SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Okequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, stop met proberen te snappen, alsjeblieft..
![]()
Ik heb ooit in een deuk gelegen van deze grap:
Er liggen twee vampiers naast elkaar. De ene zegt: "Ik heb nog geen bloed op." De ander: "Over twee uur is het dag. Je kunt nu nog even snel gaan." "Ok." De vampier springt uit het raam en is binnen twee tellen weer terug met een bek vol bloed. "Hoe heb je dat zo snel gedaan?" "Zie je die lantaarnpaal?" "Ik niet!!!"![]()
goede Tt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Zijn bananen krom?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vies:
Er zitten 3 vampiers aan de bar. Zegt de 1e vampier tegen de ober: Doe mij maar een glas bloed. De ober is even weg en komt dan terug met een glas bloed. Dan zegt de 2e vampier tegen de ober: Doe mij ook maar een glas bloed. Weer komt de ober terug met een glas bloed. De 3e vampier zegt tegen de ober: Doe mij maar een glas water. de andere 2 vampiers kijken hem gek aan. Als de ober het glas op de bar heeft gezet, pakt de 3e vampier
een tampon uit zijn zak en zegt: IT'S TEA TIME![]()
Jij bent zelf ook klein.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom val ik op kleinere vrouwen denk ik.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is een goede optie.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ze kunnen dan wel samen andere dingen doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben daar ook niks aan hoor.
Bij de meeste doet dat ook te veel pijnA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef Nixx- het volgende:
Vies:
Er zitten 3 vampiers aan de bar. Zegt de 1e vampier tegen de ober: Doe mij maar een glas bloed. De ober is even weg en komt dan terug met een glas bloed. Dan zegt de 2e vampier tegen de ober: Doe mij ook maar een glas bloed. Weer komt de ober terug met een glas bloed. De 3e vampier zegt tegen de ober: Doe mij maar een glas water. de andere 2 vampiers kijken hem gek aan. Als de ober het glas op de bar heeft gezet, pakt de 3e vampier
een tampon uit zijn zak en zegt: IT'S TEA TIMEWhut.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is Het punt. Hij komt er toch Niet in.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben daar ook niks aan hoor.
Bij de meeste doet dat ook te veel pijn[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik doelde op je algehele lengte.quote:Ik dacht dat jij op iets anders doelde.
Ik ken hem anders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef Nixx- het volgende:
Vies:
een tampon uit zijn zak en zegt: IT'S TEA TIME[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat valt ook nogal tegen in de praktijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze kunnen dan wel samen andere dingen doen.
Er is dan amper sprake van een seksleven.![]()
geef mij. Wat Voor waar welke?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Welke staat er niet bij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
geef mij. Wat Voor waar welke?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat moet je anders? Je kunt beiden niet op een normale manier seks hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat valt ook nogal tegen in de praktijk.
Er is dan amper sprake van een seksleven.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vampierenquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik doelde stiekem ook op mijn algehele lengte. Maar ik vond het zo grappiger.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde op je algehele lengte.Ik dacht dat jij op iets anders doelde.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oké. Ik faal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doelde stiekem ook op mijn algehele lengte. Maar ik vond het zo grappiger.
Douchetijd. Buurmeisje, ga je mee?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jaaaquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Douchetijd. Buurmeisje, ga je mee?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik zit nog steeds op mijn werkquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
dafuq, is iedereen opweg naar de douche van DW ofzo?
Opeens zo stil hier.Misschien is wel hier in de douche... even kijken
![]()
![]()
Ik heb echt zo geen zin om dat ondernemingsplan te doen
ik was even om chocoletter bedelen op FBquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
Opeens zo stil hier.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Je hebt er een handleiding bij, dat scheelt alquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt zo geen zin om dat ondernemingsplan te doen.
![]()
Ik kreeg van Ziggo een chocolade-facebook-like-handjequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was even om chocoletter bedelen op FB
NIEUW: Foto's!![]()
Maar het is veel. En kutwerk. Dus nee, dat scheelt geen kut in het zin hebben erin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt er een handleiding bij, dat scheelt al.
Niet met het zin hebben, nee. Maar je hoeft niet alles zelf uit te puzzelen, denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is veel. En kutwerk. Dus nee, dat scheelt geen kut in het zin hebben erin.
Sterkte![]()
![]()
Ik wil ook douchen ... Veel warmte en zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
Opeens zo stil hier.![]()
![]()
Godver, ik ben blut.
Ja, dat moet ik wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet met het zin hebben, nee. Maar je hoeft niet alles zelf uit te puzzelen, denk ik.
SterkteWhat you forget, you are gonna repeat.
Het is niet alsof ik dat gewoon kan overtypen en mijn plan is klaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is die handleiding dan voor?What you forget, you are gonna repeat.
Voor jou is het helemaal balen, ik heb tenminste nog te eten.quote:
Nee dat snap ik. Ik kan niet goed uitleggen wat ik bedoel, kut dagquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik dat gewoon kan overtypen en mijn plan is klaar..
![]()
Ik ook. maar daarna houdt het wel een beetje op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor jou is het helemaal balen, ik heb tenminste nog te eten.
Gelukkig kan ik over een maandje ofzo weer centjes verdienen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: