voor dit elftalquote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho ho, Been&Hakker hebben toch maar mooi Schaken ontdekt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En de basis gelegd voor dit elftal
Zegt imo al genoeg.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
19 januari 2011 om 20.45 uur Ajax - Feyenoord: 2-0
opstelling Feyenoord
Mulder; Swerts (De Vrij, 75'), Vlaar, Bahia, De Cler; El Ahmadi, Bruins, Mokotjo (van Beukering, 69'); Simon, Castaignos (Leerdam, 80'), Wijnaldum
Alleen Mulder en de Vrij spelen nog in dit elftal........
Denkje nou echt dat ik serieus was?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
opstelling Feyenoord
Mulder; Swerts (De Vrij, 75'), Vlaar, Bahia, De Cler; El Ahmadi, Bruins, Mokotjo (van Beukering, 69'); Simon, Castaignos (Leerdam, 80'), Wijnaldum
quote:Koeman ziet Feyenoord graag als outsider voor de titel
Terwijl Ronald Koeman inmiddels zijn contract in De Kuip met een jaar heeft verlengd, heeft de trainer maar meteen laten weten dat Feyenoord zich wat hem betreft reeds dit seizoen als een soort dark horse in de strijd om de landstitel kan mengen. De Rotterdammers bezetten nu de vijfde plek met vier punten achterstand op de koplopers FC Twente en Vitesse.
'Wij beginnen steeds beter te spelen', constateert de trainer. 'Je ziet nu dat we wedstrijden tegen de, met alle respect mindere tegenstanders, eenvoudiger winnen dan vorig seizoen. Daarbij vind ik dat we ook beter voetbal laten zien.'
Koeman wijt dat voor een groot deel aan de balvastheid van Graziano Pellè. 'Je ziet nu al dat tegenstanders de aanvoer naar Graziano proberen te verhinderen, maar dan hebben we op de flanken met Ruben Schaken en Jean-Paul Boëtius genoeg kwaliteit om op die manier gevaarlijk te worden. Het ziet er gewoon goed uit.'
Dat Feyenoord nog steeds niet wordt gezien als titelkandidaat, deert Koeman niet. 'Al vind ik het soms wel onbegrijpelijk. Veel clubs worden genoemd, wij niet. Aan de andere kant is het ook prima. Laat ons maar lekker op de achtergrond blijven en onze wedstrijden winnen. Dan zien we vanzelf wel waar het eindigt.'
Ik wil graag ook de credits opeisen. Vanaf het begin het ik Schaken, Clasie en BMI verafgood. Kijk waar ze ons hebben gebracht.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho ho, Been&Hakker hebben toch maar mooi Schaken ontdekt.
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil graag ook de credits opeisen. Vanaf het begin het ik Schaken, Clasie en BMI verafgood. Kijk waar ze ons hebben gebracht.
Staat bij deze genoteerd, Hans Kapitein Jr.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil graag ook de credits opeisen. Vanaf het begin het ik Schaken, Clasie en BMI verafgood. Kijk waar ze ons hebben gebracht.
Ben je boeler ofzo?quote:
Ach...ik werd toen ook hard uitgelachen. Mag ik nu ff met terugwerkende kracht m'n gelijk halen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Staat bij deze genoteerd, Hans Kapitein Jr.
koeman nog een jaarquote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme wat een held is Mr. Yellow![]()
Voor het geval dat..quote:Op woensdag 5 december 2012 11:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Denkje nou echt dat ik serieus was?
Ik vind Schaken nog steeds een matige speler.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je boeler ofzo?
[..]
Ach...ik werd toen ook hard uitgelachen. Mag ik nu ff met terugwerkende kracht m'n gelijk halen.
Wijnaldum niet op 10, dan vraag je ook om problemenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
opstelling Feyenoord
Op termijn met Boetius op recht en Sisse op links.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Schaken nog steeds een matige speler.
Niks niet sisse.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op termijn met Boetius op recht en Sisse op links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |