Ik eigenlijk ook, maar ik wil niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over foto's gesproken, ik moet fatsoenlijke nieuwe recente hebben
True. Ik was een 1,5 maand geleden een week ziek. Precies een maand later, dezelfde dag en tijd en alles weer ziek naar huis voor een weekquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ook hoor haha. Ziek zijn is kut.
Ik voel je.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ook hoor haha. Ziek zijn is kut.
Ik had altijd een hekel aan foto's maken. Nou ja, nog steeds eigenlijk, als het zo geforceerd gebeurd. Dan sta ik er ook niet leuk op, dus moet gewoon spontaan gebeuren eigenlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar ik wil niet.
you're welcomequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
dankje anyways
"Wat ben je aan het doen...?!" elke keer als ik iets moet scannen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
kom ineens een foto tegen van Januari verleden jaar... als het goed is was dit paar dagen voor me verjaardag.. dus rond 20-25 jan.Jij was die keiharde baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw foto'squote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon allemaal stom.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had altijd een hekel aan foto's maken. Nou ja, nog steeds eigenlijk, als het zo geforceerd gebeurd. Dan sta ik er ook niet leuk op, dus moet gewoon spontaan gebeuren eigenlijk
op de volgende wel je haar eerst wassen hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:39 schreef leeell het volgende:
[..]
op de volgende wel je haar eerst wassen hoor.
bijna natuurlijke dreadlocks man, goorlap.quote:
Hehehehehequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon allemaal stom.Spontaan of niet.
quote:
Heb ik met mobiel ook altijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Moet altijd 25 foto's maken voor er eentje bijzit waarvan ik denk kan ermee door
En dan alsnog. Hoe langer je ernaar kijkt, hoe erger die foto ook is dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Moet altijd 25 foto's maken voor er eentje bijzit waarvan ik denk kan ermee door
Heppiee... iel doet gemeeen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:40 schreef leeell het volgende:
[..]
bijna natuurlijke dreadlocks man, goorlap.
herkenbaar wel jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En dan alsnog. Hoe langer je ernaar kijkt, hoe erger die foto ook is dan.Ik kan gewoon niet tegen foto's.
Ik ook, vooral als ik er zelf op sta.quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
De spiegel zegt; you look awesome! mobiel: yeah i don't think so
Mur, zeg het eens jongen, dread's zijn toch helemaal niet ranzig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dreads zijn voor bomenknuffelaars en junks.
[..]
Dus je bent een junk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
quote:
komt eraanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Bekend probleem :pquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
De foto doet het niet, lieve schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, stuur even danquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Zoveel moeite voor niksvin upload jij hem eens voor mij
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Zoveel moeite voor niksvin upload jij hem eens voor mij
mietjequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:18 schreef Rockiejj het volgende:
G's.
Nog steeds regen, dan ga ik natuurlijk niet hardlopen..
Mietje!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:18 schreef Rockiejj het volgende:
G's.
Nog steeds regen, dan ga ik natuurlijk niet hardlopen..
ewwwquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mietje!
Weet je wat kut is... als je met thermo kleding gaat hardlopen en die kleding word nat... voelt echt vies en koud
Ben zaterdag hele dag aan het werk en zondag avond lasergamenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien in het weekend
okee ik kom over 15 minuutjes ongeveerquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben zaterdag hele dag aan het werk en zondag avond lasergamen
Link is hetzelfde als altijd en voor de rest die hem willen vraag erna en ik dm hem
yee gezelligquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okee ik kom over 15 minuutjes ongeveer
Achquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat moet je maar afwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |