quote:
Op vrijdag 7 december 2012 18:19 schreef kaatjejannie het volgende:Bij Sofie kon ik eigenlijk alleen maar liggend voeden. Ik kreeg het niet voor elkaar om te zitten. In de kraamweek hebben we het deze keer ook geprobeerd, maar het lukte weer niet. Ik had tijdens de bevalling een spiertje verrekt ofzo, en het deed me zo zeer in de rug. Ik probeerde het net weer een keer, en het lukte gewoon. Luuk tankte zich zo vol!
Ik baalde al zo, zag het niet zitten als N weer moest werken. Maar het gaat gewoon goed!!
Klinkt goed!

Thuis voed ik eigk alleen op een kussen (maar heeft ook met formaat borsten te maken

) als ik ergens anders ben gaat het inmiddels heel goed, maar op de 'arm' lukt me nog steeds niet. Mini accepteert het ook niet ofzo

dan doe ik mijn ene been over de andere, hou mijn borst vast en mini ligt dan op mijn been als het ware. Gaat meer dan prima!
Zondag zijn we alweer 5 maanden op weg

had eerlijk gezegd gedacht een maand of 2 geleden dat ik inmiddels gestopt zou zijn, door de overproductie, het huilen van mini, het om de 1,5 uur komen, dag en nacht... Maar het gaat inmiddels echt goed ('s nachts nog steeds onrustig, bij uitzondering eens een keer van 12 tot 5:30 's nachts, maar verder nog steeds max 3 uur ertussen

) maar de overproductie is weg.
We zien wel hoe ver we komen! Muppet heb ik 11,5 maand gevoed, ik heb het idee dat deze dame niet zomaar weigert rond die tijd

(muppet liet zich nooit troosten met de borst, dronk na de eerste 2 maanden max 10 minuten en mini lijkt borstverslaafd

als ik nog bezig ben met mijn borst te ontbloten dan valt ze al aan

echt heul erg!)
We zien wel waar het schip strand

hoop het jaar weer vol te maken, wordt het langer is het ook goed