Is ze meer gaan bewegen ook?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:15 schreef Zoë23 het volgende:
Als S bij me drinkt doet het steeds vaker pijn, alsof ze meer sabbelt en doet dan drinken.
Dan haal ik haar los en dan laat ik het maar even, maar naar mijn idee drinkt ze de laatste tijd minder effectief, wil niet dat ze honger krijgt
echt bijvoeding eten doet ze nog niet, een klein beetje maar dat is geen maaltijd te noemen.
Lengte maak ik me geen zorgen over, gewicht ook niet echt maar toch wil ik de grafiek ook hier even plaatsen
[ afbeelding ]
Is dat wel ok? dat het minder hard gaat? ze zit vaak aan de borst (om de 2-3u soms vaker). Als ik minder borst geef, dan veranderd het sabbelen en minder effectief drinken niet dus dat helpt niet.
Hij drinkt ongeveer 130 cc per voeding. Ik kolf ook minder vaak dan wat hij drinkt, maar dan heb ik dus nog teveel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:36 schreef Gerberaatje het volgende:
Hoeveel drinkt je kleintje? Anders het kolven stoppen op het moment dat je het aantal cc's hebt wat je kleintje drinkt? Dan krijg je weer een soort balans in vraag-aanbod namelijk...
Ik weet niet waarom je kolft, maar geen mogelijkheid om haar live te voeden?
S kan niet stilzitten, kleine mini-me is het. Ze is mega bewegelijk dus misschien is dat het ook welquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:41 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Is ze meer gaan bewegen ook?
Ik heb mini gisteren thuis even gewogen8,6 kilo bij 5 maanden en 5 dagen
where does it end...
Steeds helemaal leegkolven = steeds meer stimuleren. Waardoor je dus inderdaad steeds meer productie zult krijgen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef Zolena het volgende:
[..]
Hij drinkt ongeveer 130 cc per voeding. Ik kolf ook minder vaak dan wat hij drinkt, maar dan heb ik dus nog teveel.
Live voeden gaat moeilijk omdat mij dat pijn doet als ik het vaker dan 2x per dag doe. 's Nachts doe ik dat dus wel maar overdag gaat niet.
Ik was dus juist iets aan het minderen met melk er uit kolfen, maar toen zei de huisarts dat ik ze juist helemaal leeg moest kolfen, en dat vond ik onlogisch, jij dus ook, toch maar proberen steeds iets minder te kolfen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |