25,25 meter, maar niet altijd hoor. Meestal ben ik gewoon met 16,5 meter op pad.quote:
Stalen velgen zijn onwijs lelijkquote:Op zondag 9 december 2012 13:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Stalen velgen doen dan maar? En je zomerbanden slijten niet als je winterbanden rijdt. Okee, winterbanden slijten iets harder, maar toch. Zoveel scheelt het niet.
Ahaquote:Op zondag 9 december 2012 14:13 schreef Ridocar het volgende:
[..]
25,25 meter, maar niet altijd hoor. Meestal ben ik gewoon met 16,5 meter op pad.
Dat stelde hij voor. Ik heb een leuk uitziende auto en dan wil ik hem niet verpesten door lelijke velgenquote:Op zondag 9 december 2012 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het hoeft dan ook niet op stalen velgen, mooiboy
En lichtmetalen velgen worden aangetast door pekelquote:
Pastidipquote:Op zondag 9 december 2012 14:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En lichtmetalen velgen worden aangetast door pekel![]()
Al geloof ik wel dat je speciale "winter"-varianten hebt, hoewel die ook aangetast raken als je die velgen niet regelmatig schoonmaakt..
Dat zal wel aan mij liggen, maar dat snap ik niet zo goed, lichtmetalen velgen spuiten..quote:
Één keer goed reinigen, twee lagen wheelsealent en vervolgens elke week afspoelen. Meer hoef je niet te doen.quote:
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zal wel aan mij liggen, maar dat snap ik niet zo goed, lichtmetalen velgen spuiten..
Het gaat je dus alleen om de vorm van de velgen?
Maar ze moeten sowieso wit.quote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Één keer goed reinigen, twee lagen wheelsealent en vervolgens elke week afspoelen. Meer hoef je niet te doen.
Ok, je wil witte velgen met een mooie vorm. Helder.quote:Op zondag 9 december 2012 14:52 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Jawitte velgen kopen is te duur. Dus spuit ik ze maar.
[..]
Maar ze moeten sowieso wit.
Jij snapt hemquote:Op zondag 9 december 2012 14:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, je wil witte velgen met een mooie vorm. Helder.
quote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Jij snapt hemnu nog een witte auto erbij en ik kan de sneeuw in zonder dat mensen me zien
Behalve als je je auto aan een doorgaande weg parkeertquote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Jij snapt hemnu nog een witte auto erbij en ik kan de sneeuw in zonder dat mensen me zien
Pff nog een irritatie :p net als vogels die je auto onderschijten.quote:Op zondag 9 december 2012 15:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Behalve als je je auto aan een doorgaande weg parkeert
[ afbeelding ]
Eigenlijk triest dat irritaties over richtingaanwijzergebruik als vanzelfsprekend wordt beschouwd. Ik snap niet waarom deze niet bovenaan de ergernissen-top-zoveel staat...quote:Op maandag 10 december 2012 00:25 schreef NoBody122 het volgende:
Vandaag over 200 KM geen bijzonderheden, qua ergernissen; alleen de standaardirritaties m.b.t. het gebrek aan richtingwijzergebruik.
Kiek onze detailer iens goan.quote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Één keer goed reinigen, twee lagen wheelsealent en vervolgens elke week afspoelen. Meer hoef je niet te doen.
quote:Op zondag 9 december 2012 15:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Behalve als je je auto aan een doorgaande weg parkeert
[ afbeelding ]
Ook je banden wit maken dan... Die steken anders weer zo af! En je kunt beter dan een zwarte auto nemen, met zwarte velgen. En dan je koplampen niet aan doen overdag. Ben je niet zichtbaar de rest van het jaar!quote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Rijbaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |