quote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar als je dat niet kan vergelijken met de opgepimpte dan is die ook goed![]()
Dan is het niet eens opgepimpte supermarktsupul of uit een delicatessenzaak maar dat van Sunny dus is het gewoon heerlijk
Pfffff... waar ik zei Kersting moet zijn kesting, stop de tijd!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zonder de R.
Wel toepasselijk, zo met de feestdagen.
Ja, dank je, kon echt niet op zijn naam komen.quote:
Ah. Dat verklaart die plaatjes op de zender waar mijn zus net sneloverheen zapte!quote:
Wat leuk allemaal voor hem!!!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat hoop ik! We vieren mijn broetjes 21e verjaardag in een filmhuis met high tea achtige dingen. Er komen ruim 100 mensen
dus vandaar dat ik een handje help en de taarten bak
Nee, het reuzenrad is the London Eye (extra 19 pond).quote:Op woensdag 5 december 2012 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof
Welke attractie was dat dan, dat grote rad of zo?
Ah, de Beefeaters heb je dus gemist.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee, het reuzenrad is the London Eye (extra 19 pond).
We waren net te laat voor de Tower of London; een oude gevangenenpoort waar nu de kroonjuwelen tentoongesteld zijn.
Wel gezellig alleen de zanger was wel weer gauw weg en stond in t andere gedeelte van t restaurant.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:32 schreef golfer het volgende:
Hoe was het vanavond in de ouwe stamkroeg van B. ?
Ja dat denk ik dus altijd, tot ik t eet en de wijn proef en de kaas nietquote:
Ik denk dat je de kirsch vooral proeft die er vaak ook doorheen zit.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja dat denk ik dus altijd, tot ik t eet en de wijn proef en de kaas niet
18 december toch????quote:Op donderdag 6 december 2012 12:59 schreef borisz het volgende:
Jeuj. Kaarten voor Maartem van Rossem binnen op 16 januari in Haarlem.
Extra voorstelling
Ik las het net ja. Dat is wel fijn voor de familie van Marianne zeg.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:42 schreef borisz het volgende:
We hebben een bekentenis in de zaak Vaatstra.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never a dull moment bij ons![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |