quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Geen tips hier Zoë, wel lees ik overal dat het normaal is![]()
Kersjes en Xanteh![]()
Wij hadden zaterdag ons eerste jubileum, 1 maand![]()
Ik heb het idee dat mijn productie nogal omhoog schiet door het clusteren iedere avond. Ze drinkt 's nachts en 's morgens nog maar één borst, en die drinkt ze niet leeg ook. Vanmorgen zelfs een harde plek links (die ze wel netjes wegdronk). Hoe bepalen jullie welke borst je geeft als er bijna volcontinu gelebberd wordt?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Clusteren is hier per uur wisselen van borst
Oliver vraagt overdags de borst op de schattigste manier.. Hij geeft mij een kusje en dan borst een kusje
En dat sta je toe? Ook als je gewoon op een terras zit?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:30 schreef bitterend het volgende:
Hier trekt ze gewoon mijn shirt en bh naar beneden
Opvoeden begint vroeg... Uiteindelijk vindt je het ook niet ok als ze zomaar een koekje pakken... Lijkt me...quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:40 schreef Morretje het volgende:
Ophelia, ik bied in dat soort situaties nogmaals de lege borst aan. Dat had ik zondag niet gedaan, want zelf afgeleid ivm sint met familie, en maandag had ik meteen dikke stuwing![]()
Shirttrekken heb ik ook nooit goed gevonden, toen ze rond een half jaar was zijn we begonnen met gebaren, en als ze wilde dan gebaarde ze dus 'mama drinken'. Werkte hier heel lang erg goed. Ze noemt het trouwens nog steeds zo.
Nee precies. Ze commandeert nu ook wel gewoon hoor, of althans, dat probeert ze. En dan heeft ze pechquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Opvoeden begint vroeg... Uiteindelijk vindt je het ook niet ok als ze zomaar een koekje pakken... Lijkt me...
Als volwassenen snaai je ook niet die hele schaal voor jezelf leeg...quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:57 schreef WupWup het volgende:
Als volwassene ga ik op een verjaardag ook niet vragen of ik een komkommertje of blokje kaas mag pakken, dus daar kan ik me niet aan ergeren. Het staat er om te pakken. Tolerantie jegens elkaar is ook een groot goed en die is tegenwoordig vaak nog ver te zoeken.
Wb de borst, ik leerde de kleine aan om op mn decolleté te 'kloppen', dus dan zat ik niet bloot en kon zij wel duidelijk maken wat ze wilde.
Ze doet het alleen thuis nooit als we buiten zijn en ze is maar 1 he dus kan moeilijk vragen of ze mag drinkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dat sta je toe? Ook als je gewoon op een terras zit?
Ik heb echt een hekel aan kinderen die gewoon pakken zonder te vragen.. Dat zelfde geldt bij mij voor mama melk.. No way dat ik dus toe zal staan dat zonder pardon mn shirt omhoog wordt gedaan.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Opvoeden begint vroeg... Uiteindelijk vindt je het ook niet ok als ze zomaar een koekje pakken... Lijkt me...
Dat vind ik niet... Het is gewoon hetzelfde... Ook bij 1 hoef je niet te accepteren dat je dreumes je shirt maar naar beneden trekt.. Tenzij je dat helemaal geweldig vindt, dan moet je ook niet raar staan te kijken dat ze dat ook doen als je dus ergens op visite bent...quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:15 schreef bitterend het volgende:
[..]of je trekt alles uit zijn verband meteen natuurlijk.
Ik vind het ook ondingen, mijnesen snapten het ook niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:21 schreef freecell het volgende:
Koop je zo'n calma-speen....
Krijgt hij er geen drup uit
Herhalen... Babies kunnen sneller gebaren dan communiceren met woorden..quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:12 schreef Zoë23 het volgende:
Grappig, gebaren om mama melk, hoe leer je een baby zoiets?
S eet me half op als ze melk wil (kusjes en zoeken) of ze gaat bijzoeken
Shirt omlaag trekken heeft ze 1xgedaan, heb haar handje toen weer 'gewoon' gedaan, mijn gesprek afgemaakt en haar gevoed.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Clusteren is hier per uur wisselen van borst
Oliver vraagt overdags de borst op de schattigste manier.. Hij geeft mij een kusje en dan borst een kusje
Thnx, ben ik aan het doen. De meest lege zou niet werken, dan hangt ze als ik pech heb vijf uur of langer aan één kant.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef Zoë23 het volgende:
lief evenstar
En ik wissel ook om het uur van borst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |