quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar toen had je andere username?
sommige meets wel.quote:
er zijn er genoeg geweest die het daglicht niet verdragen kunnen, op hol geslagen aanwezigen, semi-bewusteloze mensen die zijn achter gelaten.quote:
Dan moeten ze niet zoveel zuipen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:10 schreef leeell het volgende:
[..]
er zijn er genoeg geweest die het daglicht niet verdragen kunnen, op hol geslagen aanwezigen, semi-bewusteloze mensen die zijn achter gelaten.
ach, zonder drank en drugs is zo'n avond weinig memorabel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zoveel zuipen.
Ik heb het over te veel zuipen, het kan best wat minder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, zonder drank en drugs is zo'n avond weinig memorabel.
FOK!kers zijn niet leuk zonder drank of drugs?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, zonder drank en drugs is zo'n avond weinig memorabel.
uitgaan an sich is niet hetzelfde zonder drank of drugs, FOK!meets met een bepaalde doelgroep net zo goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FOK!kers zijn niet leuk zonder drank of drugs?
True.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:14 schreef leeell het volgende:
[..]
uitgaan an sich is niet hetzelfde zonder drank of drugs, FOK!meets met een bepaalde doelgroep net zo goed.
zeg dat maar tegen contactgestoorde FOK!kertjesquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zoveel zuipen.
Heb je een puntquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen contactgestoorde FOK!kertjes
van de +- 100 FOK!kers die ik gemeet heb zijn er misschien 2 of 3 waarvan ik dacht; ja, dat zijn ekte autisten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen contactgestoorde FOK!kertjes
Ahwquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
De hond heeft het nog warmer dan ik
Graag of niet hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ben ik al opgewarmd door de kachelben nu buiten met de hond
lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Middag
Heb me jas eindelijk weerniet meer me beveiligers jas pakken als ik naar de c1000 ga
"Pas op, beveiling." Zo, even afrekenenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Middag
Heb me jas eindelijk weerniet meer me beveiligers jas pakken als ik naar de c1000 ga
Nou echt sommige mensen kijken je heel scheef aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Pas op, beveiling." Zo, even afrekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |