Zaterdag denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop hoopt er het beste van, maar hij heeft er een hard hoofd in. Hij heeft wel zijn shirt van zondag aan, want hij denkt dat dat geluk brengt.
O ja, zaterdag. Toen wonnen zequote:
Heb nog maar snel even 5-0 voor Real bij Unibet ingezet.quote:
Oeps, spelen wel met het b elftal he.......hm beetje dubbel na de droevige gebeurtenisquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb nog maar snel even 5-0 voor Real bij Unibet ingezet.
Ook VI gekeken gister?quote:
Ja altijd, maar iemand had het over Ajax moest ik aan Ditzo reclame denken!quote:
Bij zusterrr moest ik aan poep denken, gister bij VI dusquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja altijd, maar iemand had het over Ajax moest ik aan Ditzo reclame denken!
Ja Johan Boskampquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bij zusterrr moest ik aan poep denken, gister bij VI dus
Heeft opa geen bordje storing even geduld AUB?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Helaas is de geluidsverbinding met Studio Oop uitgevallen, zodat we hem niet kunnen horen vloeken tijdens de doelpunten van Madrid..
[ afbeelding ]
Nog een paar doelpunten dan heeft Coos weer wat verdiendquote:
Opa heeft al een tijd zijn bril niet meer op hequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop was behoorlijk tam in zijn reactie, ondanks dat het buitenspel was.
Nee vast veel worteltjes gegetenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Opa heeft al een tijd zijn bril niet meer op he
En dan nog niks zien hèquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee vast veel worteltjes gegeten
Opa staat nog steeds stil bij mij, toen hij nog hoop had!quote:
Ik lig lekker op schema zie ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nog een paar doelpunten dan heeft Coos weer wat verdiend
Daar was het nog steeds 0-0quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:28 schreef Jian het volgende:
Ajax is gewoon kansloos tegen zo'n multimijoenen schulden-formatie, klaar. Moet je verder niet over zeiken, uitzitten, je wonden likken en hopen dat die Duitsers hun plicht doen.
Moet je es tegen hem zeggen dat ze met Imbecilio in het team al 3 doelpunten zouden hebben gemaakt..quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:23 schreef Jian het volgende:
Wat zit die ouwe nou te kankeren, ze spelen tegen Real, wat had ie dan verwacht. O wacht Oop weet natuurlijk nog wel een paar topspelers te koop voor weinig .........
Die kon er volgens Opa toch ook geen drol van?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet je es tegen hem zeggen dat ze met Imbecilio in het team al 3 doelpunten zouden hebben gemaakt..
Hahaha Daarom juistquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die kon er volgens Opa toch ook geen drol van?
Willen ze toch wat aan gaan doen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:36 schreef Jian het volgende:
Weet je wat het is, die hele Champions league boeit me niet meer zo. Het is gewoon een oneerlijk gebeuren waarbij bepaalde ploegen zich tot aan de nek in de schulden mogen steken en andere clubs zich aan strenge begrotingsnormen moeten houden. Gaat nergens meer over, lekker concentreren op de competitie en dit lekker laten varen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:36 schreef Jian het volgende:
Weet je wat het is, die hele Champions league boeit me niet meer zo. Het is gewoon een oneerlijk gebeuren waarbij bepaalde ploegen zich tot aan de nek in de schulden mogen steken en andere clubs zich aan strenge begrotingsnormen moeten houden. Gaat nergens meer over, lekker concentreren op de competitie en dit lekker laten varen
Ja, eerst maar es zien!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Willen ze toch wat aan gaan doen?
Problemen bij zijn streampartner. hij is zo weer terugquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:56 schreef Jian het volgende:
Oop is zo in mineur dat hij de stream er heeft uitgegooid?
zie je wel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Problemen bij zijn streampartner. hij is zo weer terug
Je doet alsof het een keus is om dit "te laten varen".quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:36 schreef Jian het volgende:
Helaas Coos. Je leek goed op koers. Maar Real vindt het wel best zo.quote:
Een keuze is om plichtmatig je wedstrijdjes te spelen, verder geen poespas, geen verwachtingen, geen inspanningen, zinloos. Als Ajax 2e was geworden in de poule dan hadden ze de volgende wedstrijden tegen één van de multiemiljoenen-schuldenformaties verloren. 0% kans om een finale te spelen in de Champions League.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Je doet alsof het een keus is om dit "te laten varen".![]()
En als ajax tweede had kunnen worden in de poule dan had ik je helemaal niet gehoord over clubs met schulden.
Maar de EL lijkt veilig te zijn nu. En da's best leuk.
Heb nog andere ijzers in het vuur. Zenith moet even gelijk maken! Dan heb ik rijtje van vier goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas Coos. Je leek goed op koers. Maar Real vindt het wel best zo.
Ah, opaatje is weer online. Die heeft de moed er weer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |