PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
dit is hem wel. Maanden geleden had ik al een pic waar hij op stond met zn naam erbijquote:
Dude.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Fuszy het volgende:
Dit is gewoon een harde troll waar GJE ook aan meewerkt. Sowieso klopt die neus niet
Denken dat ik troll.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Fuszy het volgende:
Dit is gewoon een harde troll waar GJE ook aan meewerkt. Sowieso klopt die neus niet
Badminton equals Chelseaquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef Rijst het volgende:
Hij zei wel ooit dat hij gek op badminton was.
Het. Is. Geen. Troll. Ik zweer het op alles wat ik heb.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Qua locatie klopt het wel, die vereniging zit vlakbij zijn woonplaats
Ik vind het heel moeilijk om te gelovenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het. Is. Geen. Troll. Ik zweer het op alles wat ik heb.
Hoezo? Ze stonden openbaar op het internet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:46 schreef ThadCastle het volgende:
Verwijder die shit nou maar. Dadelijk krijg je er gezeik mee.
Iedereen heeft het nu wel gezien
Je maar het moet geen randje van pesten krijgen..quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo? Ze stonden openbaar op het internet.
Ik zie hem al als advocaat rondlopen in zo'n zwarte toga....puur machtsvertoonquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:47 schreef Confetti het volgende:
Hij is pas 13 ofzo toch?
Misschien wordt het ooit nog wat
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb hem wel 100x uitgelegd dat die foto's vanzelf wel zouden uitlekken. Als hij vanaf het begin open kaart had gespeeld, was er niets aan de hand. Dat hij zelf de betweterige etter uithangt en daarmee dit over zich afroept is niet mijn schuld.
Het is aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso kankertriest. Maargoed, hoe gaat het met je zus Jesse?
Posten van DM, ban.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de ongelovigen.
Van onder naar boven dus.
Ik zeg al, sommige draven dan door.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
GastDit is wel heel zielig wat je nu doet.
Wat? SB heeft hier wekenlang mijn foto's neergezet en jijzelf ook meerdere keren foto's van mij geplaatst.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
GastDit is wel heel zielig wat je nu doet.
Voor de xbox?. Kom maarquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iemand hier geinteresseerd IF Jesus Gamez voor niks?
Heb er 2 in pack gehad deze week en krijg ze niet verkocht
Ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net alsof de foto niet banwaardig was.
Ging jij niet leren?
Niet door mij. En je beloftes zijn ook geen stront waard.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben hier zelf ook al honderden keren gepost.Kevin ook. Stijn ook.
DTM ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
Inclusief jezelf. Held dat je bent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
TR gezet, en maar zeuren hoe kinderachtig iedereen is.
GJE, het is wel net of je de hele tijd hebt zitten lurken om nu ineens voor de dag te komenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso kankertriest. Maargoed, hoe gaat het met je zus Jesse?
van mij niet toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
HAHA die GJE is echt een lekkertjequote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef Baje het volgende:
Waarom denk je anders dat ik zo verliefd ben op GJE?!
Hij wist natuurlijk dat die foto's rondgingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
GJE, het is wel net of je de hele tijd hebt zitten lurken om nu ineens voor de dag te komen
Wel met je lekkere nichtjes met ajaxsjaalquote:
LIKE DONKEY KONGquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
IT'S ONNNNN
Dit had deze reeks nodig, zo'n glitch en nu dit.
o care. toch oude fotoquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel met je lekkere nichtjes met ajaxsjaal
Dat is wel al tijden geledenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had iedereen hier gepost alleen hun gezichten weggehaald.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel met je lekkere nichtjes met ajaxsjaal
Kan die free lindgren er weer uit. Al denk ik niet dat ik die ui nog ga nemenquote:
JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVEquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan die free lindgren er weer uit.
Ik vind het wel te ver gaan. Spelen met iemands privacy. Als hij toestemming geeft prima, maar dat is hier duidelijk niet het geval.
Als je nog foto's van zijn zusje wil mag je DM'enquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind het wel te ver gaan. Spelen met iemands privacy. Als hij toestemming geeft prima, maar dat is hier duidelijk niet het geval.
Nee idd. En hij heeft het al zwaar genoeg als leukemie patient.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee idd. En hij heeft het al zwaar genoeg als leukemie patient.
Jij gaat ook veel te ver. Dat die foto gepost is gaat al ver, maar dit soort opmerkingen zijn in en in triestquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee dank je, maar toch bedankt. Ik hecht weinig waarde aan foto's van anderen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je nog foto's van zijn zusje wil mag je DM'en
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij gaat ook veel te ver. Dat die foto gepost is gaat al ver, maar dit soort opmerkingen zijn in en in triest
Denk je echt dat die foto's van deze tijd zijn ja?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef Baje het volgende:
GJE kale rakker
jij bent mijn held, nu al kaal op je 14de levensjaar!!
HAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
Tuurlijk niet. Ik zou me dus vooral niet te druk maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk je echt dat die foto's van deze tijd zijn ja?
Ben je nu nog volwassener geworden ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk je echt dat die foto's van deze tijd zijn ja?
Nee, komen uit 2008 ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh, deze foto's zijn niet recent?
09quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh, deze foto's zijn niet recent?
Goede manier om hem terug te pakken. Dat ze die foto's van je hebben geplaatst heb ik geen medelijden mee want je verdient het wel een beetjequote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je nog foto's van zijn zusje wil mag je DM'en
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Da's niet de volledige waarheid he. GJE wil nogal eens de wijsneus uithangenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind dit ook nogal ongepast.
Alleen omdat iemand 14 is beetje de held uithangen op internet door hem te kutten. Stoer hoor !
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Daar kan een kapper weinig meer aan verbeteren
Je Dm'de mij nog om pics.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
Alleen omdat iemand 14 is beetje de hel
Is het niet zo dan? Ik bedoel het echt serieus man, sorry. Mijn neefje had het en die had ook z'n haar eraf en zo'n bleek gezicht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij gaat ook veel te ver. Dat die foto gepost is gaat al ver, maar dit soort opmerkingen zijn in en in triest
Dit. Iedereen die nu de moraalridder uithangt is nep. Ik heb zo'n 20 DM's gehad.quote:
Dan is het al helemaal triest.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het niet zo dan? Ik bedoel het echt serieus man, sorry. Mijn neefje had het en die had ook z'n haar eraf en zo'n bleek gezicht.
Dit. Kutopmerkingen zijn daarnaast voor ieders eigen rekening.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Iedereen die nu de moraalridder uithangt is nep. Ik heb zo'n 20 DM's gehad.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die pics van het zusje van Lindgren wil ik ook wel hebben.
Zo laag ga ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die pics van het zusje van Lindgren wil ik ook wel hebben.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door de foto's van GJE Nee, door die 15 mil glitch.
Hoe dat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb net wat coins om uit te geven.
[ afbeelding ]
Nee bij jouw zit het lekker snor daarbovenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Blijkbaar zit er niks van verstand in je kop.
Het was een grap, daarom heb ik de tekst doorgestreept. Ik wilde net een 100k pack opening doenquote:
Vind het erg onvolwassen, maargoedquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou je hoeft je nu iig niet meer te verbergen.
hahaha echt hequote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou je hoeft je nu iig niet meer te verbergen.
Nee hoor, maar het fatsoen is er tenminste.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee bij jouw zit het lekker snor daarboven
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het erg onvolwassen, maargoed
Het enige wat ik na dit alles vind, is dat ik een andere definitie van een baas heb als jij GJEquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het erg onvolwassen, maargoed
Wat verwacht je van iemand van 12quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het enige wat ik na dit alles vind, is dat ik een andere definitie van een baas heb als jij GJE
ZELDEN ZO GELACHENquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het enige wat ik na dit alles vind, is dat ik een andere definitie van een baas heb als jij GJE
Zit wat in, je was in elk geval niet aan het springtouwenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat verwacht je van iemand van 12
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:05 schreef pascal08 het volgende:
Oeh, de bronzen pakjes zijn wel erg duur.
[ afbeelding ]
Hoe kom jij ineens aan zoveel coins dan? Ik heb 2 jaar geleden geprobeerd een pack voor 1 coin te kopen maar dat werkte nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:05 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Hackzzzzxxxquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:05 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Premium is maar 32 coins duurder dan de normale, echt een koopje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:05 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Premium is maar 32 coins duurder dan de normale, echt een koopje.
Misschien is hij wel 15 miljoen waard!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste kaart die erin zat.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Het is een hoax mensen. Open de ogen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
het is allemaal een complot. No way dat je op die foto uitkomt met wat google werk
Een lekkere Mars. Geeft je energie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
offtopic :$:
iemand een idee voor een directe beloning na het uitvoeren van een bepaald gedrag? Bijvoorbeeld vaker naar fitness: Wat is iets waarmee je jezelf direct kan belonen na afloop?
Meeste dingen die ik kan bedenken zijn meer voor ruim erna =[
[..].
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Er loopt hier niemand binnen![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een lekkere Mars. Geeft je energie.
Pack opening.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
iemand een idee voor een directe beloning na het uitvoeren van een bepaald gedrag? Bijvoorbeeld vaker naar fitness: Wat is iets waarmee je jezelf direct kan belonen na afloop?
[..].
oke nu moet ik huilenquote:
Geld op je spaarrekening zetten en per keer fitness wat geld overmaken?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..].
Het kan ook iemand anders zijn die hem heeft gereport.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie zien Lindgren. weer terug op 11-12-2012 om negen over 5.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
You've won Donk on auction for 22,250
You've won Angbwa on auction for 6,750
ook geen directe beloning denk ik dat geld overmaken =[ aangezien ik er niet gelijk profijt of iets van heb.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geld op je spaarrekening zetten en per keer fitness wat geld overmaken?
FUT gerelateerd een pakje per keer fitness? (denk niet dat je het daardoor doet).
FAPPEN IS DE OPLOSSING!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook geen directe beloning denk ik dat geld overmaken =[ aangezien ik er niet gelijk profijt of iets van heb.
hahah denk ff mee dan aubquote:
Kunnen fitnessen is al een beloning op zich. Sommige mensen weten niet eens of ze wel te eten hebben 's avonds of zijn 7 en moeten zorgen voor hun broertjes en zusjes, omdat hun ouders zijn doodgeschoten is de oorlog of zijn overleden aan de gevolgen van aids.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook geen directe beloning denk ik dat geld overmaken =[ aangezien ik er niet gelijk profijt of iets van heb.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kunnen fitnessen is al een beloning op zich. Sommige mensen weten niet eens of ze wel te eten hebben 's avonds of zijn 7 en moeten zorgen voor hun broertjes en zusjes, omdat hun ouders zijn doodgeschoten is de oorlog of zijn overleden aan de gevolgen van aids.
de groeten!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heren, het was me weer een waar genoegen, zelden zo gelachen als vandaag. Ik ben naar m'n studie
Ik wil ook wel weten wat er met GJE is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef BDIL het volgende:
Ik heb wat gemist hahaIemand die mij graag wilt bijpraten
Studeerse.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heren, het was me weer een waar genoegen, zelden zo gelachen als vandaag. Ik ben naar m'n studie
1. Weer een glitch, weet niet wat dat was.. EA heeft alles weer plat gegooid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef BDIL het volgende:
Ik heb wat gemist hahaIemand die mij graag wilt bijpraten
ja dat maakt niet zoveel uit, als het in het algemeen kan worden gezien als beloning. Een compliment krijgen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet man. Ik weet niet wat je stimuleert.
Ik wil die " G " wel zien hahahahahahquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
1. Weer een glitch, weet niet wat dat was.. EA heeft alles weer plat gegooid.
2. Pics van GJE.
Ik heb je toch gedmt skklquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik wil die " G " wel zien hahahahahah
Fappen op kleine jongetjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik wil die " G " wel zien hahahahahah
Daar zag ik ze ook idd, alleen dm's zijn wegquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ze staan nog in het vorige topic.Mods liggen te pitten.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ze staan nog in het vorige topic.Mods liggen te pitten.
HAHAHHAAHAHAHAHHAHAHA\ZHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA\H\AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Laatste pagina vorige topic'quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:28 schreef BDIL het volgende:
Ik ga voor het eerst topics teruglezen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh.....![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Hij heeft daar in ieder geval weer haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh.....
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam
Lindgren is echt een koelbloedige psychopaat. Hij hersenspoelt je zo dat je jezelf ook raar gaat vinden en uiteindelijk plegen de slachtoffers altijd zelfmoord.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:30 schreef BDIL het volgende:
Als hij zelfmoord pleegt pakken ze Lindgren sws op
Ik snap wel dat we hem fokken maar nu is het echt personal gewordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lindgren is echt een koelbloedige psychopaat. Hij hersenspoelt je zo dat je jezelf ook raar gaat vinden en uiteindelijk plegen de slachtoffers altijd zelfmoord.
2008quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap wel dat we hem fokken maar nu is het echt personal gewordenOverigens lijkt hij daar geen 15/16
08/09 ofzo was het. Ik weet niet of die van Ajacied recent is...quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap wel dat we hem fokken maar nu is het echt personal gewordenOverigens lijkt hij daar geen 15/16
Ooh misschien is hij nu wel een G tochquote:
Ik durf te wedden dat 2/3 hier ook zo haar een keer hadquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
08/09 ofzo was het. Ik weet niet of die van Ajacied recent is...
Vind het wat ver gaan vooral die opmerkingen van kankerpatient van DTM etc
Zei die dat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
08/09 ofzo was het. Ik weet niet of die van Ajacied recent is...
Vind het wat ver gaan vooral die opmerkingen van kankerpatient van DTM etc
Ik niet dus dan hebben de 2 mensen boven mij (jij en rijst) het welquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat 2/3 hier ook zo haar een keer had
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zei die dat?Dat had ik dan gemist wtf
quote:
Ik ook niet, wie compenseert mij?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik niet dus dan hebben de 2 mensen boven mij (jij en rijst) het wel
In zomer is kort haar wel chill, mits geknipt bij een goede kapperquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik niet dus dan hebben de 2 mensen boven mij (jij en rijst) het wel
Die heb ik ook helemaal gemist. Wat een opmerkingen toch. Dan maakt het niet uit of de pics echt of nep zijnquote:
lapo vorige topic. Triest ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die heb ik ook helemaal gemist. Wat een opmerkingen toch. Dan maakt het niet uit of de pics echt of nep zijn
fauxhawk forlifeeeeequote:Op dinsdag 4 december 2012 17:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
In zomer is kort haar wel chill, mits geknipt bij een goede kapper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baasquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:39 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
If Kompany![]()
![]()
![]()
![]()
Iets van 8 vermaelens.
Nu nog geboden op een paar Kompany's en een if cazorla voor 15k
Pfff, wist je dat je er niet meer op zou kunnen of is het toeval?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:39 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
If Kompany![]()
![]()
![]()
![]()
Iets van 8 vermaelens.
Nu nog geboden op een paar Kompany's en een if cazorla voor 15k
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:39 schreef Thorb het volgende:
Zal ik mijn kapsel dan eens postenIs dat je fb foto hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb een soort van hanenkam sinds kort. Is wel fucking koud en ben gelijk ziek geworden.
Daarvoor had ik [ afbeelding ]
een soort van die linkse. Alleen dan nog een stuk langer. Bijna emo
EA was er mee bezig dus nogal logisch dat ze hem vroeger of later offline zouden halen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Pfff, wist je dat je er niet meer op zou kunnen of is het toeval?
Beutje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
deze zomer ja. Heb je het weer veranderd?
he rickyquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
Mijn haar lijkt hierop:
[ afbeelding ]
Geeft niet. Ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar niet in mijn buurt gekke dingen gaan doen.quote:
Volgens mij lijkt dat van mij een beetje op dat van jouquote:
Zal ik jouw modricje eens aaien?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar niet in mijn buurt gekke dingen gaan doen.
Deja vu.quote:
Hopelijk is je voorhoofd niet zo groot als die van mij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat van mij een beetje op dat van jou. Ga alleen geen foto maken. Aan de zijkant is het iig heel kort.
hahahahahhaquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij lijkt op die diplomavervalser. Geef jij mensen ook kankerklapjes?
groterquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hopelijk is je voorhoofd niet zo groot als die van mij.
4 euro!quote:
¤7quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef Thorb het volgende:
VERKOCHT AANDE HOOGSTE BIEDER
Oeeeeeee een bid in de laatste seconde van 6.50
Nog 5 sec mensen
¤8quote:
ken hem irlquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT HIJ RICARDO HEET?!?!?!?!
paggaquote:
sign in en uit met je xblquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:54 schreef no1uknow het volgende:
Hoe krijg ik die melding "Meld je aan voor de FIWC" die nu prominent linksboven in mijn scherm staat weg? Hij blijft ook staan bij carrière en andere delen van het spel en het is rete-irritant.
BVD
Aanmelden bij FIWC.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:54 schreef no1uknow het volgende:
Hoe krijg ik die melding "Meld je aan voor de FIWC" die nu prominent linksboven in mijn scherm staat weg? Hij blijft ook staan bij carrière en andere delen van het spel en het is rete-irritant.
BVD
Je weet na 10u pas. Dan hoef ik maar max 1 uur met Thorb in een party te zijnquote:
nu welquote:
18:23;44quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:01 schreef leoon. het volgende:
Tot hoelaat duurt de maintenance dit keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |