Zijn dat niet gewoon 2 pakketten samengevoegd, of had je er maar 1 besteld?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:35 schreef Lyza666 het volgende:
Woohoo. Pakket klaar voor verzending en zelfs in het sorteercentrum.
9540 gramSpannonnndddd.
1 besteld, mannen pakket. Nu ben ik toch wel benieuwd. Hoef niks te tekenen ofzo dus de waarde zal niet heel hoog zijn. Morgen tussen 17-19 wordt het bezorgd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon 2 pakketten samengevoegd, of had je er maar 1 besteld?
Vrouwen/mannen pakket?
Mooi formaatje voor op de plee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:44 schreef knny het volgende:
Er was een persoon met ook bijna 10kg en die had een 22 inch TV
Zonder zak ofzo eromheen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef knny het volgende:
wow dat zijn wel gewichten 8 en 9 kg. Ik had slechts 3900 gram en spekjes los in de doos :S
Jij moet niet zeuren, jij moet voor een pakket tekenen toch? Dan heb je sowieso een goeie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:59 schreef Akantha het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal naaiers, allemaal jullie inhouden posten, en ik weet nog niets.Schaam jullie mij zo de ogen uitsteken!
Ja klopt ik moet tekenen. Maar dat kan ook zijn omdat ik 3 pakketten heb, 3x25=75 euro. 75 euro is misschien een tekenbedrag voor ze.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, jij moet voor een pakket tekenen toch? Dan heb je sowieso een goeie.
Nee joh.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja klopt ik moet tekenen. Maar dat kan ook zijn omdat ik 3 pakketten heb, 3x25=75 euro. 75 euro is misschien een tekenbedrag voor ze.
Hebben ze het samen geflikkert of krijg je 3 dozen - of heb je nog helemaal geen post NL info?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja klopt ik moet tekenen. Maar dat kan ook zijn omdat ik 3 pakketten heb, 3x25=75 euro. 75 euro is misschien een tekenbedrag voor ze.
Als het een tv is snap ik wel waarom ze hem later scannen.
Daarom moet ik die gewichten weten anders krijg ik nooit zielenrust, maar over een uurtje vertrek ik al naar een makker. Dan weet ik het niet want eerder ik terug ben heb ik whisky gehad.quote:
ClickToBuyquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:04 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hebben ze het samen geflikkert of krijg je 3 dozen - of heb je nog helemaal geen post NL info?
Het ergste is, ik weet totaal niet wat ik met een tv moet.quote:
Als je 'm niet kunt gebruiken, verkopen. Dikke winst.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:10 schreef Akantha het volgende:
[..]
Het ergste is, ik weet totaal niet wat ik met een tv moet.
Ruilen met mijn pakket?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:10 schreef Akantha het volgende:
[..]
Aan mij geven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:10 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hier ook, geef de hoop nog niet op. Vaak is dit pas na 21:00 gisteren was het na 20:00 toen kreeg ik iets van Ibood.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:11 schreef Guul het volgende:
Helaas... Mijn zending (2 samengevoegde dozen) wordt nog steeds voorbereid...
Al sinds donderdag.
Zonde, zonde als ik een full hd tv krijg wat moet ik dan... Verkopen, dan is hij weg... Zonde!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als je 'm niet kunt gebruiken, verkopen. Dikke winst.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan mij geven.![]()
Over een maand op mezelf.Ik heb nog geen tv.
Verwacht stiekem toch wel dat jij de jouwe ook morgen wel krijgt hoor. Anders zijn ze echt te laat, qua sinterklaas.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:11 schreef Guul het volgende:
Helaas... Mijn zending (2 samengevoegde dozen) wordt nog steeds voorbereid...
Al sinds donderdag.
Ik kan wel een tv gebruiken, maar geen handtekening.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan mij geven.![]()
Over een maand op mezelf.Ik heb nog geen tv.
We zijn even oud, als ik met je mee mag verhuizen. Neem ik de tv mee.quote:
Verleidelijk als je een mooie 42" tv hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:20 schreef Akantha het volgende:
[..]
We zijn even oud, als ik met je mee mag verhuizen. Neem ik de tv mee.
Rotterdam zuid, waar ik nu ook al woon eigenlijk. Alleen wissel ik mijn ouders in voor mijn vriend.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:22 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Waar ga je wonen, zelfstandig of studentenhuis?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verleidelijk als je een mooie 42" tv hebt.
[..]
Rotterdam zuid, waar ik nu ook al woon eigenlijk. Alleen wissel ik mijn ouders in voor mijn vriend.
Ik druip af.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verleidelijk als je een mooie 42" tv hebt.
[..]
Rotterdam zuid, waar ik nu ook al woon eigenlijk. Alleen wissel ik mijn ouders in voor mijn vriend.
De mijne is inmiddels in het sorteercentrum aanbelandquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef Akantha het volgende:
Mijn pakket nog op zending voorgemeld.![]()
Clicktobuy![]()
![]()
Nice de inhoud van morgen komt niet op tweakers, helaas is die weer dicht.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De mijne is inmiddels in het sorteercentrum aanbeland
Serieus, het loopt al een week en de morgen komt nog een hele lading pakketten binnen. Zonde weer.quote:
Ja klopt erg jammer.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus, het loopt al een week en de morgen komt nog een hele lading pakketten binnen. Zonde weer.
Ja mijn pakket komt pas potverdorie morgen of overmorgen.quote:
Nog een extra spekje erbij.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zending bevindt zich in sorteercentrum. Het pakketje is in de nacht ook tien gram zwaarder geworden
Bij mij ook 15 gram. Wat groeit er in dat pakketje? Ik word bang.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zending bevindt zich in sorteercentrum. Het pakketje is in de nacht ook tien gram zwaarder geworden
Waarschijnlijk heeft die knuffelwebcam z'n behoefte gedaan in de boxquote:Op woensdag 5 december 2012 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij ook 15 gram. Wat groeit er in dat pakketje? Ik word bang.
Daar zou het niet zwaarder van moeten worden, want die ontlasting had hij al aan boord voor hij de doos in gingquote:Op woensdag 5 december 2012 10:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die knuffelwebcam z'n behoefte gedaan in de box
Dat komt uit mijn pakket denk ik, die is namelijk 25 gr. lichter geworden. Overstap op het sorteercentrum. . Geeft niet, ik deel graag.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij ook 15 gram. Wat groeit er in dat pakketje? Ik word bang.
Zo te zien heb je in elk geval je geld eruitquote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef NextTVH het volgende:
Pakket binnen! Opzich best tevreden, vooral met het iPhone dock![]()
[ afbeelding ]
Nouquote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo te zien heb je in elk geval je geld eruit
Daarom zeg ik dat ook nietquote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
maar om nou te zeggen dat het een meesterlijke deal is...
quote:
hier idem..quote:Op woensdag 5 december 2012 11:22 schreef Akantha het volgende:
Die van mij gaat niet meer komen denk ik...
Zwevendquote:Op woensdag 5 december 2012 12:01 schreef Sosa het volgende:
[..]
hier idem..![]()
Het duurt nu al zo lang.. heb er weinig vertrouwen in
ik woon langs de rijn, maar die stroomt de verkeerde kant op :pquote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:02 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik woon langs de rijn, maar die stroomt de verkeerde kant op :p
Ik heb een cruise naar Engeland gewonnen via mijn krant, misschien kan ik het pakketje nog inhalen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:02 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik woon langs de rijn, maar die stroomt de verkeerde kant op :p
Mss dat er nu een Engelse strandjutter blij mee is
Ik snap dat ook niet, want ik ben wel aan het wachten hier..quote:Op woensdag 5 december 2012 12:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Ik snap gewoon niet dat ze er niet even een mailtje uit sturen met de huidige status en excuses.
Jullie hebben te veel gezeurd dus: pakket extra laat, geen tv, geen info. Eigen schuld, had je maar niet moeten zeuren. (clicktobuy redenatiequote:Op woensdag 5 december 2012 12:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Ik snap gewoon niet dat ze er niet even een mailtje uit sturen met de huidige status en excuses.
Ik heb niet gezeurd integendeel zelfs geslijmd, ik moet tekenen voor mijn pakket dus ik weet niet... Wat ik moet verwachten ervan.quote:
Slijmen levert je een tv op.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:19 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik heb niet gezeurd integendeel zelfs geslijmd, ik moet tekenen voor mijn pakket dus ik weet niet... Wat ik moet verwachten ervan.
Ja ik was dus aan het slijmen voordat mensen slijmde en dus verwacht ik daarom een tv. Maar ze sturen me maar niets de eikols. Als er vanavond geen track and trace is, dan tja dan eigenlijk niets ik moet nu nog tekenen voor mijn pakket dus hoop op iets met waarde. Als ik ga klagen zullen ze mijn pakket verwisselen.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:23 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja ik was dus aan het slijmen voordat mensen slijmde en dus verwacht ik daarom een tv.
Ja ik slijmde samen met die man die de tv kreeg. Later toen ze tv's gingen uitdelen ging de rest ook slijmen ik was daar nog voor!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:29 schreef Myraela het volgende:
Ja ik was dus aan het slijmen voordat mensen slijmde en dus verwacht ik daaro
Ik hoop voor je dat je in ieder geval nog een tv krijgt, want je zelfrespect ben je al kwijt.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja ik slijmde samen met die man die de tv kreeg. Later toen ze tv's gingen uitdelen ging de rest ook slijmen ik was daar nog voor!
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je in ieder geval nog een tv krijgt, want je zelfrespect ben je al kwijt.
Dat heb ik al hier gepost ergens. Fuck zelfrespect #YOLO!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je in ieder geval nog een tv krijgt, want je zelfrespect ben je al kwijt.
Ze zijn toch niet te vreten, dat scheelt.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef SkryZx het volgende:
Als ze nog langer wachten met versturen zijn straks mijn spekjes over de datum
tja.. grappig dat alle dozen helemaal niet zo verschillend zijn..quote:Op woensdag 5 december 2012 12:50 schreef SkryZx het volgende:
Fijn, ik heb 2 pakketten krijg ik nu 2 keyboards?
Internet aansluitingquote:Op woensdag 5 december 2012 14:05 schreef Myraela het volgende:
Pakketje is binnen, er zat in:
IJskrabber
Spekjes.
Energy drink
Draadloos toetsenbord
Knuffel webcam
Geel kabeltje (lijkt op een internet aansluiting aan beide kanten? )
Fun towel, boxjes in een handdoek?
EN.Een roze mini computer stofzuigertje.
ROZE
Mannelijkquote:Op woensdag 5 december 2012 14:05 schreef Myraela het volgende:
Pakketje is binnen, er zat in:
IJskrabber
Spekjes.
Energy drink
Draadloos toetsenbord
Knuffel webcam
Geel kabeltje (lijkt op een internet aansluiting aan beide kanten? )
Fun towel, boxjes in een handdoek?
EN.Een roze mini computer stofzuigertje.
ROZE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |