SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!![]()
@Samzz: als het een uitzendbureau/detachering is, dan doen ze dat dus wel. Dus ik hoop dat je die PDF kan sturen.
![]()
Fuck Sinterklaas en de Kerstman, ik begin me alvast vet te mesten met oliebollen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Wow, er is een site op internet die mijn dagverzorging een stuk goedkoper maakt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Sinterkerst-en-nieuw?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:13 schreef heloef het volgende:
Fuck Sinterklaas en de Kerstman, ik begin me alvast vet te mesten met oliebollen.NIEUW: Foto's!![]()
Www.goedkoperedagverzorging.nl?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:13 schreef Tamashii het volgende:
Wow, er is een site op internet die mijn dagverzorging een stuk goedkoper maakt.![]()
![]()
Ik vier vrijdag wel sinterkerstquote:
Alleen geen nieuwjaar.C'est la vie
Toen was ik 12.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
2003 geloof ik
Zelfde show die die de week ervoor op Rock Am Ring deed
(beroerd geluid)Toen kende ik hem niet. Mijn eerste keer was in 2007 geloof ik.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nee, ik kocht het eerst bij de apotheek, was toen 60 euro kwijt voor 3 dingetjes. Wel goede service verder, maar dat op 2maandenlijkse basis vind ik ietwat duur. Dus nu keek ik op internet en ben nu 40 euro kwijt voor 5 dingen en meer ml.quote:![]()
![]()
Tja, internet is bijna altijd goedkoperquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik kocht het eerst bij de apotheek, was toen 60 euro kwijt voor 3 dingetjes. Wel goede service verder, maar dat op 2maandenlijkse basis vind ik ietwat duur. Dus nu keek ik op internet en ben nu 40 euro kwijt voor 5 dingen en meer ml.![]()
![]()
. Maar dat is wel een stuk voordeliger.
![]()
Niet doen broeder. Dalijk durf je je shirt niet uit te trekken tijdens de seks.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:13 schreef heloef het volgende:
Fuck Sinterklaas en de Kerstman, ik begin me alvast vet te mesten met oliebollen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ben ik zoveel ouder dan jij?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen was ik 12.Toen kende ik hem niet. Mijn eerste keer was in 2007 geloof ik.
zie je hoe tactisch ik dat breng?
Waren de 3 afsluiters van het festival, Nightwish, Manson, en daarna Metallica.NIEUW: Foto's!![]()
Satanklaas, wie kent hem niet. Satanklaas satenklaas met zijn allen naar de hel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:15 schreef Nixx- het volgende:
Ik luister Satanklaas voor de vijfde keer al[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
fixedquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Satanklaas, je kent hem wel. Satanklaas satenklaas met zijn allen naar de hel.NIEUW: Foto's!![]()
Ja, dat ben jij. Ik ben nog maar jong.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben ik zoveel ouder dan jij?
zie je hoe tactisch ik dat breng?
Waren de 3 afsluiters van het festival, Nightwish, Manson, en daarna Metallica.![]()
Nightwish heb ik een jaar later gezien (geloof ik) in de HMH. Eerste concert ooit.
Ja, ben nu echt heel erg blij want de rest van de lijn wil ik ook kopen en dat kan dan gewoon. Mijn huid is moeilijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, internet is bijna altijd goedkoper. Maar dat is wel een stuk voordeliger.
jjajajajaajajquote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh dat kan me niet meer zoveel schelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet doen broeder. Dalijk durf je je shirt niet uit te trekken tijdens de seks.C'est la vie
Mja, dat is altijd lastig. En als dat dan voordeliger kan scheelt het welquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ben nu echt heel erg blij want de rest van de lijn wil ik ook kopen en dat kan dan gewoon. Mijn huid is moeilijk.![]()
![]()
nog maar 3 dagen in dit kutweer
Daarna lekker 25+![]()
* AldoTheApache haalt de korte broeken alvast uit de kastWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee, is geen uitzendbureau/detachering. Gewoon rechtstreeks naar het bedrijf zelfquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
@Samzz: als het een uitzendbureau/detachering is, dan doen ze dat dus wel. Dus ik hoop dat je die PDF kan sturen.
. Maar PDF lukt niet, helaas. De site ondersteunt dat niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Internet is gewoon awesome, kan er wel 24/7 achter zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat is altijd lastig. En als dat dan voordeliger kan scheelt het wel
Die Fields Of Rock was m'n eerste festival.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, dat ben jij. Ik ben nog maar jong.![]()
Nightwish heb ik een jaar later gezien (geloof ik) in de HMH. Eerste concert ooit.
Stond ik heel fanatiek vooraan tegen de hekken bij Strapping Young Lad, vlak voor de boxen... en zonder oordopjes in![]()
Naieve ik
NIEUW: Foto's!![]()
ik helaas ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Internet is gewoon awesome, kan er wel 24/7 achter zitten.
zal zelfs nog af en toe vanuit india komen posten![]()
Want wifi en ik heb gewoon mijn normale mobiel dan bij me
Dus als ik s'avonds moe op de hotelkamer lig kan ik gewoon met jullie kletsen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hmm, dan gaan ze dat niet zomaar doen. Misschien doen ze dat, zodat dat makkelijker voor hun is, mocht je aangenomen wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is geen uitzendbureau/detachering. Gewoon rechtstreeks naar het bedrijf zelf. Maar PDF lukt niet, helaas. De site ondersteunt dat niet.
.
Waar solliciteer je eigenlijk voor?![]()
Klopt, het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Internet is gewoon awesome, kan er wel 24/7 achter zitten..
![]()
Goedzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat kan me niet meer zoveel schelen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zo, dat waren weer 4 buisjes plasma
Zo m'n meds ophalen en weg hier..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Auw.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die Fields Of Rock was m'n eerste festival.
Stond ik heel fanatiek vooraan tegen de hekken bij Strapping Young Lad, vlak voor de boxen... en zonder oordopjes in![]()
Naieve ik
Ik stond bij Kings of Leon vooraan op Lowlands, in de Alpha. Ook zonder oordopjes. Ik voel je pijn.
Wat is het tijdsverschil?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik helaas ook
zal zelfs nog af en toe vanuit india komen posten![]()
Want wifi en ik heb gewoon mijn normale mobiel dan bij me
Dus als ik s'avonds moe op de hotelkamer lig kan ik gewoon met jullie kletsen
![]()
![]()
en daarna moest er de hele week tegen je geschreeuwd worden?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Auw.
Ik stond bij Kings of Leon vooraan op Lowlands, in de Alpha. Ook zonder oordopjes. Ik voel je pijn.
Ach, verder nog nooit oordopjes bij een concert in gehad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Auw.
Dus het is wel te doen nog
NIEUW: Foto's!![]()
Zo ongeveer. Toen was Kings Of Leon nog goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en daarna moest er de hele week tegen je geschreeuwd worden?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
toen het nog niet gecovered was als carnavals kraker?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Toen was Kings Of Leon nog goed.
Niks mis mee, alles kan zo geregeld worden.quote:
Ik heel soms, hangt er vanaf waar ik heen ga. Zowel band als zaal, vaak sta ik gewoon achterin de zaal, zoals laatst in de 013. Daar kan het primaquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, verder nog nooit oordopjes bij een concert in gehad.
Dus het is wel te doen nog
Voor morgen moet ik een cadeautje hebben tussen de 3-5 euro, wat voor iedereen leuk kan zijn. Dus zowel voor m'n vader als m'n kleine zusje. Iemand ideeën?
Ik heb van het weekend al met verschillende dingen in m'n handen gestaan, maar ik heb nog niets gevonden wat iedereen zou kunnen waarderen. Wat een onmogelijke opgave.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
een neustrimmer/epileerderquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Fera het volgende:
Voor morgen moet ik een cadeautje hebben tussen de 3-5 euro, wat voor iedereen leuk kan zijn. Dus zowel voor m'n vader als m'n kleine zusje. Iemand ideeën?
Ik heb van het weekend al met verschillende dingen in m'n handen gestaan, maar ik heb nog niets gevonden wat iedereen zou kunnen waarderen. Wat een onmogelijke opgave.
Vlak nadat Because of the times uitkwam.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
toen het nog niet gecovered was als carnavals kraker?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jep, proberen wij ook vaak in de melkweg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heel soms, hangt er vanaf waar ik heen ga. Zowel band als zaal, vaak sta ik gewoon achterin de zaal, zoals laatst in de 013. Daar kan het prima
Lekker achterin op t balkon. Kan je het perfect zien, en (meestal) horen.NIEUW: Foto's!![]()
Sory maar wat een kutbedrag. Ik zou de Action proberen. Daar valt wel wat leuks te halen voor dat geld, ik heb er van de week leren handschoenen gekocht voor 3,50.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Fera het volgende:
Oooh, dat is wel te doen jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
4:30, dus dat is prima te doen17:00 = 21:30
Nou ja, als je 24/7 op internet zit houd je niet veel sociaal leven overquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks mis mee, alles kan zo geregeld worden..
![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik had het ook over dingen regelen, niet sociaal doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel te doen ja
[..]
Nou ja, als je 24/7 op internet zit houd je niet veel sociaal leven over.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Forum Opties Forumhop: Hop naar: