Ja mijn pakket komt pas potverdorie morgen of overmorgen.quote:
Nog een extra spekje erbij.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zending bevindt zich in sorteercentrum. Het pakketje is in de nacht ook tien gram zwaarder geworden
Bij mij ook 15 gram. Wat groeit er in dat pakketje? Ik word bang.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zending bevindt zich in sorteercentrum. Het pakketje is in de nacht ook tien gram zwaarder geworden
Waarschijnlijk heeft die knuffelwebcam z'n behoefte gedaan in de boxquote:Op woensdag 5 december 2012 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij ook 15 gram. Wat groeit er in dat pakketje? Ik word bang.
Daar zou het niet zwaarder van moeten worden, want die ontlasting had hij al aan boord voor hij de doos in gingquote:Op woensdag 5 december 2012 10:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die knuffelwebcam z'n behoefte gedaan in de box
Dat komt uit mijn pakket denk ik, die is namelijk 25 gr. lichter geworden. Overstap op het sorteercentrum. . Geeft niet, ik deel graag.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij ook 15 gram. Wat groeit er in dat pakketje? Ik word bang.
Zo te zien heb je in elk geval je geld eruitquote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef NextTVH het volgende:
Pakket binnen! Opzich best tevreden, vooral met het iPhone dock![]()
[ afbeelding ]
Nouquote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo te zien heb je in elk geval je geld eruit
Daarom zeg ik dat ook nietquote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
maar om nou te zeggen dat het een meesterlijke deal is...
quote:
hier idem..quote:Op woensdag 5 december 2012 11:22 schreef Akantha het volgende:
Die van mij gaat niet meer komen denk ik...
Zwevendquote:Op woensdag 5 december 2012 12:01 schreef Sosa het volgende:
[..]
hier idem..![]()
Het duurt nu al zo lang.. heb er weinig vertrouwen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |