SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Okequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, stop met proberen te snappen, alsjeblieft..
![]()
Ik heb ooit in een deuk gelegen van deze grap:
Er liggen twee vampiers naast elkaar. De ene zegt: "Ik heb nog geen bloed op." De ander: "Over twee uur is het dag. Je kunt nu nog even snel gaan." "Ok." De vampier springt uit het raam en is binnen twee tellen weer terug met een bek vol bloed. "Hoe heb je dat zo snel gedaan?" "Zie je die lantaarnpaal?" "Ik niet!!!"![]()
goede Tt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Zijn bananen krom?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vies:
Er zitten 3 vampiers aan de bar. Zegt de 1e vampier tegen de ober: Doe mij maar een glas bloed. De ober is even weg en komt dan terug met een glas bloed. Dan zegt de 2e vampier tegen de ober: Doe mij ook maar een glas bloed. Weer komt de ober terug met een glas bloed. De 3e vampier zegt tegen de ober: Doe mij maar een glas water. de andere 2 vampiers kijken hem gek aan. Als de ober het glas op de bar heeft gezet, pakt de 3e vampier
een tampon uit zijn zak en zegt: IT'S TEA TIME![]()
Jij bent zelf ook klein.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom val ik op kleinere vrouwen denk ik.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is een goede optie.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ze kunnen dan wel samen andere dingen doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben daar ook niks aan hoor.
Bij de meeste doet dat ook te veel pijnA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef Nixx- het volgende:
Vies:
Er zitten 3 vampiers aan de bar. Zegt de 1e vampier tegen de ober: Doe mij maar een glas bloed. De ober is even weg en komt dan terug met een glas bloed. Dan zegt de 2e vampier tegen de ober: Doe mij ook maar een glas bloed. Weer komt de ober terug met een glas bloed. De 3e vampier zegt tegen de ober: Doe mij maar een glas water. de andere 2 vampiers kijken hem gek aan. Als de ober het glas op de bar heeft gezet, pakt de 3e vampier
een tampon uit zijn zak en zegt: IT'S TEA TIMEWhut.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is Het punt. Hij komt er toch Niet in.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben daar ook niks aan hoor.
Bij de meeste doet dat ook te veel pijn[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik doelde op je algehele lengte.quote:Ik dacht dat jij op iets anders doelde.
Ik ken hem anders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef Nixx- het volgende:
Vies:
een tampon uit zijn zak en zegt: IT'S TEA TIME[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat valt ook nogal tegen in de praktijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze kunnen dan wel samen andere dingen doen.
Er is dan amper sprake van een seksleven.![]()
geef mij. Wat Voor waar welke?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Welke staat er niet bij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
geef mij. Wat Voor waar welke?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat moet je anders? Je kunt beiden niet op een normale manier seks hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat valt ook nogal tegen in de praktijk.
Er is dan amper sprake van een seksleven.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vampierenquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh.quote:
Ik doelde stiekem ook op mijn algehele lengte. Maar ik vond het zo grappiger.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde op je algehele lengte.Ik dacht dat jij op iets anders doelde.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oké. Ik faal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doelde stiekem ook op mijn algehele lengte. Maar ik vond het zo grappiger.
Douchetijd. Buurmeisje, ga je mee?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jaaaquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Douchetijd. Buurmeisje, ga je mee?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik zit nog steeds op mijn werkquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
dafuq, is iedereen opweg naar de douche van DW ofzo?
Opeens zo stil hier.Misschien is wel hier in de douche... even kijken
![]()
![]()
Ik heb echt zo geen zin om dat ondernemingsplan te doen
ik was even om chocoletter bedelen op FBquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
Opeens zo stil hier.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Je hebt er een handleiding bij, dat scheelt alquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt zo geen zin om dat ondernemingsplan te doen.
![]()
Ik kreeg van Ziggo een chocolade-facebook-like-handjequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was even om chocoletter bedelen op FB
NIEUW: Foto's!![]()
Maar het is veel. En kutwerk. Dus nee, dat scheelt geen kut in het zin hebben erin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt er een handleiding bij, dat scheelt al.
Niet met het zin hebben, nee. Maar je hoeft niet alles zelf uit te puzzelen, denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is veel. En kutwerk. Dus nee, dat scheelt geen kut in het zin hebben erin.
Sterkte![]()
![]()
Ik wil ook douchen ... Veel warmte en zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
Opeens zo stil hier.![]()
![]()
Godver, ik ben blut.
Ja, dat moet ik wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet met het zin hebben, nee. Maar je hoeft niet alles zelf uit te puzzelen, denk ik.
SterkteWhat you forget, you are gonna repeat.
Het is niet alsof ik dat gewoon kan overtypen en mijn plan is klaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is die handleiding dan voor?What you forget, you are gonna repeat.
Voor jou is het helemaal balen, ik heb tenminste nog te eten.quote:
Nee dat snap ik. Ik kan niet goed uitleggen wat ik bedoel, kut dagquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik dat gewoon kan overtypen en mijn plan is klaar..
![]()
Ik ook. maar daarna houdt het wel een beetje op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor jou is het helemaal balen, ik heb tenminste nog te eten.
Gelukkig kan ik over een maandje ofzo weer centjes verdienen
Hoe ga je die maand overbruggen dan? Of heb je daar nog genoeg voor?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. maar daarna houdt het wel een beetje op.
Gelukkig kan ik over een maandje ofzo weer centjes verdienen
Ik krijg over een week weer loon, maar dat duurt te lang.
Het weer heeft invloed op mijn humeur. Het ging hier ineens stormen en ik ben ineens een grote chagrijnige bulk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net even gefapt, ben de rust zelve.What you forget, you are gonna repeat.
Ik las hulk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het weer heeft invloed op mijn humeur. Het ging hier ineens stormen en ik ben ineens een grote chagrijnige bulk.
Ja, kan ook. Ik ben alleen niet groen.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Was lekker hequote:
Ik ga dat ondernemingsplan vandaag gewoon niet meer doen. Het levert me nu alleen maar irritaties op
Bring it on.quote:
Ik vond dat zelf ook zo bagger om te moeten doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga dat ondernemingsplan vandaag gewoon niet meer doen. Het levert me nu alleen maar irritaties op
Meh, vervelendquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga dat ondernemingsplan vandaag gewoon niet meer doen. Het levert me nu alleen maar irritaties op.
![]()
Ik ga met mijn boek ver weg van de laptop zitten.![]()
WAT WIL JE DAN?!?! HE?!!quote:![]()
Ja, ik snap wel dat het een onderdeel van de opleiding is. Maar ik zou het lekker als keuzevak doen. Want ik wil helemaal geen zelfstandig ondernemer worden, maar moet daar nu wel een plan voor schrijven. Thefuck.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond dat zelf ook zo bagger om te moeten doen.Ik maak al ruzie met mijzelfquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig...
* LovelyLady duikt weg
Ik heb nog wel genoeg geld daarvoor. Maar anders kan ik altijd bij mijn ouders eten. Toch maar 5 minuten fietsen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe ga je die maand overbruggen dan? Of heb je daar nog genoeg voor?
Ik krijg over een week weer loon, maar dat duurt te lang.
Nu ik er aan denk, mijn pa is vandaag jarig. Even bellen maar.Hij is ook grijs, blauw of rood geweest.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Ik ben alleen niet groen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De rode versie. Die ben ik nuquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel genoeg geld daarvoor. Maar anders kan ik altijd bij mijn ouders eten. Toch maar 5 minuten fietsen.
Nu ik er aan denk, mijn pa is vandaag jarig. Even bellen maar.
[..]
Hij is ook grijs, blauw of rood geweest.
Ruzie. En daarna huilen. En goedmaakseks.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WAT WIL JE DAN?!?! HE?!!![]()
[..]
Ja, ik snap wel dat het een onderdeel van de opleiding is. Maar ik zou het lekker als keuzevak doen. Want ik wil helemaal geen zelfstandig ondernemer worden, maar moet daar nu wel een plan voor schrijven. Thefuck.
[..]
Ik maak al ruzie met mijzelf[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
KOM DAN!quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ruzie. En daarna huilen. En goedmaakseks.
Kom hier, hier Schijnt de zon.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De rode versie. Die ben ik nu
Je ziet er boos uit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kan me niet schelen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom hier, hier Schijnt de zon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, zo loop ik nu door huis.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet er boos uit.What you forget, you are gonna repeat.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:07 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb ooit in een deuk gelegen van deze grap:
Er liggen twee vampiers naast elkaar. De ene zegt: "Ik heb nog geen bloed op." De ander: "Over twee uur is het dag. Je kunt nu nog even snel gaan." "Ok." De vampier springt uit het raam en is binnen twee tellen weer terug met een bek vol bloed. "Hoe heb je dat zo snel gedaan?" "Zie je die lantaarnpaal?" "Ik niet!!!"
Hoi trouwens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan me niet schelen!Nu wordt het hier ook kut. Ik kom wel naar jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, zo loop ik nu door huis.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hier kun je inmiddels op straat zwemmenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu wordt het hier ook kut. Ik kom wel naar jou.
Ik ben aan het bedenken hoe ik die Louboutins kan winnen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maargoed, ik ga Dexter kijken, misschien dat mijn humeur daar wat van veranderd.What you forget, you are gonna repeat.
Kom, naaktzwemmen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier kun je inmiddels op straat zwemmen
Pas maar op dat de Eem niet overstroomdquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier kun je inmiddels op straat zwemmen.
![]()
Jaweeeelquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, ik ga Dexter kijken, misschien dat mijn humeur daar wat van veranderd.. Veel plezier!
![]()
Neequote:Te koud
Waarom moet ik daarvoor oppassen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pas maar op dat de Eem niet overstroomd.
Didi nooooooooooooooooooooooo!quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, ik ga Dexter kijken, misschien dat mijn humeur daar wat van veranderd.![]()
Nee, andere Dexter.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Didi nooooooooooooooooooooooo!What you forget, you are gonna repeat.
Straks drijft je huis wegquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeTe koud
[..]
Waarom moet ik daarvoor oppassen?.
![]()
Ik weet het. Fluxx spelen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeTe koud
[..]
Waarom moet ik daarvoor oppassen?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zodra het water tot aan mijn huis komt heeft de helft van NL al een probleem.quote:Wat is Fluxx?quote:What you forget, you are gonna repeat.
http://www.looneylabs.com/games/fluxxquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra het water tot aan mijn huis komt heeft de helft van NL al een probleem.
[..]
Wat is Fluxx?
Ik heb 4 verschillende versies, jij mag kiezen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Godverdomme, het is echt niet mijn dag
Ook nog eens mijn popcorn verbrand![]()
![]()
Ja oké, dat zou niet best wezen. Ik zit nog.wel droog denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wat is Fluxx?![]()
![]()
Ah, daar vertelde je over, toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.looneylabs.com/games/fluxx
Ik heb 4 verschillende versies, jij mag kiezen.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ben dan als een van de eerste FOK!kers aan e beurt denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik flux hoor, moet ik aan solderen denkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.looneylabs.com/games/fluxx
Ik heb 4 verschillende versies, jij mag kiezen.
(wat ik trouwens voor geen meter kan)
![]()
Er dwalen twee spoken door een huis. Plotseling komt van boven een zacht gestap. Zegt het ene spook tegen het andere: "Geloof jij in mensen?"![]()
Dan word het vanaf je zolderkamertje fokkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan als een van de eerste FOK!kers aan e beurt denk ik.
Hier ook trouwens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:01 schreef Nixx- het volgende:
Er dwalen twee spoken door een huis. Plotseling komt van boven een zacht gestap. Zegt het ene spook tegen het andere: "Geloof jij in mensen?"![]()
![]()
Ik denk dat FOK! eerder down is dan dat jij verzopen bent. Al weet ik niet waar de servers staanquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan als een van de eerste FOK!kers aan e beurt denk ik..
![]()
Klopt jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, daar vertelde je over, toch?
En wat is deze, waarom heeft bol.com niet diegene die ik zoek? En is het allemaal 5-10,- duurder dan mijn vaste adres? Kut bol.comWat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik flux hoor, moet ik aan solderen denken
(wat ik trouwens voor geen meter kan)
In een hutje op de hei.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat FOK! eerder down is dan dat jij verzopen bent. Al weet ik niet waar de servers staan.
Raar wel dat ik aan de kust woon, maar nooit op het strand ben. Laatste keer dan ik op 100 m van het strand was, is al 4 jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan word het vanaf je zolderkamertje fokken
Hier ook trouwens
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al weet ik niet waar de servers staan.
Die verzuipen dus ook, afhankelijk van op welke verdieping ze staanquote:De servers van FOK! zijn ondergebracht in een van de colocatie suites van True in Amsterdam![]()
![]()
Een jongen zit bij de kapper. Opeens begint de kapper te schreeuwen en laat zijn tanden zien. Vampiertanden! De jongen wil wegrennen, maar de kapper lacht en doet de tanden uit. Plastic tanden.
"Ik schrok me dood," hijgt de jongen. "Waarom deed u dat?" "Nu staan je haren overeind en dat knipt gemakkelijker."![]()
Ik vond die met die vampiers toch wel het leukstquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:05 schreef Nixx- het volgende:
Een jongen zit bij de kapper. Opeens begint de kapper te schreeuwen en laat zijn tanden zien. Vampiertanden! De jongen wil wegrennen, maar de kapper lacht en doet de tanden uit. Plastic tanden.
"Ik schrok me dood," hijgt de jongen. "Waarom deed u dat?" "Nu staan je haren overeind en dat knipt gemakkelijker."![]()
![]()
Oke.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het woordje flux, doet me aan dit http://nl.wikipedia.org/wiki/Solderen denken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mwoa, dat betwijfel ikquote:Hehe, jepquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Die verzuipen dus ook, afhankelijk van op welke verdieping ze staanhehehehehequote:Op dinsdag 4 december 2012 13:05 schreef Nixx- het volgende:
![]()
Ik zombie, pirate, chtuhlu en monthy python. Ik wil eco fluxx, maar die wordt niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef Nixx- het volgende:
Fluxx is leuk.
Ik heb standaard, nature, zombie en stoner fluxx.
Ik woon ook niet ver van de kust, maar ben in de afgelopen 10 jaar er maar 2 keer op het strand geweestquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raar wel dat ik aan de kust woon, maar nooit op het strand ben. Laatste keer dan ik op 100 m van het strand was, is al 4 jaar geleden ofzo.
Die zon enzo he![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:05 schreef Nixx- het volgende:
"Ik schrok me dood," hijgt de jongen. "Waarom deed u dat?" "Nu staan je haren overeind en dat knipt gemakkelijker."
Wtf, ik krijg m'n flesje water niet open. Die sealrand zit gewoon helemaal vast aan de dop
_!
Bwehehehe, productiefoutquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
Wtf, ik krijg m'n flesje water niet open. Die sealrand zit gewoon helemaal vast aan de dop
_!
![]()
![]()
Trouwens Nixx, Pirate is wel echt een aanrader. Heeft heel snel Zombie van de troon gestoten bij mij.
flux of solderen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis ook meer een mannendingNIEUW: Foto's!![]()
Breng terug naar de winkel en eis je geld terug!!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
_!
![]()
![]()
Solderenquote:
Ik kan het niet, zelfs 2 draadjes aan elkaar solderen ging al mis
Liever gebruik ik zilververf![]()
![]()
Zaag de bovenkant eraf, en giet het in een glasquote:. Of ga ermee terug naar de winkel. Heb je nog meer flesjes?
![]()
Ik kan solderen? Tenminste, ik heb het heel vaak gedaan, zal het nu vast ook nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis ook meer een mannending[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lullig als ze naar de winkel gaat en de winkelbediende lukt het gelijk om hem open te krijgenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaag de bovenkant eraf, en giet het in een glas. Of ga ermee terug naar de winkel. Heb je nog meer flesjes?
![]()
![]()
O, je reageerde alsof je er nog nooit van gehoord had of zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan solderen? Tenminste, ik heb het heel vaak gedaan, zal het nu vast ook nog wel kunnen.![]()
![]()
Ik kan het wel een beetje, al wil ik soms te snel en dan laat t alsnog losquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Solderen
Ik kan het niet, zelfs 2 draadjes aan elkaar solderen ging al mis
Liever gebruik ik zilververf
Als Samzz het niet open krijgt, dan zit het echt wel vast, hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lullig als ze naar de winkel gaat en de winkelbediende lukt het gelijk om hem open te krijgen.
![]()
Nee, dit is de enige. Maar hij zit echt muur- en muurvastquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaag de bovenkant eraf, en giet het in een glas. Of ga ermee terug naar de winkel. Heb je nog meer flesjes?
.
Mjah, wilde 10 uur opslaan, maar mijn lichaam was het er niet mee eens geloof ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo! Jij hebt moeten bijslapen zeg! Normaalgesproken ben jij altijd als 1e op!
Nu maar klaarmaken voor t ziekenhuis, moet ik om 2 uur zijn..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Bij mij verdampte dat spul gelijk, maar dat lag misschien aan de soldeerbout?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kan het wel een beetje, al wil ik soms te snel en dan laat t alsnog los![]()
Ook verstand van soldeerpunten enzo?quote:
Kan je zien of een punt aan vervanging toe is bijvoorbeeld?
Ik heb namelijk het idee dat de tin makkelijke smelt aan de zijkant van de punt, dan op het uiteinde zelfik gebruik geen spul wat kan verdampen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij verdampte dat spul gelijk, maar dat lag misschien aan de soldeerbout?
ik gebruik tinNIEUW: Foto's!![]()
Dan moet je opschieten! Naar het ziekenhuis? Toch niet iets mis hoop ik?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, wilde 10 uur opslaan, maar mijn lichaam was het er niet mee eens geloof ik
Nu maar klaarmaken voor t ziekenhuis, moet ik om 2 uur zijn..![]()
![]()
Jammer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zombie, pirate, chtuhlu en monthy python. Ik wil eco fluxx, maar die wordt niet meer gemaakt.
Oh ja, geen nature maar eco fluxx.
Ik speel die meestal in combinatie samen met de basis fluxx.![]()
Weirdquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dit is de enige. Maar hij zit echt muur- en muurvast.
![]()
![]()
Zombie vond ik juist niks aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Trouwens Nixx, Pirate is wel echt een aanrader. Heeft heel snel Zombie van de troon gestoten bij mij.
Stoner vond ik ook wel heel erg grappig.![]()
Fax, je bent mijn nummer 2 facebookstalker. Na twi.quote:
L. nergens te bekennen
Nee, ik snapte de link niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, je reageerde alsof je er nog nooit van gehoord had of zo[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Neuh, ik heb er niet echt verstand van. Maar als het makkelijk smelt aan de zijkant, dan is het uiteinde misschien vervuild?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ook verstand van soldeerpunten enzo?
Kan je zien of een punt aan vervanging toe is bijvoorbeeld?
Ik heb namelijk het idee dat de tin makkelijke smelt aan de zijkant van de punt, dan op het uiteinde zelf
[..]
ik gebruik geen spul wat kan verdampen.
ik gebruik tin![]()
Ik kom nooit op jouw FBquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, je bent mijn nummer 2 facebookstalker. Na twi.
L. nergens te bekennen![]()
L op date gevraagd?![]()
![]()
Ze hebben hem nog op amazon gelukkig, binnenkort even bestellen denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Jammer.
Oh ja, geen nature maar eco fluxx.
Ik speel die meestal in combinatie samen met de basis fluxx.
Ik gooi mijn kaarten niet door elkaar.Stoner heb ik nog nooit gespeeld, wel vaak zien liggen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zombie vond ik juist niks aan.
Stoner vond ik ook wel heel erg grappig.
Waarom vond je zombie niet leuk?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Intake en checup ivm diabetes en vorige arts die niks in het dossier heeft gezet..quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je opschieten! Naar het ziekenhuis? Toch niet iets mis hoop ik?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat zou best goed kunnen. Ding is nog van m'n pa geweest (merk ben ik ff kwijt, maar iemand noemde het de rolls roys van de soldeerboutenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, ik heb er niet echt verstand van. Maar als het makkelijk smelt aan de zijkant, dan is het uiteinde misschien vervuild?).
Benieuwd wat een nieuwe punt zou kosten, als die nog beschikbaar zijnHee daarquote:
We waren vrijdag nog bij je in de buurt (HN80), maar we zagen je niet
Niemand komt ooit op mijn FB dus. Behalve twi.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom nooit op jouw FB![]()
L op date gevraagd?
Truequote:Op dinsdag 4 december 2012 13:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hier ook wel, gaat gewoon door allemaal![]()
![]()
Ik heb bijna niemand van hier op FB.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik zou het niet weten, ik zou ook niet weten waar je voor zoiets terecht moetquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat zou best goed kunnen. Ding is nog van m'n pa geweest (merk ben ik ff kwijt, maar iemand noemde het de rolls roys van de soldeerbouten).
Benieuwd wat een nieuwe punt zou kosten, als die nog beschikbaar zijn
[..]
Hee daar
We waren vrijdag nog bij je in de buurt (HN80), maar we zagen je niet![]()
.
Ik pleur altijd een beetje van die S39? zooi erop en dan de tin.![]()
Hoiquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb bijna niemand van hier op FB..
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb bijna niemand van hier op FB.![]()
![]()
Je mag me uitnodigen hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
![]()
Ik heb uberhaupt geen facebook!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Jou, cry, buurmeisje, vinnie, gitaarman.. Daar houdt het mee op.quote:
Ik durf niet.quote:
En ik weet niet hoe ik je moet vinden.
Ik kom er wel eensquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand komt ooit op mijn FB dus. Behalve twi.
Tenminste, als ik op FB zit![]()
![]()
Dat is echt niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik durf niet.
En ik weet niet hoe ik je moet vinden.![]()
![]()
Wat, jij kent Dennis.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vies mannetje is dat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dennis? Mja een keer gemeet en wilde me toevoegen. 0,0 Contact mee verder hoor.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we het over de Dennis die ik ook heb gemeet?![]()
![]()
Verrassend goed eigenlijk! Ziggo Dome is geluidstechnisch beter dan HMH en HMH stond al hoog in het lijstje. Leuk om mee te maken, en vooral even gezellig er tussenuit was ook wel ff fijnquote:![]()
ik ook niet. Vinnie, Lola, Reane en jij geloof ik. En JJH en Wok... maar die komen hier niet (meer)quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb bijna niemand van hier op FB.wat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik zou ook niet weten waar je voor zoiets terecht moet.
Ik pleur altijd een beetje van die S39? zooi erop en dan de tin.
Ik vraag me af wie het is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou vraag ik me wel af wat er vies aan die gast is.![]()
Succesquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tandenpoetsen en naar 't ziekenhuis![]()
Succes he!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tandenpoetsen en naar 't ziekenhuis![]()
![]()
Hij denkt dat hij gods gift to women is. Is hij niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou vraag ik me wel af wat er vies aan die gast is.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Verschrikkelijk irritant dat soort lui.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij gods gift to women is. Is hij niet.![]()
HMH vind ik geluidstechnisch niet zo goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verrassend goed eigenlijk! Ziggo Dome is geluidstechnisch beter dan HMH en HMH stond al hoog in het lijstje. Leuk om mee te maken, en vooral even gezellig er tussenuit was ook wel ff fijn
Ach, als dat alles is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij gods gift to women is. Is hij niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ziggo Dome is ook echt gebouwd om het geluid heen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Vooral als ze lelijk en irritant zijn. Hij heeft ook 2 jaar lang gedacht dat ik wel vieze dingetjes met hem wou doen, maar dat is niet zo. Ik onderging het omdat hij een relatie met mijn beste vriendin had.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verschrikkelijk irritant dat soort lui.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh hijquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij gods gift to women is. Is hij niet.![]()
![]()
En dat deed hij tijdens die relatie?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral als ze lelijk en irritant zijn. Hij heeft ook 2 jaar lang gedacht dat ik wel vieze dingetjes met hem wou doen, maar dat is niet zo. Ik onderging het omdat hij een relatie met mijn beste vriendin had.![]()
![]()
Je weet het gelijk hequote:Ja, open relatie jeweet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat deed hij tijdens die relatie?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Smaken verschillen... en misschien hangt het ook wel van de bands af...quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HMH vind ik geluidstechnisch niet zo goed.
Enige die ik daar gezien heb is Alterbridge, Mumford & Sons en De Dijk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 13:33:17 ]![]()
Ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:29 schreef Tally het volgende:
Ziggo Dome is ook echt gebouwd om het geluid heen![]()
![]()
Ik heb eigenlijk alleen grote metalbands gezien en die zijn toch het best in de middelgrote zalen als Romein en Paradisoquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Smaken verschillen... en misschien hangt het ook wel van de bands af...
Enige die ik daar gezien heb is Alterbridge, Mumford & Sons en Van Dik Hout
"We" hebben er veel gedaan. Vandaar dat ik het weet.quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen grote metalbands gezien en die zijn toch het best in de middelgrote zalen als Romein en ParadisoTOFquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:32 schreef Tally het volgende:
[..]
"We" hebben er veel gedaan. Vandaar dat ik het weet.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 13:33:59 ]![]()
Marilyn Manson in Paradiso, dat zou geniaal zijn.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die heb ik op Fields Of Rock gezien... in de volle ondergaande zonquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Marilyn Manson in Paradiso, dat zou geniaal zijn.![]()
Was ie volgens mij zelf ook niet zo blij meeNIEUW: Foto's!![]()
Vind ik ook niet zo gek.. wat een vampier is datquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die heb ik op Fields Of Rock gezien... in de volle ondergaande zon![]()
Was ie volgens mij zelf ook niet zo blij mee![]()
![]()
Ach, op zo'n festival ontkom je er niet aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo gek.. wat een vampier is dat
Children of Bodom en Dimmu stonden ook in de volle zon 's middags
Draken van bandsquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, op zo'n festival ontkom je er niet aan.
Children of Bodom en Dimmu stonden ook in de volle zon 's middags![]()
![]()
Nog nooit naar een festival geweestquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
echt niet, best vet, live op zo'n festival![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog nooit naar een festival geweest.
![]()
Wel, Indian Summerquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog nooit naar een festival geweestNIEUW: Foto's!![]()
Net de andere modellen gezien, allemaal rete-slanke dennetjes. Ik ga er maar vanuit dat ze me om m'n uitstraling hebben gekozen en niet om m'n figuur
.
Wat voor fotoshoot is dat dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
Net de andere modellen gezien, allemaal rete-slanke dennetjes. Ik ga er maar vanuit dat ze me om m'n uitstraling hebben gekozen en niet om m'n figuur
.
![]()
![]()
Jij bent slank, die andere zijn vies dunquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
En tuurlijk! Je uitstraling
Kick some ass![]()
![]()
Nee, ik ben niet slank. Ik ben curvy. En daar is niks mis mee, maar ik moest toch even lachenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent slank, die andere zijn vies dun![]()
En tuurlijk! Je uitstraling
Kick some ass.
Slank is voor iedereen weer andersquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet slank. Ik ben curvy. En daar is niks mis mee, maar ik moest toch even lachen.
![]()
![]()
Niks mis met vrouwelijke curvesquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet slank. Ik ben curvy. En daar is niks mis mee, maar ik moest toch even lachen.
.
![]()
Dat zekerquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slank is voor iedereen weer anders. Maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik in geen enkele maatstaaf onder de noemer slank val
.
Tja, ok... als we in die orde van grootte praten ben ik ook nog nooit op een festival geweest.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was toen niet eens zo heel groot eigenlijk
Ik doelde meer op een PP of een LLNIEUW: Foto's!![]()
Als we het over maatstaven gaan hebben ben ik gewoon nog steeds haske vatsigquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik in geen enkele maatstaaf onder de noemer slank val
.
dinges rock was wel groter dan indianquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ok... als we in die orde van grootte praten ben ik ook nog nooit op een festival geweest.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 13:53:22 ]![]()
Ja, ok, Fields Of Rock en Dynamo waren iets groter.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als we het over maatstaven gaan hebben ben ik gewoon nog steeds haske vatsig
[..]
dinges rock was wel groter dan indian
Maar geen meer-daags-festival zoals LL of PPNIEUW: Foto's!![]()
Mijn neefjes noemen me een dikzakquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
dinges rock was wel groter dan indian![]()
![]()
Ik heb jou al heel lang niet meer gezien, dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
dinges rock was wel groter dan indian.
Ik gooi wel even een fotoootje in de DMquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jou al heel lang niet meer gezien, dus ik weet het niet.
![]()
![]()
Heb ik er 1 opgepakt en gedreigd hem in de vuilnisbak te gooien.quote:
Hij was niet onder de indruk.
Nu heeft hij mijn telefoon gevorderd om angry birds te spelen![]()
Ik wel, maar dan in het buitenland.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog nooit naar een festival geweest
Wacken Open Air in Duitsland
Roskilde in Denemarken![]()
Die is toch zo leeg na een tijdje gamen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik er 1 opgepakt en gedreigd hem in de vuilnisbak te gooien.
Nu heeft hij mijn telefoon gevorderd om angry birds te spelen![]()
Je zou geen goede docent zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik er 1 opgepakt en gedreigd hem in de vuilnisbak te gooien.
Nu heeft hij mijn telefoon gevorderd om angry birds te spelenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou geen goede docent zijn.
Ik ben eigenlijk best goed met kinderen.![]()
Ik probeer een sollicitatiebrief te schrijven, ik faal in het kort benoemen van mijn goede eigenschappen.
Wie faalt daar niet in?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
Ik probeer een sollicitatiebrief te schrijven, ik faal in het kort benoemen van mijn goede eigenschappen.
![]()
![]()
Je kan pijpend een condoom omdoenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
Ik zie het probleem niet zo
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan pijpend een condoom omdoenIk zie het probleem niet zo
![]()
![]()
Helaas solliciteer ik niet als hoerquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
.
Bij elke baan waar je mannen boven je hebt staan is dat een pluspunt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas solliciteer ik niet als hoer.
![]()
Niet? Anders was ik wel even langs gekomen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas solliciteer ik niet als hoer.
![]()
Ik schrijf een vrouw aan, dus ik benoem het maar nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij elke baan waar je mannen boven je hebt staan is dat een pluspunt..
Bahquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet? Anders was ik wel even langs gekomen..
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik schrijf een vrouw aan, dus ik benoem het maar niet.
[..]
Bah.
![]()
![]()
Dan dat je heel goed kunt beffenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik schrijf een vrouw aan, dus ik benoem het maar niet.
[..]
Bah.
![]()
Dat is de enige manier om een condoom om te doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fixedquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de enige goede manier om een condoom om te doen..
![]()
Ik wil dat trucje ook lerenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om een condoom om te doen.![]()
![]()
Ik las dat jij niet beft. Why the hell not?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om een condoom om te doen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is wel lastig, want plakkerig en ik heb het nog niet zo vaak gedaanquote:. Maar ik kan het wel.
Sorry maar kaneel is zo verbitterd, zullen we dat gewoon maar niet doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel wil vast wel proefpersoon spelen![]()
![]()
Wat let je?quote:Nouja, zeg nooit nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las dat jij niet beft. Why the hell not?
Maar ik vind het gewoon verreweg het minste aan seks.Neuh.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel wil vast wel proefpersoon spelenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kaneel verbitterd?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry maar kaneel is zo verbitterd, zullen we dat gewoon maar niet doen![]()
Mensen die mij niet echt hebben gezien, lezen mijn posts nogal eens anders.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, jij houdt niet van orale seks. Dat kanquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat let je?
[..]
Nouja, zeg nooit nooit natuurlijk.
Maar ik vind het gewoon verreweg het minste aan seks.
[..]
Neuh..
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit ga ik echt een keer ergens heen sturen als ik me verveel en mensen wil pesten.
Zo'n hele nette, formele brief en dan bam.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ligt daar denk ik niet aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die mij niet echt hebben gezien, lezen mijn posts nogal eens anders.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
En dan uitgenodigd worden voor een gesprek op basis van je kwaliteitenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]Dit ga ik echt een keer ergens heen sturen als ik me verveel en mensen wil pesten.
![]()
Die dagen zijn er soms, zo snel mogelijk alles doen en bam klaar.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oei, dan zou ik slikken, de baan nogmaals bekijken en er wellicht heen gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan uitgenodigd worden voor een gesprek op basis van je kwaliteiten
Edit: Dat slikken staat hier wel heul erg eh dubbel.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oei, dan zou ik slikken, de baan nogmaals bekijken en er wellicht heen gaan.
Edit: Dat slikken staat hier wel heul erg eh dubbel.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]Dit ga ik echt een keer ergens heen sturen als ik me verveel en mensen wil pesten.
![]()
![]()
![]()
Je kunt niet overal van houden he?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij houdt niet van orale seks. Dat kan.
Daarnaast ben ik sowieso niet erg into seks. Althans, niet zoals de meesten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
.
Hahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet overal van houden he?
Daarnaast ben ik sowieso niet erg into seks. Althans, niet zoals de meesten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij houdt niet van orale seks. Dat kan.
Echt nog nooooit gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel lastig, want plakkerig en ik heb het nog niet zo vaak gedaan. Maar ik kan het wel.
Overigens zou ik dan wel een vriendin meenemen die buiten op de loer gaat staan. Voor die baan dan. He.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Mijn goggles zijn binnen, ze zijn zo awesome
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn goggles zijn binnen, ze zijn zo awesome![]()
![]()
Ik wel bij m'n ex. Eens proberen. Vijfde keer was scheepsrecht, toen kon ik 'm helemaal afrollenquote:. Van seks kwam overigens niks de eerste keer omdat we beiden in de scheur lagen
.
1x HMH, 1x brabanthallen. Hij stond gisteren weer in de HMH, met Rob Zombiequote:Op dinsdag 4 december 2012 13:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die heb ik op Fields Of Rock gezien... in de volle ondergaande zon![]()
Was ie volgens mij zelf ook niet zo blij mee[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
nicequote:Op dinsdag 4 december 2012 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1x HMH, 1x brabanthallen. Hij stond gisteren weer in de HMH, met Rob Zombie
zo'n fan ben ik ook weer niet. vond hem wel goed destijds.
leuke showNIEUW: Foto's!![]()
Oh dat ga ik ook eens proberen dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel bij m'n ex. Eens proberen. Vijfde keer was scheepsrecht, toen kon ik 'm helemaal afrollen. Van seks kwam overigens niks de eerste keer omdat we beiden in de scheur lagen
.
OMGer is een konami code op FOK!
Type: ↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → b a
(Omhoog, omhoog, omlaag, omlaag, links, rechts, links, rechts, b, a)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eigenlijk was het net dood.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik val ook weer eens midden in een gesprek hoor![]()
![]()
![]()
Heartist... wat een lekker bandje is dat zeg.
heerlijke combi in dit nummer van best heftig schreeuwen, en dan toch weer een soort van mainstream-pop-refreintje
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar hij zit niet voor niks in het ziekenhuis... hij heeft t topic gered..
![]()
Ik heb zo'n hekel aan bedrijven die alleen maar .DOC willen ontvangen.
Kunnen ze je CV makkelijk bewerkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
En wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
OMGer is een konami code op FOK!
Type: ↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → b a
(Omhoog, omhoog, omlaag, omlaag, links, rechts, links, rechts, b, a)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dan kunnen ze het in een ander layout gieten en je ergens anders aanbiedenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Ik weet niet wanneer jij hem gezien hebt, maar in de HMH was het echt een saaie show geworden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nice
zo'n fan ben ik ook weer niet. vond hem wel goed destijds.
leuke show
Waarom ben ik ook zo nieuwsgierig?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het nog niet ingetoets? Dan zie je het zelf.
Ik heb er spijt van.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee ik zit mobiel..quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het nog niet ingetoets? Dan zie je het zelf.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Whehehe.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom ben ik ook zo nieuwsgierig?
Ik heb er spijt van.
F5 en daarna weer die code intoetsen. Dan is je scherm weer goed.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ga eerst proberen of ik de PDF mee kan sturenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kunnen ze je CV makkelijk bewerken.
.
Dat lijkt me toch nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het in een ander layout gieten en je ergens anders aanbieden.
![]()
Ik blijf hem stiekem grappig vinden.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oke dus ik ga het straks niet proberenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
F5 en daarna weer die code intoetsen. Dan is je scherm weer goed.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Thank God. Comic Sans doet pijn aan m'n ogen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
F5 en daarna weer die code intoetsen. Dan is je scherm weer goed.
2003 geloof ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer jij hem gezien hebt, maar in de HMH was het echt een saaie show geworden.
Zelfde show die die de week ervoor op Rock Am Ring deed
(beroerd geluid)NIEUW: Foto's!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: