Ik heb een verhaal voor jullie wat ik toch wel erg apart vind. Ik logeer elk weekend met mijn vriend bij mijn zus thuis, maar zij is bijna nooit thuis. Ik weet dat omdat ze altijd bij haar vriend logeert en het huis alleen beschikbaar is voor als ze eventueel ruzie heeft of zich even wilt terug trekken. Ze is sinds 1 maand werkloos en is dus de WW in gegaan. Op haar rekening deze maand zag ze tot haar verbazing dat haar WW voor 50% was ingekort. Ze is naar de WW toegegaan en die zeggen dat zij fraude pleegt voor het volgende: Ik en mijn vriend wonen daar en wij geven haar daar geld voor.. Maar we logeren daar alleen in het weekend omdat we dan even lekker samen kunnen zijn. Het is mijn zus en ik snap niet dat ze denken dat ik haar zou betalen.. Ze zeggen dat het geen logeren is omdat ze op dat moment zelf niet aanwezig is maar dar is toch haar eigen keuze. Ze komt hartstikke vaak wel langs in de avond dan eten we lekker gezamelijk en dan slaapt ze gewoon bij der vriend. Kan de WW dit maken.. ja of nee?