abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120029877
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nu ben ik wel blij dat ik in omgeving Rotterdam woon :D

Zoveel vacatures O+
Heb jij HBO? En waar woon je? Want dan heb ik nog iets voor je ;)
Stuur maar door. Afstand vind ik geen probleem. Vanuit Lelystad is alles ver ;)
En als ik mijn huis verkoop moet ik toch verhuizen ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120029884
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:09 schreef Limburg82 het volgende:

[..]

Alweer? ;)
Nog steeds *O*
pi_120029931
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Stuur maar door. Afstand vind ik geen probleem. Vanuit Lelystad is alles ver ;)
En als ik mijn huis verkoop moet ik toch verhuizen ;)
Rotterdam, Utrecht en Amsterdam ;)
Zelfde als wat ik al gestuurd heb, alleen dan ING ipv ABN :P
pi_120029976
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Rotterdam, Utrecht en Amsterdam ;)
Zelfde als wat ik al gestuurd heb, alleen dan ING ipv ABN :P
We gaan eens even kijken :)
pi_120030185
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

We gaan eens even kijken :)
Succes!

Ondanks dat ik geen HBO heb, maar wel 14 jaar bank ervaring en ervaring met het opmaken van bankverklaringen. (ik vind het belachelijk dat je voor dat HBO moet hebben :') ) Heb ik toch gesolliciteerd voor die tijdelijke functie in Rotterdam :)
pi_120036730
Tijdens het wachten op het telefoontje heb ik een afwijzingsmail ontvangen voor een andere baan. De adrenaline ruist door mijn aderen inmiddels. Vreselijk. En de telefoon, die blijft akelig stil...
pi_120036990
Een heleboel mensen hebben vanwege het onstuimige weer vrij genomen of werken thuis, dus het verlossende antwoord kan ook pas maandag komen.
pi_120037251
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
Een heleboel mensen hebben vanwege het onstuimige weer vrij genomen of werken thuis, dus het verlossende antwoord kan ook pas maandag komen.
Goed dat je dat zegt, want daar heb je helemaal gelijk in en ik heb er zelf stom genoeg niet aan gedacht. Ze zijn nogal voorstander van het flexibele werken, dit lijkt me dé dag om dat dan ook echt te doen. Misschien moet ik maar eens gaan stoppen met stressen dan!
pi_120038014
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:03 schreef _Arual_ het volgende:
Tijdens het wachten op het telefoontje heb ik een afwijzingsmail ontvangen voor een andere baan. De adrenaline ruist door mijn aderen inmiddels. Vreselijk. En de telefoon, die blijft akelig stil...
Ik zat vorige week in precies hetzelfde schuitje. Werd uiteindelijk pas maandagmiddag gebeld. Wel frustrerend om dan zo, zonder zekerheid, het weekeinde in te gaan. Maar ja, daar doe je verder weinig aan. Succes iig!

Een vraagje voor de mensen die via een uitzendbureau werken of hebben gewerkt: hoe lang duurde het voordat jullie uiteindelijk aan de slag konden na te hebben gesolliciteerd? Ik ben, na de sollicitatieprocedure, 'aangenomen' (althans, dat is mij verteld door het uzb), maar wacht nu nog steeds op een startdatum. Word daar een beetje onzeker van, eigenlijk, want dacht nu eindelijk werk te hebben gevonden.
pi_120038059
Het lijkt me dan het makkelijkst om gewoon het UZB te vragen wanneer je begint....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_120038108
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Het lijkt me dan het makkelijkst om gewoon het UZB te vragen wanneer je begint....
Heel gevat, maar dat heb ik natuurlijk al gedaan. Zij wachten nog op antwoord van het bedrijf.

Omdat ik normaliter niet via een uzb werk/hebt gewerkt, was ik benieuwd wat de ervaringen van anderen hiermee zijn.
pi_120038185
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef bluejean het volgende:

[..]

Heel gevat
Dat was niet de bedoeling, maar ik haalde dat simpelweg niet uit je post. Het antwoord van andere users zal waarschijnlijk iets zijn tussen 'binnen een uur!' tot 'uiteindelijk ging het helemaal niet door'. :)
pi_120038190
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Succes!

Ondanks dat ik geen HBO heb, maar wel 14 jaar bank ervaring en ervaring met het opmaken van bankverklaringen. (ik vind het belachelijk dat je voor dat HBO moet hebben :') ) Heb ik toch gesolliciteerd voor die tijdelijke functie in Rotterdam :)
Er wordt nu een beetje misbruik gemaakt van het feit dat zo veel mensen werkzoekend zijn. Overal worden de eisen opgetrokken, waar eerder lagere eisen gesteld werden. Je doet er niets tegen.
pi_120038451
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:39 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat was niet de bedoeling, maar ik haalde dat simpelweg niet uit je post. Het antwoord van andere users zal waarschijnlijk iets zijn tussen 'binnen een uur!' tot 'uiteindelijk ging het helemaal niet door'. :)
Dan kan ik net zo goed niks meer vragen, want alles is relatief. Ik hoopte misschien gerustgesteld te kunnen worden, mocht uit de ervaringen hier blijken dat dat doorgaans lang(er) duurt. Maar goed, wat jij wilt. :)
pi_120038487
Ik wil hier best posten dat het wel een week of twee kan duren, hoor :)
pi_120038519
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik wil hier best posten dat het wel een week of twee kan duren, hoor :)
Als dat jouw ervaring is, moet je dat vooral doen, lolbroek.

Nog een constructieve bijdrage verder?
pi_120038552
Sneeuw in je onderbroek zitten, ofzo?
pi_120038697
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Sneeuw in je onderbroek zitten, ofzo?
Ah gossie, het was natuurlijk ook een beetje een te complexe vraag voor je. :*

Nu weer OT, gaarne. :Y)
pi_120038791
Neuh... ik vond het gewoon een vrij domme vraag :') en je reageerde nogal zuur, vandaar...
pi_120038885
Voor wat betreft de reacties van het bedrijf richting UZB: dat kan gemakkelijk binnen een dag, maar - zoals F_H aangeeft - duurt het ook langer.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_120038932
Bij welke vacaturesite kon je ook alweer op salaris zoeken?

Ik moet namelijk een bepaald salaris hebben, anders heeft het voor mij geen zin om uberhaupt op een functie te reageren. Dus filter ik liever alvast de lagere salarissen.
pi_120038941
Mijn tip: spreid je kansen! Ga dus niet heel nerveus zitten hopen naast de telefoon. Gebruik die tijd liever om te surfen op het net naar meer vacatures of het bezoeken van een nieuw uitzendbureau.
pi_120038976
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Neuh... ik vond het gewoon een vrij domme vraag :') en je reageerde nogal zuur, vandaar...
Ja, een héél domme vraag: 'hoe lang duurde het voordat je aan de slag kon?' :') En ik heb geleerd dat domme vragen niet bestaan. Apart ook dat hier in het topic geen vragen mogen worden gesteld, of dat daar nog een bepaalde voorwaarde aan hangt. :D

Gelukkig kun je nu weer verder mijmeren over je - vermeende - intelligentieniveau. Misschien kunnen we daar een apart topic aan wijden! :+
pi_120038983
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:56 schreef Spezza19 het volgende:
Bij welke vacaturesite kon je ook alweer op salaris zoeken?

Ik moet namelijk een bepaald salaris hebben, anders heeft het voor mij geen zin om uberhaupt op een functie te reageren. Dus filter ik liever alvast de lagere salarissen.
Geen idee. Wat ik wel weet: op nationalevacaturebank.nl staan soms wel en soms niet salarissen vermeld.
pi_120039082
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef bluejean het volgende:

[..]

Ja, een héél domme vraag: 'hoe lang duurde het voordat je aan de slag kon?' :') En ik heb geleerd dat domme vragen niet bestaan. Apart ook dat hier in het topic geen vragen mogen worden gesteld, of dat daar nog een bepaalde voorwaarde aan hangt. :D

Gelukkig kun je nu weer verder mijmeren over je - vermeende - intelligentieniveau. Misschien kunnen we daar een apart topic aan wijden! :+
Ah joh, trek het je niet aan... F_H is gewoon een eikel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')