Metje maakt deel uit van de beroepsgroep die door het volk genaaid wordt, Jeanine tot de groep die het volk naait.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Denk altijd dat Jeanine een zus van Metje is.![]()
[ afbeelding ]
Nee sommige lakken alleen de nageltjesquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Bloemetjesjurken ...., die zitten toch allemaal op Kiekengriep
heb niet eens een jurk, laat staan eentje met bloemetjesquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow jee moet ik nu bloemetjes jurk kopen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee sommige lakken alleen de nageltjes
Nee nagellakquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ow jee moet ik nu bloemetjes jurk kopen?
Hebben we nog een gezamelijke kleur?quote:
geef nou maar toe Jian, je vind het hartstikke gesjelig met die malle wijffen van het Klitjeskotforumquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:05 schreef Jian het volgende:
met dank voor de voorzet, presenteren wij; Bloemetjesjurken inc.
Heb je nou je zin? Het begint hier meteen te kakelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja joh kopen we bloemtjes jurken met van die vaste vouwen van terlenkaquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:05 schreef Toverheks het volgende:
ben ook niet zo van de nagellakjes, wordt ik nu verbannen, geen jurk, geen nagellak, laat staan me haar in de watergolf
You tok too muchquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je nou je zin? Het begint hier meteen te kakelen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou toch beter geweest zijn als Ajax FC Rabat niet zou spelen vanavond, dat zijn toch de rolmodellen voor jeugdspelers.
Toch zou ik liever met Jeanine onder het dekbed liggen dan met 40 graden koortsquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hebben we nog een gezamelijke kleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |