abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119947152
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 5 december 2012 @ 09:50:09 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119947186
Dagelijks:

face-wash
douchecreme

Om de dag komt daar shampoo + conditioner bij.

En dan verder:

dagcrème
foundation
eyeliner
mascara
lippenstift
geurtje

Ik heb wel nachtcrème en scrub en een masker, maar dat vergeet ik altijd :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119947199
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afgelopen weekend gingen wij een nachtje uit logeren en het inpakken van de toilettas zorgde bij Baardmans voor een 'jij hebt belachelijk veel verzorgingsspulletjes! :('. Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens, maar ik vraag me stiekem toch wel af of het niet iets meer is dan gemiddeld. :@. Wat gebruiken jullie op een gewone dag?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna dagelijks: shampoo conditioner minder vaak douchegell

Dan onder de douche/ s avonds reinigingsmelk maar dat vergeet ik vaak

Overdag:
Dagcreme
Mousse foundation onder m'n ogen (niet sltijd)
Bare minerals foundation + 2 soorten kwasten
Blush + kwast
Bruin poeder/ bronzen + kwast
Wenkbrauw poeder/wax + kwastje en dan vaak daarna nog een oude tandenborstel + haarlak er overheen

Op m'n ogen
Huidskleurige shimmer oogschaduw + kwast
2 kleuren oogpotlood paars en goud
2 soorten mascara

Ik doe altijd deo en meestal 2 luchtjes op

En dan een haarborstel

Past allemaal wel in een klein etuitje. Heb nooit meer mee dan een kleine toilettas.

Op voorraad heb ik natuurlijk veel meer maar dat gebruik ik niet iedere dag..
Worry is a misuse of imagination
pi_119947200
maar is dit nou over wat je meeneemt op reis of wat je thuis gebruikt? Want ik heb thuis natuurlijk altijd veel meer meuk dan op reis :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119947230
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:50 schreef _aurum_ het volgende:
maar is dit nou over wat je meeneemt op reis of wat je thuis gebruikt? Want ik heb thuis natuurlijk altijd veel meer meuk dan op reis :P
Bij mij zitten al m'n dagelijkse dingen ingepakt klaar om mee op reis te nemen :)!
pi_119947233
Je kon geen ranzigere TT bedenken Viz? :P

Dit was ik aan het tikken toen het vorige deel dicht ging:
Ik was mijn haar niet vaker dan 3 keer per week, anders gaat het enorm pluizen.

dagelijks:
tandpasta,
douchegel,
deo.

Wanneer make up:
oogschaduw, wenkbrauwpotlood, mascara, lipgloss of lippenstift, soms nog een eyeliner
Als ik zou werken zou dat wel dagelijks zijn.

Make up removen doe ik gewoon met water.
Vaseline is handig met dit weer.
Creme gebruik ik verder niet, behalve mijn meuk van de huisarts.

Dus jah, Viz heeft wel een punt: wenkbrauwgel???

En wat ís exfoliator??
pi_119947279
DaD ik wil wel een foto maken van m'n Make up kasten :P
  woensdag 5 december 2012 @ 09:55:24 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119947287
Als je ooit op je giechel gaat, zorg dan dat er een juf in de buurt staat geparkeerd! Meegenomen naar school (stukje goedheiligman gezien), opgelapt door toevallig aanwezige huisarts (mazzel :P) en BHV'er en voorzien van thee, coolpack en pleisters. Ga maar even een bloemetje opsturen denk ik.

Helaas zitten er bloedvlekken op mn winterjas en rok (kleine hoofdwondjes bloeden enthousiast) en is mn bril verbogen >_< Fiets is geloof ik wel heel.

Nu met zakdoek in de neus op de bank, in dubio over hoeveel ik zal werken. Bietje hoofdpijn enzo.

En heb tig keer sorry gezegd en was nogal geschrokken dus iedere keer als ik iemand sprak (juffen, vriendje, collega) moest ik een beetje huilen :@ :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_119947298
Oh en een geurtje soms, niet vaak, duur en zulks :P

Lijstje:

O: brinta
T: cappuccino, appel
L: 2 rijstwafels kipfilet, salade
T: pepernoten, gevulde speculaas, chocola en meer van dat :P we gaan vanmiddag Sinterklaas vieren.
D: hapjes zoals pita met feta, munt en ui, toastjes met zalm en roomkaas en sla, stukjes pizza, worteltjes, komkommer.
pi_119947322
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Bijna dagelijks: shampoo conditioner minder vaak douchegell

Dan onder de douche/ s avonds reinigingsmelk maar dat vergeet ik vaak

Overdag:
Dagcreme
Mousse foundation onder m'n ogen (niet sltijd)
Bare minerals foundation + 2 soorten kwasten
Blush + kwast
Bruin poeder/ bronzen + kwast
Wenkbrauw poeder/wax + kwastje en dan vaak daarna nog een oude tandenborstel + haarlak er overheen

Op m'n ogen
Huidskleurige shimmer oogschaduw + kwast
2 kleuren oogpotlood paars en goud
2 soorten mascara

Ik doe altijd deo en meestal 2 luchtjes op

En dan een haarborstel

Past allemaal wel in een klein etuitje. Heb nooit meer mee dan een kleine toilettas.

Op voorraad heb ik natuurlijk veel meer maar dat gebruik ik niet iedere dag..
Kijk, hier heb ik iets aan. :D.

Aurum, echt op reis neem ik dat niet allemaal mee, en anders in kleine verpakkingen, maar voor een nachtje stouw ik gewoon alles in m'n toilettas ja. Dan zit er toch niets anders in de koffer dan twee onderbroeken en twee paar sokken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_119947324
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je ooit op je giechel gaat, zorg dan dat er een juf in de buurt staat geparkeerd! Meegenomen naar school (stukje goedheiligman gezien), opgelapt door toevallig aanwezige huisarts (mazzel :P) en BHV'er en voorzien van thee, coolpack en pleisters. Ga maar even een bloemetje opsturen denk ik.

Helaas zitten er bloedvlekken op mn winterjas en rok (kleine hoofdwondjes bloeden enthousiast) en is mn bril verbogen >_<

Nu met zakdoek in de neus op de bank.

En heb tig keer sorry gezegd en was nogal geschrokken dus iedere keer als ik iemand sprak (juffen, vriendje, collega) moest ik een beetje huilen :@ :')
Achgos toch!! Veel pijn?
Bloedvlekken: spoelen met KOUD water! Kan je jas in de wasmachine?
Ik heb bloedneuskindjes.. ik spoel het altijd uit met koud water, dan doe ik wasmiddel op de vlekken en dan koud wassen in de machine, lukt bijna altijd mits het er niet al dagen in zit!
pi_119947338
Op reis naar een hotel alleen lenzenvloeistof, tandenborstel+pasta, deo, foundation en mascara.

Maar nu heb ik een nieuw toilettasje (een doorzichtige voor in het vliegtuig) en daar zitten ook een nagelvijl, schoenenpoets, naaisetje, blanke nagellak en parfum in.

Als ik niet-zakelijk op reis ga neem ik al die zooi overigens niet mee :D
pi_119947347
Maria :o. Jij lieve kluns jij, pas je wel op jezelf?

Ik doe niet zoveel aan zooi op mn huid, van al die smeersels werd het alleen maar vet en vies. Dus dagelijks: water, tandpasta, deo indien nodig (fietsen, sporten, rennen voor bussen). En bij het douchen douchegel, shampoo en conditioner.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_119947360
Maar wat is exfoliator? Klinkt als exterminator.
pi_119947382
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:58 schreef MarMar het volgende:
Maar wat is exfoliator? Klinkt als exterminator.
Gezichtsscrub.

Deze, in mijn geval:
pi_119947384
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:58 schreef MarMar het volgende:
Maar wat is exfoliater? Klinkt als exterminator.
Ik geloof een soort chemische scrub die oude huidcellen 'losmaakt'. Of een mechanische scrub, kan ook. Je huid zou erdoor vernieuwd moeten worden.
pi_119947396
Dat is om dode huidcellen weg te halen Mar :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 5 december 2012 @ 10:00:20 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119947411
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:57 schreef MarMar het volgende:

[..]

Achgos toch!! Veel pijn?
Bloedvlekken: spoelen met KOUD water! Kan je jas in de wasmachine?
Ik heb bloedneuskindjes.. ik spoel het altijd uit met koud water, dan doe ik wasmiddel op de vlekken en dan koud wassen in de machine, lukt bijna altijd mits het er niet al dagen in zit!
Oh fijn, tips! *O* O+ Ga ik zo checken en doen, ben nog niet van de bank afgekomen :') :+

Pijn valt mee, hoofd bonst en neus is dik en lip. Verder beetje beurs geloof ik! Was aanvankelijk nogal draaiierig, vandaar dat ze me maar niet lieten staan (wou ik wel want wou niet lastig zijn maar ik wist het allemaal even niet meer zo goed te vertellen :') )

En Chico O+ Normaal als het glad is doe ik HEUL voorzichtig (want mietje!), maar nu was het niet te merken van tevoren _O-
pi_119947435
Aww, Maria! :*. Wat ben je goed opgevangen. Ik hoop dat je verder niet al te veel pijn hebt! ;(.
pi_119947444
Och gut, Marietje... :*
pi_119947512
Zeg dan gewoon scrub :P dat snap ik wel..

Huid vernieuwt zich altijd... over 8 jaar heb je een compleet nieuw oor zelfs. :P
pi_119947593
Op reis: tandpasta, gel, deo, douchegel, geurtje, lenzen. Scheerapparaat voor langer dan 2 dagen.

Thuis gebruik ik af en toe bodylotion en gezichscreme. Mijn huid heeft veel te lijden, veel op het water en in de zon.
pi_119947694
Scrub is met korreltjes en exfoliator is chemisch, Mar... /soms is er niets anders te lezen op de WC :+
pi_119947719
Ik zal het huis even Sinterklaasklaar maken en wat bakdingen doen.
De meiden heb ik ervan weten te overtuigen dat ze nog 1 kadootje krijgen na de schoenkadootjes.
*GRIJNS*

Die gaan blij zijn vanmiddag O+
pi_119947739
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Scrub is met korreltjes en exfoliator is chemisch, Mar... /soms is er niets anders te lezen op de WC :+
lol ah oke... iets wat ik niet ga gebruiken dan iig ;) da's bij mij vragen om een rode kop met schilfers..'

Mijn huid heeft er overigens nog nooit zo goed uit gezien in de winter als nu, iets met veel buiten en af en toe sauna denk ik zomaar :)
pi_119947765
Ik moet vrijdagochtend naar de tandarts, die zit bij mn ouders, 120 km verderop. Hoor ik net dat donderdagavond er 10 cm sneeuw kan vallen. Handig.. Twijfel of ik af moet bellen. Het kan ook best meevallen met het weer.

[ Bericht 1% gewijzigd door the85mc op 05-12-2012 10:18:25 ]
  woensdag 5 december 2012 @ 10:13:26 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119947767
O+

Leuk Mar!

Ik zag ook allemaal kindjes verkleed als Pietje vandaag :Y O+
pi_119947809
De jongste is ook in Pietenpak naar school :D
Thermo-ondergoed FTW, heb een half uur op het plein gestaan omdat Sinterklaas kwam.

Oh en ik kreeg allemaal knuffels van mama's die me nog niet zo lopend gezien hadden en helemaal blij werden ervan O+
pi_119947907
Ik gebruik ook veul spul en voor reis heb ik alles in klein verpakkingen :D

Shampoo, conditioner, facewash, scrub, reinigingsmelk, tonic, dagcreme, nachtcreme, haarspul (2), luchtje, mascara, concealer, blush, oogpotlood, soms foundation. Valt best mee :P

:* Maria
Be someone that makes you happy
pi_119947973
Mc, waarom neem je geen tandarts bij je in de buurt :?

Ik vier geen sinterklaas :D
pi_119948058
Ik ook niet, al kreeg ik net op school wel een chocoladeletter, maar het is melk en dat moet ik dan eigenlijk weer niet doen, maar wel een stukje gegeten, want Verkade O+
pi_119948077
Ik heb net als vorig jaar een pepernoottaart :')
pi_119948098
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef Perruche het volgende:
Mc, waarom neem je geen tandarts bij je in de buurt :?

Ik vier geen sinterklaas :D
Veel tandarts praktijken zaten vol. Ik dacht toen dat het toch maar 1 keer per jaar was. Dus ben ik bij de oude gebleven..
  woensdag 5 december 2012 @ 10:28:54 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119948156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:25 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb net als vorig jaar een pepernoottaart :')
Lekker! :Y Denk ik :+ Nooit gehad :P

Ik heb trek en dan klinkt alles lekker! :+
pi_119948218
Mja, smaakt naar kruidnoten :+
pi_119948294
Whoo cool! Ik ga wel uit eten vanavond, ook lekker :D

Nallie melkchocolade :9 weet je nog dat chocoijs zonder room in frankrijk?
  woensdag 5 december 2012 @ 10:34:07 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119948297
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:31 schreef V1z0R het volgende:
Mja, smaakt naar kruidnoten :+
[ afbeelding ]
Dan is het vast lekker!

En Comic Sans :D
pi_119948421
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:33 schreef Perruche het volgende:
Whoo cool! Ik ga wel uit eten vanavond, ook lekker :D

Nallie melkchocolade :9 weet je nog dat chocoijs zonder room in frankrijk?
JA :9

Pff ik moet een leerling zo gaan aanspreken omdat ze wiet bij hem hebben aangetroffen :')
pi_119948451
:D Eeej G, kom gaan we smoken die shit, jeweet! :7
  woensdag 5 december 2012 @ 10:40:11 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119948452
Jee Maria! Kijk je uit!! Gaat het wel weer een beetje?

Ik ben nu zelf ook echt op mijn hoede. En Duuf zei paar weken geleden al, als het nou écht glad is he, dan neem je de Mazda (met winterbanden) maar naar je werk ipv je Polo O+.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119948479
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:40 schreef V1z0R het volgende:
:D Eeej G, kom gaan we smoken die shit, jeweet! :7
Ja precies. Hier met die wiet! Ik bak er wel cakejes van :9
pi_119948504
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:39 schreef Nallie het volgende:

[..]

JA :9

Pff ik moet een leerling zo gaan aanspreken omdat ze wiet bij hem hebben aangetroffen :')
Doorverkopen?
Of mee naar huis nemen en pepernotenspacecake ervan maken :D
pi_119948528
Ja ze hebben het al in beslag genomen :'( de politie was op school voor controle!
pi_119948551
quote:
11s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik ben nu zelf ook echt op mijn hoede. En Duuf zei paar weken geleden al, als het nou écht glad is he, dan neem je de Mazda (met winterbanden) maar naar je werk ipv je Polo O+.
jouw auto heeft geen winterbanden?
  woensdag 5 december 2012 @ 10:45:13 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119948575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jouw auto heeft geen winterbanden?
Nee. En die ga ik er voor die 3 maanden dat ie nog meegaat, ook zeker niet meer opzetten. Rijd bovendien eigenlijk alleen maar snelweg en drukke doorgaande weg in Den Haag.
pi_119948630
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:43 schreef Nallie het volgende:
Ja ze hebben het al in beslag genomen :'( de politie was op school voor controle!
Dang, die klere popo moet ook altijd all up in ons G's hun business zitten, he!? :{
pi_119948747
Maria :*

Hier nog een auto ( die al een uur vast staat :') ) zonder winterbanden. De zaak doet daar moeilijk over :o :+
  woensdag 5 december 2012 @ 10:50:50 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119948766
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dang, die klere popo moet ook altijd all up in ons G's hun business zitten, he!? :{
'ons G's' _O-

quote:
11s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

Jawel! O+ Wel auw en beurs enzo, maar da's denk ik logisch. Heb alleen nog geen puf gevonden om te beginnen met thuis werken :') Ik voorzie een productief dagje.

Goed van de Duvel O+ Extra voorzichtig met het toekomstig diner! :+
pi_119948786
Ik zou eigenlijk handel moeten beginnen hier, goudmijn :P
  woensdag 5 december 2012 @ 10:51:32 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119948787
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:50 schreef An24 het volgende:
Maria :*

Hier nog een auto ( die al een uur vast staat :') ) zonder winterbanden. De zaak doet daar moeilijk over :o :+
Sta je nu ergens buiten? :o
  woensdag 5 december 2012 @ 10:55:23 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119948889
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:51 schreef Nallie het volgende:
Ik zou eigenlijk handel moeten beginnen hier, goudmijn :P
Jou zullen ze in ieder geval niet snel verdenken, veel te lief hoofd!

Zeh perfect criiiime.
  woensdag 5 december 2012 @ 11:11:57 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119949363
Lijstje gisteren (kijken of ik het nog kan reconstrueren)

t. handje m&m's, 2 dominostenen, 2 aachense printen
d. gegrilde zalm + dressing en sperziebonen
t. 3 plakken ontbijtkoek + zakje worteltjes
t. banaan, appel, 2 mandarijnen
l. tostie kaas + boterham filet americain
t. 4 cream crackers
o. 2 boterhammen met pate en komijnenkaas + probiotisch drankje

Vandaag
o. probiotisch drankje +6 zwieback met pate, speculoos, kaas
t. peer
l. ricottatortellini met spinazie en knoflook
t. 2 aachense printen
t. grapefruit en kwark
d. geen idee, pizza ofzo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Tinkepink op 05-12-2012 11:54:25 (t vergeten) ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119949407
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jou zullen ze in ieder geval niet snel verdenken, veel te lief hoofd!

Zeh perfect criiiime.
})

Planning:

O: havermout, banaan, cacao
T: koffie verkeerd, appel, klein stukje chocoletter
L: 4 kleine speltbh; 2 met kipfilet, 2 met geitenkaas
T: salade van tomaat/komkommer/kikkererwten
T: stukje appel-quinoa cake (wat een trend :P)
S: fysio en uurtje sportschool
D: pompoen uit de oven met spinazie en vissticks denk ik :9
T: kwark ofzo
pi_119949656
Check even of je sportschool open is Nallie, die van mij sluit vandaag namelijk om 5 uur ivm sinterklaas.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_119949863
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Check even of je sportschool open is Nallie, die van mij sluit vandaag namelijk om 5 uur ivm sinterklaas.
Ah goed idee, ze hebben FB dus ff checken :) thanks!
pi_119949954
Tink, Bij Philips zoeken ze een Marketing Director, regio Noord Brabant - Eindhoven.
https://philips.taleo.net(...)?job=1126280&lang=nl
pi_119950093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:30 schreef V1z0R het volgende:
Tink, Bij Philips zoeken ze een Marketing Director, regio Noord Brabant - Eindhoven.
https://philips.taleo.net(...)?job=1126280&lang=nl
quote:
If you recognize yourself in this profile and would like to take this challenge, we invite you to apply before October 30.
pi_119950102
Mogge! Slapen lukt niet...
Chico ik kon zelf niet meer wachten dus het werd een sinterklaascadeau! Er stond nog wel een verenigingsfoto op ook :P

Heb een amandelstaaf gekregen op het werk :9

Mijn nietaanteraden verzorgingslijstje
Dgl tanden en gezicht poetsen, tonic en dagcreme, kohl en mascara, luchtje (dat vergeet ik vrijwel altijd s avonds af te halen)
Om de dag douchegel, shampoo en conditioner. in de weekenden onregelmatig lichaamsscrub, haarmasker, gezichtsmasker, bodylotion.
pi_119950184
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Slapen lukt niet...
Chico ik kon zelf niet meer wachten dus het werd een sinterklaascadeau! Er stond nog wel een verenigingsfoto op ook :P
Huh maar ik had 'erase all images' gedaan :o. Stond er nog meer genants op? :') En wat vond hij ervan? :D
  woensdag 5 december 2012 @ 11:37:07 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119950188
Hoi... Maria :o :*

Ga zp eenm uurtje wandelen in de sneeuw. Heb nog spierpijn van sportschool /mietje

De inbouwkoelkast heeft het begeven (2 maand geleden de vaatwasser al) en straks voor een paar honderd euro sportkleding halen... duur dagje :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 5 december 2012 @ 11:38:27 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119950226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[..]

Oh, zo'n zinnetje zegt niets. Ik hing al aan de telefoon (ze namen alleen niet op }:| )
pi_119950325
Oh Maria, dat was een flinke smakkerd die je maakte! :* (ook een smakkerd :D)

Wat een goodies hebben jullie allemaal! Toen ik zojuist een fatsoenlijke foto moest maken voor op mijn interne cv vond ik dat ik ook wel wat make-up kon gebruiken. Maar ik heb alleen stompe eye-liners en geen slijper :')
  woensdag 5 december 2012 @ 11:42:46 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119950369
3dgn all in = + 1.7 kg
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_119950375
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Huh maar ik had 'erase all images' gedaan :o. Stond er nog meer genants op? :') En wat vond hij ervan? :D
Kaartje had een fout, na formatteren doet ie het weer. Stonden 2 fotos op.
Hij vond t extreem tof!. Komen ook al opzetlenzen en extra batterij van dx aan...
pi_119950394
Oeh het gaat morgen sneeuwen en ik vlieg morgen! Wel voor de avond echt invalt, dus ik ga ervan uit dat ik niet strand.
pi_119950757
Het sneeuwt hier al behoorlijk, nu. :).
pi_119950840
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het sneeuwt hier al behoorlijk, nu. :).
Hier blauw en zon!
  woensdag 5 december 2012 @ 11:55:45 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119950841
Uniek :D Lekker gegeten? :9

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:41 schreef anna82 het volgende:
Oh Maria, dat was een flinke smakkerd die je maakte! :* (ook een smakkerd :D)

Wat een goodies hebben jullie allemaal! Toen ik zojuist een fatsoenlijke foto moest maken voor op mijn interne cv vond ik dat ik ook wel wat make-up kon gebruiken. Maar ik heb alleen stompe eye-liners en geen slijper :')
Ja ik was ook wel impressed :+ :D :*

Ik heb geen goodies, zag je mijn lijstje? :+ En hopelijk weinig last van sneeuw! :o
  woensdag 5 december 2012 @ 11:59:51 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119950927
Ik heb nooit bloedneuzen dus wist niet dat tuutje zakdoek in je neus een slecht plan is :') :@ Lekte dus langzaam door, faal. Bright side: volgens mij is het eindelijk gestopt nu :D
pi_119951107
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb nooit bloedneuzen dus wist niet dat tuutje zakdoek in je neus een slecht plan is :') :@ Lekte dus langzaam door, faal. Bright side: volgens mij is het eindelijk gestopt nu :D
Dat is wel heel lang hoor! :o
Wat je moet doen bij een bloedneus: de schrijfhouding aannemen.
Dit dus: http://www.eerstehulpwiki.nl/wiki/index.php/Schrijfhouding
Doe wat je niet durft.
pi_119951133
Jeez, ik krijg net deze mail van een NL docent...
Die eennalaatste zin snap ik ook echt niet :P

SPOILER
pi_119951196
Aan de klas heb ik al verteld dat we na de de cursus schrijven weer in detail de leesvaardigheid bespreken. Uitgangspunt daarbij is de gemaakte toets.
Over zo'n twee en halve week komt alles nog een keer voorbij met een aansluitende toets. Hoogste cijfer zal tellen.
pi_119951256
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef V1z0R het volgende:
Aan de klas heb ik al verteld dat we na de de cursus schrijven weer in detail de leesvaardigheid bespreken. Uitgangspunt daarbij is de gemaakte toets.
Over zo'n twee en halve week komt alles nog een keer voorbij met een aansluitende toets. Hoogste cijfer zal tellen.
Aansluitende! Dank :)
Maar je leest toch ff je mail na voordat je t stuurt :')
pi_119951292
Kan ook afsluitende toets zijn trouwens :P
pi_119951344
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Kan ook afsluitende toets zijn trouwens :P
Goed punt, ik ga m maar even terugmailen :P
pi_119951931
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:08 schreef Nallie het volgende:

SPOILER
Die heeft serieus dikke vingers, kan niet anders..
  woensdag 5 december 2012 @ 12:32:27 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119951950
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef the85mc het volgende:

[..]

Die heeft serieus dikke vingers, kan niet anders..
Of een nieuw toetsenbord nodig.
pi_119951978
Of hij's lekker aan de womobo gegaan in z'n eentje :+
pi_119952021
Womobo :9 Ja of hij heeft die wiet 'in beslag' genomen :D
pi_119952251
Ik baal gigantisch :( Ik blijf maar ziek. Denk ik net beter te worden, stijgt de koorts weer en kan ik geen eten binnen houden en de kilo's vliegen eraf en daar ben ik helemaal niet blij mee. Ik zie eruit als een lijk en voel me een lijk
pi_119952326
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:34 schreef Nallie het volgende:
Womobo :9 Ja of hij heeft die wiet 'in beslag' genomen :D
pi_119952393
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik baal gigantisch :( Ik blijf maar ziek. Denk ik net beter te worden, stijgt de koorts weer en kan ik geen eten binnen houden en de kilo's vliegen eraf en daar ben ik helemaal niet blij mee. Ik zie eruit als een lijk en voel me een lijk
:{
Licht verteerbare dingen hou je ook niet binnen?
pi_119952441
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:{
Licht verteerbare dingen hou je ook niet binnen?
Vandaag en gisteren kan ik amper water binnen houden *gaat er ook heel vaak uit*
Ik denk dat ik de dokter bel als dat vanmiddag nog zo is, want ik heb op z'n minst water nodig
pi_119952590
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vandaag en gisteren kan ik amper water binnen houden *gaat er ook heel vaak uit*
Ik denk dat ik de dokter bel als dat vanmiddag nog zo is, want ik heb op z'n minst water nodig
Dan zou ik nu vast bellen. Later op de dag zijn dokters meestal slecht bereikbaar.
pi_119952989
Hm... dan doe ik dat maar eventjes
pi_119953384
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Sta je nu ergens buiten? :o
Nee, in de auto, voor dichte tunnel :') maar alsnog aangekomen.
  Vis een optie? woensdag 5 december 2012 @ 13:23:44 #87
70532 loveli
N
pi_119953756
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee, in de auto, voor dichte tunnel :') maar alsnog aangekomen.
*tunnelboks*
crap in = crap out
  woensdag 5 december 2012 @ 13:41:40 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119954354
Na..
O: boterham smeerkaas/sambal, boterham pindakaas/sambal (was een beetje flauw), beker melk
B: 1.15 uur wandelen
L: boterham smeerkaas, beschuit kaas, beschuit jam, drinkbouillon met verse champ/ui./paprika
T's: grote peer, 2 appels, mandarijn, gekookt ei, blokje choco, paar dropjes
D: spruitjes, rijst met satesaus, kipfilet, salade
T: vla n kwark

[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 05-12-2012 13:46:56 ]
pi_119954984
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje gisteren (kijken of ik het nog kan reconstrueren)

t. handje m&m's, 2 dominostenen, 2 aachense printen
d. gegrilde zalm + dressing en sperziebonen
t. 3 plakken ontbijtkoek + zakje worteltjes
t. banaan, appel, 2 mandarijnen
l. tostie kaas + boterham filet americain
t. 4 cream crackers
o. 2 boterhammen met pate en komijnenkaas + probiotisch drankje

Vandaag
o. probiotisch drankje +6 zwieback met pate, speculoos, kaas
t. peer
l. ricottatortellini met spinazie en knoflook
t. 2 aachense printen
t. grapefruit en kwark
d. geen idee, pizza ofzo?

SPOILER
SPOILER
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119955417
Lijstje:
O: bruin broodje kip/ei van de hema, klein flesje smoothie
L: pistolet brie/honing/walnoten, vers ananassap
T: nakdbar "banana", appel
D: hoop op een lekker visje met groente
T: wat biertjes
pi_119955863
lijstje gister:

O: 2 speltboterhammen met avocado en kipfilet
L: frittata
T: rijstwafels met rosbief en een manderijntje
D: eten uit Lalaland en rijst
T: 3 speculaasjes volgens mij

Vandaag:
O: havermoutpap
T: rijstwafels en een eitje
L: Caesar salade zonder croutons en dressing apart
T: rijstwafels en amandelpasta
D: kip madras en rijst
T: ?
pi_119955926
ik ben trouwens op de weegschaal gaan staan.... met grote vrees :X Maar ik weeg nog net zoveel als in september? Terwijl mijn buik echt wel spekkkiger is dan toen :')

Naja, can't have it all :P Lam bankhangen en spelletjes spelen ipv in Urbanathlon trainingsmodus zitten.
(Ik denk dat ik ook weer een datum voor een wedstrijd moet hebben wil ik mijn achterwerk van de bank af krijgen :D )
pi_119956274
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:23 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben trouwens op de weegschaal gaan staan.... met grote vrees :X Maar ik weeg nog net zoveel als in september? Terwijl mijn buik echt wel spekkkiger is dan toen :')

Naja, can't have it all :P Lam bankhangen en spelletjes spelen ipv in Urbanathlon trainingsmodus zitten.
(Ik denk dat ik ook weer een datum voor een wedstrijd moet hebben wil ik mijn achterwerk van de bank af krijgen :D )
Heb je nog een reactie gehad op je twitterberichtje? :D

Ik krijg de laatste weken in de sportschool steeds de vraag van mensen hoe het eigenlijk is gegaan. :D Net alsof ik sinds half september niet in de sportschool ben geweest. >:O
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 5 december 2012 @ 14:47:10 #94
70532 loveli
N
pi_119956757
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:08 schreef Nallie het volgende:

SPOILER
Woordenboek op Turks?
crap in = crap out
  woensdag 5 december 2012 @ 14:54:28 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119957053
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Woordenboek op Turks?
Docent Neerlands is iig geen spellingpolitie :+
  woensdag 5 december 2012 @ 14:55:10 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119957085
Brave kijken met dekentje en havermout O+

Verder nog buh, zo moed verzamelen om de mailboxen even te openen :') Pleisters eraf gesloopt en mn neus is een aardbei _O- Helaas is bril meer gesloopt dan gedacht (verflaagje beschadigd, neusdingen verbogen, krasjes op de glazen zo te zien -O- )
  woensdag 5 december 2012 @ 14:55:59 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119957120
Lekker met slagroom :9.
pi_119957146
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Docent Neerlands is iig geen spellingpolitie :+
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Woordenboek op Turks?
Nee en hij leest zn mail ook niet na voordat hij hem stuurt... ik vermoed smartphone en niet handig erin zijn want 60+ :D
pi_119957194
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

Verder nog buh, zo moed verzamelen om de mailboxen even te openen :') Pleisters eraf gesloopt en mn neus is een aardbei _O- Helaas is bril meer gesloopt dan gedacht (verflaagje beschadigd, neusdingen verbogen, krasjes op de glazen zo te zien -O- )
kan je nog koelen met ijs? Want het gaat nog meer opzetten....

En zonde van je brillie -O- Je hebt echt een flinke smakkerd gemaakt het :X :*
pi_119957216
Awh, Maria!!! :o :* arme jij!
Ja doei.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:58:28 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119957223
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker met slagroom :9.
Oe nom! :9 Moet nog boodschappen! Eens graven of ik nog foundation heb :')

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

[..]

Nee en hij leest zn mail ook niet na voordat hij hem stuurt... ik vermoed smartphone en niet handig erin zijn want 60+ :D
Aw nou vooruit, da's een relatief valide excuus :+
  woensdag 5 december 2012 @ 15:00:11 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119957277
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan je nog koelen met ijs? Want het gaat nog meer opzetten....

En zonde van je brillie -O- Je hebt echt een flinke smakkerd gemaakt het :X :*
Hm misschien toch maar even doen idd, had het al even gedaan bij mijn Redders In Nood, maar dat was kort.

En ja, ik heb er nog wel een maar die is slechtere kwaliteit en zit minder lekker :{ Een dezer dagen even naar opticien, misschien kunnen ze hem reanimeren!
pi_119957335
Oh, en O+ Brave O+
Ja doei.
  woensdag 5 december 2012 @ 15:03:01 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119957402
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en O+ Brave O+
Oui! O+ Fijne film! Die vader is een held :D En mooie scenery O+
pi_119957432
Ja, die vader _O_ :D
Ja doei.
pi_119957552
Ik gebruik

douchegel
shampoo
scheermes
bodylotion
deo
parfum

borstel
schuimgel

dagcreme
oogcreme
concealer
mascara
make-up reiniger + pads

[ Bericht 6% gewijzigd door Xennia op 05-12-2012 15:49:51 ]
pi_119959006
Godverdriedubbel kut, ik ga niet voor niets in het stiltehok zitten. Bellende mensen. Jezus

Ik kan er niet zo veel van zeggen, omdat het maar een paar korte noodzakelijke telefoontjes zijn, maar dat maakt de ergernis niet kleiner.
pi_119959289
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Probability het volgende:
Godverdriedubbel kut, ik ga niet voor niets in het stiltehok zitten. Bellende mensen. Jezus

Ik kan er niet zo veel van zeggen, omdat het maar een paar korte noodzakelijke telefoontjes zijn, maar dat maakt de ergernis niet kleiner.
In een stilteruimte moeten ze hun telefoon op stil zetten en naar buiten lopen als de tel gaat, lijkt me
pi_119959395
Brave moet ik ook nog kijken :@

*schouderklopje voor mijzelf*
Een systeem waar de meest actieve gebruikers zo'n 80% van de tijd mee werken heb ik gemiddeld zo'n 75% sneller gemaakt, voor de gebruikers met 'extreem' veel data tot wel 90%.

:W

Uurtje eerder vrij vanwege de sint :)
  woensdag 5 december 2012 @ 15:54:52 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119959415
Hier ook en met ons velen, dus ik ga nu de file inschuiven :W.
  woensdag 5 december 2012 @ 15:59:53 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119959570
Extra t;
- 3 aachener printen, 4 chocoladedominostenen, 2 lebkuchenharten, 6 augurken, plak kaas.

Hoezo gefrustreerd :')
  woensdag 5 december 2012 @ 16:02:49 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119959672
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:54 schreef V1z0R het volgende:
Brave moet ik ook nog kijken :@

*schouderklopje voor mijzelf*
Een systeem waar de meest actieve gebruikers zo'n 80% van de tijd mee werken heb ik gemiddeld zo'n 75% sneller gemaakt, voor de gebruikers met 'extreem' veel data tot wel 90%.

:W

Uurtje eerder vrij vanwege de sint :)
Wees welkom, hier is blu ray :D

En goed bezig! *O* *schouderklopje*

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
Extra t;
- 3 aachener printen, 4 chocoladedominostenen, 2 lebkuchenharten, 6 augurken, plak kaas.

Hoezo gefrustreerd :')
Naaw :* Ik heb helaas geen contacten in jouw veld, bij mijn weten ;( Hopelijk vind je snel een oplossing!
pi_119959724
SPOILER
  Vis een optie? woensdag 5 december 2012 @ 16:08:08 #114
70532 loveli
N
pi_119959848
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

Schaafwonden enzo => Compeed blaarpleister of iets vergelijkbaars, dan heelt het met zo weinig mogelijk littekens.

En kusje erop :*
crap in = crap out
pi_119959950
Even snel tussendoor: de operatie is goed verlopen, wel 4 omleggingen en da's veel naar ik begrijp, maar ze reageert goed.
Nu verder Sinterklaas vieren :)
  woensdag 5 december 2012 @ 16:13:07 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119959993
Li, zal kijken @ le Appie! :Y Kusjes O+

Mar, fijn dat het tot nu toe goed gaat :Y

Ik slinger de mailbox maar es aan!
  Vis een optie? woensdag 5 december 2012 @ 16:14:16 #117
70532 loveli
N
pi_119960033
Oh, verzorgingslijstje :9
Werkdagen: douchespul, scheermes, soms shampoo/conditioner/haarmasker/whatever haarspul, deo, als ik eraan denk dagcreme, lippenbalsem ofzo.
Niet-werkdagen: idem, lipstick, parfum, als ik tijd/zin heb smeersels of olie op ledematen, als ik tijd/zin heb oogschaduw/concealer/rouge/mascara, als ik tijd/zin heb make-up remover (als ik geen tijd/zin heb babydoekjes :') ).

oO<
crap in = crap out
pi_119960423
:O moe! Maar ik ga vanavond bier drinken en eten met een oud mede-erasmusstudent, hoe leuck!

Alleen hij is een hippie geloof ik en ik niet Meer, dus ben benieuwd :P

Kusje voor Maria en beterschap voor CS!
pi_119960562
het sneeuwt hier zo hard, op di tmoment. Er gaan gene bussen meer, de treinen zijn gecancelled, en doordat het ook zo hard waait kun je zomaar ineens tot je heupen wegzakken in de sneeuw.

Wel leuk! O+
pi_119960603
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef Jagärtrut het volgende:
het sneeuwt hier zo hard, op di tmoment. Er gaan gene bussen meer, de treinen zijn gecancelled, en doordat het ook zo hard waait kun je zomaar ineens tot je heupen wegzakken in de sneeuw.

Wel leuk! O+
O+
Ja doei.
  woensdag 5 december 2012 @ 16:31:30 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119960647
Beterschaap, Cots! Wat heb je dan precies?

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef Jagärtrut het volgende:

Wel leuk! O+
Wahow :D Indrukwekkend :P
  woensdag 5 december 2012 @ 16:36:31 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119960827
Jeager, mijn vriend zat net te kijken in Zweden en die vind de updates vanjou echt heel leuk.

Nog een extra smakkerd voor jou Maria

Tink ..... kut
pi_119960839
Loveli: als ik je had gezien, had ik gezwaaid :D

Dagelijkse verzorgingspullen:

Reinigingsmelk voor gezicht
Lushzeep voor het snelle wassen
Deo
Oogcreme
Nachtcreme
Tandpasta

Makeup:
Concealer
Foundation
Poeder
Blush
Eyeliner
Mascara
Borstel/kam

Haar wassen doe ik max drie keer per week, anders ook hier haarpluis:
Lush shampoo
Conditioner
Maroccan oil
pi_119960889
En ook beterschap aan CotS :*
pi_119960924
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, mijn vriend zat net te kijken in Zweden en die vind de updates vanjou echt heel leuk.

Nog een extra smakkerd voor jou Maria

Tink ..... kut
maar dit is niet goed voor het ijs he! Ik vind het ook leuk, ben gek op de sneeuw!
pi_119960970
Ah, hier begint het nu ook wit te worden :') _O-
Ja doei.
pi_119961645
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:36 schreef An24 het volgende:
Loveli: als ik je had gezien, had ik gezwaaid :D

Reinigingsmelk voor gezicht
Lushzeep voor het snelle wassen
Deo
Oogcreme
Nachtcreme
Tandpasta

Makeup:
Concealer
Foundation
Poeder
Blush
Eyeliner
Mascara
Borstel/kam

Haar wassen doe ik max drie keer per week, anders ook hier haarpluis:
Lush shampoo
Conditioner
Maroccan oil
Dat is helemaal niet zoveel meer dan ik!
pi_119961745
http://www.eerstehulpwiki.nl/wiki/index.php/Bloedneus voor Maria en voor iedereen in de toekomst.

als je een bloedneus hebt van een klap: niet snuiten
als je een bloedneus hebt spontaan: één keer snuiten aan het begin

@DaD: ik had voorheen ook zo'n lijst, maar toen werd mijn eczeem zo erg dat ik niet meer elke dag kan douchen en begonnen mijn lessen om 8 uur waardoor ik geen tijd meer heb voor zoveel fratsen...

heuj, Sinterklaas bij Sesamstraat!

@Mar: fijn dat de operatie geslaagd is.
Kwak
pi_119961787
Marmar, dat de bypasses maar lang mee gaan.
Cots beterschap!

Wakker gebeld door vriendje over het eten, helemaal geen zin in nog!
pi_119961847
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet zoveel meer dan ik!
Ik heb wel de aanvulling dat als ik vrij ben en geen afspraken heb, make-uploos ben. Kan het huidje even bijkomen. Ohw en bij dagelijks vergat ik een geurtje.
pi_119961919
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beterschaap, Cots! Wat heb je dan precies?

Een erg heftige griep volgens de HA
Onder het motto ik ben bijna nooit ziek, maar als ik het doe, doe ik het goed
pi_119961978

Shiseido reinigingszeep
Shiseido balancer
Dagcreme
Deo om de 2 dagen
Oogcreme als ik zin heb
Tandpasta

Makeup:
Zou eens aan de poedertjes moeten maar loop er voorlopig naturel bij
Mascara
Lipglossje of lippenbalsem

Haar wassen doe ik max drie keer per week.
Dan hangt het van mijn bui af wat ik vd plank pak.
Niveau-Sheer Blond- Head en Shoulders-Big van Lush

Nachtcreme krab ik eraf s'nachts dus dat wordt hem niet.
Scrub zo 1x per week.
Verder haarspray in 2 vormen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_119962116
Dagelijkse verzorgingsproducten:
Dagcrème
Nachtcrème
Handencrème
Bodylotion
Tandpasta
Deo

Make-up
Meestal geen
En anders oogschaduw
Mascara
Lippenstift

Haarwassen elke dag
Scrubben eens per week
Alle smeerseltjes elke dag
pi_119962356
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dagelijkse verzorgingsproducten:
Dagcrème
Nachtcrème
Handencrème
Bodylotion
Tandpasta
Deo

Make-up
Meestal geen
En anders oogschaduw
Mascara
Lippenstift

Haarwassen elke dag
Scrubben eens per week
Alle smeerseltjes elke dag
Haal je je make-up er niet af?
pi_119962380
beetje spuug en je wijsvinger doen ook wonderen ^O^
Ja doei.
pi_119962434
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh ja :D bij mij hetzelfde, make up remover voor de oogjes dus.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_119962809
Meh! Geen zin in gourmetten. Wil op de bank blijven hangen.... Snotter... ;(

Wel een goed excuus om op tijd naar huis te gaan. Morgen een belangrijke presentatie *O*
  woensdag 5 december 2012 @ 17:32:50 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119962816
Kwak :@ :+ Meestal ben ik dus zo gezond dat ik dergelijke info niet nodig heb! :+

Helaas begon het nu weer, jippie :') Klein beetje maar, maar vind het wel raar dat het nou weer bloedt.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 17:34:20 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119962859
:W paar dagen niet gepost omdat ik er zo doorheen zat :@ nu alles bijgelezen en nu hopen dat ik alles onthoud wat ik wilde zeggen :D

XM gefeliciteerd! Kleintje in je buik O+

Maria :X weet je zeker dat je je neus niet hebt gebroken? Ik heb dus ooit mijn neus gebroken door zo'n val, alleen kwamen ze daar pas jaren later achter omdat mijn gezicht toen te opgezwollen was :X

CotS beterschap! Klinkt behoorlijk heftig zeg!!

Marmar heel veel sterkte! Is niet niets dit soort operaties, heb er ook ervaring mee van dichtbij.

Met mij gaat het wel weer ietsje beter, hoewel ik maandag echt even instortte. Ik wilde die avond bloed doneren, iets wat ik al jarenlang wil doen, maar ik werd afgekeurd vanwege mijn ziekte (niet fit genoeg om te herstellen). Die avond flink gejankt maar wel goede gesprekken gehad met mijn lief. Ik zal me erbij neer moeten leggen dat ik niet gezond ben maar ik vind dat echt heel moeilijk ;(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_119962888
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak :@ :+ Meestal ben ik dus zo gezond dat ik dergelijke info niet nodig heb! :+

Helaas begon het nu weer, jippie :') Klein beetje maar, maar vind het wel raar dat het nou weer bloedt.
zou je niet even een foto laten maken? misschien is t wel gebroken. als ze t dan niet netjes "zetten" zit je straks met een scheve neus. of er zit een stolsel ofzo waardoor t niet goed dichtgaat. even langs de huisartsenpost?
Kwak
  woensdag 5 december 2012 @ 17:39:34 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119963026
Ja ik dacht dat ik gewoon een snotneus had, maar bleek weer beetje rood te zijn. Misschien nog oud spul. Ik wacht het even af en anders bel ik idd huisartsenpost! Volgens de huisarts die er vanochtend even naar keek was het ws. niet gebroken en niet scheef (al zei ze dat er dan weinig anders aan gedaan kon worden dan bij kneuzing :P).

Gelukkig had ik al een scheve dop met knobbel :+
pi_119963048
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wees welkom, hier is blu ray :D

En goed bezig! *O* *schouderklopje*

[..]

Naaw :* Ik heb helaas geen contacten in jouw veld, bij mijn weten ;( Hopelijk vind je snel een oplossing!
:P ik 'huur' 'm wel een keer ;)

8-)

Terwijl sommigen met sinterklaas lekker gezellig doen met familie en zulks maak ik 't mijzelf gewoon lekker!
D wordt: Krieltjes met spekjes, ei en champignons / witlofsalade met ananas, mandarijntjes, appel en banaan / kogelbiefstukje met jachtsaus :9~
En als T's vanavond cocktailgarnalen, stukjes droge worst, crackers met camembert en cowboy vlees :9
En voor drinken heb ik 2 karmeliet, wodka, bruine rum, grand marnier en pernot in huis :7
<O)
pi_119963054
oh, snot met bloed is op zich wel normaal als je eerder een bloedneus hebt gehad. als t weer gaat stromen zou ik me meer zorgen maken.

:*
Kwak
  woensdag 5 december 2012 @ 17:41:13 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119963070
Majo :* is ook prut! Stukje verwerking enzo, en een puik leefpatroon vinden waarbij je de max eruit kunt halen? Je kunt gelukkig ook nog een boel dingen wel O+
pi_119963104
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

8-)

Terwijl sommigen met sinterklaas lekker gezellig doen met familie en zulks maak ik 't mijzelf gewoon lekker!
D wordt: Krieltjes met spekjes, ei en champignons / witlofsalade met ananas, mandarijntjes, appel en banaan / kogelbiefstukje met jachtsaus :9~
En als T's vanavond cocktailgarnalen, stukjes droge worst, crackers met camembert en comwboy vlees :9
En voor drinken heb ik 2 karmeliet, wodka, bruine rum, grand marnier en pernot in huis :7
<O)
:D veel plezier!

Maria: ff rustig aan doen he! :*

*Lijf naar schoonouders sleept
  woensdag 5 december 2012 @ 17:42:10 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119963106
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:40 schreef kwakz0r het volgende:
oh, snot met bloed is op zich wel normaal als je eerder een bloedneus hebt gehad. als t weer gaat stromen zou ik me meer zorgen maken.

:*
O+

Ik hou het in de smiezen iig! :Y Echt stromen deed het sowieso al niet, meer beetje lekken af en toe.
pi_119963133
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:42 schreef An24 het volgende:

[..]

:D jij toch veel plezier met gourmetten! ;)
  woensdag 5 december 2012 @ 17:43:29 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119963154
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

8-)

En als T's vanavond cocktailgarnalen, stukjes droge worst, crackers met camembert en cowboy vlees :9
<O)
Tssss dan niet! :(

:+

Nom, klinkt goed :9 Het eten dan, het drinken geen idee :+
pi_119963166
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D jij toch veel plezier met gourmetten! ;)
Dank. Schoonma heeft haar best gedaan met Anniefoods regelen, dus komt goed.
  woensdag 5 december 2012 @ 17:44:49 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119963210
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Doe ik!

Scuzi voor alle ach-ende-wee-posts trouwens, volgens mij voel ik me een beetje zielig _O- :@ :')

Have fun wiff zeh gourmet! Hopelijk zoiets wat leuker is als je er eenmaal bent :P
pi_119963534
't Is niet elke dag dat je op je snufferd gaat, Maria :*

Karmeliet = biertje met beetje vanille smaak
Wodka = wodka :+
Bruine rum, mja = rum die net wat voller smaakt
Grand Marnier = sinaasappellikeur
Pernod = anijsdrank

*in de keuken duikt (met een borreltje erbij natuurlijk)* w/
  Vis een optie? woensdag 5 december 2012 @ 17:55:45 #152
70532 loveli
N
pi_119963586
Viez, sinds wanneer heb je deze sig?
crap in = crap out
pi_119963812
Ok, fietsen door natte sneeuw met tegenwind in je zomerjack is geen goed idee. Sjezus wat was dat koud.
pi_119963898
Majo, had je m'n DM gezien?
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 18:11:14 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119964124
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:04 schreef Nallie het volgende:
Majo, had je m'n DM gezien?
Nee? Niks gekregen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_119964135
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:55 schreef loveli het volgende:
Viez, sinds wanneer heb je deze sig?
Eerste regel zo'n 3 weken onderste een week, hoezo?
pi_119964160
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee? Niks gekregen :)
Oh gek! Ik kwam deze tegen: http://www.bol.com/nl/p/het-heden-ik-kookboek/1001004005469211/ misschien wat voor jou!
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 18:12:46 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119964179
Ik zit te twijfelen of ik drumles af zal zeggen :@ heb eigenlijk alleen maar zin om op te bank te hangen met een dekentje :@
  Vis een optie? woensdag 5 december 2012 @ 18:14:32 #159
70532 loveli
N
pi_119964231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Eerste regel zo'n 3 weken onderste een week, hoezo?
Zie 'em nu pas, heb denk ik vooral mobiel gefokt lately.
crap in = crap out
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 18:14:42 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119964241
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oh gek! Ik kwam deze tegen: http://www.bol.com/nl/p/het-heden-ik-kookboek/1001004005469211/ misschien wat voor jou!
Wow goeie tip, thanks! ^O^
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 18:15:44 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119964275
Hoe gaat het met stoppen vaiz? Al bijna een week hè? *O*
pi_119964393
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik douche me elke avond, dus dan gaat de make-up er ook vanaf. En anders gewoon met een washandje met zeep.
  woensdag 5 december 2012 @ 18:24:24 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119964533
Ik was mijn make-up gewoon af met nep-zeep.
pi_119964601
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:15 schreef MaJo het volgende:
Hoe gaat het met stoppen vaiz? Al bijna een week hè? *O*
Yup, morgen een week :)

Gisteren wel even moeilijk maar daarnaast alleen eigenlijk na het eten dat ik het mis. En op 't werk ga ik net zo goed even paar minuutjes van m'n bureau weg ondanks dat ik niet meer rook :+
  woensdag 5 december 2012 @ 18:28:44 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119964667
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gisteren wel even moeilijk maar daarnaast alleen eigenlijk na het eten dat ik het mis. En op 't werk ga ik net zo goed even paar minuutjes van m'n bureau weg ondanks dat ik niet meer rook :+
*schouderklopje nummer 2 van vandaag*
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 18:29:24 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119964686
Drumles afgezegd :@ het was even de keuze of drummen of wat in het huishouden doen wat ik al twee weken heb versloft :') maar ik geef tenminste mijn grenzen aan, dat is wel goed :s)

Wat verzorgingsproducten betreft: toen ik bij Lush werkte was dat een hele berg :D de laatste tijd stukken minder:

Als ik douche douchegel, shampoo, conditioner, scheercreme, scrub voor het gezicht. Verder dagelijks twee keer tanden poetsen, deo en parfum op. En 1x in de week in bad :) make up alleen in het weekend of bij gelegenheden, net als lenzen :)
pi_119964706
:W Hoe gaat 'ie nu Mariaatje? :*

Lijstje

O: volk. boterham pindakaas, banaan
T: 2 mandarijntjes, paar amandelen
L: pistoletje rosbief
T: volk. boterham pindakaas, twix
D: kopje soep, stukje zalm, haricots verts
T: vruchtenyoghurt o.i.d.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 18:31:17 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119964742
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Goed bezig!! Probeer zo snel mogelijk de rokers onder ogen te komen, hoe sneller dat went hoe makkelijker het gaat! Vriendlief rookt gewoon in huis en negen van de tien keer heb ik het niet eens meer door :D
pi_119965351
Daglijstje
Vannacht tosti met kaas, bakje vanillevla
Ochtend volle yoghurt met muesli
Middag dubbele boterham cervelaat
Net ovengebakken aardappeltjes, tartaartje, gestoomde sperziebonen en dop erwtjes
Toetje stukje speculaasstaaf

Hmm, majo, dat je gestopt bent lijkt me een mooi excuus om een fris huis te gaan maken? Meeroken is ook slecht/werkmodus
pi_119966540
Dagelijks:
Tandenpoetsen
Op werkdagen deo
Als ik eraan denk dry-oil

Eenmaal per week
Haar wassen met bicarbonaat en een scheutje azijn
Scheren

Meer kan ik niet bedenken.
Maar ik sleep wel op reis een fikse toilettas mee, met wattenstaafjes, pijnstillers, pleisters, ehbo, oordopjes, tandenstokers, reparatiemateriaal-voor-allerlei, en zo nog wat dingen die ik niet nodig heb maar wel mee heb voor het geval dat ik dat wel heb.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 5 december 2012 @ 19:18:15 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119966817
Beterschap CotS en Majo.
Hoe is het nu Maria?
Met jou Tink? vreetbuien zijn niet goed he!

verzorging... hmm
elke dag: gezichtwas, bodywash, dagcreme, nachtcreme, deo, flos, 2x tanden
om de dag:: shampoo, conditioner
3 x per wee: gezichtsscrub, bodylotion
1 x per week: epileren
Parfum en make-up : als ik er aan denk, bij uit gaan vaak. Op het werk mag ik geen make-up en parfum, lekker makkelijk

Nu net alles , na het douchen, ingevet met pure vaseline.. Hopelijk om ergere winterhuid te voorkomen :') Nog nooit gedaan dus hoop dat het gaat helpen.
Ligt mijn kerel straks ook eens bij een vette vrouw :')
pi_119967050
Ik heb met de kou ook altijd last van een droge huid Uniek, scrubben wil daarbij wel eens helpen. :)
Action verkoopt ook scrub. :)
Doe wat je niet durft.
pi_119967064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu net alles , na het douchen, ingevet met pure vaseline.. Hopelijk om ergere winterhuid te voorkomen :') Nog nooit gedaan dus hoop dat het gaat helpen.
Ligt mijn kerel straks ook eens bij een vette vrouw :')
Vaseline maakt je plakkerig.

Ik zou je dit aanraden:

Etos verkoopt het wel. En ik zou je ook deze geur aanraden, de hammam-lucht is veel te sterk.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 19:24:11 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119967104
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daglijstje
Vannacht tosti met kaas, bakje vanillevla
Ochtend volle yoghurt met muesli
Middag dubbele boterham cervelaat
Net ovengebakken aardappeltjes, tartaartje, gestoomde sperziebonen en dop erwtjes
Toetje stukje speculaasstaaf

Hmm, majo, dat je gestopt bent lijkt me een mooi excuus om een fris huis te gaan maken? Meeroken is ook slecht/werkmodus
Hij rookt al een stuk minder sinds ik gestopt ben dus dat scheelt al :) en ik vind het een beetje raar om hem op te dringen dat hij binnen niet mag roken terwijl ik dat ook altijd heb gedaan. Ik hoop dat hij binnenkort gewoon helemaal stopt *O*
  woensdag 5 december 2012 @ 19:28:18 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119967300
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zou je dit aanraden:
[ afbeelding ]
Etos verkoopt het wel. En ik zou je ook deze geur aanraden, de hammam-lucht is veel te sterk.
Sla ik even op, thanks
pi_119967513
O: beker melk, boterham pindakaas
T: koffie
L: kom groentesoep, 3 boterhammen pindakaas
T: appel, cup à soup, 2 boterhammen
D: aardappels, spinazie, ei, schnitzel
T: koffie
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_119968110
Ik kan ook een hele waslijst aan verzorgingsproducten opnoemen, maar die is niet veel langer dan die van de meeste dames hier.

Maar hebben jullie dan niet dat jullie van één type product meerdere tubes/potjes hebt staan? Zo heb ik vijf potten bodylotion :') . Zijn wel voornamelijk cadeautjes, maar toch :+ . Oh, en ik heb tonic en melk en oog make-up remover, maar als ik lui ben dan gebruik ik gewoon zo'n gezichtsreinigingsdoekje voor m'n hele gezicht. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Goodbye op 05-12-2012 19:51:51 ]
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:51:12 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119968465
UKS, je leeft nog O+ Hoe is het?

Heb heel veel hotelshampoos, lotions, washes :D
pi_119968494
Heb heel veel verschillende dingen, waarvan ik redelijk wat amper gebruik :@ Krijg vaak wat van mn moeder/schoonmama, dat zijn hamsteraars, daarom ben ik dat nu eigenlijk ook :+
Make-up verwijderen doe ik met zoń tweekleurig oogremover en de rest met tonic (elke dag wasspul vind ik niet fijn). Bodylotionspulletjes heb ik best veel, net als douchegels.
Shampoo en conditioner heb ik van inecto nu en die bevallen goed, dus daar blijf ik bij :)
  Vis een optie? woensdag 5 december 2012 @ 20:00:12 #180
70532 loveli
N
pi_119968890
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zou je dit aanraden:
[ afbeelding ]
Voor de kleinere portemonnee verkoopt de hema katoenzaadolie, etos heeft ook eigen merk olie voor na het ontharen, spraypompje.
crap in = crap out
pi_119968981
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor de kleinere portemonnee verkoopt de hema katoenzaadolie, etos heeft ook eigen merk olie voor na het ontharen, spraypompje.
maar waarom is het droger of minder vettig? Van action heb ik een nepbio-oil, die is ook wel prima voor droge plekjes, maar ik vind creme toch fijner dan olie.
  woensdag 5 december 2012 @ 20:04:08 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119969063
vaseline voelt dan plakkerig maar het hindert mij op dit moment niet, grote pot vasaline voor 1.50e, kan ik jaren mee
pi_119969183
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
vaseline voelt dan plakkerig maar het hindert mij op dit moment niet, grote pot vasaline voor 1.50e, kan ik jaren mee
nadeel van vaseline is dat het minerale olie is, die je huid afsluit. volgens mij is het meer beschermend tegen wind en kou van buiten, overdag, dan dat het ´s nachts je huid zachter-minder droog maakt...
Kwak
pi_119969327
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
UKS, je leeft nog O+ Hoe is het?

Heb heel veel hotelshampoos, lotions, washes :D
Och ja gaat wel, beetje moisturizer gebruiken hier en daar. Prima toch.

Alles ook chill in het Noorden?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  woensdag 5 december 2012 @ 20:11:06 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119969385
Goedbij en Uniekje: wel okay hoor, thanks for asking O+ Nek en schouders zitten goed vast en heb een paar blauwe blekken ontdekt :+ Nog wat hoofdpijnig enzo maar ja. Vriendje denkt dat een lichte hersenschudding best zou kunnen, nuja gaat iig vanzelf over :P

Net boodschappen gedaan met de mister en Tony's chocoladeletter van vriendje gehad *O* Eet zo afbakbroodjes. Ook wat hagel meegepikt, lekker :+
  woensdag 5 december 2012 @ 20:17:50 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119969679
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nadeel van vaseline is dat het minerale olie is, die je huid afsluit. volgens mij is het meer beschermend tegen wind en kou van buiten, overdag, dan dat het ´s nachts je huid zachter-minder droog maakt...
Waarschijnlijk heb je gelijk ga ik onthouden, doe ik het bij een koude dag wel eens in de ochtend :Y
Maar ik vertik het om meer dan 4 euro voor 1 cosmetica product uit te geven. Geef het liever uit aan vakanties... :@
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 20:18:42 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119969719
Wordt er verder nog Sinterklaas gevierd hier? Wij vieren het zaterdag met mijn ouders, broer, zus en vriendje. We doen er meer aan dan kerst, dan eten we met z'n allen, met Sinterklaas geven we veel cadeaus O+
pi_119969867
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je gelijk ga ik onthouden, doe ik het bij een koude dag wel eens in de ochtend :Y
Maar ik vertik het om meer dan 4 euro voor 1 cosmetica product uit te geven. Geef het liever uit aan vakanties... :@
Cremes van lidl en aldi komen vaak ook goed uit de test toch? Als ik niet zo makkelijk irritaties zou krijgen, zou ik dat ook wel proberen :)

Marmar: sinterklaas vieren we door zondag met vader en broertjes te gaan eten :) Cadeautjes worden er niet voor elkaar gekocht (of alleen door mij en de rest geeft geld) dus dat is niet leuk.
  woensdag 5 december 2012 @ 20:26:40 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119970072
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Cremes van lidl en aldi komen vaak ook goed uit de test toch? Als ik niet zo makkelijk irritaties zou krijgen, zou ik dat ook wel proberen :)

Marmar: sinterklaas vieren we door zondag met vader en broertjes te gaan eten :) Cadeautjes worden er niet voor elkaar gekocht (of alleen door mij en de rest geeft geld) dus dat is niet leuk.
Yep, heb dan ook de Aldi dag/nacht creme, bevalt heel erg goed, zodra ik die gebruik heb ik geen pukkeltjes , stop ik of stap ik over naar 'l oreal (gratis uiteraard) begon het weer.

Geen sinterklaar hier, wel 4 verjaardagen voor dinsdag + 2 x uit eten... dan nog kerst met chinees buffet, lekkers op het werk, gourmetten zonder gezond .. zucht..
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 20:28:01 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119970123
quote:

[..]

Ik denk dat je mij bedoelt ;) dat is wel jammer ja -O- Ik vind het juist zo tof om cadeaus te geven O+

@uniek ik snap dat je niet teveel er aan uit wil geven, dat had ik vroeger ook. Tot ik ontdekte dat bijvoorbeeld spul van Lush wel veel beter is voor mijn huid dan goedkoop spul en sindsdien heb ik er ook meer voor over :)
pi_119970265
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk dat je mij bedoelt ;) dat is wel jammer ja -O- Ik vind het juist zo tof om cadeaus te geven O+

@uniek ik snap dat je niet teveel er aan uit wil geven, dat had ik vroeger ook. Tot ik ontdekte dat bijvoorbeeld spul van Lush wel veel beter is voor mijn huid dan goedkoop spul en sindsdien heb ik er ook meer voor over :)
Excusez!

Lush ja, lekker spul, maar veel te duur. De scrubzeepjes blijf ik wel kopen denk ik :) En als ik in bad ga met een weekendje weg zo'n bal :s)
  woensdag 5 december 2012 @ 20:38:36 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119970612
De ureacreme van de aldi is ook prima uniek. Ook ik verdraag alleen aldicreme,, en voor mijn lichaam gebruik ik in de winter de ureacreme.
  woensdag 5 december 2012 @ 20:40:05 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119970694
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Voor mijn huid is aldicreme toch echt beter dan lushspul. Prijs zegt zo weinig.
pi_119970743
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kan ik me goed voorstellen. Ben alleen nu blij dat dr vd Hoog spul goed werkt dat ik niet ga overstappen :+
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 20:41:13 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119970746
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Excusez!

Lush ja, lekker spul, maar veel te duur. De scrubzeepjes blijf ik wel kopen denk ik :) En als ik in bad ga met een weekendje weg zo'n bal :s)
Maakt niet uit :)

Toen ik bij Lush werkte had ik 50% korting en kocht ik heel veel. Nu ik de korting niet meer heb vind ik het ook duur :D vooral de bruisballen, 5 euro voor 1 bad! Kun je beter een bubble bar slice kopen, is even duur maar kun je een keer of 5 mee doen :)
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 20:43:53 #196
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119970873
quote:

[..]

Als dat voor jou beter is dan moet je dat zeker doen :Y prijs zegt inderdaad niet alles maar met gevoelige huid is het vaak wel zo.

Wat ik alleen altijd vreemd vond toen ik nog bij Lush werkte was dat iedereen het altijd zo duur vond maar wel gewoon duur spul van clinique kochten :? :') dat heb ik er dan weer niet voor over :)
pi_119971219
Ik vind Lush zo ontzettend stinken. :o
Word al naar als ik langs een winkel loop.

Ik gebruik total effects van olaz, smeert heel fijn en ze hebben ook een.variant met foundation erin. *)
koop het alleen wel altijd in de aanbieding. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_119971308
Ontzettend geslaagde Sinterklaas gevierd hier O+
De jongste riep bij alle kadootjes "Oh dit heb ik altijd al willen hebben!" en de oudste had tranen in de ogen bij haar make up koffer.

En nog nieuws uit het ziekenhuis, ze is van de beademing af, wel een drain (logisch denk ik? en nog wel heel zwaar. Morgen gaat lief naar haar toe, ze ligt nog een paar dagen in L'warden en daarna nog een paar dagen hier in Drachten.
  woensdag 5 december 2012 @ 20:53:34 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119971324
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind Lush zo ontzettend stinken. :o
Word al naar als ik langs een winkel loop.

Ik gebruik total effects van olaz, smeert heel fijn en ze hebben ook een.variant met foundation erin. *)
koop het alleen wel altijd in de aanbieding. B-)
Oeh, onthouden
pi_119971704
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:18 schreef MaJo het volgende:
Wordt er verder nog Sinterklaas gevierd hier? Wij vieren het zaterdag met mijn ouders, broer, zus en vriendje. We doen er meer aan dan kerst, dan eten we met z'n allen, met Sinterklaas geven we veel cadeaus O+
Nee beide niet helaas..
pi_119972210
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oeh, onthouden
In de aanbieding kost het een tientje ofzo, en je doet er heel lang mee.
Geef wel een seintje als het ergens in de aanbieding is. :D
Doe wat je niet durft.
pi_119972301
Mijn huid houdt juist weer niet van ook of olaz :P.
pi_119972611
ieder zijn huidje is anders he :+ Die van mij is supervettig, maar kan ook superdroog zijn :')

Dus 's avonds hydraterende creme en 's ochtends alleen moisturizer anders glim ik je tegemoet :D
pi_119972702
quote:

[..]

dagcrème van de Aldi O+ ik heb heel gevoelige huid, kon nergens tegen, en met deze heb ik helemaal geen last!
quote:

[..]

Oeh die Urea (je andere post) ga ik ook halen!
Kwak
pi_119972985
Oh, Sint doen wij dit weekend bij moeder van J (vrijdag) en vader van J (zaterdag). Allebei zonder cadeautjes, gewoon eten, spelletjes doen, bowlen geloof ik. Misschien komen er ineens nog wel cadeautjes tevoorschijn vrijdag - ze wilden geloof ik vooral rekening houden met het feit dat alle kinderen krap in de centjes zitten momenteel.

Mijn mama gaf me afgelopen weekend een tasje met cadeautjes voor vandaag O+ zaten chocoladeletters in, een kraslot-adventskalender, en een boeket toiletborstels :') (iets met een toiletborstel die ik walgend weggegooid heb en dat we zonder zaten. op zich had ik al een nieuwe, maar deze waren 42 cent bij de Action zei ze net aan de telefoon dus het was een grapje) _O-

Op school ook sint gedaan met mentorklas 3 havo. Was gezellig, ook een chocoladeletter gekregen. In mn postvak een chocoladeletter van de school, en van de teamleider een "bonus" chocoladegeld. Ik zit dus flink in de chocola voorlopig.
Kwak
  woensdag 5 december 2012 @ 21:31:17 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119973433
Scrubs :D O+

It's guuuy looove, betweeeeen twooo guuuuys! *zing*
pi_119973494
Scrubs is inderdaad tof, Maria! :Y
Het zingen is opgehouden ;(

Waarom zou je trouwens ergens voor betalen wanneer je het ook gewoon uitpist :?
Urea = ureum...
pi_119973529
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:32 schreef V1z0R het volgende:

Urea = ureum...
Er zijn vrouwen die tientallen euros betalen voor creme met slakkenslijm..
pi_119973595
Dus ik zou geld kunnen verdienen met m'n pis en wanneer ik slakken vang? :o

}:| Ik had op m'n 5e rijk kunnen wezen...
  woensdag 5 december 2012 @ 21:34:37 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119973614
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:33 schreef MarMar het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die tientallen euros betalen voor creme met slakkenslijm..
En de beste koffie is van uitgepoepte bonen!

Realiteit is vaak al zo lollig dat je bijna geen fictie meer nodig hebt :D
pi_119973669
Ohw ja. Scrubben en bodycreme gebruik ik ook nog. Heerlijk O+

Gourmetten was idd gezellig en met veel vis en groenten. Erg fijn dat ze het nu echt begrijpen. Nu lekker in bed met kruik, de katten op schoot en een goede dosis antigriepine :9 :+
pi_119973814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:32 schreef V1z0R het volgende:

Urea = ureum...
het wordt kunstmatig gemaakt, maar is idd een stof die ook voorkomt in urine. droge huid/eczeem leidt tot aanmaak van teveel huidcellen/schilfering, en urea helpt de huid zachter te maken en schilfering tegen te gaan.

jammer genoeg is eczeem ook een bijwerking van urea. even uitproberen of t werkt voor me dus...
Kwak
  woensdag 5 december 2012 @ 21:37:53 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119973832
An O+ beterschaap, enjoy the kittycuddles!
pi_119974073
Sint-eetlijstje:
O: 2 gekookte eitjes
T: plakjes ham
L: 2 volkoren boterhammen filet
T: stuk banketletter, ijskoffie
D: salade caprese, hotdog, gehaktballetjes met sate-saus, stokbrood met kruidenboter, groentesoep
T: stuk banketletter, dubbeldrank, wijn

Ik vind mijn lijstje belachelijk.
pi_119974210
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Uitgekotste kattenpoep!! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_119974703
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:41 schreef Xennia het volgende:
Sint-eetlijstje:
O: 2 gekookte eitjes
T: plakjes ham
L: 2 volkoren boterhammen filet
T: stuk banketletter, ijskoffie
D: salade caprese, hotdog, gehaktballetjes met sate-saus, stokbrood met kruidenboter, groentesoep
T: stuk banketletter, dubbeldrank, wijn

Ik vind mijn lijstje belachelijk.
Nou dat valt best mee! Gewoon lekker toch?
pi_119974832
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Scrubs :D O+

It's guuuy looove, betweeeeen twooo guuuuys! *zing*
Chocolate bear! O+

Die musical ep is sowieso geweldig :7
pi_119974835
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het wordt kunstmatig gemaakt, maar is idd een stof die ook voorkomt in urine. droge huid/eczeem leidt tot aanmaak van teveel huidcellen/schilfering, en urea helpt de huid zachter te maken en schilfering tegen te gaan.

jammer genoeg is eczeem ook een bijwerking van urea. even uitproberen of t werkt voor me dus...
Waar heb je er last van dan?

Als het m'n benen waren had ik gewoon een weekje tijdens het douchen er tegenaan gezeken...
Zijn producten vragen ze 70,- voor iets van 30ml :o 8)7
  woensdag 5 december 2012 @ 21:55:01 #219
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119974845
MarMar, fijn dat de operatie goed is gegaan!

Beterschap voor cots en An!

Sinterklaas O+. Hij heeft mij overgeslagen dit jaar. Echt niets gehad en das voor het eerst ;(. Maar had wel gezellig vriendinnetje te eten!

En ik haal m'n make-up er ook wel eens niet af. /lui/moe

En sneeuw is vooral leuk als je nergens heen moet. Ben nu wel alerter op vallen. Dat lijkt me nu echt geen puik plan.

O: 250 Gr. Kwark, 3 el muesli, beetje kersenvulling
T: appel
L: 3 bth: kaas, pindakaas, gekookte gelderse worst
T: bekertje chocomelk
D: vega lasagne met koelverse bladen, spinazie en tomaat :9
T: bakje yoghurtijs met weer wat kersenvlaaivulling
pi_119975050
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Chocolate bear! O+

Sowieso Scrubs ftw O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 5 december 2012 @ 22:02:07 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119975233
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Chocolate bear! O+

Vanilla bear :D

Jaaa, everything comes down to poooo *O*
pi_119975559
Ah, dus ik kan hier ook vertellen dat ik hardop heb zitten lachen bij de Southpark aflevering waarbij Cartman het nodig vond om alle piemels te meten? :D
En waarbij Stan's vader daarna als wetenschapper ging uitleggen dat het niet alleen om de lengte ging, maar ook om de dikte en de stand en nog een paar variabelen en daar een hele mooie formule voor had? :D

En daarna kwam nog een aflevering van de office. Toen was mijn avond goed. O+
Doe wat je niet durft.
pi_119975740
TMI...
Maar gaat niks boven Scott Tenorman Must Die O+

Daarna Woodland Critter Christmas natuurlijk gevolgd door Imaginationland trilogie :+
pi_119975781
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
MarMar, fijn dat de operatie goed is gegaan!

Beterschap voor cots en An!

Sinterklaas O+. Hij heeft mij overgeslagen dit jaar. Echt niets gehad en das voor het eerst ;(. Maar had wel gezellig vriendinnetje te eten!

En ik haal m'n make-up er ook wel eens niet af. /lui/moe

En sneeuw is vooral leuk als je nergens heen moet. Ben nu wel alerter op vallen. Dat lijkt me nu echt geen puik plan.

O: 250 Gr. Kwark, 3 el muesli, beetje kersenvulling
L: 3 bth: kaas, pindakaas, gekookte gelderse worst
T: bekertje chocomelk
D: vega lasagne met koelverse bladen, spinazie en tomaat :9
T: bakje yoghurtijs met weer wat kersenvlaaivulling
Dank! Lekker is dat he, kersenvlaaivulling. Ik moet dat echt niet in huis halen, want ik eet er veel te veel van. Vanilleijs met warme kersenvlaaivulling O+
pi_119975849
Ik heb sinds vanmiddag zin in suiker, maar ik heb niks zoets in huis. Dat helpt het wel makkelijker maken :)
pi_119975876
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Waar heb je er last van dan?

Als het m'n benen waren had ik gewoon een weekje tijdens het douchen er tegenaan gezeken...
Zijn producten vragen ze 70,- voor iets van 30ml :o 8)7
ik? eczeem van knieholte tot hals en polsen...
Kwak
pi_119975930
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:11 schreef V1z0R het volgende:
TMI...
Maar gaat niks boven Scott Tenorman Must Die O+

Daarna Woodland Critter Christmas natuurlijk gevolgd door Imaginationland trilogie :+
Ja! :D Die was ook briljant! :D
Met dat schaamhaar toch? :D

Die andere 2 zeggen me niet zoveel, maar ik ben fan. Al jaren. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_119976002
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kopi luwak is overrated. Goede verse maling heb je meer aan :s)
pi_119976003
ik heb laatst liggen hikken op de bank bij de aflevering over "queefs" (vaginale windjes) _O-
Kwak
pi_119976013
Beste wat bij mij helpt met mn eczeem is: niets.
Af en toe hormonenshit erop als het te erg wordt.
Alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb, hielp soms, 1 week, 2 weken, om daarna een enorme eczeemuitbarsting te veroorzaken. Ben gestopt met proberen :P

Overigens heb ik het bijna nooit meer op mijn lichaam, alleen mijn hele hoofd, ik weet eigenlijk niet wat ik liever had :')
  woensdag 5 december 2012 @ 22:16:37 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119976028
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, dus ik kan hier ook vertellen dat ik hardop heb zitten lachen bij de Southpark aflevering waarbij Cartman het nodig vond om alle piemels te meten? :D
En waarbij Stan's vader daarna als wetenschapper ging uitleggen dat het niet alleen om de lengte ging, maar ook om de dikte en de stand en nog een paar variabelen en daar een hele mooie formule voor had? :D

En daarna kwam nog een aflevering van de office. Toen was mijn avond goed. O+
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen! :D

Die formule was heel slim ende kundig :Y :+
pi_119976367
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb laatst liggen hikken op de bank bij de aflevering over "queefs" (vaginale windjes) _O-
Ja! :D Die is ook leuk! :D
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen! :D

Die formule was heel slim ende kundig :Y :+
Ik weet nog mijn eerste southpark aflevering die ik zag. Was net aangekomen in Australie, in het hostel stonden er ineens allemaal mensen voor de tv want ze moesten Southpark kijken.
Ik snapte er geen hol van. :D Later is het allemaal goed gekomen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_119976561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja! :D Die was ook briljant! :D
Met dat schaamhaar toch? :D

Die andere 2 zeggen me niet zoveel, maar ik ben fan. Al jaren. B-)
Yup, en uiteindelijk vermoorde hij Scott's ouders om ze in de chilli te verwerken en aan Scott te voeren :)

Woodland Critter Christmas is het kerstverhaal dat Cartman verteld over duivelaanbiddende diertjes O+
Beary the bear bijvoorbeeld, in Imaginationland stelt Beary dan ook voor om ze eerst te vermoorden zodat ze het bloed kunnen gebruiken als glijmiddel.
pi_119976643
Hail Satan!
pi_119977009
:W maar naar huis gewandeld, want op sommige plekken ligt wel een meter opgeblazen sneeuw. Was nogal ploeteren om de fiets verder te krijgen..
pi_119977134
Hier ligt nu 2 cm sneeuw O+ en het vriest een beetje!
En ik heb 3 weken geleden in mijn agenda staan dat ik toen gezegd heb dat ik dacht dat het over drie weken zou gaan sneeuwen, weddenschapje met mijn dochters (om de eer ;) ) haha!
pi_119977712
Ik ga zo mn mandje in. Hoe kouder/slechter het weer buiten, hoe lekkerder ik slaap O+
pi_119979315
:o Indiaantje! Dat was zeker heel erg schrikken? :*

Lijstje:
O: gekookt eitje op een magnetronkaascracker.
L: halve gerookte makreel
T: wodka, wat koude kip
D: gehaktbal en wat stoofvlees op een berg Romainesla
T: volle kwark met blauwe bessen
T: stukje Franse kaas
pi_119979774
@marmar: het niks smeren heb ik geprobeerd, maar het is alleen maar erger geworden. ik krab mezelf ook helemaal kapot 's nachts en als ik niet oplet overdag ook onbewust. niet goed :N . ik wissel wel expres vaak van bodylotion. meestal gaat iets een paar dagen goed, en dan moet ik wisselen, dan gaat het wel.

nu smeer ik weer braaf en het is aan het genezen *O* ik heb weer een paar gladde stukjes huid die niet jeuken *O*

SPOILER
Kwak
pi_119979977
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:22 schreef kwakz0r het volgende:
@marmar: het niks smeren heb ik geprobeerd, maar het is alleen maar erger geworden. ik krab mezelf ook helemaal kapot 's nachts en als ik niet oplet overdag ook onbewust. niet goed :N . ik wissel wel expres vaak van bodylotion. meestal gaat iets een paar dagen goed, en dan moet ik wisselen, dan gaat het wel.

nu smeer ik weer braaf en het is aan het genezen *O* ik heb weer een paar gladde stukjes huid die niet jeuken *O*

Let je ook extra op wat je eet? Suikers, dingen met gist, alcohol, dat zijn bij mij wel verergerende factoren. Ik neem soms dan ook gewoon op de koop toe dat ik de kop vol eczeem krijg als ik even lekker aan de wijn wil :P
  woensdag 5 december 2012 @ 23:50:28 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119980884
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef An24 het volgende:

[..]

Dank! Lekker is dat he, kersenvlaaivulling. Ik moet dat echt niet in huis halen, want ik eet er veel te veel van. Vanilleijs met warme kersenvlaaivulling O+
Zalig :@. Maar ik vind dat ik het netjes doe. Schep een blikje in een hersluitbaar bakje en doe er ongeveer een dag of 5-6 mee als ik de enige ben die het neemt. Dat vind ik acceptabel :Y.
  donderdag 6 december 2012 @ 04:56:37 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119984579
Er ligt best veel sneeuw , BAH
pi_119984631
Mogge.

Ik ga me ook maar eens door de sneeuw wagen.
pi_119984798
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kopi luwak is overrated. Goede verse maling heb je meer aan :s)
Vers gebrand natuurlijk
pi_119984919
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zalig :@. Maar ik vind dat ik het netjes doe. Schep een blikje in een hersluitbaar bakje en doe er ongeveer een dag of 5-6 mee als ik de enige ben die het neemt. Dat vind ik acceptabel :Y.
Knap!

Goed.....presentatie....ik het, ik kan het, ik kan het..... ;(
pi_119984956
Sneeuw! O+

O: bakje kwark met havermout/lijnzaad/muesli
T: banaan
L: 2 volk. boterhammen pindakaas
T: 2 mandarijntjes, handje amandelen
D: ik denk een stamppotje met rookworst
pi_119985021
Goedemorgen!

Martijn is vandaag voor de eerste keer weer werken, dus ik ben vroeg uit bed (stond om 7u onder de douche, wakker vanaf 6 ivm dochter fles geven enzo). Ga nu maar eens even ontbijten :)
pi_119985166
Succes Coco! O+

Ik sta in de file, duurt nog tien km voor ik bij mijn afslag ben :').
pi_119985220
Mogge!

Hier ligt er alleen nog sneeuw op de auto's...
Zometeen cursus van 9-13 en dan nog paar uurtjes 'gewoon' werken :)

Succes vandaag Coco, maar dat komt vast goed!
  donderdag 6 december 2012 @ 08:15:31 #250
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119985235
Die files! :') 2.127 km op het moment volgens de Telegraaf (B-wegen etc. meegerekend).
  donderdag 6 december 2012 @ 08:16:54 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119985252
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:09 schreef Goodbye het volgende:
Succes Coco! O+

Ik sta in de file, duurt nog tien km voor ik bij mijn afslag ben :').
Dat is kut he. Heb ik de laatste maanden iedere ochtend en avond. Een uurtje reistijd transformeert in een filehel van 2 uur :r (ja, die is hier van toepassing). Openbaar vervoer zou me 4 uur kosten :') , en soms 5.5 uur :') 2
pi_119985291
Morning!

Xm ik vind het nog steeds zo leuk voor je O+

Lijstje gisteren, ik kan wedijveren met xennia:
O: bruin broodje kip/ei van hema, een kleine smoothie met bosbessen
L: stokbroodje met brie/walnoten/honing/rucola, vers ananassap
T: zakje chips 45 gr
T: zakje pinda's 40 gr
D: lahmacun met alle soorten sla
T: 2 karmelietjes
pi_119985307
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is kut he. Heb ik de laatste maanden iedere ochtend en avond. Een uurtje reistijd transformeert in een filehel van 2 uur :r (ja, die is hier van toepassing). Openbaar vervoer zou me 4 uur kosten :') , en soms 5.5 uur :') 2
Pff, wat een drama! Ik heb de mazzel dat er op mijn stuk eigenlijk nooit file staat, maar nu is er een ongeluk gebeurd.

In jouw geval zou ik ook voor de auto kiezen.
pi_119985326
Hier sneeuwt het nog steeds... :')
  donderdag 6 december 2012 @ 08:29:46 #255
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119985402
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Pff, wat een drama! Ik heb de mazzel dat er op mijn stuk eigenlijk nooit file staat, maar nu is er een ongeluk gebeurd.

In jouw geval zou ik ook voor de auto kiezen.
Of een andere baan zoeken. Beter nog zou zijn verhuizen, maar dat krijg ik er niet doorheen hier. Een pied-a-terre wel, maar dan zou ik eigenlijk wat beter moeten verdienen.
pi_119985484
Ik heb 0 problemen met het OV op mijn stuk, zal wss ook niet gebeuren.

Nadeel is dus dat ik stipt om half9 op kantoor ben en m'n collega's veel later :+
  donderdag 6 december 2012 @ 08:35:29 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119985510
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:34 schreef Probability het volgende:
Ik heb 0 problemen met het OV op mijn stuk, zal wss ook niet gebeuren.

Nadeel is dus dat ik stipt om half9 op kantoor ben en m'n collega's veel later :+
Hoezo nadeel? Relaxed juist.
pi_119985623
Mogguh!

quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 07:34 schreef An24 het volgende:

[..]

Knap!

Goed.....presentatie....ik het, ik kan het, ik kan het..... ;(
^O^
pi_119985835
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 07:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!

Martijn is vandaag voor de eerste keer weer werken, dus ik ben vroeg uit bed (stond om 7u onder de douche, wakker vanaf 6 ivm dochter fles geven enzo). Ga nu maar eens even ontbijten :)
Succes!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119985903
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 07:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!

Succes en geniet ervan, Saar lekker voor jezelf vandaag ;)
pi_119986082
Ik denk al, waarom wenst iedereen Coco nou succes, Martijn is degene die weer gaat werken :?
Maar omdat ze dus voor het eerst alleen is met Saar 8)7 :D
pi_119986134
Planning, hopelijk beter dan gisteren :')
O: buffet ontbijtje; Klein beetje van: roerei met tomaat, yoghurt met fruit
L: tomatensoep en salade of quiche
D: denk griekse salade
T: iets van yoghurt
S: hopelijk bodycombat

D en T zijn in de trein.
pi_119986184
lol Viz! komtie weer: /man

Ik zit nog helemaal na te genieten van gister, ontroerend om te zien hoe ontzettend blij mijn dochters overal mee zijn.
En dan ook nog in de sneeuw de jongste naar school gebracht, krakende sneeuw onder mijn voeten, ik weet niet hoelang dat geleden is en ik word er een beetje emo van :D

Enfin, lijstje:
O: 2 rijstwafels kaas
T: stukje gevulde speculaas
L: salade met feta en olijfjes, bouillon,
B: tuincentrum door struinen met buurvrouw en kerstboom scoren.
T: cappuccino, banaan
D: ik heb nog zalm, dat is lekker met spinazie en tomaatjes en iets van tagliatelle ofzo, zoiets wordt het denk ik.
T: kwark met fruit
pi_119986291
Mogge!
Na mijn glijpartij van gisteravond, de files van nu en de verwachting van vannacht heb ik besloten in het ziekenhuis te slapen nu. Hopen dat slapen lukt!
  donderdag 6 december 2012 @ 09:27:19 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119986425
Tink :o wat een tijden! Kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt zo!

Coco O+

Terusten Puff!

Ik blijf vandaag nog maar even thuis :@ Nek en schouders zijn bwaa (Aurum had gelijk :+) en rare gezichten trekken wil nog niet zo :+ Plus sneeuw. Morgen vrij, want naar Ahoy! We gaan maar ruim op tijd weg denk ik :P Hopelijk wel wat beter dan (weer en ik :+)

Co, ja best een beetje :@ vandaar ook bovengemiddeld snotteren denk ik :') Indianenneus is nu wel nog uitstekender, jeweets!
Vriendje ziet voorkant: "Oh zo dik is je neus niet toch!"
Ik draai hoofd een kwartslag. Vriendje: "Oh." xD
pi_119986736
Ik vind 't niet zo leuk meer :(
  donderdag 6 december 2012 @ 09:44:47 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119986756
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind 't niet zo leuk meer :(
De sneeuw? :o Sta je vast oids?
pi_119986863
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

De sneeuw? :o Sta je vast oids?
Sta al sinds ongeveer 8 uur in de file. Ben nu van de snelweg af, maar in de stad staat het ook hartstikke vast..
  donderdag 6 december 2012 @ 09:50:15 #269
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119986879
GB wat een ellende -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119986906
Ja, er zijn ergere dingen, maar ik was liever thuis gebleven zo :P.
  donderdag 6 december 2012 @ 09:56:08 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119987004
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Sta al sinds ongeveer 8 uur in de file. Ben nu van de snelweg af, maar in de stad staat het ook hartstikke vast..
Bleeeh :{ Prut zeg! Hopelijk valt het in de stad toch ineens mee :*
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 10:04:20 #272
70532 loveli
N
pi_119987198
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:51 schreef Goodbye het volgende:
Er zijn ook minder erge dingen..
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 10:07:40 #273
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119987284
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:51 schreef Goodbye het volgende:
Nou dit stijgt met stip wel naar frustratie punt nummer 1 op zo'n moment hoor.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 6 december 2012 @ 10:16:37 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119987535
Zo, lunch (niet te vreten) achter de kiezen, nu douchen en mooi maken en dan de file in :')

Lijstje
o. duits hard broodje met ene helft kwark en jam en andere helft speculoos
t. handje m&m's
l. spruitjes + aardappelen + vlees uit de vriezer (met een paar eetlepels cranberriejam). Was werkelijk waar niet te eten en nu ben ik bang ziek te worden :')
t. bakje frambozen
t. ? koekjes denk ik
d. döner ofzo
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 10:22:06 #275
70532 loveli
N
pi_119987652
Pied a terre is misschien niet mogelijk, al iets van een kamer/vakantiewoning/studio overwogen? Weet niet hoe makkelijk/goedkoop/geschikt die in de regio te vinden zijn.
crap in = crap out
pi_119987737
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, lunch (niet te vreten) achter de kiezen, nu douchen en mooi maken en dan de file in :')

Lijstje
o. duits hard broodje met ene helft kwark en jam en andere helft speculoos
t. handje m&m's
l. spruitjes + aardappelen + vlees uit de vriezer (met een paar eetlepels cranberriejam). Was werkelijk waar niet te eten en nu ben ik bang ziek te worden :')
t. bakje frambozen
t. ? koekjes denk ik
d. döner ofzo
Mooi op tijd met de lunch ;)

Ik vind het altijd apart hoe alles na 1 sneeuwbuitje vastloopt.. Misschien een idee om auto's zonder winterbanden niet toe te laten op de weg als het sneeuwt? Zou volgens mij een hoop schelen.
Ik ga vanavond en morgen op pad.. Ben benieuwd wat ik tegen ga komen. Heb in ieder geval sneeuwkettingen in de auto gegooid en wat flessen drinken.

Haha terwijl ik dit typ rijdt net de vuilniswagen door de straat en hoor ik veel geschreeuw. Die man op de vuilniswagen heeft de tijd van zn leven geloof ik. Elke keer als ie moet stoppen gaat ie slippen, gewoon omdat het kan..
pi_119988371
Als iedereen winterbanden onder had was het net zo goed vastgelopen :P
pi_119988495
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:47 schreef V1z0R het volgende:
Als iedereen winterbanden onder had was het net zo goed vastgelopen :P
Denk je? Als iedereen 70 rijdt op de snelweg ipv 30 met zomerbanden dan scheelt dat echt wel. Tuurlijk doe je er dan iets langer over, maar niet zo extreem als nu.
  donderdag 6 december 2012 @ 10:53:20 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119988561
Wat een onzin. Vroeger was die winterbanden-hype er echt niet, reed 75% gewoon door op de zomerbanden en was het zoals het was.

Nu krijg je van die eikels die denken dat ze onfeilbaar zijn in hun dikke audi/alfa/bmw/merc met winterbanden en die door blijven racen.

Ik pas me gewoon aan aan het verkeer, maar als ik door kan rijden, zal ik dat niet nalaten.
pi_119988656
Ik ben op m'n werk! :+
pi_119988682
ik vind dat winterbanden verplicht moeten zijn. Het is zoveel zekerder...Duitsland verbied rijden zonder winterbanden niet voor niets, en ook hier is het verplicht.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:00:16 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119988801
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind dat winterbanden verplicht moeten zijn. Het is zoveel zekerder...Duitsland verbied rijden zonder winterbanden niet voor niets, en ook hier is het verplicht.
Dan nóg houd je dezelfde hoeveelheid mensen die 70 gaan rijden op de snelweg zodra ze een vlok sneeuw spotten. Dat ligt niet aan de banden, maar aan de bestuurder.
pi_119988819
Ik ben met XM eens.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:00:52 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119988828
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:22 schreef loveli het volgende:
Pied a terre is misschien niet mogelijk, al iets van een kamer/vakantiewoning/studio overwogen? Weet niet hoe makkelijk/goedkoop/geschikt die in de regio te vinden zijn.
Is net zo duur ongeveer. En een vakantiewoning boven de noordelijke randstad hebben we al :')
Als we nog iets kopen moet het vastgoed zijn.
pi_119988840
Coco succes vandaag.

En nog even een dikke knuffel voor Maria :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_119988871
Verplicht vind ik wel wat ver gaan. Maar als je de keuze maakt geen winterbanden eronder te doen, dan moet je ook niet de weg op gaan als het sneeuwt/ijs ligt.
Het is nu zo dat een paar idioten met gladde zomerbanden de overige weggebruikers dwingen hetzelfde trage tempo te rijden. Dat slaat naar mijn idee nergens op.
En 70 is nog altijd beter dan 30. Als we gaan selecteren dat alleen competente bestuurders de weg op mogen dan kan de helft zijn papiertje inleveren..
  donderdag 6 december 2012 @ 11:02:44 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119988881
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een onzin. Vroeger was die winterbanden-hype er echt niet, reed 75% gewoon door op de zomerbanden en was het zoals het was.

Nu krijg je van die eikels die denken dat ze onfeilbaar zijn in hun dikke audi/alfa/bmw/merc met winterbanden en die door blijven racen.

Ik pas me gewoon aan aan het verkeer, maar als ik door kan rijden, zal ik dat niet nalaten.
Heb je weleens met winterbanden gereden?
Zodra het kwik onder de 7 graden daalt gaan ze er bij mij subiet onder. Racen kan nog steeds niet, maar je glijdt in ieder geval niet naar beneden als je met 30 km per uur een bruggetje opglibbert of uit de bocht als de brug juist weer afrijdt.

En eerlijk: met 30 km op de snelweg is echt onnodig.
pi_119988911
XM volgens mij heb ik wat gemist? ;) ik zag je posten in oud en zie je daar ook in de lijst staan!! Gefeliciteerd, wat leuk O+
  donderdag 6 december 2012 @ 11:04:19 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119988931
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je weleens met winterbanden gereden?
Zodra het kwik onder de 7 graden daalt gaan ze er bij mij subiet onder. Racen kan nog steeds niet, maar je glijdt in ieder geval niet naar beneden als je met 30 km per uur een bruggetje opglibbert of uit de bocht als de brug juist weer afrijdt.

En eerlijk: met 30 km op de snelweg is echt onnodig.
Jazeker. Onze gezamenlijke auto heeft winterbanden. Postte gister al dat als het bar en boos word, ik ook met die auto naar het werk ga. Maar vanochtend was het - iig in het westen - níet bar en boos.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:05:25 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119988963
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef Skoap het volgende:
XM volgens mij heb ik wat gemist? ;) ik zag je posten in oud en zie je daar ook in de lijst staan!! Gefeliciteerd, wat leuk O+
:Y Thnx O+
pi_119989029
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:Y Thnx O+
Even terug gelezen, mevrouw hooiwagen dus :D Ik had echt geen idee!
  donderdag 6 december 2012 @ 11:08:15 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119989038
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:07 schreef Skoap het volgende:

[..]

Even terug gelezen, mevrouw hooiwagen dus :D Ik had echt geen idee!
Dat was ook de bedoeling :+.
pi_119989095
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is net zo duur ongeveer. En een vakantiewoning boven de noordelijke randstad hebben we al :')
Als we nog iets kopen moet het vastgoed zijn.
Meestal kun je slecht weer en files een paar dagen van te voren aan zien komen. Is af en toe in een hotel gaan niet goedkoper dan ergens een studio kopen?
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 11:16:29 #294
70532 loveli
N
pi_119989290
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben op m'n werk! :+
Yippie!!!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 11:17:56 #295
70532 loveli
N
pi_119989331
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
^^

Hoe vaak hoor je in Duitsland op het nieuws dat er een ongeluk is gebeurd omdat de bestuurder op zomerbanden reed.

En wat betreft de dikke Audi's die denken dat ze het wel kunnen, de quattro's kunnen ook echt veel beter in de sneeuw rijden.
crap in = crap out
pi_119989440
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:17 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

Hoe vaak hoor je in Duitsland op het nieuws dat er een ongeluk is gebeurd omdat de bestuurder op zomerbanden reed.

En wat betreft de dikke Audi's die denken dat ze het wel kunnen, de quattro's kunnen ook echt veel beter in de sneeuw rijden.
4wielaandrijving helpt alleen als je rijdt. Als je moet remmen maakt het niks uit. 4wielaandrijving geeft juist eerder een vals gevoel van veiligheid..
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 11:23:26 #297
70532 loveli
N
pi_119989473
Je hebt een punt. Neemt niet weg dat de quattro hoog op m'n verlanglijstje staat ;)
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 11:25:03 #298
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119989525
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jazeker. Onze gezamenlijke auto heeft winterbanden. Postte gister al dat als het bar en boos word, ik ook met die auto naar het werk ga. Maar vanochtend was het - iig in het westen - níet bar en boos.
Winterbanden zijn echt heel zinvol vanaf temperaturen van 7 graden boven nul. Bij sneeuw en ijs maakt het niet eens zoveel meer uit. dan is de chauffeur belangrijker.
Google maar eens op de remweg.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:25:40 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119989544
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Winterbanden zijn echt heel zinvol vanaf temperaturen van 7 graden boven nul. Bij sneeuw en ijs maakt het niet eens zoveel meer uit. dan is de chauffeur belangrijker.
Google maar eens op de remweg.
Dat zeg ik ook :). Het ligt vaker aan de bestuurder dan aan de banden.
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 11:25:49 #300
70532 loveli
N
pi_119989550
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 11:26:22 #301
70532 loveli
N
pi_119989566
vol
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo