hi,quote:
Hmm zou kunnen, maar dan word 400 toch teveel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:52 schreef kesj het volgende:
In de buurt van Eindhoven, volgens mij wel te doen voor je.
En ik heb hele goede ervaringen met ColtZ40, kun je gerust iets van kopen.
Mee info over ipad?quote:
Dan moet ik helaas afhaken, zoek echt een wifi + 4g zo als het ook in de OP staat.quote:
Oke.quote:Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef Housekeeper het volgende:
Wederom opgeschoond![]()
Discussie over abonnementsvormen graag in DIG. Niet hier.
Thanks! Echter te ver weg!quote:
Nu hoeft het geen 4G versie meer te zijn? Wifi is genoeg?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:38 schreef fortunafan het volgende:
Mag ook the new ipad Zijn met de nieuwe connector!!
16/32gb wifi!
Yup mag ook wifi zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 14:04 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Nu hoeft het geen 4G versie meer te zijn? Wifi is genoeg?
Kan niet meer dan 350 bieden helaas.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef kip-kerrie het volgende:
fortunefan, waarom vraag je niet of ColtZ40 misschien naar station Sittard kan komen, misschien is hij daar wel toe bereid als jij 400 euro ervoor over hebt.
Echt teveel. Budgt zal en is 350¤ blijven meer heb ik gewoon nietquote:Op donderdag 27 december 2012 07:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb een 4 16 Gb zwart voor je.![]()
3 dagen oud. 479 euro.
welke ipad is het?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:19 schreef bijdehand het volgende:
Heb er binnenkort mss eentje over, nieuwstaat. Wat zou je er voor willen geven?
Zeg maar wat je er voor wil geven.quote:
Denk niet dat je akkoord. Gaat,quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeg maar wat je er voor wil geven.
Ja weet ik veel, noem iets wat redelijk is. Anders verkoop ik 'm wel aan een collega ofzo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:12 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Denk niet dat je akkoord. Gaat,
Geef me een vraagprijs van jouw kant uit.
Ik weet niet wat je redelijk mee aanschouwdt. Zeg gewoon een prijs die jij in je hoofd hebt van dit wil ik er minimaal voor hebben..quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, noem iets wat redelijk is. Anders verkoop ik 'm wel aan een collega ofzo.
Zo als de post hierboven iscde limit van me momenteel 350.. Wat wil jij ervoor?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef bijdehand het volgende:
Nja zo hard ben je niet op zoek dus. Zal eens kijken of ik er een collega mee kan verblijden
En de bod light eraan waar je woont of waar op te haalen als het niet tever is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef bijdehand het volgende:
Nja zo hard ben je niet op zoek dus. Zal eens kijken of ik er een collega mee kan verblijden
Ja alles zit erbij. Heb dat ding 1x gebruikt, apparaat is niks voor mij. Maar 350 is te weinig dus zal eens kijken of een collega 'm wil overnemen ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:25 schreef fortunafan het volgende:
[..]
En de bod light eraan waar je woont of waar op te haalen als het niet tever is.
Heb je bon ivm garantie, doos met standaard dingen die erbij geleverd zijn?
Welke aansluiting om op te laden? De nieuwe of oude?
Prima!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja alles zit erbij. Heb dat ding 1x gebruikt, apparaat is niks voor mij. Maar 350 is te weinig dus zal eens kijken of een collega 'm wil overnemen ofzo
Ik heb alleen maar ellende met de oude,quote:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:26 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar ellende met de oude,
Software is te groot die op de nieuwe ipad 3/4? Weet niet zeker welke het is in iedergeval de nieuwe met retina display en nieuwe connector..
Bij de oude heb ik met iphone 3gs en deze ipadvalleen maar ellende kabels zijn slecht ontworpen en gaan kapot na 1 jaar ofzo dan gaan de kabels kapot..
Wat bedoel je?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:47 schreef blow... het volgende:
[..]
Bij de oude heb ik met iphone 3gs en deze ipadvalleen maar ellende kabels zijn slecht ontworpen en gaan kapot na 1 jaar ofzo dan gaan de kabels kapot..
Ik heb een iphone 5 nu en ben dubbel tevreden over de nieuwe connector. En accu duur. Ze zegen met matig gebruik 10 uur echter gaat die van mij met intensief gebruik 17 uur mee.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
De nieuwe connector is trouwens nog fragieler.
Ze gaan uit van 50% schermhelderheid.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:52 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik heb een iphone 5 nu en ben dubbel tevreden over de nieuwe connector. En accu duur. Ze zegen met matig gebruik 10 uur echter gaat die van mij met intensief gebruik 17 uur mee.
Infact is het wel een fijna ipad maar echter vind ik de sherm te kleinquote:Op maandag 7 januari 2013 14:16 schreef xatlad het volgende:
Koop een ipad mini!
Nieuwe conector
Dunner
Mooier design
Beter wifi chip
Goedkoper!
340,- nieuw
Haha een colega van me in rotterdam heeft hem daar maar eens lenen dan dan zie ik het wel...quote:Op maandag 7 januari 2013 14:33 schreef xatlad het volgende:
Ik zeg gewoon doe dat scherm is 2 weken wennen daarna wil je niet meer die lompe ipad 4
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:13 schreef G-NiLES het volgende:
Wat is dit voor topic geworden jongens.
TS weet niet wat hij zoekt en durft geen bod uit te brengen.
Misschien een tip om gewoon ANDERSOM te gaan zoeken naar mensen die iets aanbieden in plaats van elke dag hier een kick geven?
Ik stem voor slotje.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:09 schreef Housekeeper het volgende:
Opgeschoond![]()
Voor zowel TS als users: geen discussie aub. Als het budget niet toereikend is, dan komt TS daar zelf wel achter.
Wij hebben geen zin om dit topic " kapot " te modereren.
Je mag ook wel langs komen.. Hebben kilo's aan koffie, suiker en melkquote:Op zondag 13 januari 2013 14:06 schreef Housekeeper het volgende:
Wederom opgeschoond![]()
Goed. Ik heb een virtuele kop koffie gedronken met fortunafan (het was eigenlijk een thermoskan vol).![]()
We hebben afgesproken dat hij het mag blijven proberen tot uiterlijk 24 januari. Als hij dan nog niets heeft, dan gaat dit topic dicht en komen er geen vergelijkbare topics meer. Dit ter beoordeling aan de crew.
Ik heb een iphone 5 nu en ben dubbel tevreden over de nieuwe connector. En accu duur. Ze zegen met matig gebruik 10 uur echter gaat die van mij met intensief gebruik 17 uur mee.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
De nieuwe connector is trouwens nog fragieler.
Dat is nog weinig..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een iphone 5 nu en ben dubbel tevreden over de nieuwe connector. En accu duur. Ze zegen met matig gebruik 10 uur echter gaat die van mij met intensief gebruik 17 uur mee.
Komt omdat je niet kan quoten. Kijk maar naar je vorige quote.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:24 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Dat is nog weinig..
Die van mij ging gister na 13 uur weer aan de later (Matig gebruik) en ik had nog 75ish % over.
Die qoute van mij klopt niet heb toch niet geschreven datde nieuwe connecter nog fragieler is.
Goede keusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:51 schreef fortunafan het volgende:
Ik ga toch voor de mini iPad. Mag een slotje op.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:44 schreef Funkel het volgende:
Haha, goeie manier om m op slot te krijgen
Origineel, schouderklopje voor MeneerLogica
Hahaha ontzettende heldquote:
Is dit een slow-chat topic? Nee. Als je geen meerwaarde kan brengen blijf dan weg.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:29 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hahaha ontzettende held
En wat een ontzettend moeizaam topic dit...
HAHAHAquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:47 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Is dit een slow-chat topic? Nee. Als je geen meerwaarde kan brengen blijf dan weg.
Ga lekker buiten spelen ofzo, het sneeuwt;). De crew heeft geen zin om jullie onnodige comments te verwijderen en die hoef ik ook niet
Heb net buiten gespeeld! Ook een sneeuwpop gemaakt en alles!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:47 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Is dit een slow-chat topic? Nee. Als je geen meerwaarde kan brengen blijf dan weg.
Ga lekker buiten spelen ofzo, het sneeuwt;). De crew heeft geen zin om jullie onnodige comments te verwijderen en die hoef ik ook niet
Hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:47 schreef Wootism het volgende:
[..]
Heb net buiten gespeeld! Ook een sneeuwpop gemaakt en alles!
Omdat het zo'n goede tip van je was, geef ik je ook graag een tip terug.
Naast dat je compleet geen kaas hebt gegeten van voetbal, zou je je ook eens kunnen verdiepen in hetgeen je nu precies wil met je topic. Beetje concreet enzulks.
Say whut?? Zou je dat ook naar het Nederlands kunnen vertalen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:34 schreef xatlad het volgende:
Voor 350,- krijg je inmiddels wel een ipad 3 16gb. why zo een stomme ipad 4 met nieuwe connector ok is iets beter, maar je betaald meer is gewoon nieuwste willen hebben.
Kortom hebzucht..
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Say whut?? Zou je dat ook naar het Nederlands kunnen vertalen?
359 voor de 3 16 gb is het dan niet gewoon goedkoper impresiepe gezien ok toch maa de 4 32 gb voor 599,99 te haalen incl btw?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:34 schreef xatlad het volgende:
Voor 350,- krijg je inmiddels wel een ipad 3 16gb. why zo een stomme ipad 4 met nieuwe connector ok is iets beter, maar je betaald meer is gewoon nieuwste willen hebben.
Kortom hebzucht..
Fucking hell ouwe! "Impresiepe"quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:56 schreef fortunafan het volgende:
[..]
359 voor de 3 16 gb is het dan niet gewoon goedkoper impresiepe gezien ok toch maa de 4 32 gb voor 599,99 te haalen incl btw?
Nee men hebt mensen die dingen hebben waar ze hen hele leven mee moeten lopen en die heb ik ook. Als jij zo schreef als ik zou jij toch ook niet als debiel willen uitgemaakt worden?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fucking hell ouwe! "Impresiepe"
Doe je nu echt je best zo debiel mogelijk te schrijven, of ben je echt zo dom?
Wat voegt jou nonsence comment toe aan dit topic? Niks...... Blijf dus weg dan, geeft geen meer waarde aan dit topic.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:43 schreef kip-kerrie het volgende:
ik denk dat het probleem van fortunafan ook is dat hij weigert zn eigen woonplaats te verlaten om dit ding op te halen.
Mee eens. Waarom trouwens niet gewoon een geschikte zoeken in Belgie dan..quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:43 schreef kip-kerrie het volgende:
ik denk dat het probleem van fortunafan ook is dat hij weigert zn eigen woonplaats te verlaten om dit ding op te halen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:05 schreef xatlad het volgende:
[..]
Mee eens. Waarom trouwens niet gewoon een geschikte zoeken in Belgie dan..
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:04 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Wat voegt jou nonsence comment toe aan dit topic? Niks...... Blijf dus weg dan, geeft geen meer waarde aan dit topic.
Het probleem licht bij jullie fokers telkens als ik kick komen jullie naar dit topic met comments waar ik geen bal aan heb, klaar punt uit. Als je nu wat kom aanbieden prima, maar dat doen jullie niet. Blijf dan graag uit het topic. Jullie, stooren jullie aan mij en ik stoor mij aan jullie, klaar blijf gewoon weg of is de drang om te reageren zo groot?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:13 schreef xatlad het volgende:
Jezus wat ben ji moeilijk zeg. Geen wonder dat niemand je wil helpen aan een leuke ipad voor een goede prijs.
Naja succes zoek het uit !
Begrijpelijk. Maar ik stoor me er mega aanchoe sommige mensen gewoon puur komen om te reageren zonder iets echt te kunnen abieden of toe te voegen, en daar zit jou "ben ik het mee eens" ook bij. Het brengt helemaal niks aan het topic.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:17 schreef xatlad het volgende:
We proberen alleen, maar te helpen en met tips te komen. But alright prima succes. Op deze manier zal je er in iedergeval geen vinden.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:12 schreef fortunafan het volgende:
Meneerlogica heeft gelijk, ik gedraag me vervelend en de mini iPad is erg leuk. Bedankt!
Net geld binnen gekregen budget is nu 400.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
Anderhalve maand verder, je budget zal nu inmiddels wel een stuk hoger zijn?
Nou heel mooi. Dan neem je nu meteen contact op met ColtZ40 en dan ga je dat ding ophalen in Veldhoven. Klaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Net geld binnen gekregen budget is nu 400.
Volgens alles al verkochtquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nou heel mooi. Dan neem je nu meteen contact op met ColtZ40 en dan ga je dat ding ophalen in Veldhoven. Klaar
Die gast wil helemaal geen iPad 3 kopen denk ik, ik begin serieus te denken dat hij zit te trollen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef xatlad het volgende:
[..]
Een van de links van Kipkerrie anders?
Niet van marktplaats neequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Die gast wil helemaal geen iPad 3 kopen denk ik, ik begin serieus te denken dat hij zit te trollen.
Kun je toch ophalen dan? Mafketelquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:22 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Niet van marktplaats neeVaker mee opgelicht neem geen risico daar
Mafketel en dan bij zon buitenlander komen die je em niet kaat testen zeker! Heb ik al eens gehad.. No wayquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:13 schreef Funkel het volgende:
[..]
Kun je toch ophalen dan? Mafketel
En dit voegt wat toe aan dit topic?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef marco_sire het volgende:
Fortunafan is de meest meewerkende, met het grootste budget, veruit de makkelijkste en veelreizende user van Fok.
Owja, hij beheerst de Nederlandse taal ook tot in de puntjes!
Is een handige samenvatting voor potentiële verkopers die niet de volle 5 pagina's door willen lezen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:25 schreef fortunafan het volgende:
[..]
En dit voegt wat toe aan dit topic?
Excuseer, had je post niet gezien.quote:
Best een lachwekkend topic geworden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:02 schreef Housekeeper het volgende:
Conform de afspraak met fortunafan gaat dit topic 25 januari dicht. Laatste ronde
Als ts hem niet wil dan wil ik hem wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef xatlad het volgende:
Als hij nog interesse heeft mag mijn ipad mini 16gb zwart met smartcover voor 300,- de deur uit,maar ook voor geen cent minder.
Al betwijfel ik of de TS serieus superhard opzoek is naar een ipad
26 hele euros minder dan een nieuwequote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef xatlad het volgende:
Als hij nog interesse heeft mag mijn ipad mini 16gb zwart met smartcover voor 300,- de deur uit,maar ook voor geen cent minder.
En hoes is gratis tegenwoordig.....quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
26 hele euros minder dan een nieuwe
29, betekend dat je voor 50 euro meer een gloednieuwe op jou naam met 1 jaar garantie hebt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En hoes is gratis tegenwoordig.....
Ik pm je wel asap de mac software loopt hebt tot nu toe alleen maar pech gehad met me pri. HD die gister de geest heeft gegeven! Moet wachten tot de software erop is mobiel data is nu te duur om voor fok te gebruiken je hoort van me!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef xatlad het volgende:
Idem. Hopelijk heeft de Feyenoord of Fortuna fanquote:
Als hij met gadgets net zo merkvast is als met voetbalclubs moet dat wel goed komenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Idem. Hopelijk heeft de Feyenoord of Fortuna fanbinnenkort weer wat nodig en kunnen we weer met z'n allen meegenieten
Die betaal je uiteindelijk dubbel en dwars....quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:25 schreef mikeyall het volgende:
overstappen op oxxio gas en licht en krijg er 1 graties
https://www.oxxio.nl/oxxi(...)/energie-aanbieding/
LoL
idd. Abo is veel duurder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die betaal je uiteindelijk dubbel en dwars....
ik weet het colt daarom stond die lol eronderquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die betaal je uiteindelijk dubbel en dwars....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |