Ik blijf bij mijn plan om later voor 100 euro op MP een auto te kopen en die in dit soort situaties snoeihard in de flank van zo'n persoon te rijden.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
Beste meneer in die donkere Citroën XM,
Toen ik u vanmiddag rechts inhaalde op de A10 over een uitvoegstrook, had u het heel druk met het lezen van een papiertje. Zo druk, dat u mij van de weg drukte omdat het blijkbaar voor u nogal moeilijk is om twee dingen tegelijk te doen.
Als ik u vervolgens vriendelijk op wijs, dat u voor u moet kijken in plaats van op een papiertje, wens ik geen kinderachtige reactie te ontvangen. Een klein excuus was voldoende geweest.
Echter hoop ik nog dat u de volgende keer uzelf om een boom vouwt, uw auto daarbij total loss wordt verklaard en u er wonder boven wonder niets aan overhoud.
Groetjes, jitzzzze
dat denk ik ook nog wel eens. Geen knipperlicht aan? JAMMER JOH! BAM!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:34 schreef MrKikker het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn plan om later voor 100 euro op MP een auto te kopen en die in dit soort situaties snoeihard in de flank van zo'n persoon te rijden.
EENS!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
Laten we met sneeuw eens beginnen met de verplichting dat angsthazen en andere incapabele automobilisten thuis blijven.
Buiten het feit dat dat prima zou moeten kunnen (schoonhouden) stoor ik me ontzettend aan de instelling van veel mensen: Ik kan niks zelf, de overheid moet dit voor mij regelen!.. HET SNEEUWT.. dat blijft liggen.. dat is niet binnen 10 sec weg.. DEAL WITH IT! Ipv blijven zeiken en ondertussen rijden als een dweil..quote:- Rijkswaterstaat die de snelweg niet schoon heeft terwijl de stad Groningen de ringweg al meer dan goed berijdbaar had.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach gossie... Is het heel erg?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef NoBody122 het volgende:
Mensen die op een spekglad kruispunt, voor het rode stoplicht, bij je achterop knallen
Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach gossie... Is het heel erg?
Dat moet je anders doen. Iemand die knipper aanzet en gaat gewoon doordouwen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:43 schreef powerflux het volgende:
[..]
dat denk ik ook nog wel eens. Geen knipperlicht aan? JAMMER JOH! BAM!
maarja, dan weet ik weer dat de verzekering niet uit zal keren, ik in de bak kom en de rest van mijn leven aan het afbetalen ben.
Veeg zelf eerst je stoepje schoon voordat je weggaat. Iedereen blij!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:00 schreef Koepert het volgende:
Ipv blijven zeiken en ondertussen rijden als een dweil..
Jouw stoepje is onderdeel van een snelweg?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat moet je anders doen. Iemand die knipper aanzet en gaat gewoon doordouwen.
[..]
Veeg zelf eerst je stoepje schoon voordat je weggaat. Iedereen blij!
Nee, maar daar wordt ook altijd over gekankerd.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jouw stoepje is onderdeel van een snelweg?
Dat is waar. Is alleen wel wat anders dan waar die Koepert het over heeft.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, maar daar wordt ook altijd over gekankerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Wat versta je onder stunters?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Serieus: ergeren jullie je niet aan waaghalzerige idioten zie zelfs bij sneeuw en gladheid stunten???
Of zit ik nu op het verkeerde forum en zijn jullie allemaal juist die stunters?
Ik erger mij meer aan domme mongolen die denken dat je met sneeuw niet kan rijden en als je wel moet rijden je dan overal stapvoets moet gaan rijden en op een schone snelweg 60 moet rijden. Gewoon normaal doen. Zo'n waaghals vouwt zichzelf wel om een boom.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Serieus: ergeren jullie je niet aan waaghalzerige idioten zie zelfs bij sneeuw en gladheid stunten???
Nee, ik bedoel gladiolen die net zo blijven rijden als anders en op het laatste moment bijna driftent een afslag op gaan..quote:Op donderdag 6 december 2012 22:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat versta je onder stunters?
Mensen die ook met sneeuw gewoon rijden? afhankelijk vd drukte max 10 km/h langzamer dan normaal, verdedigender rijden, eerder maar rustiger remmen? Dan ja..
Handrembochtjes ed? Mits verlaten industrie of parkeerplaats, ook ja.. Zo leer ik mn auto kennen.. Wanneer glij en wanneer grip..
Mensen die denken dat ze met winterbanden niets kan overkomen dus. Nee, erger ik me niet aan, die zijn gewoon dom en darwin doet vanzelf zijn werk wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gladiolen die net zo blijven rijden als anders en op het laatste moment bijna driftent een afslag op gaan..
Tsja, maar ze brengen wel anderen in gevaar...quote:Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze met winterbanden niets kan overkomen dus. Nee, erger ik me niet aan, die zijn gewoon dom en darwin doet vanzelf zijn werk wel.
Die boom kan alleen ook een (onschuldige) medeweggebruiker of voetganger zijn, of iemands geparkeerde auto.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik erger mij meer aan domme mongolen die denken dat je met sneeuw niet kan rijden en als je wel moet rijden je dan overal stapvoets moet gaan rijden en op een schone snelweg 60 moet rijden. Gewoon normaal doen. Zo'n waaghals vouwt zichzelf wel om een boom.
ik heb zo'n auto gehad (een mazda 626) maar daarmee was ik zo vaak door de bagger en over bouwterreinenprut gereden dat niemand er meer bij in de buurt durfde te komen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:34 schreef MrKikker het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn plan om later voor 100 euro op MP een auto te kopen en die in dit soort situaties snoeihard in de flank van zo'n persoon te rijden.
Je moet ook niet door je voorganger heen, zolang je maar even met je toverstafje zwaait en dan weg poeftquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:47 schreef Descendent het volgende:
Eeuwige domme bumperklevers.... zelfs met sneeuwwig weer befrijpen ze NIET dat ik ook niet door mn voorganger heen kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |