quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In eerste instantie geen clubs die uit de CL komen, daarna van alles geloof ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kunnen we elke clubs loten in de el of alleen clubs die uit de cl komen?
Twaalf groepswinnaars EL en vier beste teams CL zijn geplaatst, twaalf nrs 2 en vier 'slechtste' teams CL zijn ongeplaatst. Dus kunnen ook een afvaller CL loten. Zoals vorige keer United.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:18 schreef Sephael het volgende:
[..]
In eerste instantie geen clubs die uit de CL komen, daarna van alles geloof ik.
Ik las het net in het reglement op de site van de UEFA. Wilde het toch even nakijkenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:20 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Twaalf groepswinnaars EL en vier beste teams CL zijn geplaatst, twaalf nrs 2 en vier 'slechtste' teams CL zijn ongeplaatst. Dus kunnen ook een afvaller CL loten. Zoals vorige keer United.
Ajax is sowieso de afvaller uit de Champions League met de minste punten, dus geen beschermde status bij loting.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:22 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik las het net in het reglement op de site van de UEFA. Wilde het toch even nakijken
Was wel heel lang geleden dat ik daar was voor een wedstrijd, CL tegen Rangers 96,97 of zo, dus wie weet is het nu een stuk leukerquote:Op woensdag 5 december 2012 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan ik het combineren met een wedstrijdje van Rangers.
het is een beetje kutweer nu helaasquote:Op woensdag 5 december 2012 00:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel heel lang geleden dat ik daar was voor een wedstrijd, CL tegen Rangers 96,97 of zo, dus wie weet is het nu een stuk leuker
Het is daar altijd vreemd weer, 4 jaargetijden op een dag zeggen ze tochquote:Op woensdag 5 december 2012 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
het is een beetje kutweer nu helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |