SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Same here. Wil ik nog wel eens boos om worden.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Vroeger probeerde ze ik het nog wel eens uit te leggen. Ben ik snel maar weer mee opgehouden, veel te frustrerendquote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
Geniet nooit met mate!![]()
Ik leg niks uit, ik zet mijn klauwen slechts uit :$quote:Op maandag 3 december 2012 23:51 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Vroeger probeerde ze ik het nog wel eens uit te leggen. Ben ik snel maar weer mee opgehouden, veel te frustrerendIk weet niet of Spezza dat weet :$quote:Op maandag 3 december 2012 23:52 schreef gupje86 het volgende:
[..]
haijij bent lekker dus? Aangezien ze het van mij niet weten
Truste!quote:Op maandag 3 december 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
Tijd om te gaan slapen, trusten allemaal![]()
![]()
klauwenquote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik leg niks uit, ik zet mijn klauwen slechts uit :$
[..]
Ik weet niet of Spezza dat weet :$
nou Spezza..zeg het eensGeniet nooit met mate!![]()
HaaaiWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Wat moet ik zeggen? Zal ik jullie aan elkaar voorstellen? Kom ik kijkenquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Gewoon vragen: jij vind een kutje toch lekkerder? Zeggen ze ja, zeg je; IK OOK!!!!quote:Op maandag 3 december 2012 23:51 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Vroeger probeerde ze ik het nog wel eens uit te leggen. Ben ik snel maar weer mee opgehouden, veel te frustrerend![]()
Ik vind dit een beetje freaky, gezien het feit dat ik niet weet wie jij bentquote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Zal ik jullie aan elkaar voorstellen? Kom ik kijken
Maar goed, ik ga ook tukken bitches, have a gay night :$ one luvWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Moeten we even whatsappen. Stuur ik wel een fotoquote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje freaky, gezien het feit dat ik niet weet wie jij bent
Maar goed, ik ga ook tukken bitches, have a gay night :$ one luv
Ja dat zei ik voorheen ook altijd, maar dan snappen ze het nog niet..quote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon vragen: jij vind een kutje toch lekkerder? Zeggen ze ja, zeg je; IK OOK!!!!Geniet nooit met mate!![]()
Truste!quote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje freaky, gezien het feit dat ik niet weet wie jij bent
Maar goed, ik ga ook tukken bitches, have a gay night :$ one luvGeniet nooit met mate!![]()
Hehe, ik denk dat Rokje je in elkaar klaptquote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moeten we even whatsappen. Stuur ik wel een foto.
![]()
Voor wat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat Rokje je in elkaar klapt.
Roep dan eerst ff. Ik hou wel van vrouwen die van zich af kunnen bijtenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:01 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Roep dan eerst ff. Ik hou wel van vrouwen die van zich af kunnen bijten. Sowieso tof om te zien
![]()
![]()
Hoe kan je zo'n hint nou niet snappen? Dan heb je toch een plaat voor je hoofdquote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik voorheen ook altijd, maar dan snappen ze het nog niet..![]()
Hebben mannen wel vaker last vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n hint nou niet snappen? Dan heb je toch een plaat voor je hoofd
Ruilen? Ik heb nog wel bierquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:03 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Neem jij de popcorn mee, regel ik het bier.
En wel zoute popcorn toch?![]()
![]()
zout en zoet en dan gemixtquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb nog wel bier.
En wel zoute popcorn toch?![]()
![]()
Ik heb ook nog wel bier. Nog over van zaterdagquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb nog wel bier.
En wel zoute popcorn toch?
zoute popcornbah
haha truequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou niet alleen mannen
maar dat is meer op een ander vlak...Geniet nooit met mate!![]()
Meh, zoute popcorn met extra zout eroverquote:.
Is lekker hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel bier. Nog over van zaterdag
zoute popcornbah
. Ik heb nog wat Leffe Tripels staan
![]()
![]()
Ik heb grolsch beugel, bavaria en jupiler staanquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, zoute popcorn met extra zout erover.
[..]
Is lekker hoor. Ik heb nog wat Leffe Tripels staan
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik heb grolsch beugel, bavaria en jupiler staan![]()
![]()
Zuiden van het land, maar dan nog.... Bavariaquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik heb grolsch beugel, bavaria en jupiler staan
Dan ga ik toch maar voor mijn eigen bierquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik heb grolsch beugel, bavaria en jupiler staan.
![]()
Is lekker joh. Je hebt geen smaakquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zuiden van het land, maar dan nog.... Bavaria
Trustequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik duik mijn bedje eens in. Fijne avond/nacht verder![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik duik mijn bedje eens in. Fijne avond/nacht verder
I'm sure she will.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vinniequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij mogen wel kijken toch?
Ik kan nog niet slapen, dus hoi![]()
![]()
Denk niet dat ze dat toelaat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan nog niet slapen, dus hoiI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik ga wel slapen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan nog niet slapen, dus hoi
Tot later!Geniet nooit met mate!![]()
haha dankje..quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
nou?quote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Lachen om leedvermaak is een verbastering van je eigen welgesteldheid.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Goedenavond allen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
oke.. die kende ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben bij de black keys geweest
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lachen om leedvermaak is een verbastering van je eigen welgesteldheid.Rustig aan.![]()
Ik snap er geen kut van.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lachen om leedvermaak is een verbastering van je eigen welgesteldheid.![]()
nog steeds niet echtquote:
Wat snap je er niet aan? Simpel gezegd is lachen om pijn of kwelling van anderen gewoon een manier om jezelf beter te voelen en dat is triest.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
wel jammer dat het veel voorkomt...quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Simpel gezegd is lachen om pijn of kwelling van anderen gewoon een manier om jezelf beter te voelen en dat is triest.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Simpel gezegd is lachen om pijn of kwelling van anderen gewoon een manier om jezelf beter te voelen en dat is triest.
Wij verschillen duidelijk van mening.![]()
Het is geen mening, pure psychologie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij verschillen duidelijk van mening.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat is een grote verzameling van meningen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is geen mening, pure psychologie.![]()
Nouja ik was dus naar een concert van black keys geweest...
Allereerst even wezen uit eten en spare ribs gegeten, was wel lekker vind ik
Dat hebben we gegeten bij een restaurant dicht bij station duivenvoorden...
Daarna naar de ziggo dome voor het concert...
Daar speelde eerst de ''maccabees'' ik vond het maar een lullige band, eigenlijk totaal geen leuke muziek.
Ik vond de eerste gitarist wel tof met hoe die met het publiek bezig was, en de 2e gitarist wist af en toe wel leuke deuntjes aan te slaan op zijn gitaar, maar dat waren maar een paar seconden per liedje ofzo..
Dus kortom, de nummers waren gewoon kut.
Toen kwamen the black keys, gek genoeg maakte ze me wel enthousiast om te gaan dansen enzo, het wist me energie te geven, goede muziek wel dus.
De drummer was keigaaf trouwens... Leuk groot drumstel voor op het podium met licht erop geschenen...
Het enige wat ik jammer vind is dat de drummer niet gewoon eventjes een tijdje solo ging rammen, dat had wel heel tof geweest denk ik.Rustig aan.![]()
We lachen en grappen over andermans leed zodat ons eigen leed minder erg lijkt. Hetzelfde met als iemand valt op de stoep, we zijn allemaal blij dat het ons niet overkomt, maar iemand anders.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee, dat vind jij. Jij vind hst triest.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat het triest is, is evenwel gewoon je mening, heeft minder met psychologie te makenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
![]()
Wel, dat is hetzelfde met wat als 'normaal' wordt gezien. Of als standaard. Of, ga zo maar door. De meerderheid bepaalt altijd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een grote verzameling van meningen...I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Neuh, kan ook gewoon ridiculiteit zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Simpel gezegd is lachen om pijn of kwelling van anderen gewoon een manier om jezelf beter te voelen en dat is triest.Rustig aan.![]()
Triest is inderdaad een bewoording van mij, de rest is feitelijk gezien zo. Hoe je het als mening wilt verwoorden, is aan jou of in dit geval aan mij. Ik vind het wel triest ja dat je graag wilt zien hoe andere mensen vechten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat vind jij. Jij vind hst triest.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Het is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:50 schreef Tamashii het volgende:
We lachen en grappen over andermans leed zodat ons eigen leed minder erg lijkt. Hetzelfde met als iemand valt op de stoep, we zijn allemaal blij dat het ons niet overkomt, maar iemand anders.
Het kan best zo zijn, maar het is geen feit dat het altijd om die reden gebeurt.Rustig aan.![]()
Wat precies? Ridicuul vind ik een sterk woord hierin, want iets belachelijk of bespottelijk vinden, dan kijk je er liever niet naar of dan draai je je hoofd weg ipv er om te lachen of er perse naar te kijken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, kan ook gewoon ridiculiteit zijn.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ohja? Prima, dan is het niet waar jongen.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Sowieso denken dat ik meen dat Rokje Spezza gaat klappenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Triest is inderdaad een bewoording van mij, de rest is feitelijk gezien zo. Hoe je het als mening wilt verwoorden, is aan jou of in dit geval aan mij. Ik vind het wel triest ja dat je graag wilt zien hoe andere mensen vechten..
![]()
Wat zo'n onderwerp al we niet los kan maken eh..
Ja ik ben er toch nog ff, stiekem
Als ik overigens serieus met iemand in een gevecht raak, hoe dan ook.. Dan wil ik inderdaad geen toeschouwers hebben.. En ik zal ook zeker niet lachen om de ander z'n leed dan, aangezien ik mezelf eerder vies voel na zoiets.. Ik wil dat helemaal niet
Onder het mom van "nu we toch op de serieuze tour zijn"What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nee, we weten al dat jij nooit serieus bent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso denken dat ik meen dat Rokje Spezza gaat klappen.
Jij maakt zoveel los.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wat zo'n onderwerp al we niet los kan maken eh..
Ja ik ben er toch nog ff, stiekem
Als ik overigens serieus met iemand in een gevecht raak, hoe dan ook.. Dan wil ik inderdaad geen toeschouwers hebben.. En ik zal ook zeker niet lachen om de ander z'n leed dan, aangezien ik mezelf eerder vies voel na zoiets.. Ik wil dat helemaal niet
Onder het mom van "nu we toch op de serieuze tour zijn"![]()
Ik ga niet iemand uitlachen omdat ik mij dan beter voel ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja? Prima, dan is het niet waar jongen.
Juist bij vrienden zou ik iemand kunnen uitlachen... Veel eerder dan bij een onbekende denk ik.Rustig aan.![]()
Is dat zo? Wat maak ik nog meer losquote:
Ik ben heel vaak serieus, maar denken dat ik dat meen? Kom op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, we weten al dat jij nooit serieus bent.![]()
waar maak ik een gif zonder dat er verdomme reclame onder staat
Nee, je moet het ook niet zo standaard nemen, er is geen gepaste reactie voor zo'n gebeurtenis. Zoals ik al tegen Faxie zei; de meerderheid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga niet iemand uitlachen omdat ik mij dan beter voel ofzo.
Juist bij vrienden zou ik iemand kunnen uitlachen... Veel eerder dan bij een onbekende denk ik.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Doe gewoon die foto van jou, die is toch niet te verbeteren!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
waar maak ik een gif zonder dat er verdomme reclame onder staat![]()
![]()
Kom kom.. Ik zie wel potentie in deze discussieWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Beetje jammer van je UI,,quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
waar maak ik een gif zonder dat er verdomme reclame onder staatRustig aan.![]()
Ik volg em ook niet meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:56 schreef Faxie het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat verder![]()
![]()
quote:
Zonder dollen Vinniiee, en zonder je aan te vallen zie ik jou hier niet vaak serieus posten. Je waait met een hoop winden mee en zegt tegen iedereen ja en amen als je dat op dat moment gepast vind. Ik zie je nooit een duidelijk standpunt innemen waar je achter staat en dat is jammer want je bent verder tof.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak serieus, maar denken dat ik dat meen? Kom op.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Daarom was het niet waar wat je zei.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, je moet het ook niet zo standaard nemen, er is geen gepaste reactie voor zo'n gebeurtenis. Zoals ik al tegen Faxie zei; de meerderheid.![]()
Beetje je formulatie aanpassen en ik ben het vast met je eens.Rustig aan.![]()
Een meerderheid hoeft niet gelijk te hebben...quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, je moet het ook niet zo standaard nemen, er is geen gepaste reactie voor zo'n gebeurtenis. Zoals ik al tegen Faxie zei; de meerderheid.![]()
Tenzij de definitie afhangt van de mening van de meerderheid, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een meerderheid hoeft niet gelijk te hebben...
Hmm wat lul ik nou ff nadenken...Rustig aan.![]()
Nooit heeft de meerderheid gelijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een meerderheid hoeft niet gelijk te hebben....
Dat is precies wat Faxie bedoeltquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tenzij de definitie afhangt van de mening van de meerderheid, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
Hmm wat lul ik nou ff nadenken...![]()
![]()
Ik zal er eens meer op lettenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zonder dollen Vinniiee, en zonder je aan te vallen zie ik jou hier niet vaak serieus posten. Je waait met een hoop winden mee en zegt tegen iedereen ja en amen als je dat op dat moment gepast vind. Ik zie je nooit een duidelijk standpunt innemen waar je achter staat en dat is jammer want je bent verder tof..
![]()
Gelijk hebben en gelijk krijgen is wat anders ja, maar meestal gaat het niet om gelijk hebben of krijgen maar om vinden. Kijk maar naar wat 'normaal' is in Nederland of in dorpjes en wanneer je er buiten valt. Als jij zwaar gereformeerd bent en scheldwoorden hekelt moet je niet in Rotterdam gaan wonen en als je een allochtoon bent die elke zondag zijn auto wast en in dezelfde auto een jointje rookt moet je niet in de Biblebelt gaan wonen. En dan gaat het er niet om wie gelijk heeft, want dat bestaat in dat opzicht niet eens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een meerderheid hoeft niet gelijk te hebben...I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
fietfieeeeeuw
supergaar wel dat de formaten anders zijn :\Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Maar zeggen dat je mensen uitlacht omdat je jezelf dan minder kut hoeft te voelen om je eigen falen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is precies wat Faxie bedoelt
Mweh, kvind het leuk zolang het geintjes zijn...
Dat is gewoon het significante verschil, je kunt iemand uitlachen om een geintje en om dat dan gelijk te gaan stellen aan je eigen onzekerheid weglachen op een ander ofzo.. Vind ik dan niet bepaald correct.Rustig aan.![]()
Tsja, zit (helaas) wel een kern van waarheid in...quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gelijk hebben en gelijk krijgen is wat anders ja, maar meestal gaat het niet om gelijk hebben of krijgen maar om vinden. Kijk maar naar wat 'normaal' is in Nederland of in dorpjes en wanneer je er buiten valt. Als jij zwaar gereformeerd bent en scheldwoorden hekelt moet je niet in Rotterdam gaan wonen en als je een allochtoon bent die elke zondag zijn auto wast en in dezelfde auto een jointje rookt moet je niet in de Biblebelt gaan wonen. En dan gaat het er niet om wie gelijk heeft, want dat bestaat in dat opzicht niet eens.![]()
De mening van de meerderheid wordt wel vaak als "maatstaf" gebruikt..Jammer wel.. Iets met kuddedierenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat is waar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar zeggen dat je mensen uitlacht omdat je jezelf dan minder kut hoeft te voelen om je eigen falen...
Mweh, kvind het leuk zolang het geintjes zijn...
Dat is gewoon het significante verschil, je kunt iemand uitlachen om een geintje en om dat dan gelijk te gaan stellen aan je eigen onzekerheid weglachen op een ander ofzo.. Vind ik dan niet bepaald correct.![]()
Ik denk niet dat het helaas is, want de meeste mensen weten dat gewoon en leven daar ook naar. Helaas is het soms in een enkel geval anders en dan komen er problemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, zit (helaas) wel een kern van waarheid in...I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
achjaaaaWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ook rechtelijk gezien zelfsquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
De mening van de meerderheid wordt wel vaak als "maatstaf" gebruikt..Jammer wel.. Iets met kuddedieren
Hoort een bel bij een fiets? ''ja'' nou dan moet ook de fietsbel vergoed worden...
Ofzo
Rustig aan.![]()
Wel helaas. Zat gebieden waar ik niet zou kunnen aarden (en ja, dat is een mening).quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het helaas is, want de meeste mensen weten dat gewoon en leven daar ook naar. Helaas is het soms in een enkel geval anders en dan komen er problemen.![]()
ik ga maar eens ff douchen.. en dan verder brieven verwerken
Ok, veel plezierquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ga maar eens ff douchen.. en dan verder brieven verwerken![]()
![]()
![]()
Overigens lach ik wel om leedvermaak, maar er zit wel een grens aan. Ik ga bijvoorbeeld niet lachen, omdat er iemand in elkaar gemept wordt of zo.![]()
Ik bedoel maar. Mja, lastig lastigquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Sowieso vind ik geweld niet grappig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:05 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens lach ik wel om leedvermaak, maar er zit wel een grens aan. Ik ga bijvoorbeeld niet lachen, omdat er iemand in elkaar gemept wordt of zo.![]()
Laat staan nodigquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso vind ik geweld niet grappig.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ja net als het feit dat veel mensen niks doen wanneer er iets gebeurd in het openbaar, ze volgen het gedrag van anderen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
De mening van de meerderheid wordt wel vaak als "maatstaf" gebruikt..Jammer wel.. Iets met kuddedierenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
![]()
.48 is ook ''uitlachen''
Die variant heeft geen reet met je eigen onzekerheid te maken whatsoever lijkt me
Rustig aan.![]()
Alleen grappige dingen zijn nodigquote:?
waarom zie ik Raene bijna niet meer ?
Klopt, is het ook niet. Maar wel noodzakelijk soms.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso vind ik geweld niet grappig.![]()
Als verdedigende partij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms is het wel nodig helaas.Rustig aan.![]()
Dat is dan ook geen leedvermaak meer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:05 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens lach ik wel om leedvermaak, maar er zit wel een grens aan. Ik ga bijvoorbeeld niet lachen, omdat er iemand in elkaar gemept wordt of zo.Maar de grote vraag is dan, zou je ingrijpen!
Het zou niet nodig moeten zijn.. Helaas overkomt je dit soort dingen wel eens, dan mag je jezelf echt wel flink verdedigen ja.. Maar nodig is een lastige termquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms is het wel nodig helaas.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Omdat je ogen dicht zijn?quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
waarom zie ik Raene bijna niet meer ?Rustig aan.![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen leedvermaak meer.Maar de grote vraag is dan, zou je ingrijpen!
.
nee ff serieus?quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
De ME die ingrijpt bij voetbalrellen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen grappige dingen zijn nodig?
![]()
Ik volg mijn eigen gedrag, niet dat van anderen. Het gedrag van anderen doe ik alleen maar om anderen niet te kwetsen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja net als het feit dat veel mensen niks doen wanneer er iets gebeurd in het openbaar, ze volgen het gedrag van anderen.![]()
Veelal.. Hoewel ik in bepaalde situaties ook wel dicht zou klappen wsl en niet weten WAT ik zou moeten doen.. Ofzo.. Maar op z'n minst iets proberen zou allesbehalve slecht zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja net als het feit dat veel mensen niks doen wanneer er iets gebeurd in het openbaar, ze volgen het gedrag van anderen.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Waarschijnlijk ben ik er te laf voor en te bang om zelf in elkaar gemept te worden. Maar ik zal de politie wel bellen, ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen leedvermaak meer.Maar de grote vraag is dan, zou je ingrijpen!
![]()
Correct. Je kan het niet echt op zijn beloop laten gaan hè?quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De ME die ingrijpt bij voetbalrellen bijvoorbeeld.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Ligt eraan. Of ik niet zelf mijn doodvonnis teken of ik mij ermee bemoei of niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
2 wijven waarvan er 1 zit in te heuken op 1 die op de grond ligt dan is het simpel,,
Maarja 5 man vind ik wel iets teveel voor mij.Rustig aan.![]()
Dat is ook een stukje zelfbescherming en in bepaalde situaties zelfs vitaal en het beste.. Je KUNT ook niet altijd wat doen.. Dat je dan de politie zou bellen is al een stap in de goede richtingquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik er te laf voor en te bang om zelf in elkaar gemept te worden. Maar ik zal de politie wel bellen, ja.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Jezelf verdedingen mag dus zowat niet. Je moet eerst proberen om weg te komen. Als je jezelf verdedigt en slaat de aanvaller bewusteloos oid en de aanvaller doet aangifte tegen jou, dan ben jij diegene die vervolgt gaat wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het zou niet nodig moeten zijn.. Helaas overkomt je dit soort dingen wel eens, dan mag je jezelf echt wel flink verdedigen ja.. Maar nodig is een lastige term![]()
Ik voel me op zo'n moment sowieso niet geroepen om in te grijpen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan. Of ik niet zelf mijn doodvonnis teken of ik mij ermee bemoei of niet.
2 wijven waarvan er 1 zit in te heuken op 1 die op de grond ligt dan is het simpel,,
Maarja 5 man vind ik wel iets teveel voor mij.
Misschien heeft één van die meiden wel iets heel ergs gedaan, weet ik veel.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Je volgt als mens altijd het gedrag van anderen, zou jij ingrijpen bij een mishandeling als er 20 anderen staan te kijken?quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik volg mijn eigen gedrag, niet dat van anderen. Het gedrag van anderen doe ik alleen maar om anderen niet te kwetsen bijvoorbeeld.Ja, dat heb ik ook. Dat is ook niet slecht, het is gewoon bijna onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Veelal.. Hoewel ik in bepaalde situaties ook wel dicht zou klappen wsl en niet weten WAT ik zou moeten doen.. Ofzo.. Maar op z'n minst iets proberen zou allesbehalve slecht zijnI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik had het ook niet echt over dit soort ernstige dingen.. Maar idd, je hebt gelijk, het mag niet.. Dan ben jij ineens de schuldige.. Achterlijke regelgeving if you ask me O.oquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezelf verdedingen mag dus zowat niet. Je moet eerst proberen om weg te komen. Als je jezelf verdedigt en slaat de aanvaller bewusteloos oid en de aanvaller doet aangifte tegen jou, dan ben jij diegene die vervolgt gaat wordenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Boeit me geen kut, klote tokkies moeten normaal doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik voel me op zo'n moment sowieso niet geroepen om in te grijpen.
Misschien heeft één van die meiden wel iets heel ergs gedaan, weet ik veel.Rustig aan.![]()
Nee, om bovengenoemde reden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je volgt als mens altijd het gedrag van anderen, zou jij ingrijpen bij een mishandeling als er 20 anderen staan te kijken?![]()
Ligt eraan of het zijn vrienden zijn die staan te kijken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je volgt als mens altijd het gedrag van anderen, zou jij ingrijpen bij een mishandeling als er 20 anderen staan te kijken?
Rustig aan.![]()
Ik ga tokkies geen manieren bijbrengen. Laat ze elkaar maar omleggen, ik wil er het liefst zo min mogelijk last van. Weer een paar uitkeringen minder als ze elkaar de vernieling in trappen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boeit me geen kut, klote tokkies moeten normaal doen.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Mhmquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je volgt als mens altijd het gedrag van anderen, zou jij ingrijpen bij een mishandeling als er 20 anderen staan te kijken?
[..]
Ja, dat heb ik ook. Dat is ook niet slecht, het is gewoon bijna onmogelijk.
Vind ik ook. Veel heisa maken (de overheid dan) door reclame over zinloos geweld en zo, maar vervolgens met zo'n achterlijke wetgeving komenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet echt over dit soort ernstige dingen.. Maar idd, je hebt gelijk, het mag niet.. Dan ben jij ineens de schuldige.. Achterlijke regelgeving if you ask me O.o![]()
![]()
Bystander effect.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, om bovengenoemde reden.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Mweh, ben zo erg tegen geweld dat ik dat voor lief neem.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga tokkies geen manieren bijbrengen. Laat ze elkaar maar omleggen, ik wil er het liefst zo min mogelijk last van. Weer een paar uitkeringen minder als ze elkaar de vernieling in trappen.Rustig aan.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is ook een stukje zelfbescherming en in bepaalde situaties zelfs vitaal en het beste.. Je KUNT ook niet altijd wat doen.. Dat je dan de politie zou bellen is al een stap in de goede richting. Moet je ook niet willen proberen als ze met 5 man iemand in elkaar staan te beuken. Dan ben jij gegarandeerd de volgende.
![]()
Ja natuurlijk kun je hierbij allemaal kanttekeningen plaatsen en details vertellen, maar het gaat puur om de situatie dat er mensen op straat aangevallen worden en er een aantal staan te kijken. Je ziet dat het echt flink mis gaat en eigenlijk zou je moeten ingrijpen, maar niemand grijpt in en je bent zelf bang om mishandeld te worden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan of het zijn vrienden zijn die staan te kijken.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik zou nooit geweld initiëren. Maar als anderen het doen, zijn ze al zover heen dat ik mijn compassie voor welke deelnemer aan het gevecht dan ook al heb verloren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, ben zo erg tegen geweld dat ik dat voor lief neem.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Mja.. Helaas wel bijzonder "pijnlijk" wanneer jou wat overkomt en niemand doet iets/rijdt gewoon door, whatsoever.. Hoewel ze dat in veel gevallen ook niet echt kwalijk valt te nemen, maar ja..What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nee, het is niet het bystander effect Tamashi. Ook als er een 1 op 1 gevecht is zonder verdere mensen, zou ik nog niet ingrijpen.quote:![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. Moet je ook niet willen proberen als ze met 5 man iemand in elkaar staan te beuken. Dan ben jij gegarandeerd de volgende.
Klein linkje: http://paulvanbuuren.nl/genovese-syndroom/quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die moet ik even googlen...I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hoe kun je nou je compassie verliezen voor iemand die er misschien niks aan kan doen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou nooit geweld initiëren. Maar als anderen het doen, zijn ze al zover heen dat ik mijn compassie voor welke deelnemer aan het gevecht dan ook al heb verloren.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik was je allang al voorquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klein linkje: http://paulvanbuuren.nl/genovese-syndroom/![]()
![]()
Ja sorry hoor, maar als jij niet duidelijk verteld hoe de situatie ligt dan weet ik niet hoe ik zou reageren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kun je hierbij allemaal kanttekeningen plaatsen en details vertellen, maar het gaat puur om de situatie dat er mensen op straat aangevallen worden en er een aantal staan te kijken. Je ziet dat het echt flink mis gaat en eigenlijk zou je moeten ingrijpen, maar niemand grijpt in en je bent zelf bang om mishandeld te worden.
Het zijn geen details, die ''details'' beslissen alles.
Mensen op straat, dat zijn er dus meerdere.... Nee dan ga ik niet in mijn eentje mijn doodvonnis tekenen...Rustig aan.![]()
Er is een verschil tussen een gevecht en een aanval.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe kun je nou je compassie verliezen voor iemand die er misschien niks aan kan doen?
Als iemand wordt belaagd heb ik al veel meer sympathie voor de onderliggende partij, maar alsnog zal ik dan een calculerende afweging maken of ik de aanvaller aankan.
Ik verwacht zo iets ook niet van een ander. Leuk als ze helpen, maar niemand is verplicht hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mja.. Helaas wel bijzonder "pijnlijk" wanneer jou wat overkomt en niemand doet iets/rijdt gewoon door, whatsoever.. Hoewel ze dat in veel gevallen ook niet echt kwalijk valt te nemen, maar ja..![]()
Het gaat mij niet om het 1 op 1 gevecht, maar om groepen. Want we hadden het over groepen die de standaard bepalen. Wat mensen 1 op 1 doen zoeken ze maar uit, 1 op 1 bepalen we de samenleving niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het is niet het bystander effect Tamashi. Ook als er een 1 op 1 gevecht is zonder verdere mensen, zou ik nog niet ingrijpen.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Het gaat mij niet om de groepen maar om wel of niet ingrijpen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het 1 op 1 gevecht, maar om groepen. Want we hadden het over groepen die de standaard bepalen. Wat mensen 1 op 1 doen zoeken ze maar uit, 1 op 1 bepalen we de samenleving niet.![]()
Hoe kan het belangrijk zijn of er 100 mensen of 10 mensen staan? Of dat er 2 of 4 mensen in het gevecht betrokken zijn. Het zou niet moeten uitmaken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar als jij niet duidelijk verteld hoe de situatie ligt dan weet ik niet hoe ik zou reageren.
Het zijn geen details, die ''details'' beslissen alles.
Mensen op straat, dat zijn er dus meerdere.... Nee dan ga ik niet in mijn eentje mijn doodvonnis tekenen...I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ok.. So.. Iemand die ik ken stampt mij echt de grond in door bepaalde dingen te zeggen die heel gevoelig liggen.. Vervolgens begint zij mij te duwen en te slaan en alles.. Is dat dan een gevecht? (Omdat ik uiteindelijk wat terug zou doen) of een aanval?quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een gevecht en een aanval.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Verbaal vast wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een gevecht en een aanval.
Als iemand wordt belaagd heb ik al veel meer sympathie voor de onderliggende partij, maar alsnog zal ik dan een calculerende afweging maken of ik de aanvaller aankan.
Dat zei ik idd ook niet, ik verwacht het zeer zeker niet..quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik verwacht zo iets ook niet van een ander. Leuk als ze helpen, maar niemand is verplicht hoor.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
mijn schatjeeeee
wat een heer
sorry hoor.. moest gewoon even
Geen idee. Uiteindelijk ben ik ook maar een voorbijganger en zie ik iets.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok.. So.. Iemand die ik ken stampt mij echt de grond in door bepaalde dingen te zeggen die heel gevoelig liggen.. Vervolgens begint zij mij te duwen en te slaan en alles.. Is dat dan een gevecht? (Omdat ik uiteindelijk wat terug zou doen) of een aanval?
Denk ik dat het wel los zal lopen, dan loop ik door.
Waaromquote:?
Het maakt wel uit, want als jij 3 man op je dak krijgt ben je zuur, als er 1 mannetje naar je toe komt valt het allemaal nog wel mee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe kan het belangrijk zijn of er 100 mensen of 10 mensen staan? Of dat er 2 of 4 mensen in het gevecht betrokken zijn. Het zou niet moeten uitmaken.Rustig aan.![]()
En zo denkt waarschijnlijk 90% van de mensen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Uiteindelijk ben ik ook maar een voorbijganger en zie ik iets.
Nja in zo'n geval zal het ook vast niet doorgaan totdat 1 iemand half dood ligt te bloeden idd en t is iets tussen die 2 onderling dan, dus logisch dat je dan door looptquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Uiteindelijk ben ik ook maar een voorbijganger en zie ik iets.
.. Maar waar zal het dan onder vallen..
Dat is op zich ook niet ergquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En zo denkt waarschijnlijk 90% van de mensen..
Omdat ik niet in staat ben te geloven dat jij iemand niet verbaal aan kunt.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik bedoel dat het niet zou moeten uitmaken omdat we iemand zouden moeten helpen, het is een mensenleven waar het omgaat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het maakt wel uit, want als jij 3 man op je dak krijgt ben je zuur, als er 1 mannetje naar je toe komt valt het allemaal nog wel mee.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ook dat is in the eye of the beholder. Als ik jou net een klap zie uitdelen, denk ik aan een tweezijdig gevecht. Lig jij beweegloos op de grond en schopt iemand je hoofd aan gort, denk ik aan een aanval.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja in zo'n geval zal het ook vast niet doorgaan totdat 1 iemand half dood ligt te bloeden idd en t is iets tussen die 2 onderling dan, dus logisch dat je dan door loopt.. Maar waar zal het dan onder vallen..
Ik denk eerder dat diegene dan verbaal niet aanspreekbaar isquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik niet in staat ben te geloven dat jij iemand niet verbaal aan kunt..
Succes met je slaapkamermannen porno.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
Mja ik ga maar even, geen zin in huiskamervrouwen psychologieI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat klopt, 90% van die mensen zal ook niet zomaar vechten vermoed ik.quote:
Mhm, mja.. T is ook maar net wat je dan ziet/meemaakt daarvan jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook dat is in the eye of the beholder. Als ik jou net een klap zie uitdelen, denk ik aan een tweezijdig gevecht. Lig jij beweegloos op de grond en schopt iemand je hoofd aan gort, denk ik aan een aanval.
Als er mensen levens op spel komen te staan is het iets anders, maar dan moet je wel iets kunnen doen, als dat helpen van je geen zin heeft moet je niks doen, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet zou moeten uitmaken omdat we iemand zouden moeten helpen, het is een mensenleven waar het omgaat.Rustig aan.![]()
Dat is een goed tegenargument meneer GSbrder, laat ook precies zien wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat diegene dan verbaal niet aanspreekbaar is.
Gelukkig niet. Maar het laagje beschaving is maar dun hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat klopt, 90% van die mensen zal ook niet zomaar vechten vermoed ik..
Mooiquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is een goed tegenargument meneer GSbrder, laat ook precies zien wat ik bedoel..
Of als dat "helpen" jou later andere schade gaat berokkenen, kan ik ook heel goed begrijpen dat je geen zin hebt om in te grijpen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als er mensen levens op spel komen te staan is het iets anders, maar dan moet je wel iets kunnen doen, als dat helpen van je geen zin heeft moet je niks doen, zo simpel is het.
Hoef je die niet-helpers nog niet meteen over 1 kam te scheren Tamashi![]()
Ik scheer niemand over een kam, maar ik heb geen zin in een discussie met mensen die niks van psychologie begrijpen of willen begrijpen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of als dat "helpen" jou later andere schade gaat berokkenen, kan ik ook heel goed begrijpen dat je geen zin hebt om in te grijpen.
Hoef je die niet-helpers nog niet meteen over 1 kam te scheren TamashiI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Laat ik dit zeggen...
Een vriend van mij werd aangevlogen door 5 jongens, 5 jongens die later die avond nog iemand zijn kaak kapot hadden getrapt, op 2 plekken gebroken... Ben daar ook voor naar het politiebureau geweest etc voor een getuigenverklaring.
Het is dat ik tussen die gasten kon springen en tussen die vriend van mij die op de grond flikkerde anders had het net zo goed hem kunnen wezen die zijn gezicht verbouwd had zien worden / erger.Rustig aan.![]()
En nu ga ik mijn onbehouwen, 10% man even naar bed brengen. Twee zieke mensen bij elkaar is een oorlog tegen de weerbaarheid.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nu doe je 't weer, je scheert mensen (in dit geval mij) over 1 kam.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik scheer niemand over een kam, maar ik heb geen zin in een discussie met mensen die niks van psychologie begrijpen of willen begrijpen.
Je scheerde mij over 1 kam met andere mensen die het bystander syndroom hebben terwijl ik al meermalen duidelijk had uitgelegd dat dat in mijn geval niet zo was.
En nu scheer je mij voor de 2e keer over 1 kam door te beweren dat ik niks van psychologie begrijp of wil begrijpen![]()
![]()
Het was een vriend van je.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
Laat ik dit zeggen...
Een vriend van mij werd aangevlogen door 5 jongens, 5 jongens die later die avond nog iemand zijn kaak kapot hadden getrapt, op 2 plekken gebroken... Ben daar ook voor naar het politiebureau geweest etc voor een getuigenverklaring.
Het is dat ik tussen die gasten kon springen en tussen die vriend van mij die op de grond flikkerde anders had het net zo goed hem kunnen wezen die zijn gezicht verbouwd had zien worden / erger.
Dat maakt de zaak al weer anders.
Zeker, dat geef ik gelijk toe, maar al zou ik een onbekende daar zien pogen weg te rennen maar ik zie hem vallen en ik zie daar gelijk wat mannetjes op afspringen... Dan beuk ik die mannetjes hardhandig weg zodat dat persoon weg kan rennen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was een vriend van je.
Dat maakt de zaak al weer anders.
Rustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:25 schreef Tamashii het volgende:
En nu ga ik mijn onbehouwen, 10% man even naar bed brengen. Twee zieke mensen bij elkaar is een oorlog tegen de weerbaarheid.
Ik kruip er ook in, welterusten![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, dat geef ik gelijk toe, maar al zou ik een onbekende daar zien pogen weg te rennen maar ik zie hem vallen en ik zie daar gelijk wat mannetjes op afspringen... Dan beuk ik die mannetjes hardhandig weg zodat dat persoon weg kan rennen.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Dat heb je goed gedaan. Weet niet of ik dat ook gedaan zou hebben. Zo'n situatie is gewoon unreal voor mij, het is alsof alles dan in een film gaat of zo en dan ben ik een beetje verdwaasdquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
Laat ik dit zeggen...
Het is dat ik tussen die gasten kon springen en tussen die vriend van mij die op de grond flikkerde anders had het net zo goed hem kunnen wezen die zijn gezicht verbouwd had zien worden / erger.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kruip er ook in, welterusten![]()
Welterusten.
Het frustrerende was dat ik ''naam* REN WEG schreeuwde een paar keer maar dat die lul niet luisterde en met zijn handen omhoog de boel probeerde te sussen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan. Weet niet of ik dat ook gedaan zou hebben. Zo'n situatie is gewoon unreal voor mij, het is alsof alles dan in een film gaat of zo en dan ben ik een beetje verdwaasd
Sommige mensen vallen niet te sussen en godver ik vind het nog steeds akelig stom dat hij niet naar mij geluisterd heeft toen.Rustig aan.![]()
Eerlijk gezegd begin ik om dat soort taferelen het uitgaansleven ook enigszins te mijden.
Al dat geweld, ik mag dan als een ouwe lul klinken, maar ik snap de lol daar niet van.
Dan betaal ik liever wat meer en zit ik liever tussen publiek van boven de 25 op mijn zaterdagavonden.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
In zulke situaties (situaties die niet dagelijks of normaal zijn) maakt iedereen wel eens fouten KTquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het frustrerende was dat ik ''naam* REN WEG schreeuwde een paar keer maar dat die lul niet luisterde en met zijn handen omhoog de boel probeerde te sussen...
Sommige mensen vallen niet te sussen en godver ik vind het nog steeds akelig stom dat hij niet naar mij geluisterd heeft toen.![]()
![]()
Mja ik weet het, maar ik vind het nog steeds akelig stomquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In zulke situaties (situaties die niet dagelijks of normaal zijn) maakt iedereen wel eens fouten KT
Reken hem dat verder niet aan ofzo.Rustig aan.![]()
Dit...behalve het laatste dan want geen geld daarvoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:30 schreef GSbrder het volgende:
Eerlijk gezegd begin ik om dat soort taferelen het uitgaansleven ook enigszins te mijden.
Al dat geweld, ik mag dan als een ouwe lul klinken, maar ik snap de lol daar niet van.
Dan betaal ik liever wat meer en zit ik liever tussen publiek van boven de 25 op mijn zaterdagavonden.![]()
![]()
Sommige mensen zijn ook akelig stomquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik weet het, maar ik vind het nog steeds akelig stom![]()
![]()
Gewoon een beetje een fatsoenlijke loungeclub zoeken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit...behalve het laatste dan want geen geld daarvoor
Het hoeft dan niet meteen een hipsteroord en ¤ 5.00+ per drankje te zijn.
ik geloof niet dat die er zijn in mijn omgevingquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon een beetje een fatsoenlijke loungeclub zoeken.
Het hoeft dan niet meteen een hipsteroord en ¤ 5.00+ per drankje te zijn.
![]()
![]()
Amsterdam moet lukken, tochquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik geloof niet dat die er zijn in mijn omgeving?
Klinkt een beetje raar, maar das me te ver weg om met regelmaat te doen. Bovendien heb ik simpelweg het geld niet om geregeld naar A'dam af te reizen om daar in een (fatsoenlijke) kroeg te gaan zitten, helaas.quote:
En in m'n 1tje uitgaan vind ik al helemaal niks.![]()
Gewoon bij mensen thuis vind ik veel gezelliger jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon bij koffie op de sofa, lekkere spuitheroine in je pootje stoppen.
Maar dan zonder dat laatste![]()
![]()
Ook leuk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon bij mensen thuis vind ik veel gezelliger ja
Maar dan zonder dat laatsteRustig aan.![]()
Hmm hmm.. Ik ben dan ook een verwende student met mijn gratis OVquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt een beetje raar, maar das me te ver weg om met regelmaat te doen. Bovendien heb ik simpelweg het geld niet om geregeld naar A'dam af te reizen om daar in een (fatsoenlijke) kroeg te gaan zitten, helaas.
En in m'n 1tje uitgaan vind ik al helemaal niks..
Tsja, had ik maar gratis OVquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm hmm.. Ik ben dan ook een verwende student met mijn gratis OV.
![]()
![]()
Ook niet alles, ik had het vandaag behoorlijk koud op het stationquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, had ik maar gratis OV.
Nou de tering, niemand vond mijn verhaaltje over mijn concertbezoek het quoten waard dus blijkbaar...
Ik ga wel even mijn droevigheid wegslapen....
Rustig aan.![]()
Ahwwquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
Nou de tering, niemand vond mijn verhaaltje over mijn concertbezoek het quoten waard dus blijkbaar...
Ik ga wel even mijn droevigheid wegslapen....Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:
Hoi.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Doei![]()
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Eindelijk klaar
Slaap lekker schoonheidquote:.
Bed slapen nu![]()
![]()
.
İk welquote:
En die homo bij mij in de klas ook, zegt ie via de mail.![]()
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Ik heb het niet over seks.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:16 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
İk wel
En die homo bij mij in de klas ook, zegt ie via de mail.![]()
![]()
Categorie: seksquote:vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Dat wil niet zeggen dat alles over seks moet gaanquote:Lees anders even 700 delen terug wat er allemaal besproken wordt.
![]()
Die waren er gisteravondquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:35 schreef Cryothic het volgende:
waar zijn die lekkere lesbo's nou?
Teleurstelling op de vroege ochtend.
![]()
quote:
de linker helft of de rechter helft?quote:quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wel lekkerOm het even op de TT te gooien
.
NIEUW: Foto's!![]()
of stukjes van verschillende plekken die samen in volume toch weer de helft vormen?quote:NIEUW: Foto's!![]()
Kan ook jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
of stukjes van verschillende plekken die samen in volume toch weer de helft vormen?. Maar dat wordt wat lastiger
.
![]()
Dat wat ze 40 jaar terug Hippies noemden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat een hipster isNIEUW: Foto's!![]()
Ik ben echt verre van alto/hipsterquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat wat ze 40 jaar terug Hippies noemden.![]()
![]()
Meer richting Duo Penotti dus?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben echt verre van alto/hipster
Forum Opties Forumhop: Hop naar: