quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar toen had je andere username?
sommige meets wel.quote:
er zijn er genoeg geweest die het daglicht niet verdragen kunnen, op hol geslagen aanwezigen, semi-bewusteloze mensen die zijn achter gelaten.quote:
Dan moeten ze niet zoveel zuipen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:10 schreef leeell het volgende:
[..]
er zijn er genoeg geweest die het daglicht niet verdragen kunnen, op hol geslagen aanwezigen, semi-bewusteloze mensen die zijn achter gelaten.
ach, zonder drank en drugs is zo'n avond weinig memorabel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zoveel zuipen.
Ik heb het over te veel zuipen, het kan best wat minder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, zonder drank en drugs is zo'n avond weinig memorabel.
FOK!kers zijn niet leuk zonder drank of drugs?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, zonder drank en drugs is zo'n avond weinig memorabel.
uitgaan an sich is niet hetzelfde zonder drank of drugs, FOK!meets met een bepaalde doelgroep net zo goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FOK!kers zijn niet leuk zonder drank of drugs?
True.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:14 schreef leeell het volgende:
[..]
uitgaan an sich is niet hetzelfde zonder drank of drugs, FOK!meets met een bepaalde doelgroep net zo goed.
zeg dat maar tegen contactgestoorde FOK!kertjesquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zoveel zuipen.
Heb je een puntquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen contactgestoorde FOK!kertjes
van de +- 100 FOK!kers die ik gemeet heb zijn er misschien 2 of 3 waarvan ik dacht; ja, dat zijn ekte autisten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen contactgestoorde FOK!kertjes
Ahwquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
De hond heeft het nog warmer dan ik
Graag of niet hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ben ik al opgewarmd door de kachelben nu buiten met de hond
lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Middag
Heb me jas eindelijk weerniet meer me beveiligers jas pakken als ik naar de c1000 ga
"Pas op, beveiling." Zo, even afrekenenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Middag
Heb me jas eindelijk weerniet meer me beveiligers jas pakken als ik naar de c1000 ga
Nou echt sommige mensen kijken je heel scheef aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Pas op, beveiling." Zo, even afrekenen.
Hahahaha, dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou echt sommige mensen kijken je heel scheef aan
En bij de kassa krijg je altijd de vraag waar je moet werken omdat zo een beetje iedereen bij de c1000 me indertussen kent
kom je daar zo vaak?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou echt sommige mensen kijken je heel scheef aan
En bij de kassa krijg je altijd de vraag waar je moet werken omdat zo een beetje iedereen bij de c1000 me indertussen kent
Valt wel mee maar heel vaak raak ik daar aan de praat omdat als ik kom het altijd rustig isquote:
Naw was niet serieusquote:
je fansquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Valt wel mee maar heel vaak raak ik daar aan de praat omdat als ik kom het altijd rustig is
[..]
Naw was niet serieus
Leuke beesten zijn hetquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:27 schreef Taexon het volgende:
Gossamme liet 1 van me ratten hun stok vallen helemaal naar beneden in het hok.. echt alle 2 gelijk heel snel die stok weer pakken
Stomme knaagstok
Er zat hier eens een rat in de wc... Hij beet me omdat ik hem wilde aaien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:27 schreef Taexon het volgende:
Gossamme liet 1 van me ratten hun stok vallen helemaal naar beneden in het hok.. echt alle 2 gelijk heel snel die stok weer pakken
Stomme knaagstok
Zal je verdiend hebben... dat beest moet in jou poeplucht zittenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er zat hier eens een rat in de wc... Hij beet me omdat ik hem wilde aaien.
Ik wilde het beestje redden hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal je verdiend hebben... dat beest moet in jou poeplucht zitten
Redden van jou geur?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wilde het beestje redden hoor.
Ratten zijn echt geweldig! Ik heb er ook twee gehad, Wim en Wim2quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:27 schreef Taexon het volgende:
Stomme knaagstok
Muis en fret hier, 2 damesquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ratten zijn echt geweldig! Ik heb er ook twee gehad, Wim en Wim2
Wim en Wim2, geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Originele namen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Haha, geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:37 schreef Conflict het volgende:
Ik had ook een katje, toen woonde ik in het Centrum van Tilburg. Taxi leek mij wel een leuke naam voor een kat. Maar toen was hij dus weggelopen. Moet je je kat gaan roepen
Onze kat heet Poesquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:39 schreef LompeHork het volgende:
Herkenbaar.
Één van onze poezen heet "Poes"
En hoe kwam je aan zo'n aparte naam?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:39 schreef LompeHork het volgende:
Herkenbaar.
Weken zitten brainstormenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En hoe kwam je aan zo'n aparte naam?
quote:
Brutus is toch leuk! Je kan zijn naam best veranderen hoor, die beesten luisteren toch nooit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]nice! Ik wilde onze andere poes (ja, we hebben er twee) eigenlijk "Brutus" noemen, maar dat mocht niet van mijn vrouw
Die heet poes2?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]nice! Ik wilde onze andere poes (ja, we hebben er twee) eigenlijk "Brutus" noemen, maar dat mocht niet van mijn vrouw
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:39 schreef LompeHork het volgende:
Herkenbaar.
Nou... vroeger had ik een kip toen ik een jaar of 3/4 had die ik Haan had genoemdquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoe kan je een rat nou Fret noemen? Dat is hetzelfde als je hond Miauw noemen
Heldquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Nou... vroeger had ik een kip toen ik een jaar of 3/4 had die ik Haan had genoemd
Vandaar dat ik zoiets had van.... ik ga me ratten ook weer naar een ander knaagdier vernoemen
Vond ik ook! Gewoon lekker noemen waar je zin in hebt!quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Brutus is toch leuk! Je kan zijn naam best veranderen hoor, die beesten luisteren toch nooit.
Nee, Sox (vanwege de witte sokjes die ze heeft).quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Nou... vroeger had ik een kip toen ik een jaar of 3/4 had die ik Haan had genoemd
Vandaar dat ik zoiets had van.... ik ga me ratten ook weer naar een ander knaagdier vernoemen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Juistquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond ik ook! Gewoon lekker noemen waar je zin in hebt!
[..]
Nee, Sox (vanwege de witte sokjes die ze heeft).
viespeukquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:44 schreef Conflict het volgende:
Als je twee dieren hebt moet je ze Nus als achternaam geven en dan noem je de ene André en de andere Peter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |