hi,quote:
Hmm zou kunnen, maar dan word 400 toch teveel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:52 schreef kesj het volgende:
In de buurt van Eindhoven, volgens mij wel te doen voor je.
En ik heb hele goede ervaringen met ColtZ40, kun je gerust iets van kopen.
Mee info over ipad?quote:
Dan moet ik helaas afhaken, zoek echt een wifi + 4g zo als het ook in de OP staat.quote:
Oke.quote:Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef Housekeeper het volgende:
Wederom opgeschoond![]()
Discussie over abonnementsvormen graag in DIG. Niet hier.
Thanks! Echter te ver weg!quote:
Nu hoeft het geen 4G versie meer te zijn? Wifi is genoeg?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:38 schreef fortunafan het volgende:
Mag ook the new ipad Zijn met de nieuwe connector!!
16/32gb wifi!
Yup mag ook wifi zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 14:04 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Nu hoeft het geen 4G versie meer te zijn? Wifi is genoeg?
Kan niet meer dan 350 bieden helaas.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef kip-kerrie het volgende:
fortunefan, waarom vraag je niet of ColtZ40 misschien naar station Sittard kan komen, misschien is hij daar wel toe bereid als jij 400 euro ervoor over hebt.
Echt teveel. Budgt zal en is 350¤ blijven meer heb ik gewoon nietquote:Op donderdag 27 december 2012 07:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb een 4 16 Gb zwart voor je.![]()
3 dagen oud. 479 euro.
welke ipad is het?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:19 schreef bijdehand het volgende:
Heb er binnenkort mss eentje over, nieuwstaat. Wat zou je er voor willen geven?
Zeg maar wat je er voor wil geven.quote:
Denk niet dat je akkoord. Gaat,quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeg maar wat je er voor wil geven.
Ja weet ik veel, noem iets wat redelijk is. Anders verkoop ik 'm wel aan een collega ofzo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:12 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Denk niet dat je akkoord. Gaat,
Geef me een vraagprijs van jouw kant uit.
Ik weet niet wat je redelijk mee aanschouwdt. Zeg gewoon een prijs die jij in je hoofd hebt van dit wil ik er minimaal voor hebben..quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, noem iets wat redelijk is. Anders verkoop ik 'm wel aan een collega ofzo.
Zo als de post hierboven iscde limit van me momenteel 350.. Wat wil jij ervoor?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef bijdehand het volgende:
Nja zo hard ben je niet op zoek dus. Zal eens kijken of ik er een collega mee kan verblijden
En de bod light eraan waar je woont of waar op te haalen als het niet tever is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef bijdehand het volgende:
Nja zo hard ben je niet op zoek dus. Zal eens kijken of ik er een collega mee kan verblijden
Ja alles zit erbij. Heb dat ding 1x gebruikt, apparaat is niks voor mij. Maar 350 is te weinig dus zal eens kijken of een collega 'm wil overnemen ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:25 schreef fortunafan het volgende:
[..]
En de bod light eraan waar je woont of waar op te haalen als het niet tever is.
Heb je bon ivm garantie, doos met standaard dingen die erbij geleverd zijn?
Welke aansluiting om op te laden? De nieuwe of oude?
Prima!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja alles zit erbij. Heb dat ding 1x gebruikt, apparaat is niks voor mij. Maar 350 is te weinig dus zal eens kijken of een collega 'm wil overnemen ofzo
Ik heb alleen maar ellende met de oude,quote:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:26 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar ellende met de oude,
Software is te groot die op de nieuwe ipad 3/4? Weet niet zeker welke het is in iedergeval de nieuwe met retina display en nieuwe connector..
Bij de oude heb ik met iphone 3gs en deze ipadvalleen maar ellende kabels zijn slecht ontworpen en gaan kapot na 1 jaar ofzo dan gaan de kabels kapot..
Wat bedoel je?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:47 schreef blow... het volgende:
[..]
Bij de oude heb ik met iphone 3gs en deze ipadvalleen maar ellende kabels zijn slecht ontworpen en gaan kapot na 1 jaar ofzo dan gaan de kabels kapot..
Ik heb een iphone 5 nu en ben dubbel tevreden over de nieuwe connector. En accu duur. Ze zegen met matig gebruik 10 uur echter gaat die van mij met intensief gebruik 17 uur mee.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
De nieuwe connector is trouwens nog fragieler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |