Ja ik kots altijd van jaloezie.quote:
Meestal is het AD.nlquote:Op maandag 3 december 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen op de Telegraaf site: Johan Derksen heeft vanmorgen zitten neuken.
quote:Op maandag 3 december 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch als je PSV volledig zoek speelt, 90 minuten lang.
quote:Op maandag 3 december 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch als je PSV volledig zoek speelt, 90 minuten lang.
tsjaquote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]Als Lens gewoon voorbij de keeper komt dan had je dit niet gezegd.
quote:
De Jong was ook heel goed.quote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fischer was wel goed. Vind De Jong wel een opvallende keus in de top 5. Andere 3 ajacieden waren goed.
Leuk woord blijft dat. Aan ''Als'' heb je nietsquote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
Als we gewoon 3 á 4 nul voorstonden op dat moment had jij dit niet gezegd.quote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
Geen Schaken meer?quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nr1 in het algemeen klassement he
quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
'Ajax speelde PSV volledig ondersteboven' - Derksen.
Als PSV geen geld had gekregen van de Gemeente Eindhoven, speelden ze nu in de Jupiler Leaguequote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
De zin was iets langer.quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
'Ajax speelde PSV volledig ondersteboven' - Derksen.
Hij negeert Melvin Platje ook al jarenquote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Evertjan het volgende:
en nog steeds negeert van Gaal Siem de Jong voor Oranje
Precies, net als beweren dat je 90 min PSV hebt overklast. maar goed, weer over VI I guess.quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk woord blijft dat. Aan ''Als'' heb je niets
PSV is hooguit 10minuten aan bod gekomen. Dat gebeurt elk team, zelfs tegen RKC of Willem II. Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 3 december 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies, net als beweren dat je 90 min PSV hebt overklast. maar goed, weer over VI I guess.
Alsa ajax zijn eigen stadion had moeten betalen waren ze nu failliet.quote:Op maandag 3 december 2012 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als PSV geen geld had gekregen van de Gemeente Eindhoven, speelden ze nu in de Jupiler League
Jaquote:
Die huren ze dan ook.quote:Op maandag 3 december 2012 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsa ajax zijn eigen stadion had moeten betalen waren ze nu failliet.
Apply cold water to burned areaquote:Op maandag 3 december 2012 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsa ajax zijn eigen stadion had moeten betalen waren ze nu failliet.
Ze willen een algemeen signaal afgeven dat onze competitie zeer matig isquote:Op maandag 3 december 2012 21:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Met een 7,00 sta je bovenaan? Zijn ze niet wat zuinig met de punten bij vi?
Dat zeg ik. PSV is eigenaar.quote:
Je krijgt pas een 10 als je net zo goed kan voetballen als degene die het beoordeelt, ik noem een Simon Zwartkruis, Taco de huisvader, Knipping en van Duren.quote:Op maandag 3 december 2012 21:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Met een 7,00 sta je bovenaan? Zijn ze niet wat zuinig met de punten bij vi?
Misschien vindt ze hem een woest-mannelijke uitstraling hebben?quote:Op maandag 3 december 2012 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Die bandleider kijkt zo ontzettend vochtig uit zijn ogen. Hoe kan die girl hem toch interessant vinden?
Verder dan 1475 netto zal hij toch niet komen me dunkt.²
Zij is degene die de centjes binnen haalt, misschien heb je haar gisteren gezien met haar belangrijke rol in de film 'Sint'.quote:Op maandag 3 december 2012 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Die bandleider kijkt zo ontzettend vochtig uit zijn ogen. Hoe kan die girl hem toch interessant vinden?
Verder dan 1475 netto zal hij toch niet komen me dunkt.²
Wat? Die "man" is metrosexueler dan Ronaldo en Beckham bij elkaar.quote:Op maandag 3 december 2012 21:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Misschien vindt ze hem een woest-mannelijke uitstraling hebben?
Deze man weet, en dan met een bijrol voor Jessica Albaquote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil gewoon de extended en dan alle films achter elkaar.
Wellicht 10 keer reclame tussendoorquote:
Hij lijkt wel eng veel op de kantineheld.quote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wie van de heren aan tafel had een bijrol in LOTR?
[ afbeelding ]
Wat was hij goed he, in zijn rol.quote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wie van de heren aan tafel had een bijrol in LOTR?
[ afbeelding ]
Jessica Alba als het neukertje van Frodoquote:Op maandag 3 december 2012 21:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deze man weet, en dan met een bijrol voor Jessica Alba
Fischer ook geen probleem hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 21:06 schreef Grifte het volgende:
Ik denk dat Gillette ook bijzonder content met Pellè als winnaar zou zijn
Ik ook wel, maar niets kan de dialoog en de special effects overtreffen van mijn favoriete film. Bovendien toonden ze de juiste applicatie van explosieven.quote:Op maandag 3 december 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik ben best benieuwd naar die Hobboit-films.
Evangeline als elfjequote:Op maandag 3 december 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
Trailer ziet er wel bagger uit eerlijk gezegd.quote:Op maandag 3 december 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
Je moet niet alles met perfectie vergelijken.quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar niets kan de dialoog en de special effects overtreffen van mijn favoriete film. Bovendien toonden ze de juiste applicatie van explosieven.
Ja, daar zit ik ook een beetje mee in m'n maag. Beetje jammer.quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef Grifte het volgende:
Trailer ziet er wel bagger uit eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef marcodej het volgende:
The Hobbit, an unexpected Jerney.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij draait er binnenkort een Hobbit film in de bioscoop???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek dat dries mertens nooit gecast is.quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij draait er binnenkort een Hobbit film in de bioscoop???
Alleen jammer dat ze zo een dun boekje over drie films hebben verdeeldquote:Op maandag 3 december 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
Een woord:quote:Op maandag 3 december 2012 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze zo een dun boekje over drie films hebben verdeeld
The mummy returns.quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef marcodej het volgende:
The Hobbit, an unexpected Jerney.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:13 schreef Evertjan het volgende:
het is geel is geheel overbodig en speelt op de eigen helft van het veldgrappig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 3 december 2012 21:13 schreef Evertjan het volgende:
het is geel is geheel overbodig en speelt op de eigen helft van het veldVolgens mij heb je deze grap al eens gedaan, maar ik zal toch even lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahah
Hierom moest ik wel lachen tijdens mijn werk.quote:Op maandag 3 december 2012 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans is een druk bezet man, hij moet Funny Videos presenteren, naar VI gaan, het Nederlands elftal volgen, opstellingen bedenken voor de clubs uit de eredivisie, Arno Pijpertjes zoeken, door gaten in een muur zien te komen terwijl hij een glimmend pak draagt, hij moet stoeptegels koppen, hij moet de lampenkappen van het plafond neuken met Sophie, hij moet schnabbelen in de provincie en hij moet wachten of SBS wellicht weer een Domino D-Day lanceert. Binnen dit drukke schema is geen plaats voor het behalen van de vereiste papieren.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen van PSV is slecht, maar vorige week werden ze nog kampioen
Ze moeten eigenlijk heel PSV centraal achterin zetten en dan Lens als vrije spits.quote:Op maandag 3 december 2012 21:15 schreef Evertjan het volgende:
kunnen ze Engelaar niet centraal achterin zetten?
Waardeloze vent inderdaad.quote:Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef Shreyas het volgende:
Wijnaldum is wel dé speler die symbool staat voor het mislukte optreden van PSV
Vorige week kraamde ze onzin uit idd.quote:Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft de beste selectie met de meeste kwaliteit alleen sommige zijn niet in vorm en de andere hebben een slechte mentaliteit en gooien er met de pet naar. Daar mag best kritiek op zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft de beste selectie met de meeste kwaliteit alleen sommige zijn niet in vorm en de andere hebben een slechte mentaliteit en gooien er met de pet naar. Daar mag best kritiek op zijn.
Net zoals 'Twente speelt het beste voetbal' bullshit, de mensen van de TV vertellen een hoop onzin.quote:Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
nouquote:Op maandag 3 december 2012 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen Lens hebben ze nog niet gehad.
okequote:Op maandag 3 december 2012 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh PSV wordt toch kampioen, die schrijven we op.
Je moet goed letten op zijn mimiek, wanneer het hele publiek moet lachen blijft hij roerloos zitten.quote:
Die man straalt een en al journalistiek uitquote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet goed letten op zijn mimiek, wanneer het hele publiek moet lachen blijft hij roerloos zitten.
PSVquote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
De Europa League laten liggen en dan 2 keer verliezen
Waren ook 2 makkelijke tegenstanders.quote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
De Europa League laten liggen en dan 2 keer verliezen
quote:Op maandag 3 december 2012 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen Lens hebben ze nog niet gehad.
hij blijft altijd in zijn rol als undercover journalistquote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet goed letten op zijn mimiek, wanneer het hele publiek moet lachen blijft hij roerloos zitten.
Dan is het helemaal onbegrijpelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waren ook 2 makkelijke tegenstanders.
Die van de EL wel jaquote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al jaren over Ajaxquote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Shreyas het volgende:
moet geen kampioen worden, maar ook geen tweede. Ze moeten kosten wat het kost de CL missen, alleen dan zal die club weer met beide beentjes op de grond staan
Djnepr Djnepopetrovs en Solna zijn heel moeilijk iddquote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
okequote:Op maandag 3 december 2012 21:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Djnepr Djnepopetrovs en Solna zijn heel moeilijk idd
Het schijnt Iwan van Duren te zijn vermomd als Tom.quote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij blijft altijd in zijn rol als undercover journalist
Die geven geen bakken met geld uit dat ze niet hebben en/of van de gemeente krijgenquote:Op maandag 3 december 2012 21:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al jaren over Ajax
Hij is zo scherp, hij ziet alle grappen aankomen, glimlacht dan even. Als de grap uiteindelijk gemaakt wordt zit zijn gezicht al weer in de plooiquote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent er wel mee bezig.quote:Op maandag 3 december 2012 21:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al jaren over Ajax
Ja hoor. Keeper is niet echt bijzonder. Van Rhijn en Janmaat zijn beter op de rechtsback. Indi, De Vrij, mathijsen, moisander, alderweireld en Douglas zijn allemaal beter dan de cv's van PSV. Linksback vind ik Blind en Indi sowieso beter spelen. Op het middenveld 2 cvm's ga ik de discussie niet over aan maar ik vind 2 daarvan te overdreven. Eriksen, Clasie, Fer vind ik zeker niet onder doen voor wat er bij PSV op het middenveld staat. Rechtsbuiten Narsingh loopt te falen, een spits die even een goede tijd had maar nu weer amper scoort (Lens) en Mertens.quote:Op maandag 3 december 2012 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft de beste selectie met de meeste kwaliteit alleen sommige zijn niet in vorm en de andere hebben een slechte mentaliteit en gooien er met de pet naar. Daar mag best kritiek op zijn.
Jij vergelijkt spelers van drie verschillende clubs met die van PSVquote:Op maandag 3 december 2012 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja hoor. Keeper is niet echt bijzonder. Van Rhijn en Janmaat zijn beter op de rechtsback. Indi, De Vrij, mathijsen, moisander, alderweireld en Douglas zijn allemaal beter dan de cv's van PSV. Linksback vind ik Blind en Indi sowieso beter spelen. Op het middenveld 2 cvm's ga ik de discussie niet over aan maar ik vind 2 daarvan te overdreven. Eriksen, Clasie, Fer vind ik zeker niet onder doen voor wat er bij PSV op het middenveld staat. Rechtsbuiten Narsingh loopt te falen, een spits die even een goede tijd had maar nu weer amper scoort (Lens) en Mertens.
Ik vind het wel meevallen qua beste selectie.
Oftewel Feyenoord heeft een betere selectie.quote:Op maandag 3 december 2012 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja hoor. Keeper is niet echt bijzonder. Van Rhijn en Janmaat zijn beter op de rechtsback. Indi, De Vrij, mathijsen, moisander, alderweireld en Douglas zijn allemaal beter dan de cv's van PSV. Linksback vind ik Blind en Indi sowieso beter spelen. Op het middenveld 2 cvm's ga ik de discussie niet over aan maar ik vind 2 daarvan te overdreven. Eriksen, Clasie, Fer vind ik zeker niet onder doen voor wat er bij PSV op het middenveld staat. Rechtsbuiten Narsingh loopt te falen, een spits die even een goede tijd had maar nu weer amper scoort (Lens) en Mertens.
eerst schreeuwen ze ''9 uit 3''. En nu is alles klôtequote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef GGMM het volgende:
Die broertjes Van der Kerkhof zijn de 2 grootste debielen, ooit. Wat een mongolen zijn dat zeg.
Jupquote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oftewel Feyenoord heeft een betere selectie.
Ja, die kramen maar wat uit joh, hebben er totaal geen kijk op.quote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eerst schreeuwen ze ''9 uit 3''. En nu is alles klôte
Als je er over na gaat denken, eigenlijk welquote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oftewel Feyenoord heeft een betere selectie.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je er over na gaat denken, eigenlijk wel
Ik zou alleen Mertens en strootman qua voetballende kwaliteiten bij Feyenoord willen zien. en jij bij ajax?quote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij vergelijkt spelers van drie verschillende clubs met die van PSV
Lens?quote:Op maandag 3 december 2012 21:23 schreef Typisch het volgende:
mmmmmmmmmm
[..]
Ik zou alleen Mertens en strootman qua voetballende kwaliteiten bij Feyenoord willen zien. en jij bij ajax?
Ik hoef niemand van PSV. Misschien Lens of Mertens.quote:Op maandag 3 december 2012 21:23 schreef Typisch het volgende:
mmmmmmmmmm
[..]
Ik zou alleen Mertens en strootman qua voetballende kwaliteiten bij Feyenoord willen zien. en jij bij ajax?
Mertensquote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoef niemand van PSV. Misschien Lens of Mertens.
Waarom doe je telkens mmmmmmm?quote:Op maandag 3 december 2012 21:23 schreef Typisch het volgende:
mmmmmmmmmm
[..]
lol, dit is serieus een van de meest seniele posts ooit.quote:Op maandag 3 december 2012 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jedaar argumenten voor.quote:Op maandag 3 december 2012 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lol, dit is serieus een van de meest seniele posts ooit.
Mourinho stelt Ozil niet altijd op en geen Barcelona = Gijp zijn vijand.quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef Hierro het volgende:
Wat lopen ze nou te zeiken. Mourinho is rustiger dan ooit maar toch blijft het een gek?
Als je 3 kwartier voor de wedstrijd op het veld gaat staan om je uit te laten fluiten, mwahquote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef Hierro het volgende:
Wat lopen ze nou te zeiken. Mourinho is rustiger dan ooit maar toch blijft het een gek?
WE NEVER SURRENDERquote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu is iedereen bang voor de VI Hooligans.
De Jan Kooijemans-fans doen het in hun broek.quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu is iedereen bang voor de VI Hooligans.
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FUCK KOOIJEMANS & VAN DER VEER
VI THE CHOICE OF HOLLAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |