PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
dit is hem wel. Maanden geleden had ik al een pic waar hij op stond met zn naam erbijquote:
Dude.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Fuszy het volgende:
Dit is gewoon een harde troll waar GJE ook aan meewerkt. Sowieso klopt die neus niet
Denken dat ik troll.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Fuszy het volgende:
Dit is gewoon een harde troll waar GJE ook aan meewerkt. Sowieso klopt die neus niet
Badminton equals Chelseaquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef Rijst het volgende:
Hij zei wel ooit dat hij gek op badminton was.
Het. Is. Geen. Troll. Ik zweer het op alles wat ik heb.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Qua locatie klopt het wel, die vereniging zit vlakbij zijn woonplaats
Ik vind het heel moeilijk om te gelovenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het. Is. Geen. Troll. Ik zweer het op alles wat ik heb.
Hoezo? Ze stonden openbaar op het internet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:46 schreef ThadCastle het volgende:
Verwijder die shit nou maar. Dadelijk krijg je er gezeik mee.
Iedereen heeft het nu wel gezien
Je maar het moet geen randje van pesten krijgen..quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo? Ze stonden openbaar op het internet.
Ik zie hem al als advocaat rondlopen in zo'n zwarte toga....puur machtsvertoonquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:47 schreef Confetti het volgende:
Hij is pas 13 ofzo toch?
Misschien wordt het ooit nog wat
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb hem wel 100x uitgelegd dat die foto's vanzelf wel zouden uitlekken. Als hij vanaf het begin open kaart had gespeeld, was er niets aan de hand. Dat hij zelf de betweterige etter uithangt en daarmee dit over zich afroept is niet mijn schuld.
Het is aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso kankertriest. Maargoed, hoe gaat het met je zus Jesse?
Posten van DM, ban.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de ongelovigen.
Van onder naar boven dus.
Ik zeg al, sommige draven dan door.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
GastDit is wel heel zielig wat je nu doet.
Wat? SB heeft hier wekenlang mijn foto's neergezet en jijzelf ook meerdere keren foto's van mij geplaatst.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
GastDit is wel heel zielig wat je nu doet.
Voor de xbox?. Kom maarquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iemand hier geinteresseerd IF Jesus Gamez voor niks?
Heb er 2 in pack gehad deze week en krijg ze niet verkocht
Ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net alsof de foto niet banwaardig was.
Ging jij niet leren?
Niet door mij. En je beloftes zijn ook geen stront waard.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben hier zelf ook al honderden keren gepost.Kevin ook. Stijn ook.
DTM ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
Inclusief jezelf. Held dat je bent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
TR gezet, en maar zeuren hoe kinderachtig iedereen is.
GJE, het is wel net of je de hele tijd hebt zitten lurken om nu ineens voor de dag te komenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso kankertriest. Maargoed, hoe gaat het met je zus Jesse?
van mij niet toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
HAHA die GJE is echt een lekkertjequote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef Baje het volgende:
Waarom denk je anders dat ik zo verliefd ben op GJE?!
Hij wist natuurlijk dat die foto's rondgingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
GJE, het is wel net of je de hele tijd hebt zitten lurken om nu ineens voor de dag te komen
Wel met je lekkere nichtjes met ajaxsjaalquote:
LIKE DONKEY KONGquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
IT'S ONNNNN
Dit had deze reeks nodig, zo'n glitch en nu dit.
o care. toch oude fotoquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel met je lekkere nichtjes met ajaxsjaal
Dat is wel al tijden geledenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had iedereen hier gepost alleen hun gezichten weggehaald.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel met je lekkere nichtjes met ajaxsjaal
Kan die free lindgren er weer uit. Al denk ik niet dat ik die ui nog ga nemenquote:
JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVEquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan die free lindgren er weer uit.
Ik vind het wel te ver gaan. Spelen met iemands privacy. Als hij toestemming geeft prima, maar dat is hier duidelijk niet het geval.
Als je nog foto's van zijn zusje wil mag je DM'enquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind het wel te ver gaan. Spelen met iemands privacy. Als hij toestemming geeft prima, maar dat is hier duidelijk niet het geval.
Nee idd. En hij heeft het al zwaar genoeg als leukemie patient.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee idd. En hij heeft het al zwaar genoeg als leukemie patient.
Jij gaat ook veel te ver. Dat die foto gepost is gaat al ver, maar dit soort opmerkingen zijn in en in triestquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee dank je, maar toch bedankt. Ik hecht weinig waarde aan foto's van anderen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je nog foto's van zijn zusje wil mag je DM'en
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij gaat ook veel te ver. Dat die foto gepost is gaat al ver, maar dit soort opmerkingen zijn in en in triest
Denk je echt dat die foto's van deze tijd zijn ja?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef Baje het volgende:
GJE kale rakker
jij bent mijn held, nu al kaal op je 14de levensjaar!!
HAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
Tuurlijk niet. Ik zou me dus vooral niet te druk maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk je echt dat die foto's van deze tijd zijn ja?
Ben je nu nog volwassener geworden ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk je echt dat die foto's van deze tijd zijn ja?
Nee, komen uit 2008 ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh, deze foto's zijn niet recent?
09quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh, deze foto's zijn niet recent?
Goede manier om hem terug te pakken. Dat ze die foto's van je hebben geplaatst heb ik geen medelijden mee want je verdient het wel een beetjequote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je nog foto's van zijn zusje wil mag je DM'en
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Da's niet de volledige waarheid he. GJE wil nogal eens de wijsneus uithangenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind dit ook nogal ongepast.
Alleen omdat iemand 14 is beetje de held uithangen op internet door hem te kutten. Stoer hoor !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |