SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!![]()
@Samzz: als het een uitzendbureau/detachering is, dan doen ze dat dus wel. Dus ik hoop dat je die PDF kan sturen.
![]()
Fuck Sinterklaas en de Kerstman, ik begin me alvast vet te mesten met oliebollen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Wow, er is een site op internet die mijn dagverzorging een stuk goedkoper maakt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Sinterkerst-en-nieuw?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:13 schreef heloef het volgende:
Fuck Sinterklaas en de Kerstman, ik begin me alvast vet te mesten met oliebollen.NIEUW: Foto's!![]()
Www.goedkoperedagverzorging.nl?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:13 schreef Tamashii het volgende:
Wow, er is een site op internet die mijn dagverzorging een stuk goedkoper maakt.![]()
![]()
Ik vier vrijdag wel sinterkerstquote:
Alleen geen nieuwjaar.C'est la vie
Toen was ik 12.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
2003 geloof ik
Zelfde show die die de week ervoor op Rock Am Ring deed
(beroerd geluid)Toen kende ik hem niet. Mijn eerste keer was in 2007 geloof ik.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nee, ik kocht het eerst bij de apotheek, was toen 60 euro kwijt voor 3 dingetjes. Wel goede service verder, maar dat op 2maandenlijkse basis vind ik ietwat duur. Dus nu keek ik op internet en ben nu 40 euro kwijt voor 5 dingen en meer ml.quote:![]()
![]()
Tja, internet is bijna altijd goedkoperquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik kocht het eerst bij de apotheek, was toen 60 euro kwijt voor 3 dingetjes. Wel goede service verder, maar dat op 2maandenlijkse basis vind ik ietwat duur. Dus nu keek ik op internet en ben nu 40 euro kwijt voor 5 dingen en meer ml.![]()
![]()
. Maar dat is wel een stuk voordeliger.
![]()
Niet doen broeder. Dalijk durf je je shirt niet uit te trekken tijdens de seks.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:13 schreef heloef het volgende:
Fuck Sinterklaas en de Kerstman, ik begin me alvast vet te mesten met oliebollen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ben ik zoveel ouder dan jij?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen was ik 12.Toen kende ik hem niet. Mijn eerste keer was in 2007 geloof ik.
zie je hoe tactisch ik dat breng?
Waren de 3 afsluiters van het festival, Nightwish, Manson, en daarna Metallica.NIEUW: Foto's!![]()
Satanklaas, wie kent hem niet. Satanklaas satenklaas met zijn allen naar de hel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:15 schreef Nixx- het volgende:
Ik luister Satanklaas voor de vijfde keer al[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
fixedquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Satanklaas, je kent hem wel. Satanklaas satenklaas met zijn allen naar de hel.NIEUW: Foto's!![]()
Ja, dat ben jij. Ik ben nog maar jong.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben ik zoveel ouder dan jij?
zie je hoe tactisch ik dat breng?
Waren de 3 afsluiters van het festival, Nightwish, Manson, en daarna Metallica.![]()
Nightwish heb ik een jaar later gezien (geloof ik) in de HMH. Eerste concert ooit.
Ja, ben nu echt heel erg blij want de rest van de lijn wil ik ook kopen en dat kan dan gewoon. Mijn huid is moeilijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, internet is bijna altijd goedkoper. Maar dat is wel een stuk voordeliger.
jjajajajaajajquote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh dat kan me niet meer zoveel schelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet doen broeder. Dalijk durf je je shirt niet uit te trekken tijdens de seks.C'est la vie
Mja, dat is altijd lastig. En als dat dan voordeliger kan scheelt het welquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ben nu echt heel erg blij want de rest van de lijn wil ik ook kopen en dat kan dan gewoon. Mijn huid is moeilijk.![]()
![]()
nog maar 3 dagen in dit kutweer
Daarna lekker 25+![]()
* AldoTheApache haalt de korte broeken alvast uit de kastWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee, is geen uitzendbureau/detachering. Gewoon rechtstreeks naar het bedrijf zelfquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
@Samzz: als het een uitzendbureau/detachering is, dan doen ze dat dus wel. Dus ik hoop dat je die PDF kan sturen.
. Maar PDF lukt niet, helaas. De site ondersteunt dat niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Internet is gewoon awesome, kan er wel 24/7 achter zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat is altijd lastig. En als dat dan voordeliger kan scheelt het wel
Die Fields Of Rock was m'n eerste festival.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, dat ben jij. Ik ben nog maar jong.![]()
Nightwish heb ik een jaar later gezien (geloof ik) in de HMH. Eerste concert ooit.
Stond ik heel fanatiek vooraan tegen de hekken bij Strapping Young Lad, vlak voor de boxen... en zonder oordopjes in![]()
Naieve ik
NIEUW: Foto's!![]()
ik helaas ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Internet is gewoon awesome, kan er wel 24/7 achter zitten.
zal zelfs nog af en toe vanuit india komen posten![]()
Want wifi en ik heb gewoon mijn normale mobiel dan bij me
Dus als ik s'avonds moe op de hotelkamer lig kan ik gewoon met jullie kletsen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hmm, dan gaan ze dat niet zomaar doen. Misschien doen ze dat, zodat dat makkelijker voor hun is, mocht je aangenomen wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is geen uitzendbureau/detachering. Gewoon rechtstreeks naar het bedrijf zelf. Maar PDF lukt niet, helaas. De site ondersteunt dat niet.
.
Waar solliciteer je eigenlijk voor?![]()
Klopt, het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Internet is gewoon awesome, kan er wel 24/7 achter zitten..
![]()
Goedzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat kan me niet meer zoveel schelen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zo, dat waren weer 4 buisjes plasma
Zo m'n meds ophalen en weg hier..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Auw.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die Fields Of Rock was m'n eerste festival.
Stond ik heel fanatiek vooraan tegen de hekken bij Strapping Young Lad, vlak voor de boxen... en zonder oordopjes in![]()
Naieve ik
Ik stond bij Kings of Leon vooraan op Lowlands, in de Alpha. Ook zonder oordopjes. Ik voel je pijn.
Wat is het tijdsverschil?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik helaas ook
zal zelfs nog af en toe vanuit india komen posten![]()
Want wifi en ik heb gewoon mijn normale mobiel dan bij me
Dus als ik s'avonds moe op de hotelkamer lig kan ik gewoon met jullie kletsen
![]()
![]()
en daarna moest er de hele week tegen je geschreeuwd worden?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Auw.
Ik stond bij Kings of Leon vooraan op Lowlands, in de Alpha. Ook zonder oordopjes. Ik voel je pijn.
Ach, verder nog nooit oordopjes bij een concert in gehad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Auw.
Dus het is wel te doen nog
Zo ongeveer. Toen was Kings Of Leon nog goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en daarna moest er de hele week tegen je geschreeuwd worden?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
toen het nog niet gecovered was als carnavals kraker?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Toen was Kings Of Leon nog goed.
Niks mis mee, alles kan zo geregeld worden.quote:
Ik heel soms, hangt er vanaf waar ik heen ga. Zowel band als zaal, vaak sta ik gewoon achterin de zaal, zoals laatst in de 013. Daar kan het primaquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, verder nog nooit oordopjes bij een concert in gehad.
Dus het is wel te doen nog
Voor morgen moet ik een cadeautje hebben tussen de 3-5 euro, wat voor iedereen leuk kan zijn. Dus zowel voor m'n vader als m'n kleine zusje. Iemand ideeën?
Ik heb van het weekend al met verschillende dingen in m'n handen gestaan, maar ik heb nog niets gevonden wat iedereen zou kunnen waarderen. Wat een onmogelijke opgave.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
een neustrimmer/epileerderquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Fera het volgende:
Voor morgen moet ik een cadeautje hebben tussen de 3-5 euro, wat voor iedereen leuk kan zijn. Dus zowel voor m'n vader als m'n kleine zusje. Iemand ideeën?
Ik heb van het weekend al met verschillende dingen in m'n handen gestaan, maar ik heb nog niets gevonden wat iedereen zou kunnen waarderen. Wat een onmogelijke opgave.
Vlak nadat Because of the times uitkwam.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
toen het nog niet gecovered was als carnavals kraker?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jep, proberen wij ook vaak in de melkweg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heel soms, hangt er vanaf waar ik heen ga. Zowel band als zaal, vaak sta ik gewoon achterin de zaal, zoals laatst in de 013. Daar kan het prima
Lekker achterin op t balkon. Kan je het perfect zien, en (meestal) horen.NIEUW: Foto's!![]()
Sory maar wat een kutbedrag. Ik zou de Action proberen. Daar valt wel wat leuks te halen voor dat geld, ik heb er van de week leren handschoenen gekocht voor 3,50.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Fera het volgende:
Oooh, dat is wel te doen jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
4:30, dus dat is prima te doen17:00 = 21:30
Nou ja, als je 24/7 op internet zit houd je niet veel sociaal leven overquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks mis mee, alles kan zo geregeld worden..
![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik had het ook over dingen regelen, niet sociaal doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel te doen ja
[..]
Nou ja, als je 24/7 op internet zit houd je niet veel sociaal leven over.
Ik zou niet weten waarom een .DOC makkelijker is dan een .PDF... Maar goed, mijn opmaak is heel simpel dus hij zou net moeten verspringen wanneer de user bijvoorbeeld iOS gebruikt of zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan gaan ze dat niet zomaar doen. Misschien doen ze dat, zodat dat makkelijker voor hun is, mocht je aangenomen worden.
Waar solliciteer je eigenlijk voor?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
de action, dat is toch die pauperwinkel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sory maar wat een kutbedrag. Ik zou de Action proberen. Daar valt wel wat leuks te halen voor dat geld, ik heb er van de week leren handschoenen gekocht voor 3,50.![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, proberen wij ook vaak in de melkweg.
Lekker achterin op t balkon. Kan je het perfect zien, en (meestal) horen.Maar ik ben toch meestal in Romein, wat een omgebouwde kerk is, met achterin de zaal nog de oude kerkbanken.
De action is een heldenwinkel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de action, dat is toch die pauperwinkel?
Is wel een pauperwinkel, maar ik haal er altijd schoonmaakdingen en nu kerstzooi (cadeaupapier, cadeautasjes en strikjes).quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de action, dat is toch die pauperwinkel?
Ik heb het zelf niet verzonnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sory maar wat een kutbedrag. Ik zou de Action proberen. Daar valt wel wat leuks te halen voor dat geld, ik heb er van de week leren handschoenen gekocht voor 3,50.Ja, misschien ga ik zo maar eens bij de Action kijken, goed plan.
Ik heb echt een hekel aan dat soort opgavenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Fera het volgende:
Ik heb van het weekend al met verschillende dingen in m'n handen gestaan, maar ik heb nog niets gevonden wat iedereen zou kunnen waarderen. Wat een onmogelijke opgave.. Gewoon niet te doen.
Kunnen wij niet eens wat regelen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks mis mee, alles kan zo geregeld worden.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ok, misschien moet ik als student dan ook maar eens een keer de action bezoeken
Nee. Ik vind dit namelijk echt niet leuk, want ik ben zo slecht in cadeautjes uitkiezen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moest wel lachen, ik zag het![]()
oost-europees?quote:
klinkt lekkerNIEUW: Foto's!![]()
Een plaksnor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet verzonnen.Ja, misschien ga ik zo maar eens bij de Action kijken, goed plan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja okequote:Op dinsdag 4 december 2012 15:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had het ook over dingen regelen, niet sociaal doen.. Maar je hoeft niet 24/7 dingen te regelen neem ik aan
Omdat ze uit een .DOC gegevens kunnen kopiëren naar hun eigen bestanden oid. Ik vind het ook bullshit, ze zouden gewoon PDF moeten accepteren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom een .DOC makkelijker is dan een .PDF... Maar goed, mijn opmaak is heel simpel dus hij zou net moeten verspringen wanneer de user bijvoorbeeld iOS gebruikt of zo.![]()
Weet niet hoe oud je zusje is, maar panty's en verzorgingsproducten heb je er ook. En voor je pa iets van elektronica of antivries voor zijn ruitenwissers?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet verzonnen.Ja, misschien ga ik zo maar eens bij de Action kijken, goed plan.
Action heeft best toffe spullen. Ook goedkope kantoor/schoolartikelen. Altijd handig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
ok, misschien moet ik als student dan ook maar eens een keer de action bezoekenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het moet leuk zijn voor allebei, zoals ik het begreep?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud je zusje is, maar panty's en verzorgingsproducten heb je er ook. En voor je pa iets van elektronica of antivries voor zijn ruitenwissers?
quote:
Die gaan toch allemaal via de zaakquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Action heeft best toffe spullen. Ook goedkope kantoor/schoolartikelen. Altijd handig.
Zoals wat? Een stierengevecht?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kunnen wij niet eens wat regelen?
Schoonmaakdoekjes voor 80 cent. Nooit meer een vies vatendoekje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
ok, misschien moet ik als student dan ook maar eens een keer de action bezoeken![]()
Ze is 9. Maar het is één cadeautje, wat iedereen leuk zou kunnen vinden. Het is nog niet bekend bij wie het cadeautje terecht komt, soort spel wat m'n stiefmoeder heeft verzonnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud je zusje is, maar panty's en verzorgingsproducten heb je er ook. En voor je pa iets van elektronica of antivries voor zijn ruitenwissers?
Vieze vaatdoekjesquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Schoonmaakdoekjes voor 80 cent. Nooit meer een vies vatendoekje.![]()
Het is wat je pauper noemt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de action, dat is toch die pauperwinkel?![]()
De formule van de Action is dat 25% van het assortiment vast is.
De rest is net wat ze inkopen.![]()
Oh ik dacht twee aparte cadeautjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het moet leuk zijn voor allebei, zoals ik het begreep?![]()
Wat een kut opgavequote:Op dinsdag 4 december 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is 9. Maar het is één cadeautje, wat iedereen leuk zou kunnen vinden. Het is nog niet bekend bij wie het cadeautje terecht komt, soort spel wat m'n stiefmoeder heeft verzonnen..
![]()
Cry, jij bent wel van Rammstein he?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Uit een .PDF kan je ook dingen overnemen, misschien niet net zo makkelijk, maar het kan wel. Dus dat vind ik eigenlijk ook een rare redenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke. Maar je hoeft niet 24/7 dingen te regelen neem ik aan
[..]
Omdat ze uit een .DOC gegevens kunnen kopiëren naar hun eigen bestanden oid. Ik vind het ook bullshit, ze zouden gewoon PDF moeten accepteren..
I knooooow.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Cry, jij bent wel van Rammstein he?.
![]()
Geen donskussens dan hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jofu wil een kussengevecht, met echte kussen
Een echte kussen? Of echte kussens?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jofu wil een kussengevecht, met echte kussen
Zo'n dobbelspel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is 9. Maar het is één cadeautje, wat iedereen leuk zou kunnen vinden. Het is nog niet bekend bij wie het cadeautje terecht komt, soort spel wat m'n stiefmoeder heeft verzonnen.![]()
(deden wij dan ooit
)
alleen maar kutcadeau'sIn Nijmegen zit trouwens zo'n winkel met alleen maar prullaria, maar wel goede
De tiger heet die! Als je naar het valkhof loopt vanaf het stadhuis, en dan aan de kant van de H&M zeg maar
Die zijn wel epic.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
(Zaadjes voor) vleesetende planten.Venus vliegenvangertjes.
Aaaaah, dat kan niet. Een dergelijk spel hebben wij ook eens gedaan, was wel leuk, maar uiteindelijk was niemand echt blij met de cadeau'squote:Op dinsdag 4 december 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is 9. Maar het is één cadeautje, wat iedereen leuk zou kunnen vinden. Het is nog niet bekend bij wie het cadeautje terecht komt, soort spel wat m'n stiefmoeder heeft verzonnen..
Jawelquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Cry, jij bent wel van Rammstein he?
Over t algemeen welNIEUW: Foto's!![]()
Er zijn ook programma's waarmee je PDF's volledig kunt bewerken, dus als je zo gaat kijken is alles een rare reden, want overal valt wel een reden om te verzinnenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit een .PDF kan je ook dingen overnemen, misschien niet net zo makkelijk, maar het kan wel. Dus dat vind ik eigenlijk ook een rare reden.
![]()
![]()
Oke, koop een string met kant en touwtjes. Altijd een leuk gezicht als iemand dat uitpakt. 1 euro bij de sale van Christine Le Duc.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is 9. Maar het is één cadeautje, wat iedereen leuk zou kunnen vinden. Het is nog niet bekend bij wie het cadeautje terecht komt, soort spel wat m'n stiefmoeder heeft verzonnen.![]()
![]()
![]()
met echte kussen, niet kussensquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een echte kussen? Of echte kussens?Anders was het wel een kussensgevecht
Duits.quote:Was een van mijn favoriete bands 5 jaar geleden, toen uit het oog verloren en vorige maand heb ik ze weer live gezien
Staat ze daar met een literpak waterquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, koop een string met kant en touwtjes. Altijd een leuk gezicht als iemand dat uitpakt. 1 euro bij de sale van Christine Le Duc.![]()
![]()
![]()
quote:
Puicke cover.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik kan heel goed een stier berijden. Zo'n nepding die heel hard te keer gaat.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Geen idee, ze wilde er niks over vertellen. Was allemaal een verrassing.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo'n dobbelspel?![]()
(deden wij dan ooit
)
alleen maar kutcadeau'sIn Nijmegen zit trouwens zo'n winkel met alleen maar prullaria, maar wel goede
De tiger heet die! Als je naar het valkhof loopt vanaf het stadhuis, en dan aan de kant van de H&M zeg maar
Ik weet niet of ik nog tijd heb Nijmegen (nog eens) in te gaan, wilde eigenlijk gewoon Druten in, dat is wat dichterbij.Zo'n gevoel heb ik er ook al bij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaaah, dat kan niet. Een dergelijk spel hebben wij ook eens gedaan, was wel leuk, maar uiteindelijk was niemand echt blij met de cadeau's.
Zie je? Voldoende ideeën.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zijn wel epic.Venus vliegenvangertjes.
Ik hou wel van dat soort humor, maar mijn familie denk ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, koop een string met kant en touwtjes. Altijd een leuk gezicht als iemand dat uitpakt. 1 euro bij de sale van Christine Le Duc.![]()
![]()
![]()
Daarom snap ik dus niet waarom PDF niet toegestaan is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn ook programma's waarmee je PDF's volledig kunt bewerken, dus als je zo gaat kijken is alles een rare reden, want overal valt wel een reden om te verzinnen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja hoor, kus op de wang.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met echte kussen, niet kussensAnders was het wel een kussensgevecht
http://www.dobbelspel.nl/quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ze wilde er niks over vertellen. Was allemaal een verrassing.
Ik weet niet of ik nog tijd heb Nijmegen (nog eens) in te gaan, wilde eigenlijk gewoon Druten in, dat is wat dichterbij.
[..]
Zo'n gevoel heb ik er ook al bij.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat mag niet volgens de regels.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
Fera, waarom koop je niet een lekkernij?Te makkelijk natuurlijk.
Als je in Nijmegen gaat, kan je ook de Tiger induiken. Genoeg toffe dingetjes voor weinig geld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ze wilde er niks over vertellen. Was allemaal een verrassing.
Ik weet niet of ik nog tijd heb Nijmegen (nog eens) in te gaan, wilde eigenlijk gewoon Druten in, dat is wat dichterbij.
[..]
Zo'n gevoel heb ik er ook al bij.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Maar ik weet niet wie dat eigenlijk leuk vindt.quote:Behalve ikzelf.
Ah, fuck. Euh... Een strijfblokquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat mag niet volgens de regels.Te makkelijk natuurlijk.
? Een schilderset? Een uniseks sjaal
?
Dat is wat Aldo me aanraadde, ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je in Nijmegen gaat, kan je ook de Tiger induiken. Genoeg toffe dingetjes voor weinig geld.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Tofquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan heel goed een stier berijden. Zo'n nepding die heel hard te keer gaat.
Echt tering saaiquote:
op een gegeven moment zijn wij overgestapt naar Stef Stuntpiloor![]()
Ik zou het ook niet doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort humor, maar mijn familie denk ik niet.
Ik dacht zelf ook aan een notitieboekje of zo. Een shawl zou ook wel kunnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, fuck. Euh... Een strijfblok? Een schilderset? Een uniseks sjaal
?
GMTAquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je in Nijmegen gaat, kan je ook de Tiger induiken. Genoeg toffe dingetjes voor weinig geld.
quote:
Ja, gewoon flesje draaien. Oh dat wil ik echt een keer doen nog.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo spelen kindjes van 10 dat spel
Je moet er inderdaad voor gedronken hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
Het klinkt echt als een gigantisch kut spel.
Dafuq is "shawl" nou weer?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook aan een notitieboekje of zo. Een shawl zou ook wel kunnen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
Het klinkt echt als een gigantisch kut spel.
kom maar langs, dan doen wij dat wel evenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, gewoon flesje draaien. Oh dat wil ik echt een keer doen nog.
Nooit gedaan. Misschien op de meet in Hoorn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, gewoon flesje draaien. Oh dat wil ik echt een keer doen nog.
Is goed, morgen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom maar langs, dan doen wij dat wel even
Zo schrijf je eigenlijk 'sjaal'.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
De Action maar in, danquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook aan een notitieboekje of zo. Een shawl zou ook wel kunnen.. Of een muts of zo, is ook leuk.
En ditquote:.
Klinkt 'cooler'quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een sjaal is, maar waarom schrijf je dat als shawl?![]()
![]()
Goede vraagquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
Waarom is die Lego bus zo fucking duur.
![]()
![]()
Dat is netjes joah.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een sjaal is, maar waarom schrijf je dat als shawl?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Heb ik vorig jaar ook mijn sinterklaascadeautje voor de fok actie gehaald.quote:
Ha.Ha.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
krijg je een stukje taaitaai achterafI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
het is FOK!quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar ook mijn sinterklaascadeautje voor de fok actie gehaald.![]()
Het is jouw kanus in mijn anus.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is jouw kanus in mijn anus..
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is jouw kanus in mijn anus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind shawl wel mooier staan.quote:Maar dat het echt netjes is, wist ik niet.
zelfde als croquettequote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind shawl wel mooier staan.Maar dat het echt netjes is, wist ik niet.
quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik vind het bekaktquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
.
![]()
Beetje Goois he.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
lekker kontje hoorquote:Worst dan?quote:
Liedje luisteren!quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker kontje hoor
[..]
Worst dan?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat eh, klinkt lekker jaquote:
Jaquote:Ik zei tochquote:
Neequote:![]()
kusjekroel en nou opgerot![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee![]()
Die spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bang dat ze het te serieus opvat?
Vrouwen zijn altijd onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die spoiler...![]()
Bang dat ze het te serieus opvat?![]()
Ik ben geen vrouw.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd onvoorspelbaar
Meestal een dame, soms een wijf. Of was het nou andersom?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meestal een dame, soms een wijf. Of was het nou andersom?
quote:
quote:![]()
goedenavond allemaalLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Leuk zo'n ziekenhuis bezoekje, net thuis van boodschappen doen en ik heb gewoon totaal geen fut meer
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Leuk zo'n ziekenhuis bezoekje, net thuis van boodschappen doen en ik heb gewoon totaal geen fut meerwhatsup
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Aah popjequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje zwakjes en niet lekker na bloedafgifte!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Die is ook leeg, zal wel etenstijd zijn..quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zit iedereen in de tc of zo dat het hier zo doods is?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ben nogsteeds ziek dus ik ben beperkt aanwezigquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zit iedereen in de tc of zo dat het hier zo doods is?.
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
SORRY!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Allemaal sinterklaas dingen op Facebook![]()
![]()
Ohnee! Griepje?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds ziek dus ik ben beperkt aanwezig.
![]()
Aww, beterschapjesquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds ziek dus ik ben beperkt aanwezig.
![]()
Buikgriep.. Ik hou sinds zondag niks binnenquote:..
Kusje op je buikquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Buikgriep.. Ik hou sinds zondag niks binnen..
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dankuquote:!
Ahwquote:!
Ja heyquote:
14 SHADES OF GREY
Uhm pas je op? Moet ik iets van ors halen oid?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik iets kan doen moet je het zeggen he?![]()
Kom maar voelenquote:
14 SHADES OF GREY
Komt goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm pas je op? Moet ik iets van ors halen oid?
Als ik iets kan doen moet je het zeggen he?. Het wordt al minder.. ik heb net een soepje op en veul water
Lieve buuf. Bk waren awesome
? J was er ook die vond het supervet.
Tijn wil wel meer dan alleen voelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, zou je wel willen he? Vuigaard.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ach, Tijn is bekend met mijn lijstje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn wil wel meer dan alleen voelen.
Mariakaakjes en.geraspte appeltjes met kaneelquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Komt goed. Het wordt al minder.. ik heb net een soepje op en veul water
Lieve buuf. Bk waren awesome
? J was er ook die vond het supervet.
Ja verrassend goed. En gewoon ff fijn om weer ff wat leuks te doen![]()
![]()
Ik wil ook wel eens wat... Ik heb al dik een week geen seks gehadquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn wil wel meer dan alleen voelen.!
Het enige chille daarvan is dat je merkt dat je slanker word.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben ook doodziek geweest zondag en nu nog steeds keel/hoofdpijn. Al dagen geen snoepgoed op en minder gerookt en niet gedronken.
Helpt echt geweldig.
Beterschap iig.
Ja anders vraag ik het toch nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, zou je wel willen he? Vuigaard.
14 SHADES OF GREY
Awesomequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mariakaakjes en.geraspte appeltjes met kaneel
Ja verrassend goed. En gewoon ff fijn om weer ff wat leuks te doenblij voor je
!
Ik al langer nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat... Ik heb al dik een week geen seks gehad!
![]()
Goedenavond, ik had zuurkool. Damn, wat lekker.
Ik heb al 3 dagen niet gerooktquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het enige chille daarvan is dat je merkt dat je slanker word.Ik ben ook doodziek geweest zondag en nu nog steeds keel/hoofdpijn. Al dagen geen snoepgoed op en minder gerookt en niet gedronken.
Helpt echt geweldig.
Beterschap iig.!! En ik voel me wel slanker maar ik zie er ook zwaar vertieft uit
.
Dank.
Ja en ik nog langerquote:
14 SHADES OF GREY
Een medestudent maakte een grap over dat ik haar zou spanken. Ik zeg: Zou je wel willen he?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja anders vraag ik het toch niet
Toen werd ze een beetje roodEn nu ga ik vrijdag naar haar toe.
Ja nouquote:..
Crush of een andere vrouwmenschpersoon?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een medestudent maakte een grap over dat ik haar zou spanken. Ik zeg: Zou je wel willen he?
14 SHADES OF GREY
Awesomequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een medestudent maakte een grap over dat ik haar zou spanken. Ik zeg: Zou je wel willen he?
.
Zo, dat is beter dan ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb al 3 dagen niet gerookt!! En ik voel me wel slanker maar ik zie er ook zwaar vertieft uit
.
Dank.
En dan ga je haar spanken?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je wel, je kan het wel!quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks? Waar?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat... Ik heb al dik een week geen seks gehad!
![]()
![]()
Een ander. Ze heeft me afgelopen jaar al 4 keer bij haar uitgenodigd met allerlei excuusjes over waarom ik langs moest komen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Crush of een andere vrouwmenschpersoon?Ik kom alleen voor het huiswerk.quote:Nee, slechts huiswerk.quote:Wat kan ik wel?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ga je een poging tot stoppen doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb al 3 dagen niet gerookt!! En ik voel me wel slanker maar ik zie er ook zwaar vertieft uit
.
Dank.
?
Heb je nog over?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond, ik had zuurkool. Damn, wat lekker.
![]()
![]()
Ja, nog een halve panquote:. Morgen dus opbakken en op een wit bolletje met wat ketchup
.
Ja dus ik hoor meer seks te hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis zo!
Jij hebt je vriendje enzo.... Die nerd is aankomend weekend van mij.. Ik zal hem eens even een lesje leren
.
Jaja. "Huiswerk maken".quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een ander. Ze heeft me afgelopen jaar al 4 keer bij haar uitgenodigd met allerlei excuusjes over waarom ik langs moest komen.
[..]
Ik kom alleen voor het huiswerk.
[..]
Nee, slechts huiswerk.
[..]
Wat kan ik wel?![]()
Opbakken, jammer ditquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nog een halve pan. Morgen dus opbakken en op een wit bolletje met wat ketchup
.
![]()
![]()
Gewoon gaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een ander. Ze heeft me afgelopen jaar al 4 keer bij haar uitgenodigd met allerlei excuusjes over waarom ik langs moest komen.om "huiswerk" te maken. Biologie praktijk hoofdstuk voortplanting
14 SHADES OF GREY
Stamppot opbakken en op brood eten is heel lekker hoorquote:!
Als ik een keer seks zou hebben voor iedere keer dat die grap gemaakt werd...quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon gaanom "huiswerk" te maken. Biologie praktijk hoofdstuk voortplanting
Als dat zover komtquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, ze gaat me helpen met pedagogiek.![]()
![]()
Nee, want ik vind dat echt heel erg lekker. Knapperig bruin korstje aan de stamppotquote:.
Kom op, spanken die aars!quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een ander. Ze heeft me afgelopen jaar al 4 keer bij haar uitgenodigd met allerlei excuusjes over waarom ik langs moest komen.
[..]
Ik kom alleen voor het huiswerk.
[..]
Nee, slechts huiswerk.
[..]
Wat kan ik wel?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, dat vind ik echt niet te eten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Stamppot opbakken en op brood eten is heel lekker hoor!
![]()
![]()
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik vind dat echt heel erg lekker. Knapperig bruin korstje aan de stamppot.
.
![]()
Dan wil ik met terugwerkende kracht 1 euro voor iedere opmerking die gemaakt is over mijn hoofdquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik een keer seks zou hebben voor iedere keer dat die grap gemaakt werd...
14 SHADES OF GREY
Fuck yeah spank it hardquote:!
Dank jequote:.
Damn, ik heb per ongeluk mijn hele dure vis verkocht/spelletje op de telefoon.
Jij speelt een vissenspel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Damn, ik heb per ongeluk mijn hele dure vis verkocht/spelletje op de telefoon.
![]()
![]()
We zien wel ja.quote:
Pedagogiek is even belangrijker.Dan kon je je LOTR lego betalen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik met terugwerkende kracht 1 euro voor iedere opmerking die gemaakt is over mijn hoofd
Minstensquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zien wel ja.
Pedagogiek is even belangrijker.
[..]
Dan kon je je LOTR lego betalen?
14 SHADES OF GREY
Kom op, al 4 keer uitgenodigd zijn met verschillende smoesjes, en nu "huiswerk" dude..quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zien wel ja.
Pedagogiek is even belangrijker.
[..]
Dan kon je je LOTR lego betalen?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Yeahquote:.
Ja en ik had net een nieuwe vis gekocht en toen heb ik hem per ongeluk verkochtquote:.
Oh noesquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik had net een nieuwe vis gekocht en toen heb ik hem per ongeluk verkocht.
kan je 'm niet terugkopen?
![]()
Niet iedere vrouw nodigt je uit voor seksquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op, al 4 keer uitgenodigd zijn met verschillende smoesjes, en nu "huiswerk" dude..althans daar ga ik vanuit
14 SHADES OF GREY
Ja onwijsquote:.. Ik hou wel van dominante mannen
..
Ik heb geen behoefte daar aan. Als ze daar op aan stuurt, zien we wel verder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op, al 4 keer uitgenodigd zijn met verschillende smoesjes, en nu "huiswerk" dude..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Haiquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja onwijs.. Ik hou wel van dominante mannen
..
.
![]()
Haihaiquote:!
Moet je niet bij mij wezenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja onwijs.. Ik hou wel van dominante mannen
..
![]()
![]()
Oh really?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja, als ik weer genoeg geld hebquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noeskan je 'm niet terugkopen?
.
Bedankt voor de info.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij wezenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Jij ook al nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij wezen
14 SHADES OF GREY
Ditquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Al zou je denken van niet, gezien mijn postuur
.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heee Vinnie! Jij bent ook altijd aanwezig hier, jij stamkroegtijger![]()
![]()
Never judge a book by its coverquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Al zou je denken van niet, gezien mijn postuur
.
..
Moet je eens de mogelijke bijwerkingenlijst lezen...daar word je echt goed ziek van!quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, de bijsluiter van m'n nieuwe meds maar eens lezen..![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik niet.. Ik zeg dat ik er van hou..quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet zo van vrouwen die een dominante man zoekenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik vind het ook altijd wel fijn wanneer de man de baas speelt in bed. Komt voort uit een fantasie die ik al een tijdje heb
.
Ik hoop dat het meevaltquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je eens de mogelijke bijwerkingenlijst lezen...daar word je echt goed ziek van!![]()
Er zijn gelukkig nog vrouwen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet zo van vrouwen die een dominante man zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Bijsluiters lezenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, de bijsluiter van m'n nieuwe meds maar eens lezen....
Ik ben eigenlijk erg dominant geweest altijd. Alleen mijn laatste ervaring was een stuk meer onderdanig. Vond het best leuk.
Ik had het verder ook niet over jou, maar over zulke vrouwen in het algemeenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.. Ik zeg dat ik er van hou..![]()
![]()
Mogen we weten wat dat is?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het ook altijd wel fijn wanneer de man de baas speelt in bed. Komt voort uit een fantasie die ik al een tijdje heb
.
![]()
![]()
Datquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
.
.
Hier begint het al: Bijwerkingen, zoals misselijkheid, diarree of minder scherp zien..quote:
Juist ja, handig met mijn werk
Nou ja, uit wat ik zeg zou je het al kunnen concluderen, maar ik schaam me er een beetje voor dus liever nietquote:.
Daarom moet je ze niet lezen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier begint het al: Bijwerkingen, zoals misselijkheid, diarree of minder scherp zien..
Juist ja, handig met mijn werk![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig nog vrouwen die dat niet doen.Ik hoop het ook. Een vrouw die een dominante man zoekt (dus niet Raene, want zij zoekt niet) geeft mij een beetje de indruk dat je alles voor die vrouw moet gaan zitten beslissen enzo. Ik heb graag een wat pittigere vrouw die voor zichzelf kan nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind dominant in bed heel wat anders dan dominant in het leven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Een vrouw die een dominante man zoekt (dus niet Raene, want zij zoekt niet) geeft mij een beetje de indruk dat je alles voor die vrouw moet gaan zitten beslissen enzo. Ik heb graag een wat pittigere vrouw die voor zichzelf kan nadenken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou ja 'de baas in bed' zegt niet zoveel. Maar als je dat niet wilt zeggen moet je dat natuurlijk niet doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, uit wat ik zeg zou je het al kunnen concluderen, maar ik schaam me er een beetje voor dus liever niet.
![]()
![]()
Voor zichzelf nadenken is sowieso een vereistequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Een vrouw die een dominante man zoekt (dus niet Raene, want zij zoekt niet) geeft mij een beetje de indruk dat je alles voor die vrouw moet gaan zitten beslissen enzo. Ik heb graag een wat pittigere vrouw die voor zichzelf kan nadenkenik vind voor mijzelf nadenken al moeilijk genoeg
14 SHADES OF GREY
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dominant in bed heel wat anders dan dominant in het leven.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dominant in bed heel wat anders dan dominant in het leven.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nee dat is 't niet. Zij moet wel gewoon een eigen mening hebben en zo (om maar even een voorbeeldje te noemen) en niet vaag blijven of over zich heen laten lopen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor zichzelf nadenken is sowieso een vereisteik vind voor mijzelf nadenken al moeilijk genoeg
![]()
Ik vind het zo geil als hij me tijdens het pijpen bij mn haren grijpt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:02 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
Dit jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:02 schreef Raene het volgende:
. Of tijdens doggy.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: