Mjammiequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Een waar feestmaal vandaag: sperziebonen met aardappeltjes, kipfilet, appelmoes en knoflooksaus!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het groene is al op zeker?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Een waar feestmaal vandaag: sperziebonen met aardappeltjes, kipfilet, appelmoes en knoflooksaus!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij alles met een gleuf en 37 graden gaat bij jou het belletje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch zou ik liever met Jeanine onder het dekbed liggen dan met 40 graden koorts
Was 1 hele sperzieboon. Je moet het ook niet overdrijven met groente.quote:
Het belletje gaat regelmatig af, maar voor het echt belangrijke werk heb ik een bourdonquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij alles met een gleuf en 37 graden gaat bij jou het belletje.
Nee hoor, Oop prakt zijn groenten altijd door zijn aardappels.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Was 1 hele sperzieboon. Je moet het ook niet overdrijven met groente.
Zijn shirt is toch wat groenerquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, Oop prakt zijn groenten altijd door zijn aardappels.
[ afbeelding ]
Oop hoopt er het beste van, maar hij heeft er een hard hoofd in. Hij heeft wel zijn shirt van zondag aan, want hij denkt dat dat geluk brengt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:58 schreef Margo37 het volgende:
Gaan we al over tot het verslag van de avond, hoe schat opa de kansen van Ajax in wbt de europa league enzo?
Zaterdag denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop hoopt er het beste van, maar hij heeft er een hard hoofd in. Hij heeft wel zijn shirt van zondag aan, want hij denkt dat dat geluk brengt.
O ja, zaterdag. Toen wonnen zequote:
Heb nog maar snel even 5-0 voor Real bij Unibet ingezet.quote:
Oeps, spelen wel met het b elftal he.......hm beetje dubbel na de droevige gebeurtenisquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb nog maar snel even 5-0 voor Real bij Unibet ingezet.
Ook VI gekeken gister?quote:
Ja altijd, maar iemand had het over Ajax moest ik aan Ditzo reclame denken!quote:
Bij zusterrr moest ik aan poep denken, gister bij VI dusquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja altijd, maar iemand had het over Ajax moest ik aan Ditzo reclame denken!
Ja Johan Boskampquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bij zusterrr moest ik aan poep denken, gister bij VI dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |