Nee nagellakquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ow jee moet ik nu bloemetjes jurk kopen?
Hebben we nog een gezamelijke kleur?quote:
geef nou maar toe Jian, je vind het hartstikke gesjelig met die malle wijffen van het Klitjeskotforumquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:05 schreef Jian het volgende:
met dank voor de voorzet, presenteren wij; Bloemetjesjurken inc.
Heb je nou je zin? Het begint hier meteen te kakelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Bloemetjesjurken ...., die zitten toch allemaal op Kiekengriep
Ja joh kopen we bloemtjes jurken met van die vaste vouwen van terlenkaquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:05 schreef Toverheks het volgende:
ben ook niet zo van de nagellakjes, wordt ik nu verbannen, geen jurk, geen nagellak, laat staan me haar in de watergolf
You tok too muchquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je nou je zin? Het begint hier meteen te kakelen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou toch beter geweest zijn als Ajax FC Rabat niet zou spelen vanavond, dat zijn toch de rolmodellen voor jeugdspelers.
Toch zou ik liever met Jeanine onder het dekbed liggen dan met 40 graden koortsquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hebben we nog een gezamelijke kleur?
Mjammiequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Een waar feestmaal vandaag: sperziebonen met aardappeltjes, kipfilet, appelmoes en knoflooksaus!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het groene is al op zeker?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Een waar feestmaal vandaag: sperziebonen met aardappeltjes, kipfilet, appelmoes en knoflooksaus!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij alles met een gleuf en 37 graden gaat bij jou het belletje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch zou ik liever met Jeanine onder het dekbed liggen dan met 40 graden koorts
Was 1 hele sperzieboon. Je moet het ook niet overdrijven met groente.quote:
Het belletje gaat regelmatig af, maar voor het echt belangrijke werk heb ik een bourdonquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij alles met een gleuf en 37 graden gaat bij jou het belletje.
Nee hoor, Oop prakt zijn groenten altijd door zijn aardappels.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Was 1 hele sperzieboon. Je moet het ook niet overdrijven met groente.
Zijn shirt is toch wat groenerquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, Oop prakt zijn groenten altijd door zijn aardappels.
[ afbeelding ]
Oop hoopt er het beste van, maar hij heeft er een hard hoofd in. Hij heeft wel zijn shirt van zondag aan, want hij denkt dat dat geluk brengt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:58 schreef Margo37 het volgende:
Gaan we al over tot het verslag van de avond, hoe schat opa de kansen van Ajax in wbt de europa league enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |