volgens mij staat het altijd zo op de bandenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
175/55/13 wordt t dan
Fietsbandjes man...
Inch staat altijd achteraan. Eerst de breedte, daarna de hoogte en dan t aantal inchesquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij staat het altijd zo op de banden
Flauw is dat hè.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Zo stom dat men zegt "je dm file is stuk, je kan ze hier lezen'' .. en dat je dan niets gemist hebt
Daar geloof ik helemaal niks van, Cue!quote:Op woensdag 5 december 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel erg!
Bewijst elke keer weer opnieuw dat ik niet populair ben
Ben ik ook nog eens ongeloofwaardig?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van, Cue!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik heb een keer een hele sneue eerste kerstdag gehadquote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Zo moeders gemaild dat ik niet met kerst kom.
Alleen kunstgras.. en team die normaal daar speelt traint vanavond nietquote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat trainen bij jullie wel door?
oke, in de hoeve ging het niet door ivm sinterklaas.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Alleen kunstgras.. en team die normaal daar speelt traint vanavond niet
spalinkquote:Op woensdag 5 december 2012 19:47 schreef rulerofdeath het volgende:
wij willen trouwens nog een keer met het team ergens een avond heen zuipen/wat doen.
heeft iemand ook ideeën?
Het 1e trainde ook wel, wij hebben de vrijheid om dan wel te gaan trainen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, in de hoeve ging het niet door ivm sinterklaas.
niet dat ik heen trainen ga
Wat een godverdomde stel mongolen zijn het ook he. Hoe veel iederen zijn er die een orginele koopakte hebben?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:46 schreef Kreator het volgende:
Het moet niet gekker worden....
Niet alleen ga ik 7 december waarschijnlijk niet halen omdat mijn geldverstrekker zo traag als een werkende neger is....en ik dus voor een 2e keer verlening aan moet vragen, maar ik werd ook nog gebeld door mijn notaris....dat iedereen de originele koopakte kwijt is....of ik em nog had. Ik heb em niet....want ik kreeg een kopie.....
.....
.....
Ik zou er 1 moeten hebben (maar kreeg een kopie). De verkoopmakelaar moet er 1 hebben. En mijn makelaar moet er 1 hebben....gelukkig is het maar 2x getekend ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat een godverdomde stel mongolen zijn het ook he. Hoe veel iederen zijn er die een orginele koopakte hebben?
quote:Op donderdag 6 december 2012 08:46 schreef Kreator het volgende:
Het moet niet gekker worden....
Niet alleen ga ik 7 december waarschijnlijk niet halen omdat mijn geldverstrekker zo traag als een werkende neger is....en ik dus voor een 2e keer verlening aan moet vragen, maar ik werd ook nog gebeld door mijn notaris....dat iedereen de originele koopakte kwijt is....of ik em nog had. Ik heb em niet....want ik kreeg een kopie.....
.....
.....
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:01 schreef Kreator het volgende:
Ik ga echt helemaal flippen.
Die verkoopmakelaarhoer heeft het origineel. Ze zei tegen mijn notaris dat ze em neit had.. En dat ze wel even rond zou bellen (mij, aankoopmakelaar, hypotheker). Dat heeft ze dus ook niet gedaan.
quote:Op donderdag 6 december 2012 08:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Kansloos. Geen andere woorden voor...
Meen je nietquote:Op donderdag 6 december 2012 09:01 schreef Kreator het volgende:
Die verkoopmakelaarhoer heeft het origineel. Ze zei tegen mijn notaris dat ze em neit had.. En dat ze wel even rond zou bellen (mij, aankoopmakelaar, hypotheker). Dat heeft ze dus ook niet gedaan.
Ah, appen heeft dus geen zinquote:Op donderdag 6 december 2012 10:57 schreef Kreator het volgende:
Ik voel me naakt. Ik ben mijn telefoon vergeten...
Appen kan wel hoor. Maar ik zie het niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, appen heeft dus geen zin. Wanneer weet je meer?
Same difference.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Appen kan wel hoor. Maar ik zie het niet..
Ik weet vanmiddag meer. dan ga ik weer bellen. Morgen weet ik meer over de kwijtgemaakte koopakte.
Daarom zei ik het ook ff.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same difference.
Oké, ben benieuwd. Wat een blunder, zeg.
De bedoeling is dat het beter gaat wordenquote:
Klinkt bijna als sabotage. Zijn er redenen om het huis achteraf niet te verkopen? Is er misschien een andere gegadigde die meer biedt?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:01 schreef Kreator het volgende:
Je bent gewoon een eigenwijze drol die niet graag naar een arts gaatquote:Op donderdag 6 december 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bedoeling is dat het beter gaat worden. Echter, ik heb een hekel aan de fysio, geen idee waarom want ik ben er nooit geweest
.
Ik haat fysio's ook, maar dan omdat het vaak incompetente mongolen zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bedoeling is dat het beter gaat worden. Echter, ik heb een hekel aan de fysio, geen idee waarom want ik ben er nooit geweest
.
Dat sowieso. Maar dan nog. Ik hoor weinig goede verhalen over de fysioquote:Op donderdag 6 december 2012 13:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent gewoon een eigenwijze drol die niet graag naar een arts gaat
Alsof je het voor de tieten moet doenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik haat fysio's ook, maar dan omdat het vaak incompetente mongolen zijn.
@ACT: lijkt me niet in deze markt.. Het is gewoon een laks kutwijf, die verkoopmakelaar. Wel dikke tieten.
Eerst ervaren dan een oordeel vellenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
Dat sowieso. Maar dan nog. Ik hoor weinig goede verhalen over de fysio.
Fysio. Visio. Drama's.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Tof, zit al twee dagen full-time aan de Visio-tekentafel.
Ik denk dat het hangtieten zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
Alsof je het voor de tieten moet doen.
Ik zal het maandag in geuren en kleuren vertellen. Ik heb een afspraak met een vrouw, FMLquote:Op donderdag 6 december 2012 13:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eerst ervaren dan een oordeel vellen
Ach, gelukkig heb ik die niet, krijg je toch nog een redelijke portie goeie tieten binnenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Fysio. Visio. Drama's.
[..]
Ik denk dat het hangtieten zijn..
Waarom moet ik aan dit nummer denken?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:00 schreef Samzz het volgende:
Ik zal het maandag in geuren en kleuren vertellen. Ik heb een afspraak met een vrouw, FML.
HA! Geloof het of niet, maar die heb ik ook in m'n hoofdquote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom moet ik aan dit nummer denken?![]()
GMTAquote:Op donderdag 6 december 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
HA! Geloof het of niet, maar die heb ik ook in m'n hoofd.
Maar jij bent dan ook een bikkel.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:38 schreef Kreator het volgende:
2 dagen....mietje. Ik ben al 6 maanden met 1 pakket bezig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |