quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgende week zijn er overigens 2 events op 2 dagen!! Houdt er rekening mee met jullie picks!
die heeft straks geen stem meer met zijn alphabrainquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef Fenomeno het volgende:
Joe Rogan wordt helemaal leip met z'n uitleg
Kan niet man!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
Begint heerlijk hopelijk zet het zo door, niet dat de maincard dadelijk saai is
Ik vond 25 best realistisch als je het verloop bekijktquote:
Ron Simmons in tha house!quote:
Ook zo een die 6 jaar geleden iemand voor het laatst KO geslagen heeft en bij elk gevecht wordt geprezen vanwege zijn KO power?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Die nieuwe lijkt wel een Rampage mini
Noemt zichzelf Killa
Dat is net zoiets als zeggen dat PSV een titelkandidaat is ofniet? :$quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook zo een die 6 jaar geleden iemand voor het laatst KO geslagen heeft en bij elk gevecht wordt geprezen vanwege zijn KO power?
Daar heb je mij niet mee hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:40 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat PSV een titelkandidaat is ofniet? :$
Oh balen, ik kan je daar alleen maar op pakken als je een paar biertjes achter de kiezen hebt ofniet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee hoordit jaar gewed om 2 grote kratten pils dat PSV geen kampioen wordt dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |