SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Fera op 04-12-2012 22:14:13 ]A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik vond hem wel leuk bedacht.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wel relaxed 3 feesten in een
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dit was de enige keer dat het expres was.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat zeg je nuquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit was de enige keer dat het expres was.goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Goed, ik heb toch een cadeau. Geen idee of het wat is, maar m'n moeder zei dat ik niet zo moeilijk moest doen.quote:Dus ik heb geluisterd.
Nicequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed, ik heb toch een cadeau. Geen idee of het wat is, maar m'n moeder zei dat ik niet zo moeilijk moest doen.Dus ik heb geluisterd.
. Wat is het geworden
![]()
![]()
Nee, serieus. Vanmiddag was het per ongeluk. Zoals heel vaak, want ik post gewoon veel.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat is het geworden?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed, ik heb toch een cadeau. Geen idee of het wat is, maar m'n moeder zei dat ik niet zo moeilijk moest doen.Dus ik heb geluisterd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, serieus. Vanmiddag was het per ongeluk. Zoals heel vaak, want ik post gewoon veel.
14 SHADES OF GREY
Een kleurrijke kerstboom die allemaal verschillende kleuren licht geeft. Was drie euro bij de Action. Ik vroeg nog: "Wat vindt pa er dan van?" M'n moeder: "Ach, die kan hij toch heel leuk op zijn bureau zetten?" Dat is ook wel weer zo.quote:
Had ik maar een lekker hapje. Ik heb trek.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Feraaaaa lekker hapje![]()
Nu Puss In Boots kijken![]()
Oh, zeker alleen zo'n stopcontactstekker eraan? Das jammerquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kleurrijke kerstboom die allemaal verschillende kleuren licht geeft. Was drie euro bij de Action. Ik vroeg nog: "Wat vindt pa er dan van?" M'n moeder: "Ach, die kan hij toch heel leuk op zijn bureau zetten?" Dat is ook wel weer zo.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hehehequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kleurrijke kerstboom die allemaal verschillende kleuren licht geeft. Was drie euro bij de Action. Ik vroeg nog: "Wat vindt pa er dan van?" M'n moeder: "Ach, die kan hij toch heel leuk op zijn bureau zetten?" Dat is ook wel weer zo.Goed gevonden wel
![]()
![]()
Chocolade kruidnoten?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik maar een lekker hapje. Ik heb trek.14 SHADES OF GREY
Bak vlaquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had ook trek
Zit nu aan een appeltje
Als ik dat zou krijgen, zou ik het gelijk weggeven of gooien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kleurrijke kerstboom die allemaal verschillende kleuren licht geeft. Was drie euro bij de Action. Ik vroeg nog: "Wat vindt pa er dan van?" M'n moeder: "Ach, die kan hij toch heel leuk op zijn bureau zetten?" Dat is ook wel weer zo.
Humm.. je kunt lastig op jezelf gaan zitten nommen..quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik maar een lekker hapje. Ik heb trek.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zit aan een pot rooibos thee met een biscuitjequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had ook trek
Zit nu aan een appeltje.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik vind dat juist wel weer leukquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dat zou krijgen, zou ik het gelijk weggeven of gooien.
Deed dat met vrienden weleens, geen dure dingen halen, maar gewoon dat halen waarvan je weet dat ze het idee erachter leuker vinden
Ik ga zaterdag een klein kerstboompje bij J opzetten. Watnou ik hou niet van kerst
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nee, op batterijen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, zeker alleen zo'n stopcontactstekker eraan? Das jammerA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mama had 'm gespot. Ze was nog geen twee minuten in die winkel en zag al wat leuks.quote:![]()
Ik heb liever iets hartigs.quote:
Action is hinderlijk voor mijn portemoneequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Mama had 'm gespot. Ze was nog geen twee minuten in die winkel en zag al wat leuks.![]()
.
Jij bent ook niet mijn doelgroep.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dat zou krijgen, zou ik het gelijk weggeven of gooien.Ik had jouw wel zaad van vleesetende planten gegeven.
Ik hou van harde dingenquote:.
Doet ze rapquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Mama had 'm gespot. Ze was nog geen twee minuten in die winkel en zag al wat leuks.![]()
.
![]()
Ik ben verder blut, dus ik kon gewoon niet veel kopen. Ik kan ook niet rood staan op mijn bankrekening.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Action is hinderlijk voor mijn portemonee.
Een banaan? Mandarijntjes?quote:14 SHADES OF GREY
Voorspelbaar. Maar ook dat gaat er wel in.quote:
Noem je dat hartig?quote:
Sowieso bijna onmogelijk om iets te kopen wat iedereen leuk vindt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent ook niet mijn doelgroep.Ik had jouw wel zaad van vleesetende planten gegeven.
Jij verzamelt ook stenen?quote:Waaaaaat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Voorspelbaar. Maar ook dat gaat er wel in.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Anders heb ik niet in huisquote:
14 SHADES OF GREY
Ik vind van wel.quote:
Wat? Ik lees stenen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso bijna onmogelijk om iets te kopen wat iedereen leuk vindt.
[..]
Jij verzamelt ook stenen?
[..]
Waaaaaat?![]()
Dat is ook onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso bijna onmogelijk om iets te kopen wat iedereen leuk vindt.
[..]
Jij verzamelt ook stenen?
[..]
Waaaaaat?
Ja, daaaaaaaat.
O verhip, iets wat je kent.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb nog Grolsch beugel.quote:
Vinnie wil ook een steentje bijdragen aan dit topicquote:14 SHADES OF GREY
Ik heb la chouffe.. westmalle triple, westmalle dubbel.... Grolsch.... Hertog jan..quote:Rustig aan.![]()
He, vuig meisje ben je ook he?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook onmogelijk.
Ja, daaaaaaaat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vinnie wil ook een steentje bijdragen aan dit topic
Een man met smaak.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb la chouffe.. westmalle triple, westmalle dubbel.... Grolsch.... Hertog jan..
Jaquote:Hahahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vinnie wil ook een steentje bijdragen aan dit topic![]()
![]()
Paar stenen voor je topic.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vinnie wil ook een steentje bijdragen aan dit topic
Rustig aan.![]()
Nee, toch? Ik ben de onschuld zelve.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, vuig meisje ben je ook he?
FOPquote:
Daar ben ik geweest.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Paar stenen voor je topic.
[ afbeelding ]
Maar je mag helemaal niet dichtbij komen.
Woon Vinnie woon je daar?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Paar stenen voor je topic.
[ afbeelding ]14 SHADES OF GREY
Anders slaan de aliens je?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest.
Maar je mag helemaal niet dichtbij komen.
Wordt dat bewaakt daar dan?
Rustig aan.![]()
Dat komt omdat ik er woonquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest.
Maar je mag helemaal niet dichtbij komen..
![]()
Er waren teveel mensen die stukjes steen afbraken om als souvenir mee naar huis te nemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Anders slaan de aliens je?
Wordt dat bewaakt daar dan?
OMG. Te epic.quote:![]()
Nu ben je helemaal de kleinste.quote:
WAT DOEN ZE MET MIJN HUIS?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Er waren teveel mensen die stukjes steen afbraken om als souvenir mee naar huis te nemen.![]()
![]()
Waar was jij met je shotgun? "GET OFF MY PROPERTY"quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Meenemen voor hun eigen huisquote:14 SHADES OF GREY
Bitches ik ga de hond uitlaten en J bellen. Zie jullie allen later
.
Ik was even naar de supermarktquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar was jij met je shotgun? "GET OFF MY PROPERTY"Schoftenquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Raene het volgende:
.
Laterz.
He kut. Ach ja. Dan maar iemand vinden die ook klein is.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Telefoonseksequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Raene het volgende:
.
![]()
![]()
Je mag Bogie wel lenen als erfbewaker.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was even naar de supermarkt
[..]
SchoftenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En als ze niet klein zijn er gewoon even op gaan staan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He kut. Ach ja. Dan maar iemand vinden die ook klein is.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is liefquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag Bogie wel lenen als erfbewaker.![]()
![]()
Hoe wilt hij daar bovenop komen dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
En als ze niet klein zijn er gewoon even op gaan staan.![]()
Hij heeft skills als het gaat om ballen trappen en elleboog likken.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Met een laddertje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wilt hij daar bovenop komen dan?
Dan koop ik stelten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
En als ze niet klein zijn er gewoon even op gaan staan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat zit wel goed danquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft skills als het gaat om ballen trappen en elleboog likken.Och ja, natuurlijkquote:. Of een hoogwerker.
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zit wel goed dan
[..]
Och ja, natuurlijk. Of een hoogwerker.
De MI's die ik nu heb.
Dat is het mooie van denken in beelden. Never a dull moment.quote:
Kan soms ook ranzige beelden opleveren andersquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het mooie van denken in beelden. Never a dull moment..
![]()
Nooit last vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan soms ook ranzige beelden opleveren anders.
14 SHADES OF GREY
Vaak ben ik zelf de gene met de ranzige gedachten, dat scheelt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan soms ook ranzige beelden opleveren anders.
Wees blijquote:Ja, dat scheelt inderdaad welquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak ben ik zelf de gene met de ranzige gedachten, dat scheelt.![]()
![]()
Nee, net mee klaar eigenlijk, hoezo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn jullie nou ranzige gedachten over mij aan het hebben?Rustig aan.![]()
24/7quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn jullie nou ranzige gedachten over mij aan het hebben?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je wilt er ook één?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Valt prima te combineren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je dagdroomt ook over mij huh...
Hmm....A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoe was het?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, net mee klaar eigenlijk, hoezo?Jij mag dat wel.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zo niet, dan deed ik het toch. Ga iemand maar eens vertellen dat hij vooral NIET aan een ijsbeer moet denken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was het?
[..]
Jij mag dat wel.
Niet doen, is saai.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He kut. Ach ja. Dan maar iemand vinden die ook klein is.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je klikte op 'invoeren', meestal post je dan wat je zojuist getypt hebt.quote:
Biw.
Dat moest ik opzoeken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ff Fera towerbridgen met Kaneel.quote:When one girl is being taken from behind by one dude and at the same time his buddy fucks here in the mouth and they highfive at the same time. This all results in an extraodinary resemblance of the London tower bridge. Therefore this girl is being towerbridged.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat moest ik opzoeken.HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Awesomequote:..
Wondjes zijn wel weer schoonquote:
14 SHADES OF GREY
Dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo niet, dan deed ik het toch. Ga iemand maar eens vertellen dat hij vooral NIET aan een ijsbeer moet denken.
Leuke fantasieën?Nee hoor.quote:Je kende dit niet?quote:
Kusje eropquote:?
Ik had net allemaal inkt over mijn vingers heen van een gebroken pen...
Ik denk dat je dat echt niet in een wondje wilt hebben..Rustig aan.![]()
Ben je nieuwsgierig?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Leuke fantasieën?
[..]
Nee hoor.
[..]
Je kende dit niet?
Nee, ik kende het niet. Misschien ben ik toch niet zo vuig als je dacht.
Ik doe mn neus wel dichtquote:.
![]()
goedenavond
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Heyquote:
14 SHADES OF GREY
Me2quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke
Ik wil een slipcursus doen. Dat lijkt me wel vetRustig aan.![]()
Ik ben altijd nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je nieuwsgierig?
Nee, ik kende het niet. Misschien ben ik toch niet zo vuig als je dacht.
heey man alles goed?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Jaquote:![]()
Met jou ook?14 SHADES OF GREY
Ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke
Ik wil een slipcursus doen. Dat lijkt me wel vet
Zo ken ik er nog een.quote:
jawelquote:vandaag wel
weet niet waarom maar voel me zo goed vandaag dat ik het bijna eng vindLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Gieeeeeeeer.quote:![]()
Ja ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke
Ik wil een slipcursus doen. Dat lijkt me wel vet! Is niet zo heel duur volgens mij.. 85 euro dacht ik
..
Dat is vet.... of bedoel je een andere cursus dan ik denk dat je bedoeld?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke
Ik wil een slipcursus doen. Dat lijkt me wel vet![]()
Nu nog in de praktijk.quote:
Det Som En Gang Var
40 in de link van Lola..quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik ook! Is niet zo heel duur volgens mij.. 85 euro dacht ik
..
Ik heb ze voor 30 zijn langskomen..quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik ook! Is niet zo heel duur volgens mij.. 85 euro dacht ik
..
SLipcursus meet... We zijn al met zijn 4en
Rustig aan.![]()
Met een auto enzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is vet.... of bedoel je een andere cursus dan ik denk dat je bedoeld?![]()
Ik wil een echte echte niet in een simulatorquote:.
Vasthoudenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawelvandaag wel
weet niet waarom maar voel me zo goed vandaag dat ik het bijna eng vinddan wordt het vanzelf minder eng
14 SHADES OF GREY
Ook echte toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil een echte echte niet in een simulator.
mja dat probeer ik ook welquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vasthoudendan wordt het vanzelf minder eng
Det Som En Gang Var
dit was beidequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil een echte echte niet in een simulator.
half uur in simulator
een uur op de baan![]()
Oh gaaf dat wil ik wel voor mij en voor Jquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit was beide
half uur in simulator
een uur op de baan.
Sukkel beter kijken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
Maar lola...
Dit is allemaal in belgieRustig aan.![]()
En dus? Volgens mij hoef jij je nergens druk over te makenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
Maar lola...
Dit is allemaal in belgie!
Ben jij wel lang genoeg om die andere persoon te high fiven?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij wel lang genoeg om die andere persoon te high fiven?
Det Som En Gang Var
Maakt dat nog veel uit als je allebei op je knieën zit?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij wel lang genoeg om die andere persoon te high fiven?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
alleen als het met een auto van daar is.....quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
Iemand zin om samen een slip cursus te doen, in amsterdam / gouda?![]()
Geen idee, ligt eraan of de lengte in je benen of in je torso zit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Maakt dat nog veel uit als je allebei op je knieën zit?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is altijd wel zo ja..quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alleen als het met een auto van daar is.....
Rustig aan.![]()
Want? Korting?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
Iemand zin om samen een slip cursus te doen, in amsterdam / gouda?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Heyquote:
Jawel alleen kan ik het geld daar voor even niet missen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
Iemand zin om samen een slip cursus te doen, in amsterdam / gouda?
In het nieuwe jaar ergens wel![]()
Moet ik je voorschieten? Het is geldig tot 19 augustus 2013.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel alleen kan ik het geld daar voor even niet missen...
In het nieuwe jaar ergens welRustig aan.![]()
Nee daar hou ik niet van hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik je voorschieten? Het is geldig tot 19 augustus 2013.
Ik wacht wel tot er weer een aanbieding komt![]()
Lukt vast, dan maar niet zo'n hoge brug.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij wel lang genoeg om die andere persoon te high fiven?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ah op die fiets. Kruidvat heeft af en toe kortingsacties voor slipcursus.quote:
Heb er nu ook het geld niet voor
Ik geloof dat ze ook langskomen op die sites voor biedingen oid...
Dan kan je helemaal goedkoop zoiets regelen.
Rustig aan.![]()
Wat is er?quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Kind slaapt nog niet... is gewoon zo gespannen voor Sinterklaas
Rustig aan.![]()
Dat is wel vervelend, morgen is het over met dat sint gedoequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
14 SHADES OF GREY
Aawwquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon vertellen dat hij niet bestaat.dat is kindermishandeling. Zeker voor kinderen onder 6/7 jaar
14 SHADES OF GREY
Dat is wat vroeg voor hem he?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon vertellen dat hij niet bestaat.
Sander is wel aan de beurt![]()
Geef hem whisky, slaapt ie zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Kind slaapt nog niet... is gewoon zo gespannen voor Sinterklaas![]()
Wel nee joh.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]dat is kindermishandeling. Zeker voor kinderen onder 6/7 jaar
Lastig bij 2 kidsquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wat vroeg voor hem he?
Sander is wel aan de beurt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel nee joh.
[..]
Lastig bij 2 kidsNog even volhouden
![]()
![]()
Je moet kinderen pas dingen leren/vertellen als ze daar aan toe zijn.quote:14 SHADES OF GREY
Awwwww.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Kind slaapt nog niet... is gewoon zo gespannen voor SinterklaasIk ga morgen ook Sinterklaas vieren.
Ik wil ook weer sinterklaas vieren.
14 SHADES OF GREY
Of misschien moeten we ze niet eerst voorliegenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet kinderen pas dingen leren/vertellen als ze daar aan toe zijn.![]()
Wij ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwww.Ik ga morgen ook Sinterklaas vieren.
Wel jammer dat ik zelf al weet wat ik krijg
Ik heb een hele toffe vriend die heeft voor gezorgd dat er een sint en piet langskomen![]()
![]()
Mishandeling? Dat gaat wel erg ver hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]dat is kindermishandeling. Zeker voor kinderen onder 6/7 jaar
Stel dat jij je kinderen opvoedt zonder het geloof in Sinterklaas. Dat is toch geen mishandeling? Het overgrote deel van de wereld kent Sinterklaas niet eens.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dit ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of misschien moeten we ze niet eerst voorliegen![]()
Dat is nog een van de minder erge leugens die mensen kinderen vertellen dat Sint bestaat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of misschien moeten we ze niet eerst voorliegen
Oke het was een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Mishandeling? Dat gaat wel erg ver hoor.
Stel dat jij je kinderen opvoedt zonder het geloof in Sinterklaas. Dat is toch geen mishandeling? Het overgrote deel van de wereld kent Sinterklaas niet eens.14 SHADES OF GREY
Hello.quote:
Tsja, helaas denken veel mensen daar anders over.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of misschien moeten we ze niet eerst voorliegenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik denk er sterk aan om mijn kinderen zonder het geloof in zo'n man met baard op te voeden. Ze krijgen nog steeds cadeautjes, maar het gedoe eromheen hoeft van mij niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog een van de minder erge leugens die mensen kinderen vertellen dat Sint bestaat.
[..]
Oke het was een beetje overdreven.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ach mijn ouders hebben mij ook wijs gemaakt dat God bestond.Nadat ik er achter kwam dat Sinterklaas niet bestond geloofde ik ook niet meer in God.
14 SHADES OF GREY
Heb je iets tegen sinterklaas?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, helaas denken veel mensen daar anders over.
Rustig aan.![]()
Dat heeft ook wel watquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk er sterk aan om mijn kinderen zonder het geloof in zo'n man met baard op te voeden. Ze krijgen nog steeds cadeautjes, maar het gedoe eromheen hoeft van mij niet.
14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
Ach mijn ouders hebben mij ook wijs gemaakt dat God bestond.Nadat ik er achter kwam dat Sinterklaas niet bestond geloofde ik ook niet meer in God.
Rustig aan.![]()
Ik vind het op zich een leuke traditie hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, helaas denken veel mensen daar anders over.
Maar kinderen worden er vaak zo mee beinvloed.
Lief zijn he, zwarte piet ziet alles.
Dadelijk moet je mee in de zak.
Kinderen staan stijf van de stress![]()
De enige man met baard die ze mogen geloven is Darwin.quote:
True storyquote:het heeft heel lang geduurd voordat ik mijn ouders weer geloofde als ze wat zeiden.
14 SHADES OF GREY
Darwinquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
De enige man met baard die ze mogen geloven is Darwin.
Er zijn vast andere mannen met baard waarin ze mogen gelovenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
De enige man met baard die ze mogen geloven is Darwin.
14 SHADES OF GREY
Als jij straks kinderen hebt en beseft hoe ze glunderen bij de goedheiligman dan doe jij net zo hard meequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk er sterk aan om mijn kinderen zonder het geloof in zo'n man met baard op te voeden. Ze krijgen nog steeds cadeautjes, maar het gedoe eromheen hoeft van mij niet..
![]()
De vader. Want die moet van mij z'n baard laten staan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn vast andere mannen met baard waarin ze mogen geloven
Ik dat die traditie van mee moeten in de zak dat steeds vaker wordt weggelatenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het op zich een leuke traditie hoor.
Kinderen staan stijf van de stress![]()
Grappig hoe jij me denkt te kennen, vooral over pakweg tien tot vijftien jaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij straks kinderen hebt en beseft hoe ze glunderen bij de goedheiligman dan doe jij net zo hard mee.
[x] geschiktquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
De vader. Want die moet van mij z'n baard laten staan.
[ ] ongeschikt![]()
![]()
![]()
Grappig hoe jij denkt over kinderen opvoeden, vooral over pakweg tien tot vijftien jaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig hoe jij me denkt te kennen, vooral over pakweg tien tot vijftien jaar.![]()
![]()
Dat staan ze toch al. Beetje extra stress, lekker tochquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen staan stijf van de stress.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan mag Zwarte piet niet wat discriminatiequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappig hoe jij denkt over kinderen opvoeden, vooral over pakweg tien tot vijftien jaar.14 SHADES OF GREY
Nee, maar je voedt een kind meteen al op met een leugen, dat is toch vreemd?quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Het is echt verschrikkelijk jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar je voedt een kind meteen al op met een leugen, dat is toch vreemd?![]()
Oh ok, het is voor mij ook al weer eventjes geleden hequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dat die traditie van mee moeten in de zak dat steeds vaker wordt weggelaten![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar je voedt een kind meteen al op met een leugen, dat is toch vreemd?Vind je dat echt?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Ik denk dat ik dat nog altijd beter in kan schatten dan jij. Bovendien bracht ik het in de context van: "Ik denk er sterk aan ...", wat verder helemaal niets uitsluit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappig hoe jij denkt over kinderen opvoeden, vooral over pakweg tien tot vijftien jaar.
Ik vond het als kind heel erg dat papa en mama mij voorlogen over het bestaan van Sinterklaasquote:. Maar ik denk wel dat ik daar redelijk uniek in ben.
Al vind ik wel dat je toch regelmatig ziet dat kinderen heel verdrietig zijn wanneer Sinterklaas niet blijkt te bestaan. Sja, keuzes. Mij interesseert het weinig wat ouders doen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oke hoeveel kinderen heb jij zien opgroeien?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nog altijd beter in kan schatten dan jij. Bovendien bracht ik het in de context van: "Ik denk er sterk aan ...", wat verder helemaal niets uitsluit.![]()
Daar ben ik het wel mee eens ja. Ik zou vanaf het begin duidelijk maken, sinterklaas bestaat niet echt, maar het is wel leuk dus bladiebla. Dat zo'n kind het niet begrijpt, nee natuurlijk niet, maar dat maakt toch niet uit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen staan stijf van de stressI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Toen m'n moeder zei dat ze me iets moest vertellen, raakte ik in paniek en schreeuwde ik: "IK WIST HET WEL, IK BEN GEADOPTEERD".quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het als kind heel erg dat papa en mama mij voorlogen over het bestaan van Sinterklaas. Maar ik denk wel dat ik daar redelijk uniek in ben.
Al vind ik wel dat je toch regelmatig ziet dat kinderen heel verdrietig zijn wanneer Sinterklaas niet blijkt te bestaan. Sja, keuzes. Mij interesseert het weinig wat ouders doen.
Ergens wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar je voedt een kind meteen al op met een leugen, dat is toch vreemd?
Maarja de wereld van een kind is niet zo groot, en of liegen dan heel erg is als je een kind daar wel enorme plezier mee kan geven...Rustig aan.![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen m'n moeder zei dat ze me iets moest vertellen, raakte ik in paniek en schreeuwde ik: "IK WIST HET WEL, IK BEN GEADOPTEERD"..
![]()
Daar gaat het toch niet over? Het gaat over mijn eigen mening, mijn visie, mijn normen en waarden die ik wil overbrengen op mijn kinderen. Daar ben ik nog altijd vrij in.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke hoeveel kinderen heb jij zien opgroeien?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nja, ik vind het wel hypocriet.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Gvdquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen m'n moeder zei dat ze me iets moest vertellen, raakte ik in paniek en schreeuwde ik: "IK WIST HET WEL, IK BEN GEADOPTEERD"..
![]()
Soms zou het een hoop verklaren tochquote:wie heeft dat niet ooit gedacht. Dit is mijn familie niet
14 SHADES OF GREY
Dat weet ik maar dat wil nog wel eens veranderen als je zo een wolk daadwerkelijk vast houdquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet over? Het gaat over mijn eigen mening, mijn visie, mijn normen en waarden die ik wil overbrengen op mijn kinderen. Daar ben ik nog altijd vrij in..
Net als dat een man kan omslaan zodra de wolk er is.
![]()
Enigszins wel ja. Natuurlijk is het allemaal wel te verbasteren en leuk en blabla, maar ik vind het wel vreemd. Ik was echt kapot toen ik hoorde dat sinterklaas niet bestond.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja, dat zei je al eensquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen m'n moeder zei dat ze me iets moest vertellen, raakte ik in paniek en schreeuwde ik: "IK WIST HET WEL, IK BEN GEADOPTEERD".. Wel aandoenlijk dat je dat dacht
.
Ik heb er hier nu 3 rondlopen die er in geloven, en die zijn helemaal hyper omdat baardmans morgen komt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke hoeveel kinderen heb jij zien opgroeien?
En niet op de leuke manier hyper![]()
Kvond het niet zo boeiend denk ik...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het als kind heel erg dat papa en mama mij voorlogen over het bestaan van Sinterklaas. Maar ik denk wel dat ik daar redelijk uniek in ben.
Al vind ik wel dat je toch regelmatig ziet dat kinderen heel verdrietig zijn wanneer Sinterklaas niet blijkt te bestaan. Sja, keuzes. Mij interesseert het weinig wat ouders doen.
Mijn zus van 9 jaar ouder heeft wel 9 jaar langer sinterklaas cadeautjes gehad als mij.
Rustig aan.![]()
quote:True story.quote:
Wehehequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er hier nu 3 rondlopen die er in geloven, en die zijn helemaal hyper omdat baardmans morgen komt.
En niet op de leuke manier hyper![]()
![]()
Relaxed tochquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvond het niet zo boeiend denk ik...
Mijn zus van 9 jaar ouder heeft wel 9 jaar langer sinterklaas cadeautjes gehad als mij.ik ook haha.
14 SHADES OF GREY
Dus omdat ik de wolk straks vast heb, veranderd dat mijn beeld over de opvoeding? Ik wil het nog steeds leuk voor ze maken en ze de wereld gunnen, daar ga ik tenminste van uit, maar ze kunnen ook wel zonder de fantasie die Sinterklaas heet. Ze zullen heus niks tekort komen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat wil nog wel eens veranderen als je zo een wolk daadwerkelijk vast houd.
Net als dat een man kan omslaan zodra de wolk er is.
Heb ik nooit gedacht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms zou het een hoop verklaren tochwie heeft dat niet ooit gedacht. Dit is mijn familie niet
![]()
Mijn moeder moet er nog steeds om lachen. Hoewel ze op dat moment wel even van haar stuk gebracht was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al eens. Wel aandoenlijk dat je dat dacht
.
Het is wel mogelijk ja. Het komt vaker voor dat men toch verandert van ideeenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus omdat ik de wolk straks vast heb, veranderd dat mijn beeld over de opvoeding? Ik wil het nog steeds leuk voor ze maken en ze de wereld gunnen, daar ga ik tenminste van uit, maar ze kunnen ook wel zonder de fantasie die Sinterklaas heet. Ze zullen heus niks tekort komen..
![]()
Dat is ook iets wat blijft terug komen zulke verhalenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder moet er nog steeds om lachen. Hoewel ze op dat moment wel even van haar stuk gebracht was.
14 SHADES OF GREY
Hypocriet omdat?quote:
Liegen is niet goed zeggen we allemaal...
Liegen kan wel goed zijn.... Je demente oma die ervan overtuigd is dat haar man nog leeft ofzo, dan ga ik niet om de 10 minuten zeggen dat der man dood is.Rustig aan.![]()
Dat is zeker waar, ik sluit ook helemaal niets uit. Maar wat me een beetje stak was het feit dat je er vanuit ging dat het automatisch ook gebeurde. Wie weet blijf ik wel bij dit standpunt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk ja. Het komt vaker voor dat men toch verandert van ideeen.
Dat laatste geval is niet liegen, dat is meer afleiden van de vraagquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hypocriet omdat?
Liegen is niet goed zeggen we allemaal...
Liegen kan wel goed zijn.... Je demente oma die ervan overtuigd is dat haar man nog leeft ofzo, dan ga ik niet om de 10 minuten zeggen dat der man dood is.14 SHADES OF GREY
Hm, daar heb je wel een puntjequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ik sluit ook helemaal niets uit. Maar wat me een beetje stak was het feit dat je er vanuit ging dat het automatisch ook gebeurde. Wie weet blijf ik wel bij dit standpunt.. Zullen we samen erachter komen wie er gelijk heeft?
![]()
![]()
![]()
Logisch dat het je steekt. Ik word ook doodmoe van al die mensen die meteen gaan zeggen 'wacht maar tot je... bent!' wanneer ik zeg geen kinderen te willen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ik sluit ook helemaal niets uit. Maar wat me een beetje stak was het feit dat je er vanuit ging dat het automatisch ook gebeurde. Wie weet blijf ik wel bij dit standpunt.
Irritant.
Wacht maar tot jij ouder bent, WACHT MAAR ! !! ! !quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch dat het je steekt. Ik word ook doodmoe van al die mensen die meteen gaan zeggen 'wacht maar tot je... bent!' wanneer ik zeg geen kinderen te willen.
Irritant.
![]()
Gelukkig zijn de mensen bij mij daar mee gestoptquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch dat het je steekt. Ik word ook doodmoe van al die mensen die meteen gaan zeggen 'wacht maar tot je... bent!' wanneer ik zeg geen kinderen te willen.
Irritant.
Oh wacht niemand wil dat ik mij voortplant denk ik
14 SHADES OF GREY
Ach, dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Irritant.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ha ha, wat zijn we allemaal toch grappig. Echte dijenkletsers weer.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als dadelijk je eierstokken gaan rammelenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Irritant.
![]()
Wacht maar tot dat over is, dan is het weer huilen geblazen hier.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ha ha, wat zijn we allemaal toch grappig. Echte dijenkletsers weer.![]()
Al gesteriliseerd?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Irritant.
Dat wou je dokter niet doen ofzo zei je eerst toch?
Al opnieuw geprobeerd ofzo?Rustig aan.![]()
Doet geen enkele dokter bij mannen en vrouwen beneden de 30.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Al gesteriliseerd?
Al opnieuw geprobeerd ofzo?14 SHADES OF GREY
Huilen met de pet op ....quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat over is, dan is het weer huilen geblazen hier.![]()
Gebaseerd op?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doet geen enkele dokter bij mannen en vrouwen beneden de 30.
Rustig aan.![]()
Zijn vast de hormonen van die mannen die het kindje wel willen ehm, "veroorzaken" ...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Irritant.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, dokters beginnen daar niet aan op mijn leeftijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Al gesteriliseerd?
Al opnieuw geprobeerd ofzo?. Eigenlijk liever helemaal niet.
Gelukkig hebben we het recht op zelfbeschikking. Not.
dV met muts opquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zitten er mensen met de pet op achter hun pc?
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zitten er mensen met de pet op achter hun pc?Ja nu weten we het wel hoorquote:
Ik ga wel naar OUD
sjees![]()
Kids rulen!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Feiten, anders ga je het morgen even na vragenquote:
14 SHADES OF GREY
Dit is de seks sc... Prima als je over seks wilt praten, maar niet over de ongelukjes die er uit voort kunnen komenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet
[..]
Ja nu weten we het wel hoor
Ik ga wel naar OUD
sjees
Ik mag toch hopen van niet. Ik vind Mark Rutte aan het stuur al erg genoeg en hij is nog wel volwassen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik plaag jequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat serieus nemen is eigenlijk nog erger
![]()
![]()
In de sex sc mag ALLES besproken wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit is de seks sc... Prima als je over seks wilt praten, maar niet over de ongelukjes die er uit voort kunnen komen
Ook dit![]()
Dus seks mag ook in de OUD sc besproken worden?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In de sex sc mag ALLES besproken worden
Ook dit14 SHADES OF GREY
Zolang wij dan het recht maar hebben om er over te klagen als je het doetquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook dit
Beetje doorhameren toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dokters beginnen daar niet aan op mijn leeftijd. Eigenlijk liever helemaal niet.
Gelukkig hebben we het recht op zelfbeschikking. Not.
Rustig aan.![]()
Ik zou er een bezoekje brengenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus seks mag ook in de OUD sc besproken worden?![]()
![]()
Kom we gaan daarheen tijn hahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus seks mag ook in de OUD sc besproken worden?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Neh niet in de zin van aan de macht zijn; wel als in gewoon heel fijn om om je heen te hebben, als je er eenmaal aan toe bent. Duurde bij mij 35 jaar...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet. Ik vind Mark Rutte aan het stuur al erg genoeg en hij is nog wel volwassen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou ben blij dat jij er wel om kan lachenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zolang wij dan het recht maar hebben om er over te klagen als je het doet![]()
Werkt helaas nietquote:. Nou ja, over een aantal jaren is het zover en tot die tijd maar met anticonceptie
.
Ik heb wel zin in een pittige discussie over de blue waffle.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook dit“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als je er nooit aan toe bent en er niks aan vindt is het anders behoorlijk kut en ruleert er helemaal niks aan kinderen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh niet in de zin van aan de macht zijn; wel als in gewoon heel fijn om om je heen te hebben, als je er eenmaal aan toe bent. Duurde bij mij 35 jaar...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hap niet zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ben blij dat jij er wel om kan lachen
Of heb je honger?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Goed ideequote:
14 SHADES OF GREY
Doe die eens posten hier, ik weet niet wat het isquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel zin in een pittige discussie over de blue waffle..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: