SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Same here. Wil ik nog wel eens boos om worden.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Vroeger probeerde ze ik het nog wel eens uit te leggen. Ben ik snel maar weer mee opgehouden, veel te frustrerendquote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
Geniet nooit met mate!![]()
Ik leg niks uit, ik zet mijn klauwen slechts uit :$quote:Op maandag 3 december 2012 23:51 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Vroeger probeerde ze ik het nog wel eens uit te leggen. Ben ik snel maar weer mee opgehouden, veel te frustrerendIk weet niet of Spezza dat weet :$quote:Op maandag 3 december 2012 23:52 schreef gupje86 het volgende:
[..]
haijij bent lekker dus? Aangezien ze het van mij niet weten
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Truste!quote:Op maandag 3 december 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
Tijd om te gaan slapen, trusten allemaal![]()
![]()
klauwenquote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik leg niks uit, ik zet mijn klauwen slechts uit :$
[..]
Ik weet niet of Spezza dat weet :$
nou Spezza..zeg het eensGeniet nooit met mate!![]()
HaaaiWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Wat moet ik zeggen? Zal ik jullie aan elkaar voorstellen? Kom ik kijkenquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Gewoon vragen: jij vind een kutje toch lekkerder? Zeggen ze ja, zeg je; IK OOK!!!!quote:Op maandag 3 december 2012 23:51 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Vroeger probeerde ze ik het nog wel eens uit te leggen. Ben ik snel maar weer mee opgehouden, veel te frustrerend![]()
Ik vind dit een beetje freaky, gezien het feit dat ik niet weet wie jij bentquote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Zal ik jullie aan elkaar voorstellen? Kom ik kijken
Maar goed, ik ga ook tukken bitches, have a gay night :$ one luvWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Moeten we even whatsappen. Stuur ik wel een fotoquote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje freaky, gezien het feit dat ik niet weet wie jij bent
Maar goed, ik ga ook tukken bitches, have a gay night :$ one luv
Ja dat zei ik voorheen ook altijd, maar dan snappen ze het nog niet..quote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon vragen: jij vind een kutje toch lekkerder? Zeggen ze ja, zeg je; IK OOK!!!!Geniet nooit met mate!![]()
Truste!quote:Op maandag 3 december 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje freaky, gezien het feit dat ik niet weet wie jij bent
Maar goed, ik ga ook tukken bitches, have a gay night :$ one luvGeniet nooit met mate!![]()
Hehe, ik denk dat Rokje je in elkaar klaptquote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moeten we even whatsappen. Stuur ik wel een foto.
![]()
Voor wat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat Rokje je in elkaar klapt.
Roep dan eerst ff. Ik hou wel van vrouwen die van zich af kunnen bijtenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:01 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Roep dan eerst ff. Ik hou wel van vrouwen die van zich af kunnen bijten. Sowieso tof om te zien
![]()
![]()
Hoe kan je zo'n hint nou niet snappen? Dan heb je toch een plaat voor je hoofdquote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik voorheen ook altijd, maar dan snappen ze het nog niet..![]()
Hebben mannen wel vaker last vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n hint nou niet snappen? Dan heb je toch een plaat voor je hoofd
Ruilen? Ik heb nog wel bierquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:03 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Neem jij de popcorn mee, regel ik het bier.
En wel zoute popcorn toch?![]()
![]()
zout en zoet en dan gemixtquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb nog wel bier.
En wel zoute popcorn toch?![]()
![]()
Ik heb ook nog wel bier. Nog over van zaterdagquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb nog wel bier.
En wel zoute popcorn toch?
zoute popcornbah
haha truequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou niet alleen mannen
maar dat is meer op een ander vlak...Geniet nooit met mate!![]()
Meh, zoute popcorn met extra zout eroverquote:.
Is lekker hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel bier. Nog over van zaterdag
zoute popcornbah
. Ik heb nog wat Leffe Tripels staan
![]()
![]()
Ik heb grolsch beugel, bavaria en jupiler staanquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, zoute popcorn met extra zout erover.
[..]
Is lekker hoor. Ik heb nog wat Leffe Tripels staan
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik heb grolsch beugel, bavaria en jupiler staan![]()
![]()
Zuiden van het land, maar dan nog.... Bavariaquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik heb grolsch beugel, bavaria en jupiler staan
Dan ga ik toch maar voor mijn eigen bierquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik heb grolsch beugel, bavaria en jupiler staan.
![]()
Is lekker joh. Je hebt geen smaakquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zuiden van het land, maar dan nog.... Bavaria
Trustequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik duik mijn bedje eens in. Fijne avond/nacht verder![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik duik mijn bedje eens in. Fijne avond/nacht verder
I'm sure she will.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vinniequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij mogen wel kijken toch?
Ik kan nog niet slapen, dus hoi![]()
![]()
Denk niet dat ze dat toelaat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan nog niet slapen, dus hoiI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik ga wel slapen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan nog niet slapen, dus hoi
Tot later!Geniet nooit met mate!![]()
haha dankje..quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
nou?quote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Lachen om leedvermaak is een verbastering van je eigen welgesteldheid.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Goedenavond allen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
oke.. die kende ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben bij de black keys geweest
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lachen om leedvermaak is een verbastering van je eigen welgesteldheid.Rustig aan.![]()
Ik snap er geen kut van.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lachen om leedvermaak is een verbastering van je eigen welgesteldheid.![]()
nog steeds niet echtquote:
Wat snap je er niet aan? Simpel gezegd is lachen om pijn of kwelling van anderen gewoon een manier om jezelf beter te voelen en dat is triest.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
wel jammer dat het veel voorkomt...quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Simpel gezegd is lachen om pijn of kwelling van anderen gewoon een manier om jezelf beter te voelen en dat is triest.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Simpel gezegd is lachen om pijn of kwelling van anderen gewoon een manier om jezelf beter te voelen en dat is triest.
Wij verschillen duidelijk van mening.![]()
Het is geen mening, pure psychologie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij verschillen duidelijk van mening.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat is een grote verzameling van meningen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is geen mening, pure psychologie.![]()
Nouja ik was dus naar een concert van black keys geweest...
Allereerst even wezen uit eten en spare ribs gegeten, was wel lekker vind ik
Dat hebben we gegeten bij een restaurant dicht bij station duivenvoorden...
Daarna naar de ziggo dome voor het concert...
Daar speelde eerst de ''maccabees'' ik vond het maar een lullige band, eigenlijk totaal geen leuke muziek.
Ik vond de eerste gitarist wel tof met hoe die met het publiek bezig was, en de 2e gitarist wist af en toe wel leuke deuntjes aan te slaan op zijn gitaar, maar dat waren maar een paar seconden per liedje ofzo..
Dus kortom, de nummers waren gewoon kut.
Toen kwamen the black keys, gek genoeg maakte ze me wel enthousiast om te gaan dansen enzo, het wist me energie te geven, goede muziek wel dus.
De drummer was keigaaf trouwens... Leuk groot drumstel voor op het podium met licht erop geschenen...
Het enige wat ik jammer vind is dat de drummer niet gewoon eventjes een tijdje solo ging rammen, dat had wel heel tof geweest denk ik.Rustig aan.![]()
We lachen en grappen over andermans leed zodat ons eigen leed minder erg lijkt. Hetzelfde met als iemand valt op de stoep, we zijn allemaal blij dat het ons niet overkomt, maar iemand anders.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee, dat vind jij. Jij vind hst triest.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat het triest is, is evenwel gewoon je mening, heeft minder met psychologie te makenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
![]()
Wel, dat is hetzelfde met wat als 'normaal' wordt gezien. Of als standaard. Of, ga zo maar door. De meerderheid bepaalt altijd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een grote verzameling van meningen...I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Neuh, kan ook gewoon ridiculiteit zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Simpel gezegd is lachen om pijn of kwelling van anderen gewoon een manier om jezelf beter te voelen en dat is triest.Rustig aan.![]()
Triest is inderdaad een bewoording van mij, de rest is feitelijk gezien zo. Hoe je het als mening wilt verwoorden, is aan jou of in dit geval aan mij. Ik vind het wel triest ja dat je graag wilt zien hoe andere mensen vechten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat vind jij. Jij vind hst triest.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Het is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:50 schreef Tamashii het volgende:
We lachen en grappen over andermans leed zodat ons eigen leed minder erg lijkt. Hetzelfde met als iemand valt op de stoep, we zijn allemaal blij dat het ons niet overkomt, maar iemand anders.
Het kan best zo zijn, maar het is geen feit dat het altijd om die reden gebeurt.Rustig aan.![]()
Wat precies? Ridicuul vind ik een sterk woord hierin, want iets belachelijk of bespottelijk vinden, dan kijk je er liever niet naar of dan draai je je hoofd weg ipv er om te lachen of er perse naar te kijken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, kan ook gewoon ridiculiteit zijn.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ohja? Prima, dan is het niet waar jongen.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Sowieso denken dat ik meen dat Rokje Spezza gaat klappenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Triest is inderdaad een bewoording van mij, de rest is feitelijk gezien zo. Hoe je het als mening wilt verwoorden, is aan jou of in dit geval aan mij. Ik vind het wel triest ja dat je graag wilt zien hoe andere mensen vechten..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: