volgens mij staat het altijd zo op de bandenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
175/55/13 wordt t dan
Fietsbandjes man...
Inch staat altijd achteraan. Eerst de breedte, daarna de hoogte en dan t aantal inchesquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij staat het altijd zo op de banden
Flauw is dat hè.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Zo stom dat men zegt "je dm file is stuk, je kan ze hier lezen'' .. en dat je dan niets gemist hebt
Daar geloof ik helemaal niks van, Cue!quote:Op woensdag 5 december 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel erg!
Bewijst elke keer weer opnieuw dat ik niet populair ben
Ben ik ook nog eens ongeloofwaardig?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van, Cue!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik heb een keer een hele sneue eerste kerstdag gehadquote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Zo moeders gemaild dat ik niet met kerst kom.
Alleen kunstgras.. en team die normaal daar speelt traint vanavond nietquote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat trainen bij jullie wel door?
oke, in de hoeve ging het niet door ivm sinterklaas.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Alleen kunstgras.. en team die normaal daar speelt traint vanavond niet
spalinkquote:Op woensdag 5 december 2012 19:47 schreef rulerofdeath het volgende:
wij willen trouwens nog een keer met het team ergens een avond heen zuipen/wat doen.
heeft iemand ook ideeën?
Het 1e trainde ook wel, wij hebben de vrijheid om dan wel te gaan trainen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, in de hoeve ging het niet door ivm sinterklaas.
niet dat ik heen trainen ga
Wat een godverdomde stel mongolen zijn het ook he. Hoe veel iederen zijn er die een orginele koopakte hebben?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:46 schreef Kreator het volgende:
Het moet niet gekker worden....
Niet alleen ga ik 7 december waarschijnlijk niet halen omdat mijn geldverstrekker zo traag als een werkende neger is....en ik dus voor een 2e keer verlening aan moet vragen, maar ik werd ook nog gebeld door mijn notaris....dat iedereen de originele koopakte kwijt is....of ik em nog had. Ik heb em niet....want ik kreeg een kopie.....
.....
.....
Ik zou er 1 moeten hebben (maar kreeg een kopie). De verkoopmakelaar moet er 1 hebben. En mijn makelaar moet er 1 hebben....gelukkig is het maar 2x getekend ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat een godverdomde stel mongolen zijn het ook he. Hoe veel iederen zijn er die een orginele koopakte hebben?
quote:Op donderdag 6 december 2012 08:46 schreef Kreator het volgende:
Het moet niet gekker worden....
Niet alleen ga ik 7 december waarschijnlijk niet halen omdat mijn geldverstrekker zo traag als een werkende neger is....en ik dus voor een 2e keer verlening aan moet vragen, maar ik werd ook nog gebeld door mijn notaris....dat iedereen de originele koopakte kwijt is....of ik em nog had. Ik heb em niet....want ik kreeg een kopie.....
.....
.....
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:01 schreef Kreator het volgende:
Ik ga echt helemaal flippen.
Die verkoopmakelaarhoer heeft het origineel. Ze zei tegen mijn notaris dat ze em neit had.. En dat ze wel even rond zou bellen (mij, aankoopmakelaar, hypotheker). Dat heeft ze dus ook niet gedaan.
quote:Op donderdag 6 december 2012 08:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Kansloos. Geen andere woorden voor...
Meen je nietquote:Op donderdag 6 december 2012 09:01 schreef Kreator het volgende:
Die verkoopmakelaarhoer heeft het origineel. Ze zei tegen mijn notaris dat ze em neit had.. En dat ze wel even rond zou bellen (mij, aankoopmakelaar, hypotheker). Dat heeft ze dus ook niet gedaan.
Ah, appen heeft dus geen zinquote:Op donderdag 6 december 2012 10:57 schreef Kreator het volgende:
Ik voel me naakt. Ik ben mijn telefoon vergeten...
Appen kan wel hoor. Maar ik zie het niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, appen heeft dus geen zin. Wanneer weet je meer?
Same difference.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Appen kan wel hoor. Maar ik zie het niet..
Ik weet vanmiddag meer. dan ga ik weer bellen. Morgen weet ik meer over de kwijtgemaakte koopakte.
Daarom zei ik het ook ff.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same difference.
Oké, ben benieuwd. Wat een blunder, zeg.
De bedoeling is dat het beter gaat wordenquote:
Klinkt bijna als sabotage. Zijn er redenen om het huis achteraf niet te verkopen? Is er misschien een andere gegadigde die meer biedt?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:01 schreef Kreator het volgende:
Je bent gewoon een eigenwijze drol die niet graag naar een arts gaatquote:Op donderdag 6 december 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bedoeling is dat het beter gaat worden. Echter, ik heb een hekel aan de fysio, geen idee waarom want ik ben er nooit geweest
.
Ik haat fysio's ook, maar dan omdat het vaak incompetente mongolen zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bedoeling is dat het beter gaat worden. Echter, ik heb een hekel aan de fysio, geen idee waarom want ik ben er nooit geweest
.
Dat sowieso. Maar dan nog. Ik hoor weinig goede verhalen over de fysioquote:Op donderdag 6 december 2012 13:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent gewoon een eigenwijze drol die niet graag naar een arts gaat
Alsof je het voor de tieten moet doenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik haat fysio's ook, maar dan omdat het vaak incompetente mongolen zijn.
@ACT: lijkt me niet in deze markt.. Het is gewoon een laks kutwijf, die verkoopmakelaar. Wel dikke tieten.
Eerst ervaren dan een oordeel vellenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
Dat sowieso. Maar dan nog. Ik hoor weinig goede verhalen over de fysio.
Fysio. Visio. Drama's.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Tof, zit al twee dagen full-time aan de Visio-tekentafel.
Ik denk dat het hangtieten zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
Alsof je het voor de tieten moet doen.
Ik zal het maandag in geuren en kleuren vertellen. Ik heb een afspraak met een vrouw, FMLquote:Op donderdag 6 december 2012 13:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eerst ervaren dan een oordeel vellen
Ach, gelukkig heb ik die niet, krijg je toch nog een redelijke portie goeie tieten binnenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Fysio. Visio. Drama's.
[..]
Ik denk dat het hangtieten zijn..
Waarom moet ik aan dit nummer denken?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:00 schreef Samzz het volgende:
Ik zal het maandag in geuren en kleuren vertellen. Ik heb een afspraak met een vrouw, FML.
HA! Geloof het of niet, maar die heb ik ook in m'n hoofdquote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom moet ik aan dit nummer denken?![]()
GMTAquote:Op donderdag 6 december 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
HA! Geloof het of niet, maar die heb ik ook in m'n hoofd.
Maar jij bent dan ook een bikkel.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:38 schreef Kreator het volgende:
2 dagen....mietje. Ik ben al 6 maanden met 1 pakket bezig..
Ik wilde net aan z'n tepels gaan zittenquote:
Met de linker kun je warmhoudstaaf bedienen. Rechts de dutch oven. Niet vergeten!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde net aan z'n tepels gaan zitten.
Da's helemaal feest. Maar rwd is met regen al mooi.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat is het enige 'leuke' aan sneeuw ja. RWD.
Da's net huid. Dat mag altijd.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde net aan z'n tepels gaan zitten.
Ik laat mijn club niet in de steek. Mijn club laat mij in de steek.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Da's helemaal feest. Maar rwd is met regen al mooi.
Warmte.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
Nu sneeuwt het wel. Gelukkig zit ik binnen
...je bent toch buiten geweest.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Warmte.
Kou.
Gelukkig werk ik 5 min. lopen van m'n huis.
Enschede is toch ongeveer zo groot als L.A.? Zou kunnen dat het bij jou heftiger sneeuwt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
...je bent toch buiten geweest.. Het begint nu wel trouwens.
Vanmiddag met mijn zuideuropese anti-winter-auto met zomerbanden lekker glibberen.
En anders gewoon met de benenwagen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens!
Ik 10 min met de bus en dan nog 5 min fietsen. Dus hoop het beste vanmiddag
Joa. Eckte Deutsche kleber winterbanden eronder. Wegligging van een tank(je). Nergens last van.. (alleen de overige weggebruikers)quote:
Ja, dat had ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:08 schreef Kreator het volgende:
Ej Ratel. Hoe ist?
@Tukker: Je had neem ik aan wel door dat ik het was, gisteren..
Dat scheelt. Ik rij er te weinig voor, die winterbanden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Joa. Eckte Deutsche kleber winterbanden eronder. Wegligging van een tank(je). Nergens last van.. (alleen de overige weggebruikers)
Dacht het nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En anders gewoon met de benenwagen.Zo ver is dat niet...
Ik in eerste instantie ook. Maar ik wou toch 17" dus had 15" over dus ja dan daar mar winterbanden op. Je slijt de zomerbanden niet dus dan is het goed te doen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat scheelt. Ik rij er te weinig voor, die winterbanden.
Hoii, het gaat wel goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:08 schreef Kreator het volgende:
Ej Ratel. Hoe ist?
@Tukker: Je had neem ik aan wel door dat ik het was, gisteren..
Jeffquote:
Hey 100% Rukkerquote:
Nee, geen shit idd. Sneeuw.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
* 100% Tukker kijkt achterom.
"No shit, Bertus..."
Hoe zit het met de ziekenhuisbezoeken enzo dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoii, het gaat wel goed.
[..]
Jeff
[..]
Hey 100% Rukker
als ik de auto's zie zwabberen over de weg dan lach ik toch stiekem in mijn vuistjequote:Op vrijdag 7 december 2012 09:25 schreef Kreator het volgende:
Mja. Winterbanden heeft ook alleen zin als het kouder is dan 4 graden, de maan minimaal halfvol is, er gemiddeld meer dan 0,3 micron sneeuw per vierkante nanometer ligt, met oostenwind in een duitse auto.
Voor de rest is het niet echt een verbetering.
Kwestie van auto kunnen rijden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
als ik de auto's zie zwabberen over de weg dan lach ik toch stiekem in mijn vuistjewinterbanden ftw.
Als je fatsoenlijk kan rijden maakt het niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
als ik de auto's zie zwabberen over de weg dan lach ik toch stiekem in mijn vuistjewinterbanden ftw.
Ditquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:50 schreef Under_Score het volgende:
het maakt wel degelijk verschilmet name met optrekken en remmen
Vooral als je niet kunt autorijden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:50 schreef Under_Score het volgende:
Gewoon je rijstijl aanpassen. Geen probleemquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:50 schreef Under_Score het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon je rijstijl aanpassen. Geen probleem.
Same herequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:12 schreef Under_Score het volgende:
prima, dan zal het wel alleen daar aan liggen![]()
ik blijf wel lekker met mijn winterbandjes rondtuffen. ik kan overal zo wegrijden zonder dat ik iemand mijn auto van een parkeerplaats moet laten duwen om er gang in te krijgen, ik lig lekker op de weg zonder dat ik de bocht om glibber op klinkerwegen en mijn remweg is vele malen korter.
Blijven oefenen op die Moonwalkquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ging net wel bijna op m'n bakkes buiten.Op een wit strand heb ik dat nooit.
Vraag subsidie aan bij de gemeente Enschede. Dat karretje lijkt me echt fantastischquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben ik veel te stijf voor.
Ik moet zoiets hebben:
[ afbeelding ]
Oh, was dat een opdracht. Weet je wat dat kostquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, de BMW 760li die je in opdracht van mij schildert!Vlot het werk een beetje?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:19 schreef Kreator het volgende:
Hypotheek eindelijk goedgekeurd. Bam. Officieel huis gekocht.
Bam!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:19 schreef Kreator het volgende:
Blij zijn met de grootste schuld in je leven idd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent nu officieel een slaaf van de Rothschilds, net als ik...
Wanneer is de housewarming?
Ik oldschool 60's muziek.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:55 schreef ACT-F het volgende:
Ik zit reggae te luisteren met dit winterweer. Erg toepasselijk
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:19 schreef Kreator het volgende:
Ik heb trololo een half uur volgehoudenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:03 schreef 100% Tukker het volgende:
We hebben nu al een half uur Epic Sax Guy opstaan...
Kijken hoe lang we het volhouden...
En hoeveel meatspins?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb trololo een half uur volgehouden
God straft onmiddelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wel grappig, die sneeuwbui des doods die boven Amersfoort blijft hangen.
Heel snoesssigquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo schrijf je datIs dat niet kjoet?
Jammer dat je de rest van je zin schrijft zoals iedereenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik schrijf alles andersIn mijn geval is het bv. snoezig
Logica is bij mij ver te zoekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jammer dat je de rest van je zin schrijft zoals iedereen
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is dan een flinke emmer olieverf.
Of drie kleine pony's.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb een giga tube gekregen, komt wel goedquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als die middelste nou een donkerbruine was, dan klopten de kleuren ook nogquote:
Dat is me voor nu net even teveel werk...quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als die middelste nou een donkerbruine was, dan klopten de kleuren ook nog.
Het is toch wel een spaarlamp?!?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:51 schreef ACT-F het volgende:
Even het licht aanzetten. Het wordt donker:
[ afbeelding ]
Werkt op zonne-energie dus het zal wel goed zijn denk ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is toch wel een spaarlamp?!?
Bedoel je de photoshop of mijn schilderij? Want de middelste op de photoshop is een schimmelquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Werkt op zonne-energie dus het zal wel goed zijn denk ik.
Zou ik nooit kopen, zo'n schimmel. "Met een witte blijf je zitten" heb ik altijd geleerd. Slechte inruilwaarde die beesten...quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel je de photoshop of mijn schilderij? Want de middelste op de photoshop is een schimmel.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga vanavond mooi het circuitontwerp van een willekeurige insteekkaart natekenen inVisio.
Visio.
Fotoshop dat plaatje dan even op een schildersdoek op een schildersezel ofzo. Dan klopt die helemaal..quote:
Wees blij, anders was het op je netvlies gebrand.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan het na 2 dagen full-time gebruik niet meer zien.
Is dat zo ja? Nooit geweten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou ik nooit kopen, zo'n schimmel. "Met een witte blijf je zitten" heb ik altijd geleerd. Slechte inruilwaarde die beesten...
Geen achterwerk lustenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:01 schreef Cue_ het volgende:
GVD zou uit eten gaan met vriendin. Blijkt ze geen reet te eten/lusten![]()
Heet ze Astrid?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:01 schreef Cue_ het volgende:
GVD zou uit eten gaan met vriendin. Blijkt ze geen reet te eten/lusten![]()
(heb zo'n groupon ding voor een restaurant)
Lucky? Toch niet die, die ik denk?quote:
ik had het over discotheek Lucky in Rijssen, weet niet waar jij aan denkt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lucky? Toch niet die, die ik denk?
Die dusquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had het over discotheek Lucky in Rijssen, weet niet waar jij aan denkt?
Als ik morgen niet naar frenchcore in metropool zou gaan dan zou ik er ook heen gaan. Mja morgen metropool en volgende week Thunderdoooooooooome!quote:
die zijn er meestal op zaterdag, is mijn ervaringquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die dus![]()
Dat is toch zo'n tent voor kutjes onder de 16?
Vanavond nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die dus![]()
Dat is toch zo'n tent voor kutjes onder de 16?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
en volgende week Thunderdoooooooooome!
Jij ook?quote:
nee, ik zeker nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij ook?De allerallerlaatste hè!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die zijn er meestal op zaterdag, is mijn ervaringvanavond is de entree sowieso 17+ en bij dit soort feestjes komt ook vaker wat ouder publiek
Okequote:
Vroeger meer dan nu. Eerst wou ik ook niet, maar toen hoorde ik dat het de laatste zou zijn en twijfelde ik al, en toen ik de line-up zag toen ging ik drie-dubbel overstag..quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik zeker nietmaar wist niet dat jij zo van de hardcore was
Tering wat een herriequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
En frenchcore is gewoon ff leuk voor weinig. Verder alleen een aantal buitenfeestjes.
Frenchcore?quote:
Frenchcore is gewoon vrolijke teringherrie.quote:
Maandag weer chemo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe zit het met de ziekenhuisbezoeken enzo dan?
En gaat het nu beter daardoor?quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
[..]
Maandag weer chemo.
goedenmiddagquote:Op zaterdag 8 december 2012 08:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
[..]
Maandag weer chemo.
Het gaat flink sneeuwen vanavond, dus ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:30 schreef haakon het volgende:
Mogguh![]()
Dagje werkn weer.
vanavond misschien hengelo.
Jullie nog plannen?
ik ga vanavond BBQ-en in Hengeloquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:30 schreef haakon het volgende:
vanavond misschien hengelo.
Jullie nog plannen?
Net als gisteren zekerquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het gaat flink sneeuwen vanavond, dus ik weet het nog niet
meh. Niet meer zoals het geweest is vind ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef rulerofdeath het volgende:
zometeen even een paar ton winnen in het casino
Hier ook niet meer.quote:Op zondag 9 december 2012 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er ligt hier weer eens geen sneeuw
Natte pruttelquote:Op zondag 9 december 2012 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er ligt hier weer eens geen sneeuw
Zelfs dan nietquote:
dat vind ik dus ook, maar in het FCT-topic heb ik niet veel medestander; ze wijten het meer aan gebrek aan kwaliteit...quote:Op zondag 9 december 2012 18:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Inzet is er niet.. futloos slap voetbal
Kwaliteit loopt er best, maar t loopt als team niet. Er is geen inzet, alles gaat op t dooie gemak en als er dan eens fel geduelleerd wordt zijn er geen medestanders.quote:Op zondag 9 december 2012 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook, maar in het FCT-topic heb ik niet veel medestander; ze wijten het meer aan gebrek aan kwaliteit...
Thunderdome op 3fm?quote:Op zondag 9 december 2012 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
moibbq was mooi werk
en vannacht om 2 uur thuis uit Hengelo, viel al wel ijzel maar geen sneeuw
+ Thunderdome op 3FM, altijd goed
ik luisterde 3FM op de terugweg van Hengelo en toen was er hardcore op, blijkbaar vanaf Thunderdome...quote:
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 10 december 2012 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toen was het 10 december...
dank je !quote:Op maandag 10 december 2012 08:49 schreef Kreator het volgende:
Ik had vanmorgen wel medelijden met de fietsers. 1 graad en regen..
Je gaat Gold Rushje spelen?quote:Op maandag 10 december 2012 08:51 schreef Kreator het volgende:
En ik ben gisteravond maar weer eens opnieuw begonnen met mijn lego..
Ik had deze gebouwd, alternatief:
[ afbeelding ]
En ik bouw nu weer het origineel.
[ afbeelding ]
Met draadloze afstandsbediening..
De mannen halen eindelijk een fatsoenlijke hoeveelheid uit de grond ja...quote:Op maandag 10 december 2012 09:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar dacht ik wel aan toen ik het plaatje zag..
Seizoen is wel tof trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |