mijn schoonouders wonen 5 minuten fietsen bij mij vandaanquote:Op donderdag 6 december 2012 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt niet kunnen.Als ik al een week zonder internet zit word ik al gek
![]()
Maar ja snap het wel hoor
Nee maar mag alleen huurhuizen in regio zaanstad/amsterdam uitzoeken.quote:
Ga wieberenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:40 schreef Leonos het volgende:
Ik wil helemaal niet weg uit dit topic
ruilen?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:40 schreef Leonos het volgende:
Ik wil helemaal niet weg uit dit topic
Gefeliciteerd man!quote:
Hoe zit het eigenlijk met die verbeterde werk.nl site?quote:Afgelopen zaterdag berichtte RTL Nieuws over de vele haperingen en fouten van de site. Vooral het koppelen van werkzoekenden aan geschikte vacatures gaat vaak mis. Het UWV erkent dat er te veel fout gaat en zegde toe over een half jaar, in november, met een verbeterde site te komen.
Ik verwacht vandaag ook een telefoontjequote:Op vrijdag 7 december 2012 09:15 schreef _Arual_ het volgende:
Ik verwacht vandaag een telefoontje. Ik probeer maar een beetje afleiding te zoeken, want het afwachten levert een fikse dosis spanning op! Ik ben ondertussen naar vacatures aan het zoeken. Vorige week had ik er drie, dat was mazzel. Deze week (nog) niks...
Oh wat jammer....quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
En op het moment dat ik klaar ben met het bovenstaande berichtje te schrijven, word ik gebeld.
Helaas ik ben het niet geworden, omdat ze iemand hebben gevonden die wel alles kan.
Ze vonden mij dus net iets te licht helaas
DusDan maar hopen op de ABN
Ja helaas, omdat ze dus iemand op gesprek hebben gehad die wel alle werkzaamheden kan uitvoeren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh wat jammer....
Dus die 'lichtere' functie waar je het over had is ook overboord gegooid?
Nu ben ik wel blij dat ik in omgeving Rotterdam woonquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef Spezza19 het volgende:
Kon ik maar op zoveel vacatures reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |