quote:Op woensdag 5 december 2012 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afgelopen weekend gingen wij een nachtje uit logeren en het inpakken van de toilettas zorgde bij Baardmans voor een 'jij hebt belachelijk veel verzorgingsspulletjes!'. Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens, maar ik vraag me stiekem toch wel af of het niet iets meer is dan gemiddeld.
. Wat gebruiken jullie op een gewone dag?
Bijna dagelijks: shampoo conditioner minder vaak douchegellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan onder de douche/ s avonds reinigingsmelk maar dat vergeet ik vaak
Overdag:
Dagcreme
Mousse foundation onder m'n ogen (niet sltijd)
Bare minerals foundation + 2 soorten kwasten
Blush + kwast
Bruin poeder/ bronzen + kwast
Wenkbrauw poeder/wax + kwastje en dan vaak daarna nog een oude tandenborstel + haarlak er overheen
Op m'n ogen
Huidskleurige shimmer oogschaduw + kwast
2 kleuren oogpotlood paars en goud
2 soorten mascara
Ik doe altijd deo en meestal 2 luchtjes op
En dan een haarborstel
Past allemaal wel in een klein etuitje. Heb nooit meer mee dan een kleine toilettas.
Op voorraad heb ik natuurlijk veel meer maar dat gebruik ik niet iedere dag..Worry is a misuse of imagination
Bij mij zitten al m'n dagelijkse dingen ingepakt klaar om mee op reis te nemenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:50 schreef _aurum_ het volgende:
maar is dit nou over wat je meeneemt op reis of wat je thuis gebruikt? Want ik heb thuis natuurlijk altijd veel meer meuk dan op reis
Kijk, hier heb ik iets aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Bijna dagelijks: shampoo conditioner minder vaak douchegell
Dan onder de douche/ s avonds reinigingsmelk maar dat vergeet ik vaak
Overdag:
Dagcreme
Mousse foundation onder m'n ogen (niet sltijd)
Bare minerals foundation + 2 soorten kwasten
Blush + kwast
Bruin poeder/ bronzen + kwast
Wenkbrauw poeder/wax + kwastje en dan vaak daarna nog een oude tandenborstel + haarlak er overheen
Op m'n ogen
Huidskleurige shimmer oogschaduw + kwast
2 kleuren oogpotlood paars en goud
2 soorten mascara
Ik doe altijd deo en meestal 2 luchtjes op
En dan een haarborstel
Past allemaal wel in een klein etuitje. Heb nooit meer mee dan een kleine toilettas.
Op voorraad heb ik natuurlijk veel meer maar dat gebruik ik niet iedere dag..
Achgos toch!! Veel pijn?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je ooit op je giechel gaat, zorg dan dat er een juf in de buurt staat geparkeerd! Meegenomen naar school (stukje goedheiligman gezien), opgelapt door toevallig aanwezige huisarts (mazzel) en BHV'er en voorzien van thee, coolpack en pleisters. Ga maar even een bloemetje opsturen denk ik.
Helaas zitten er bloedvlekken op mn winterjas en rok (kleine hoofdwondjes bloeden enthousiast) en is mn bril verbogen >_<
Nu met zakdoek in de neus op de bank.
En heb tig keer sorry gezegd en was nogal geschrokken dus iedere keer als ik iemand sprak (juffen, vriendje, collega) moest ik een beetje huilen![]()
![]()
Gezichtsscrub.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:58 schreef MarMar het volgende:
Maar wat is exfoliator? Klinkt als exterminator.
Ik geloof een soort chemische scrub die oude huidcellen 'losmaakt'. Of een mechanische scrub, kan ook. Je huid zou erdoor vernieuwd moeten worden.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:58 schreef MarMar het volgende:
Maar wat is exfoliater? Klinkt als exterminator.
Oh fijn, tips!quote:Op woensdag 5 december 2012 09:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
Achgos toch!! Veel pijn?
Bloedvlekken: spoelen met KOUD water! Kan je jas in de wasmachine?
Ik heb bloedneuskindjes.. ik spoel het altijd uit met koud water, dan doe ik wasmiddel op de vlekken en dan koud wassen in de machine, lukt bijna altijd mits het er niet al dagen in zit!
lol ah oke... iets wat ik niet ga gebruiken dan iigquote:Op woensdag 5 december 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Scrub is met korreltjes en exfoliator is chemisch, Mar... /soms is er niets anders te lezen op de WC
Veel tandarts praktijken zaten vol. Ik dacht toen dat het toch maar 1 keer per jaar was. Dus ben ik bij de oude gebleven..quote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef Perruche het volgende:
Mc, waarom neem je geen tandarts bij je in de buurt
Ik vier geen sinterklaas
Lekker!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:25 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb net als vorig jaar een pepernoottaart
Dan is het vast lekker!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:31 schreef V1z0R het volgende:
Mja, smaakt naar kruidnoten
[ afbeelding ]
JAquote:Op woensdag 5 december 2012 10:33 schreef Perruche het volgende:
Whoo cool! Ik ga wel uit eten vanavond, ook lekker
Nallie melkchocoladeweet je nog dat chocoijs zonder room in frankrijk?
Ja precies. Hier met die wiet! Ik bak er wel cakejes vanquote:Op woensdag 5 december 2012 10:40 schreef V1z0R het volgende:
Eeej G, kom gaan we smoken die shit, jeweet!
Doorverkopen?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
JA
Pff ik moet een leerling zo gaan aanspreken omdat ze wiet bij hem hebben aangetroffen
jouw auto heeft geen winterbanden?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jee Maria! Kijk je uit!! Gaat het wel weer een beetje?
Ik ben nu zelf ook echt op mijn hoede. En Duuf zei paar weken geleden al, als het nou écht glad is he, dan neem je de Mazda (met winterbanden) maar naar je werk ipv je Polo.
Nee. En die ga ik er voor die 3 maanden dat ie nog meegaat, ook zeker niet meer opzetten. Rijd bovendien eigenlijk alleen maar snelweg en drukke doorgaande weg in Den Haag.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jouw auto heeft geen winterbanden?
Dang, die klere popo moet ook altijd all up in ons G's hun business zitten, he!?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:43 schreef Nallie het volgende:
Ja ze hebben het al in beslag genomende politie was op school voor controle!
'ons G's'quote:Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dang, die klere popo moet ook altijd all up in ons G's hun business zitten, he!?
Jawel!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jee Maria! Kijk je uit!! Gaat het wel weer een beetje?
Ik ben nu zelf ook echt op mijn hoede. En Duuf zei paar weken geleden al, als het nou écht glad is he, dan neem je de Mazda (met winterbanden) maar naar je werk ipv je Polo.
Sta je nu ergens buiten?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:50 schreef An24 het volgende:
Maria![]()
Hier nog een auto ( die al een uur vast staat) zonder winterbanden. De zaak doet daar moeilijk over
![]()
Jou zullen ze in ieder geval niet snel verdenken, veel te lief hoofd!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:51 schreef Nallie het volgende:
Ik zou eigenlijk handel moeten beginnen hier, goudmijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Tinkepink op 05-12-2012 11:54:25 (t vergeten) ]Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jou zullen ze in ieder geval niet snel verdenken, veel te lief hoofd!
Zeh perfect criiiime.
Ah goed idee, ze hebben FB dus ff checkenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Check even of je sportschool open is Nallie, die van mij sluit vandaag namelijk om 5 uur ivm sinterklaas.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:30 schreef V1z0R het volgende:
Tink, Bij Philips zoeken ze een Marketing Director, regio Noord Brabant - Eindhoven.
https://philips.taleo.net(...)?job=1126280&lang=nl
quote:If you recognize yourself in this profile and would like to take this challenge, we invite you to apply before October 30.
Huh maar ik had 'erase all images' gedaanquote:Op woensdag 5 december 2012 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Slapen lukt niet...
Chico ik kon zelf niet meer wachten dus het werd een sinterklaascadeau! Er stond nog wel een verenigingsfoto op ook
Oh, zo'n zinnetje zegt niets. Ik hing al aan de telefoon (ze namen alleen niet opquote:
Kaartje had een fout, na formatteren doet ie het weer. Stonden 2 fotos op.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh maar ik had 'erase all images' gedaan. Stond er nog meer genants op?
En wat vond hij ervan?
Hier blauw en zon!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het sneeuwt hier al behoorlijk, nu..
Ja ik was ook wel impressedquote:Op woensdag 5 december 2012 11:41 schreef anna82 het volgende:
Oh Maria, dat was een flinke smakkerd die je maakte!(ook een smakkerd
)
Wat een goodies hebben jullie allemaal! Toen ik zojuist een fatsoenlijke foto moest maken voor op mijn interne cv vond ik dat ik ook wel wat make-up kon gebruiken. Maar ik heb alleen stompe eye-liners en geen slijper
Dat is wel heel lang hoor!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb nooit bloedneuzen dus wist niet dat tuutje zakdoek in je neus een slecht plan is![]()
Lekte dus langzaam door, faal. Bright side: volgens mij is het eindelijk gestopt nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Aansluitende! Dankquote:Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef V1z0R het volgende:
Aan de klas heb ik al verteld dat we na de de cursus schrijven weer in detail de leesvaardigheid bespreken. Uitgangspunt daarbij is de gemaakte toets.
Over zo'n twee en halve week komt alles nog een keer voorbij met een aansluitende toets. Hoogste cijfer zal tellen.
Goed punt, ik ga m maar even terugmailenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Kan ook afsluitende toets zijn trouwens
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:08 schreef Nallie het volgende:
Jeez, ik krijg net deze mail van een NL docent...
Die eennalaatste zin snap ik ook echt nietDie heeft serieus dikke vingers, kan niet anders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een nieuw toetsenbord nodig.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Die heeft serieus dikke vingers, kan niet anders..
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:34 schreef Nallie het volgende:
WomoboJa of hij heeft die wiet 'in beslag' genomen
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik baal gigantischIk blijf maar ziek. Denk ik net beter te worden, stijgt de koorts weer en kan ik geen eten binnen houden en de kilo's vliegen eraf en daar ben ik helemaal niet blij mee. Ik zie eruit als een lijk en voel me een lijk
Vandaag en gisteren kan ik amper water binnen houden *gaat er ook heel vaak uit*quote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Licht verteerbare dingen hou je ook niet binnen?
Dan zou ik nu vast bellen. Later op de dag zijn dokters meestal slecht bereikbaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren kan ik amper water binnen houden *gaat er ook heel vaak uit*
Ik denk dat ik de dokter bel als dat vanmiddag nog zo is, want ik heb op z'n minst water nodig
*tunnelboks*quote:Op woensdag 5 december 2012 13:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee, in de auto, voor dichte tunnelmaar alsnog aangekomen.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje gisteren (kijken of ik het nog kan reconstrueren)
t. handje m&m's, 2 dominostenen, 2 aachense printen
d. gegrilde zalm + dressing en sperziebonen
t. 3 plakken ontbijtkoek + zakje worteltjes
t. banaan, appel, 2 mandarijnen
l. tostie kaas + boterham filet americain
t. 4 cream crackers
o. 2 boterhammen met pate en komijnenkaas + probiotisch drankje
Vandaag
o. probiotisch drankje +6 zwieback met pate, speculoos, kaas
t. peer
l. ricottatortellini met spinazie en knoflook
t. 2 aachense printen
t. grapefruit en kwark
d. geen idee, pizza ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Heb je nog een reactie gehad op je twitterberichtje?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:23 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben trouwens op de weegschaal gaan staan.... met grote vreesMaar ik weeg nog net zoveel als in september? Terwijl mijn buik echt wel spekkkiger is dan toen
Naja, can't have it allLam bankhangen en spelletjes spelen ipv in Urbanathlon trainingsmodus zitten.
(Ik denk dat ik ook weer een datum voor een wedstrijd moet hebben wil ik mijn achterwerk van de bank af krijgen)
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:08 schreef Nallie het volgende:
Jeez, ik krijg net deze mail van een NL docent...
Die eennalaatste zin snap ik ook echt nietWoordenboek op Turks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Docent Neerlands is iig geen spellingpolitie
Nee en hij leest zn mail ook niet na voordat hij hem stuurt... ik vermoed smartphone en niet handig erin zijn want 60+quote:
kan je nog koelen met ijs? Want het gaat nog meer opzetten....quote:Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Brave kijken met dekentje en havermout
Verder nog buh, zo moed verzamelen om de mailboxen even te openenPleisters eraf gesloopt en mn neus is een aardbei
Helaas is bril meer gesloopt dan gedacht (verflaagje beschadigd, neusdingen verbogen, krasjes op de glazen zo te zien
)
Oe nom!quote:
Aw nou vooruit, da's een relatief valide excuusquote:Op woensdag 5 december 2012 14:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
[..]
Nee en hij leest zn mail ook niet na voordat hij hem stuurt... ik vermoed smartphone en niet handig erin zijn want 60+
Hm misschien toch maar even doen idd, had het al even gedaan bij mijn Redders In Nood, maar dat was kort.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je nog koelen met ijs? Want het gaat nog meer opzetten....
En zonde van je brillieJe hebt echt een flinke smakkerd gemaakt het
![]()
In een stilteruimte moeten ze hun telefoon op stil zetten en naar buiten lopen als de tel gaat, lijkt mequote:Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Probability het volgende:
Godverdriedubbel kut, ik ga niet voor niets in het stiltehok zitten. Bellende mensen. Jezus
Ik kan er niet zo veel van zeggen, omdat het maar een paar korte noodzakelijke telefoontjes zijn, maar dat maakt de ergernis niet kleiner.
Wees welkom, hier is blu rayquote:Op woensdag 5 december 2012 15:54 schreef V1z0R het volgende:
Brave moet ik ook nog kijken
*schouderklopje voor mijzelf*
Een systeem waar de meest actieve gebruikers zo'n 80% van de tijd mee werken heb ik gemiddeld zo'n 75% sneller gemaakt, voor de gebruikers met 'extreem' veel data tot wel 90%.
Uurtje eerder vrij vanwege de sint
Naawquote:Op woensdag 5 december 2012 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
Extra t;
- 3 aachener printen, 4 chocoladedominostenen, 2 lebkuchenharten, 6 augurken, plak kaas.
Hoezo gefrustreerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaafwonden enzo => Compeed blaarpleister of iets vergelijkbaars, dan heelt het met zo weinig mogelijk littekens.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Brave kijken met dekentje en havermout
Verder nog buh, zo moed verzamelen om de mailboxen even te openenPleisters eraf gesloopt en mn neus is een aardbei
Helaas is bril meer gesloopt dan gedacht (verflaagje beschadigd, neusdingen verbogen, krasjes op de glazen zo te zien
)
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef Jagärtrut het volgende:
het sneeuwt hier zo hard, op di tmoment. Er gaan gene bussen meer, de treinen zijn gecancelled, en doordat het ook zo hard waait kun je zomaar ineens tot je heupen wegzakken in de sneeuw.
Wel leuk!
Wahowquote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef Jagärtrut het volgende:
het sneeuwt hier zo hard, op di tmoment. Er gaan gene bussen meer, de treinen zijn gecancelled, en doordat het ook zo hard waait kun je zomaar ineens tot je heupen wegzakken in de sneeuw.
Wel leuk!
maar dit is niet goed voor het ijs he! Ik vind het ook leuk, ben gek op de sneeuw!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, mijn vriend zat net te kijken in Zweden en die vind de updates vanjou echt heel leuk.
Nog een extra smakkerd voor jou Maria
Tink ..... kut
Dat is helemaal niet zoveel meer dan ik!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:36 schreef An24 het volgende:
Loveli: als ik je had gezien, had ik gezwaaid
Dagelijkse verzorgingspullen:
Reinigingsmelk voor gezicht
Lushzeep voor het snelle wassen
Deo
Oogcreme
Nachtcreme
Tandpasta
Makeup:
Concealer
Foundation
Poeder
Blush
Eyeliner
Mascara
Borstel/kam
Haar wassen doe ik max drie keer per week, anders ook hier haarpluis:
Lush shampoo
Conditioner
Maroccan oil
Ik heb wel de aanvulling dat als ik vrij ben en geen afspraken heb, make-uploos ben. Kan het huidje even bijkomen. Ohw en bij dagelijks vergat ik een geurtje.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zoveel meer dan ik!
Een erg heftige griep volgens de HAquote:Op woensdag 5 december 2012 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beterschaap, Cots! Wat heb je dan precies?
Haal je je make-up er niet af?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dagelijkse verzorgingsproducten:
Dagcrème
Nachtcrème
Handencrème
Bodylotion
Tandpasta
Deo
Make-up
Meestal geen
En anders oogschaduw
Mascara
Lippenstift
Haarwassen elke dag
Scrubben eens per week
Alle smeerseltjes elke dag
Oh jaquote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haal je je make-up er niet af?
zou je niet even een foto laten maken? misschien is t wel gebroken. als ze t dan niet netjes "zetten" zit je straks met een scheve neus. of er zit een stolsel ofzo waardoor t niet goed dichtgaat. even langs de huisartsenpost?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak![]()
Meestal ben ik dus zo gezond dat ik dergelijke info niet nodig heb!
Helaas begon het nu weer, jippieKlein beetje maar, maar vind het wel raar dat het nou weer bloedt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wees welkom, hier is blu ray![]()
En goed bezig!*schouderklopje*
[..]
NaawIk heb helaas geen contacten in jouw veld, bij mijn weten
Hopelijk vind je snel een oplossing!
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik 'huur' 'm wel een keer
![]()
Terwijl sommigen met sinterklaas lekker gezellig doen met familie en zulks maak ik 't mijzelf gewoon lekker!
D wordt: Krieltjes met spekjes, ei en champignons / witlofsalade met ananas, mandarijntjes, appel en banaan / kogelbiefstukje met jachtsaus
En als T's vanavond cocktailgarnalen, stukjes droge worst, crackers met camembert en comwboy vlees
En voor drinken heb ik 2 karmeliet, wodka, bruine rum, grand marnier en pernot in huis
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:40 schreef kwakz0r het volgende:
oh, snot met bloed is op zich wel normaal als je eerder een bloedneus hebt gehad. als t weer gaat stromen zou ik me meer zorgen maken.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:42 schreef An24 het volgende:
[..]veel plezier!
Maria: ff rustig aan doen he!![]()
*Lijf naar schoonouders sleept
Tssss dan niet!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik 'huur' 'm wel een keer
![]()
Terwijl sommigen met sinterklaas lekker gezellig doen met familie en zulks maak ik 't mijzelf gewoon lekker!
D wordt: Krieltjes met spekjes, ei en champignons / witlofsalade met ananas, mandarijntjes, appel en banaan / kogelbiefstukje met jachtsaus
En als T's vanavond cocktailgarnalen, stukjes droge worst, crackers met camembert en cowboy vlees
En voor drinken heb ik 2 karmeliet, wodka, bruine rum, grand marnier en pernot in huis
Dank. Schoonma heeft haar best gedaan met Anniefoods regelen, dus komt goed.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]jij toch veel plezier met gourmetten!
Doe ik!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:42 schreef An24 het volgende:
[..]veel plezier!
Maria: ff rustig aan doen he!![]()
*Lijf naar schoonouders sleept
Nee? Niks gekregenquote:
Eerste regel zo'n 3 weken onderste een week, hoezo?quote:
Oh gek! Ik kwam deze tegen: http://www.bol.com/nl/p/het-heden-ik-kookboek/1001004005469211/ misschien wat voor jou!quote:
Zie 'em nu pas, heb denk ik vooral mobiel gefokt lately.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eerste regel zo'n 3 weken onderste een week, hoezo?
Wow goeie tip, thanks!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh gek! Ik kwam deze tegen: http://www.bol.com/nl/p/het-heden-ik-kookboek/1001004005469211/ misschien wat voor jou!
Ik douche me elke avond, dus dan gaat de make-up er ook vanaf. En anders gewoon met een washandje met zeep.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haal je je make-up er niet af?
Yup, morgen een weekquote:Op woensdag 5 december 2012 18:15 schreef MaJo het volgende:
Hoe gaat het met stoppen vaiz? Al bijna een week hè?
*schouderklopje nummer 2 van vandaag*quote:Op woensdag 5 december 2012 18:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, morgen een week
Gisteren wel even moeilijk maar daarnaast alleen eigenlijk na het eten dat ik het mis. En op 't werk ga ik net zo goed even paar minuutjes van m'n bureau weg ondanks dat ik niet meer rook
Goed bezig!! Probeer zo snel mogelijk de rokers onder ogen te komen, hoe sneller dat went hoe makkelijker het gaat! Vriendlief rookt gewoon in huis en negen van de tien keer heb ik het niet eens meer doorquote:Op woensdag 5 december 2012 18:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, morgen een week
Gisteren wel even moeilijk maar daarnaast alleen eigenlijk na het eten dat ik het mis. En op 't werk ga ik net zo goed even paar minuutjes van m'n bureau weg ondanks dat ik niet meer rook
Vaseline maakt je plakkerig.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu net alles , na het douchen, ingevet met pure vaseline.. Hopelijk om ergere winterhuid te voorkomenNog nooit gedaan dus hoop dat het gaat helpen.
Ligt mijn kerel straks ook eens bij een vette vrouw
Hij rookt al een stuk minder sinds ik gestopt ben dus dat scheelt alquote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daglijstje
Vannacht tosti met kaas, bakje vanillevla
Ochtend volle yoghurt met muesli
Middag dubbele boterham cervelaat
Net ovengebakken aardappeltjes, tartaartje, gestoomde sperziebonen en dop erwtjes
Toetje stukje speculaasstaaf
Hmm, majo, dat je gestopt bent lijkt me een mooi excuus om een fris huis te gaan maken? Meeroken is ook slecht/werkmodus
Sla ik even op, thanksquote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Vaseline maakt je plakkerig.
Ik zou je dit aanraden:
[ afbeelding ]
Etos verkoopt het wel. En ik zou je ook deze geur aanraden, de hammam-lucht is veel te sterk.
Voor de kleinere portemonnee verkoopt de hema katoenzaadolie, etos heeft ook eigen merk olie voor na het ontharen, spraypompje.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Vaseline maakt je plakkerig.
Ik zou je dit aanraden:
[ afbeelding ]
Etos verkoopt het wel. En ik zou je ook deze geur aanraden, de hammam-lucht is veel te sterk.
maar waarom is het droger of minder vettig? Van action heb ik een nepbio-oil, die is ook wel prima voor droge plekjes, maar ik vind creme toch fijner dan olie.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de kleinere portemonnee verkoopt de hema katoenzaadolie, etos heeft ook eigen merk olie voor na het ontharen, spraypompje.
nadeel van vaseline is dat het minerale olie is, die je huid afsluit. volgens mij is het meer beschermend tegen wind en kou van buiten, overdag, dan dat het ´s nachts je huid zachter-minder droog maakt...quote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
vaseline voelt dan plakkerig maar het hindert mij op dit moment niet, grote pot vasaline voor 1.50e, kan ik jaren mee
Och ja gaat wel, beetje moisturizer gebruiken hier en daar. Prima toch.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
UKS, je leeft nogHoe is het?
Heb heel veel hotelshampoos, lotions, washes
Waarschijnlijk heb je gelijk ga ik onthouden, doe ik het bij een koude dag wel eens in de ochtendquote:Op woensdag 5 december 2012 20:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nadeel van vaseline is dat het minerale olie is, die je huid afsluit. volgens mij is het meer beschermend tegen wind en kou van buiten, overdag, dan dat het ´s nachts je huid zachter-minder droog maakt...
Cremes van lidl en aldi komen vaak ook goed uit de test toch? Als ik niet zo makkelijk irritaties zou krijgen, zou ik dat ook wel proberenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk ga ik onthouden, doe ik het bij een koude dag wel eens in de ochtend
Maar ik vertik het om meer dan 4 euro voor 1 cosmetica product uit te geven. Geef het liever uit aan vakanties...
Yep, heb dan ook de Aldi dag/nacht creme, bevalt heel erg goed, zodra ik die gebruik heb ik geen pukkeltjes , stop ik of stap ik over naar 'l oreal (gratis uiteraard) begon het weer.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Cremes van lidl en aldi komen vaak ook goed uit de test toch? Als ik niet zo makkelijk irritaties zou krijgen, zou ik dat ook wel proberen
Marmar: sinterklaas vieren we door zondag met vader en broertjes te gaan etenCadeautjes worden er niet voor elkaar gekocht (of alleen door mij en de rest geeft geld) dus dat is niet leuk.
Ik denk dat je mij bedoeltquote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Cremes van lidl en aldi komen vaak ook goed uit de test toch? Als ik niet zo makkelijk irritaties zou krijgen, zou ik dat ook wel proberen
Marmar: sinterklaas vieren we door zondag met vader en broertjes te gaan etenCadeautjes worden er niet voor elkaar gekocht (of alleen door mij en de rest geeft geld) dus dat is niet leuk.
Excusez!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij bedoeltdat is wel jammer ja
Ik vind het juist zo tof om cadeaus te geven
@uniek ik snap dat je niet teveel er aan uit wil geven, dat had ik vroeger ook. Tot ik ontdekte dat bijvoorbeeld spul van Lush wel veel beter is voor mijn huid dan goedkoop spul en sindsdien heb ik er ook meer voor over
Voor mijn huid is aldicreme toch echt beter dan lushspul. Prijs zegt zo weinig.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij bedoeltdat is wel jammer ja
Ik vind het juist zo tof om cadeaus te geven
@uniek ik snap dat je niet teveel er aan uit wil geven, dat had ik vroeger ook. Tot ik ontdekte dat bijvoorbeeld spul van Lush wel veel beter is voor mijn huid dan goedkoop spul en sindsdien heb ik er ook meer voor over
Kan ik me goed voorstellen. Ben alleen nu blij dat dr vd Hoog spul goed werkt dat ik niet ga overstappenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor mijn huid is aldicreme toch echt beter dan lushspul. Prijs zegt zo weinig.
Maakt niet uitquote:Op woensdag 5 december 2012 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Excusez!
Lush ja, lekker spul, maar veel te duur. De scrubzeepjes blijf ik wel kopen denk ikEn als ik in bad ga met een weekendje weg zo'n bal
Als dat voor jou beter is dan moet je dat zeker doenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oeh, onthoudenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind Lush zo ontzettend stinken.
Word al naar als ik langs een winkel loop.
Ik gebruik total effects van olaz, smeert heel fijn en ze hebben ook een.variant met foundation erin.
koop het alleen wel altijd in de aanbieding.
Nee beide niet helaas..quote:Op woensdag 5 december 2012 20:18 schreef MaJo het volgende:
Wordt er verder nog Sinterklaas gevierd hier? Wij vieren het zaterdag met mijn ouders, broer, zus en vriendje. We doen er meer aan dan kerst, dan eten we met z'n allen, met Sinterklaas geven we veel cadeaus
In de aanbieding kost het een tientje ofzo, en je doet er heel lang mee.quote:
dagcrème van de Aldiquote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oeh die Urea (je andere post) ga ik ook halen!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die tientallen euros betalen voor creme met slakkenslijm..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:32 schreef V1z0R het volgende:
Scrubs is inderdaad tof, Maria!
Het zingen is opgehouden
Waarom zou je trouwens ergens voor betalen wanneer je het ook gewoon uitpist
Urea = ureum...
En de beste koffie is van uitgepoepte bonen!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die tientallen euros betalen voor creme met slakkenslijm..
het wordt kunstmatig gemaakt, maar is idd een stof die ook voorkomt in urine. droge huid/eczeem leidt tot aanmaak van teveel huidcellen/schilfering, en urea helpt de huid zachter te maken en schilfering tegen te gaan.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:32 schreef V1z0R het volgende:
Scrubs is inderdaad tof, Maria!
Het zingen is opgehouden
Waarom zou je trouwens ergens voor betalen wanneer je het ook gewoon uitpist
Urea = ureum...
Uitgekotste kattenpoep!!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En de beste koffie is van uitgepoepte bonen!
Realiteit is vaak al zo lollig dat je bijna geen fictie meer nodig hebt
Nou dat valt best mee! Gewoon lekker toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:41 schreef Xennia het volgende:
Sint-eetlijstje:
O: 2 gekookte eitjes
T: plakjes ham
L: 2 volkoren boterhammen filet
T: stuk banketletter, ijskoffie
D: salade caprese, hotdog, gehaktballetjes met sate-saus, stokbrood met kruidenboter, groentesoep
T: stuk banketletter, dubbeldrank, wijn
Ik vind mijn lijstje belachelijk.
Chocolate bear!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Scrubs![]()
![]()
It's guuuy looove, betweeeeen twooo guuuuys! *zing*
Waar heb je er last van dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het wordt kunstmatig gemaakt, maar is idd een stof die ook voorkomt in urine. droge huid/eczeem leidt tot aanmaak van teveel huidcellen/schilfering, en urea helpt de huid zachter te maken en schilfering tegen te gaan.
jammer genoeg is eczeem ook een bijwerking van urea. even uitproberen of t werkt voor me dus...
Sowieso Scrubs ftwquote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Chocolate bear!
Die musical ep is sowieso geweldig
Vanilla bearquote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Chocolate bear!
Die musical ep is sowieso geweldig
Dank! Lekker is dat he, kersenvlaaivulling. Ik moet dat echt niet in huis halen, want ik eet er veel te veel van. Vanilleijs met warme kersenvlaaivullingquote:Op woensdag 5 december 2012 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
MarMar, fijn dat de operatie goed is gegaan!
Beterschap voor cots en An!
Sinterklaas. Hij heeft mij overgeslagen dit jaar. Echt niets gehad en das voor het eerst
. Maar had wel gezellig vriendinnetje te eten!
En ik haal m'n make-up er ook wel eens niet af. /lui/moe
En sneeuw is vooral leuk als je nergens heen moet. Ben nu wel alerter op vallen. Dat lijkt me nu echt geen puik plan.
O: 250 Gr. Kwark, 3 el muesli, beetje kersenvulling
T: appel
L: 3 bth: kaas, pindakaas, gekookte gelderse worst
T: bekertje chocomelk
D: vega lasagne met koelverse bladen, spinazie en tomaat
T: bakje yoghurtijs met weer wat kersenvlaaivulling
ik? eczeem van knieholte tot hals en polsen...quote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waar heb je er last van dan?
Als het m'n benen waren had ik gewoon een weekje tijdens het douchen er tegenaan gezeken...
Zijn producten vragen ze 70,- voor iets van 30ml![]()
Ja!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:11 schreef V1z0R het volgende:
TMI...
Maar gaat niks boven Scott Tenorman Must Die
Daarna Woodland Critter Christmas natuurlijk gevolgd door Imaginationland trilogie
Kopi luwak is overrated. Goede verse maling heb je meer aanquote:Op woensdag 5 december 2012 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En de beste koffie is van uitgepoepte bonen!
Realiteit is vaak al zo lollig dat je bijna geen fictie meer nodig hebt
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, dus ik kan hier ook vertellen dat ik hardop heb zitten lachen bij de Southpark aflevering waarbij Cartman het nodig vond om alle piemels te meten?
En waarbij Stan's vader daarna als wetenschapper ging uitleggen dat het niet alleen om de lengte ging, maar ook om de dikte en de stand en nog een paar variabelen en daar een hele mooie formule voor had?
En daarna kwam nog een aflevering van de office. Toen was mijn avond goed.
Ja!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb laatst liggen hikken op de bank bij de aflevering over "queefs" (vaginale windjes)
Ik weet nog mijn eerste southpark aflevering die ik zag. Was net aangekomen in Australie, in het hostel stonden er ineens allemaal mensen voor de tv want ze moesten Southpark kijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen!![]()
Die formule was heel slim ende kundig![]()
Yup, en uiteindelijk vermoorde hij Scott's ouders om ze in de chilli te verwerken en aan Scott te voerenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja!Die was ook briljant!
Met dat schaamhaar toch?
Die andere 2 zeggen me niet zoveel, maar ik ben fan. Al jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Let je ook extra op wat je eet? Suikers, dingen met gist, alcohol, dat zijn bij mij wel verergerende factoren. Ik neem soms dan ook gewoon op de koop toe dat ik de kop vol eczeem krijg als ik even lekker aan de wijn wilquote:Op woensdag 5 december 2012 23:22 schreef kwakz0r het volgende:
@marmar: het niks smeren heb ik geprobeerd, maar het is alleen maar erger geworden. ik krab mezelf ook helemaal kapot 's nachts en als ik niet oplet overdag ook onbewust. niet goed. ik wissel wel expres vaak van bodylotion. meestal gaat iets een paar dagen goed, en dan moet ik wisselen, dan gaat het wel.
nu smeer ik weer braaf en het is aan het genezenik heb weer een paar gladde stukjes huid die niet jeuken
Zaligquote:Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank! Lekker is dat he, kersenvlaaivulling. Ik moet dat echt niet in huis halen, want ik eet er veel te veel van. Vanilleijs met warme kersenvlaaivulling
Vers gebrand natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kopi luwak is overrated. Goede verse maling heb je meer aan
Knap!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zalig. Maar ik vind dat ik het netjes doe. Schep een blikje in een hersluitbaar bakje en doe er ongeveer een dag of 5-6 mee als ik de enige ben die het neemt. Dat vind ik acceptabel
.
Dat is kut he. Heb ik de laatste maanden iedere ochtend en avond. Een uurtje reistijd transformeert in een filehel van 2 uurquote:Op donderdag 6 december 2012 08:09 schreef Goodbye het volgende:
Succes Coco!
Ik sta in de file, duurt nog tien km voor ik bij mijn afslag ben.
Pff, wat een drama! Ik heb de mazzel dat er op mijn stuk eigenlijk nooit file staat, maar nu is er een ongeluk gebeurd.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is kut he. Heb ik de laatste maanden iedere ochtend en avond. Een uurtje reistijd transformeert in een filehel van 2 uur(ja, die is hier van toepassing). Openbaar vervoer zou me 4 uur kosten
, en soms 5.5 uur
2
Of een andere baan zoeken. Beter nog zou zijn verhuizen, maar dat krijg ik er niet doorheen hier. Een pied-a-terre wel, maar dan zou ik eigenlijk wat beter moeten verdienen.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pff, wat een drama! Ik heb de mazzel dat er op mijn stuk eigenlijk nooit file staat, maar nu is er een ongeluk gebeurd.
In jouw geval zou ik ook voor de auto kiezen.
Hoezo nadeel? Relaxed juist.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:34 schreef Probability het volgende:
Ik heb 0 problemen met het OV op mijn stuk, zal wss ook niet gebeuren.
Nadeel is dus dat ik stipt om half9 op kantoor ben en m'n collega's veel later
quote:Op donderdag 6 december 2012 07:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Knap!
Goed.....presentatie....ik het, ik kan het, ik kan het.....
Succes!!quote:Op donderdag 6 december 2012 07:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!
Martijn is vandaag voor de eerste keer weer werken, dus ik ben vroeg uit bed (stond om 7u onder de douche, wakker vanaf 6 ivm dochter fles geven enzo). Ga nu maar eens even ontbijten
Succes en geniet ervan, Saar lekker voor jezelf vandaagquote:Op donderdag 6 december 2012 07:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!
Martijn is vandaag voor de eerste keer weer werken, dus ik ben vroeg uit bed (stond om 7u onder de douche, wakker vanaf 6 ivm dochter fles geven enzo). Ga nu maar eens even ontbijten
Sta al sinds ongeveer 8 uur in de file. Ben nu van de snelweg af, maar in de stad staat het ook hartstikke vast..quote:Op donderdag 6 december 2012 09:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De sneeuw?Sta je vast oids?
Bleeehquote:Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sta al sinds ongeveer 8 uur in de file. Ben nu van de snelweg af, maar in de stad staat het ook hartstikke vast..
Er zijn ook minder erge dingen..quote:Op donderdag 6 december 2012 09:51 schreef Goodbye het volgende:
Ja, er zijn ergere dingen, maar ik was liever thuis gebleven zo.
Nou dit stijgt met stip wel naar frustratie punt nummer 1 op zo'n moment hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:51 schreef Goodbye het volgende:
Ja, er zijn ergere dingen, maar ik was liever thuis gebleven zo.
Mooi op tijd met de lunchquote:Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, lunch (niet te vreten) achter de kiezen, nu douchen en mooi maken en dan de file in![]()
Lijstje
o. duits hard broodje met ene helft kwark en jam en andere helft speculoos
t. handje m&m's
l. spruitjes + aardappelen + vlees uit de vriezer (met een paar eetlepels cranberriejam). Was werkelijk waar niet te eten en nu ben ik bang ziek te worden![]()
t. bakje frambozen
t. ? koekjes denk ik
d. döner ofzo
Denk je? Als iedereen 70 rijdt op de snelweg ipv 30 met zomerbanden dan scheelt dat echt wel. Tuurlijk doe je er dan iets langer over, maar niet zo extreem als nu.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:47 schreef V1z0R het volgende:
Als iedereen winterbanden onder had was het net zo goed vastgelopen
Dan nóg houd je dezelfde hoeveelheid mensen die 70 gaan rijden op de snelweg zodra ze een vlok sneeuw spotten. Dat ligt niet aan de banden, maar aan de bestuurder.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind dat winterbanden verplicht moeten zijn. Het is zoveel zekerder...Duitsland verbied rijden zonder winterbanden niet voor niets, en ook hier is het verplicht.
Is net zo duur ongeveer. En een vakantiewoning boven de noordelijke randstad hebben we alquote:Op donderdag 6 december 2012 10:22 schreef loveli het volgende:
Pied a terre is misschien niet mogelijk, al iets van een kamer/vakantiewoning/studio overwogen? Weet niet hoe makkelijk/goedkoop/geschikt die in de regio te vinden zijn.
Heb je weleens met winterbanden gereden?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een onzin. Vroeger was die winterbanden-hype er echt niet, reed 75% gewoon door op de zomerbanden en was het zoals het was.
Nu krijg je van die eikels die denken dat ze onfeilbaar zijn in hun dikke audi/alfa/bmw/merc met winterbanden en die door blijven racen.
Ik pas me gewoon aan aan het verkeer, maar als ik door kan rijden, zal ik dat niet nalaten.
Jazeker. Onze gezamenlijke auto heeft winterbanden. Postte gister al dat als het bar en boos word, ik ook met die auto naar het werk ga. Maar vanochtend was het - iig in het westen - níet bar en boos.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je weleens met winterbanden gereden?
Zodra het kwik onder de 7 graden daalt gaan ze er bij mij subiet onder. Racen kan nog steeds niet, maar je glijdt in ieder geval niet naar beneden als je met 30 km per uur een bruggetje opglibbert of uit de bocht als de brug juist weer afrijdt.
En eerlijk: met 30 km op de snelweg is echt onnodig.
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef Skoap het volgende:
XM volgens mij heb ik wat gemist?ik zag je posten in oud en zie je daar ook in de lijst staan!! Gefeliciteerd, wat leuk
Even terug gelezen, mevrouw hooiwagen dusquote:
Dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 6 december 2012 11:07 schreef Skoap het volgende:
[..]
Even terug gelezen, mevrouw hooiwagen dusIk had echt geen idee!
Meestal kun je slecht weer en files een paar dagen van te voren aan zien komen. Is af en toe in een hotel gaan niet goedkoper dan ergens een studio kopen?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is net zo duur ongeveer. En een vakantiewoning boven de noordelijke randstad hebben we al![]()
Als we nog iets kopen moet het vastgoed zijn.
^^quote:Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind dat winterbanden verplicht moeten zijn. Het is zoveel zekerder...Duitsland verbied rijden zonder winterbanden niet voor niets, en ook hier is het verplicht.
4wielaandrijving helpt alleen als je rijdt. Als je moet remmen maakt het niks uit. 4wielaandrijving geeft juist eerder een vals gevoel van veiligheid..quote:Op donderdag 6 december 2012 11:17 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Hoe vaak hoor je in Duitsland op het nieuws dat er een ongeluk is gebeurd omdat de bestuurder op zomerbanden reed.
En wat betreft de dikke Audi's die denken dat ze het wel kunnen, de quattro's kunnen ook echt veel beter in de sneeuw rijden.
Winterbanden zijn echt heel zinvol vanaf temperaturen van 7 graden boven nul. Bij sneeuw en ijs maakt het niet eens zoveel meer uit. dan is de chauffeur belangrijker.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jazeker. Onze gezamenlijke auto heeft winterbanden. Postte gister al dat als het bar en boos word, ik ook met die auto naar het werk ga. Maar vanochtend was het - iig in het westen - níet bar en boos.
Dat zeg ik ookquote:Op donderdag 6 december 2012 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Winterbanden zijn echt heel zinvol vanaf temperaturen van 7 graden boven nul. Bij sneeuw en ijs maakt het niet eens zoveel meer uit. dan is de chauffeur belangrijker.
Google maar eens op de remweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |