White is het alleen maar te doen op pays per views. Hendricks vs GSP verkoopt minder.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook niet eerlijk, Hendricks verdient die title shot nu wel.
Is toch ook logisch? Ik kijk ook liever uit naar GSP - Diaz. En ik denk GSP zelf ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef E.H. het volgende:
[..]
White is het alleen maar te doen op pays per views. Hendricks vs GSP verkoopt minder.
Logisch is het zeker in een wereld waar alles om geld draait.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:53 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Is toch ook logisch? Ik kijk ook liever uit naar GSP - Diaz. En ik denk GSP zelf ook.
Ik denk niet dat GSP Diaz gaat domineren op de grond. Je moet Diaz zijn groundskills ook niet onderschatten, en dat weet GSP. Ik denk eerder dat het een standup brawl gaat worden! Daar kijk ik zeker naar uit! Ook vanwege die haat tussen die twee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Diaz zou de hele tijd tijd stoten blijven uitdelen maar ik denk dat GSP hem dan volledig domineert op de grond.
Ik onderschat zijn groundskills ook totaal niet. Dat doet echter neits af aan dat ik denk dat GSP Diaz volledig pakt op de grond.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat GSP Diaz gaat domineren op de grond. Je moet Diaz zijn groundskills ook niet onderschatten, en dat weet GSP. Ik denk eerder dat het een standup brawl gaat worden! Daar kijk ik zeker naar uit! Ook vanwege die haat tussen die twee.
Woodchopper Hendricks krijgt zijn kans uiteindelijk wel. Hij moet alleen nog een klein momentje wachten...
In welke zin pakt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik onderschat zijn groundskills ook totaal niet. Dat doet echter neits af aan dat ik denk dat GSP Diaz volledig pakt op de grond.
Op alle vlakken, zoals hij Condit ook op de grond eigenlijk volledig onder controle had.quote:
YES!quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
UFC on FOX 5 to debut the Phantom Cam
http://www.mixedmartialar(...)but-the-Phantom-Cam/
OOOOHHHHH YEAH .. slomo's![]()
![]()
Het kan wel een stand-up brawl worden maar GSP gaat sowieso elke ronde na 4 minuten een takedown scoren om de ronde uit te grinden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat GSP Diaz gaat domineren op de grond. Je moet Diaz zijn groundskills ook niet onderschatten, en dat weet GSP. Ik denk eerder dat het een standup brawl gaat worden! Daar kijk ik zeker naar uit! Ook vanwege die haat tussen die twee.
Woodchopper Hendricks krijgt zijn kans uiteindelijk wel. Hij moet alleen nog een klein momentje wachten...
Oh we're doing takedown shit now?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het kan wel een stand-up brawl worden maar GSP gaat sowieso elke ronde na 4 minuten een takedown scoren om de ronde uit te grinden.
Dat gaat leuke beelden opleveren hoop ik!quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
UFC on FOX 5 to debut the Phantom Cam
http://www.mixedmartialar(...)but-the-Phantom-Cam/
OOOOHHHHH YEAH .. slomo's![]()
![]()
checkquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Benson Henderson (c) vs. Nate Diaz
Maurício Rua vs. Alexander Gustafsson
B.J. Penn vs. Rory MacDonald
Mike Swick vs. Matt Brown
Hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:27 schreef Cardizzle14 het volgende:
Kenflo bang dat mensen vergeten dat hij ooit ook een vechter was ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |