2e punt neequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je glimlachen op een pasfoto?
Staat je ene oog nu iets lager als de ander?
Netjes, ik heb een zooi rondjes in Hillegomquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
heb je al toegevoegd!
Heb er nu ook 2 vaste loopschema's in staan.
Mn 4.5 en 5 km ochtendjogs.
Nu mn 10 km..
Hehe okequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
2e punt neemaar het lijkt op de foto inderdaad zo
Wij welquote:
Mhaw eigenlijk nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha niks mis mee toch
Foto van de zijkant mist nogquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw eigenlijk nietalleen het is echt zo een foto die in het politie bureau hoort te hangen met een bordje gezocht
Ik vind foto's van mezelf altijd zo verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee joh, dat is toch geen leedvermaak. Gewoon leuk om te zien
.
Dm even je profiel link... dus als je naar profile gaat die linkquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:32 schreef Rockiejj het volgende:
Oja later.
Misklik bij mn laatste point..
Kan ik weer 10 km gaan klikken..
Pics!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef msacras het volgende:
Ik heb nog een heel leuke oude kinderfoto van mezelf
Ik ook. Samen lachen is leukquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind foto's van mezelf altijd zo verschrikkelijk.
hahaha nee johquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw eigenlijk nietalleen het is echt zo een foto die in het politie bureau hoort te hangen met een bordje gezocht
Ik weet hoe je je voelt, ik heb nu ook enorm veel gemist. Probeer een weekje goed uit te zieken en daarna weer verderquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik kan helemaal niet ziek meer zijn omdat school! gvdgvdgvd.
delenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:26 schreef Hypocriet het volgende:
Wat ben ik opeens blij dat ik nauwelijks kinderfoto's van mezelf digitaal heb
Ja klopt, en toen deed ik misklikquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dm even je profiel link... dus als je naar profile gaat die link
Je kan ook gewoon 1 punt deleten hoor "delete last point"
Ja maar dat heb ik dit schooljaar dus al een keer of 4 gedaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt, ik heb nu ook enorm veel gemist. Probeer een weekje goed uit te zieken en daarna weer verder
Ik ook hoor haha. Ziek zijn is kut.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik dit schooljaar dus al een keer of 4 gedaan
dankje anywaysquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha nee joh
Kan nu geen foto vinden en als ik hem moet maken vraagt mn moeder weer wat ik doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |