Waar schijf ik dat Sinterklaas een chagrijnige, scheten en boeren latende, ongelikte beer met een gebrek aan manieren is ?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Knap? De kwalificaties die jij omschreef gelden als geen ander voor Oop hoor!
Opa is wel paars aan de ene kant van zijn gezicht, kreeg ie de deur tegen zijn Sinterklaashoofdquote:
Sint is ook maar menselijk hèquote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar schijf ik dat Sinterklaas een chagrijnige, scheten en boeren latende, ongelikte beer met een gebrek aan manieren is ?
Het was ff snel, ik ben mijn sinterklaaskadootje aan het instellenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar zou een volwassene nog bang van worden, laat staan een kind
Ik denk dat iedereen zijn/haar sinterklaaskadootjes aan het instellen is.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:37 schreef Coos het volgende:
Alle vrienden van Oop meegenomen in de zak
De kleine man weer geheel content?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:57 schreef Gert het volgende:
Het was inderdaad pakjesavond!
Zo, ook weer overleefd. De portemonnee niet, en ik heb er nog maar één! (kind)
Gelukkig zat er ook een goede fles wijn bij de pakjesss.
Anyway, draai dit nummer en je voelt je geheid wat vrolijkert. Doen hoor opa!
We hebben de kleine man geleerd om het kleine te waarderen. Dus vanavond was een soort walhallah voor hem.quote:
Lekkáh.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben de kleine man geleerd om het kleine te waarderen. Dus vanavond was een soort walhallah voor hem.
quote:
Ja het is erg altijd, die weken voor de kerst. Ik zit nu zelfs dit te kijken en vind het heel mooi.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dezze week serieus al vanaf maandag dat het bijna weekend is.
Alhoewel the Bee Gees geweldige muzikanten waren, toch meestal niet geheel mijn ding, behalve wanneer Johnny even de ruimte krijgt van de Peppers, dan wordt het enigszins ontroerendquote:Op donderdag 6 december 2012 02:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het is erg altijd, die weken voor de kerst. Ik zit nu zelfs dit te kijken en vind het heel mooi.![]()
Geinigquote:Op donderdag 6 december 2012 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
En nog even een 'Gouwe Ouwe' erin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |