Ik vond het ook zo leuk om jullie allemaal in ons huis te zien rondscharrelenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en jij vond het irritant dat ik iets uit de keukenkasten probeerde te halen terwijl je wijn aan het schenken was
Dat was een andere CUL SC-meet.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het ook zo leuk om jullie allemaal in ons huis te zien rondscharrelen
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was een andere CUL SC-meet.![]()
Met Isa en Dude ook
We zijn er nu 2x geweest en eerlijk gezegd vonden wij het niet zo heel goed.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:44 schreef borisz het volgende:
In hoeverre toplijstjes iets zeggen. http://www.missethoreca.n(...)estaurants-1120099W/.
De kok van Chi Ling won eerder ook al goud met het NL team op het WK Chinese Cuisine in Shanghai
Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:30 schreef Vork het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Het mailtje met een open sollicitatie naar een of ander lab, dat ik gisterenavond laat nog de deur uit heb gedaan, om maar aan mijn sollicitatieplicht te kunnen voldoen, heeft zowaar nu al een gesprek opgeleverd.
Je mist de zoetzure rode saus?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:15 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn er nu 2x geweest en eerlijk gezegd vonden wij het niet zo heel goed.
Lekker tempo daar. klinkt goed!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:30 schreef Vork het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Het mailtje met een open sollicitatie naar een of ander lab, dat ik gisterenavond laat nog de deur uit heb gedaan, om maar aan mijn sollicitatieplicht te kunnen voldoen, heeft zowaar nu al een gesprek opgeleverd.
Stel je voor ! Vork dat het positief uitpakt.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:48 schreef Vork het volgende:
Ja tempo is zeker goed. Ze hadden een datum en tijd voorgesteld die ik echt niet kon, andere dag voorgesteld en dat was binnen een half uur besproken met de betrokkenen en teruggekoppeld. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt dat zaken zo snel worden geregeld. Je zou haast denken dat ze me daadwerkelijk kunnen gebruiken daar binnen dat bedrijf (of dat niemand ene moer te doen heeft).
Ik kan daar altijd van genieten. Geen gelul maar direct actie ondernemen. Hoop voor je dat het wat wordt.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:48 schreef Vork het volgende:
Ja tempo is zeker goed. Ze hadden een datum en tijd voorgesteld die ik echt niet kon, andere dag voorgesteld en dat was binnen een half uur besproken met de betrokkenen en teruggekoppeld. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt dat zaken zo snel worden geregeld. Je zou haast denken dat ze me daadwerkelijk kunnen gebruiken daar binnen dat
IJsrijdenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:07 schreef AnneX het volgende:
Morgen hebben wij drie uur slipcursus op de Veluwe![]()
# kijkt eens naar sneeuwradar.
Dat dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |