Zaterdag denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop hoopt er het beste van, maar hij heeft er een hard hoofd in. Hij heeft wel zijn shirt van zondag aan, want hij denkt dat dat geluk brengt.
O ja, zaterdag. Toen wonnen zequote:
Heb nog maar snel even 5-0 voor Real bij Unibet ingezet.quote:
Oeps, spelen wel met het b elftal he.......hm beetje dubbel na de droevige gebeurtenisquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb nog maar snel even 5-0 voor Real bij Unibet ingezet.
Ook VI gekeken gister?quote:
Ja altijd, maar iemand had het over Ajax moest ik aan Ditzo reclame denken!quote:
Bij zusterrr moest ik aan poep denken, gister bij VI dusquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja altijd, maar iemand had het over Ajax moest ik aan Ditzo reclame denken!
Ja Johan Boskampquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bij zusterrr moest ik aan poep denken, gister bij VI dus
Heeft opa geen bordje storing even geduld AUB?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Helaas is de geluidsverbinding met Studio Oop uitgevallen, zodat we hem niet kunnen horen vloeken tijdens de doelpunten van Madrid..
[ afbeelding ]
Nog een paar doelpunten dan heeft Coos weer wat verdiendquote:
Opa heeft al een tijd zijn bril niet meer op hequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop was behoorlijk tam in zijn reactie, ondanks dat het buitenspel was.
Nee vast veel worteltjes gegetenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Opa heeft al een tijd zijn bril niet meer op he
En dan nog niks zien hèquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee vast veel worteltjes gegeten
Opa staat nog steeds stil bij mij, toen hij nog hoop had!quote:
Ik lig lekker op schema zie ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nog een paar doelpunten dan heeft Coos weer wat verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |