Hoeveel had je in gedachten? Ik verkoop hem namelijk liever alles in 1 x.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:57 schreef MeneerLogica het volgende:
Interesse in je gitaar + guitar hero.
Wat wil je ervoor hebben? Ik weet niet of hij in goede staat is, die stikkers kijk ik nog wel overheen maar zijn wel lelijk haha.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef Desiler het volgende:
[..]
Hoeveel had je in gedachten? Ik verkoop hem namelijk liever alles in 1 x.
Gitaar is in goede staat, alles doet het nog. 35 euro vind ik wel een mooie prijs. Maar ik stuur liever niets op.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben? Ik weet niet of hij in goede staat is, die stikkers kijk ik nog wel overheen maar zijn wel lelijk haha.
Grappenmaker, het is geen draadloze en op marktplaats staan ze voor 20 euro.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Desiler het volgende:
[..]
Gitaar is in goede staat, alles doet het nog. 35 euro vind ik wel een mooie prijs. Maar ik stuur liever niets op.
Daarom vroeg ik ook aan jou wat had je in gedachten..quote:Op woensdag 5 december 2012 11:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Grappenmaker, het is geen draadloze en op marktplaats staan ze voor 20 euro.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef Abed het volgende:
¤25 geboden voor de gitaar + Legends of rock incl verzenden
Erg jammerquote:Op maandag 10 december 2012 12:30 schreef Harry_Turtle het volgende:
Helaas te ver voor mij, 193.3 km geeft ie aan.
Succes met de verkoop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |