volgens mij staat het altijd zo op de bandenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
175/55/13 wordt t dan
Fietsbandjes man...
Inch staat altijd achteraan. Eerst de breedte, daarna de hoogte en dan t aantal inchesquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij staat het altijd zo op de banden
Flauw is dat hè.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Zo stom dat men zegt "je dm file is stuk, je kan ze hier lezen'' .. en dat je dan niets gemist hebt
Daar geloof ik helemaal niks van, Cue!quote:Op woensdag 5 december 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel erg!
Bewijst elke keer weer opnieuw dat ik niet populair ben
Ben ik ook nog eens ongeloofwaardig?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van, Cue!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik heb een keer een hele sneue eerste kerstdag gehadquote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Zo moeders gemaild dat ik niet met kerst kom.
Alleen kunstgras.. en team die normaal daar speelt traint vanavond nietquote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat trainen bij jullie wel door?
oke, in de hoeve ging het niet door ivm sinterklaas.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Alleen kunstgras.. en team die normaal daar speelt traint vanavond niet
spalinkquote:Op woensdag 5 december 2012 19:47 schreef rulerofdeath het volgende:
wij willen trouwens nog een keer met het team ergens een avond heen zuipen/wat doen.
heeft iemand ook ideeën?
Het 1e trainde ook wel, wij hebben de vrijheid om dan wel te gaan trainen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, in de hoeve ging het niet door ivm sinterklaas.
niet dat ik heen trainen ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |