Ja ik kots altijd van jaloezie.quote:
Meestal is het AD.nlquote:Op maandag 3 december 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen op de Telegraaf site: Johan Derksen heeft vanmorgen zitten neuken.
quote:Op maandag 3 december 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch als je PSV volledig zoek speelt, 90 minuten lang.
quote:Op maandag 3 december 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch als je PSV volledig zoek speelt, 90 minuten lang.
tsjaquote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]Als Lens gewoon voorbij de keeper komt dan had je dit niet gezegd.
quote:
De Jong was ook heel goed.quote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fischer was wel goed. Vind De Jong wel een opvallende keus in de top 5. Andere 3 ajacieden waren goed.
Leuk woord blijft dat. Aan ''Als'' heb je nietsquote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
Als we gewoon 3 á 4 nul voorstonden op dat moment had jij dit niet gezegd.quote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
Geen Schaken meer?quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nr1 in het algemeen klassement he
quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
'Ajax speelde PSV volledig ondersteboven' - Derksen.
Als PSV geen geld had gekregen van de Gemeente Eindhoven, speelden ze nu in de Jupiler Leaguequote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
De zin was iets langer.quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
'Ajax speelde PSV volledig ondersteboven' - Derksen.
Hij negeert Melvin Platje ook al jarenquote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Evertjan het volgende:
en nog steeds negeert van Gaal Siem de Jong voor Oranje
Precies, net als beweren dat je 90 min PSV hebt overklast. maar goed, weer over VI I guess.quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk woord blijft dat. Aan ''Als'' heb je niets
PSV is hooguit 10minuten aan bod gekomen. Dat gebeurt elk team, zelfs tegen RKC of Willem II. Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 3 december 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies, net als beweren dat je 90 min PSV hebt overklast. maar goed, weer over VI I guess.
Alsa ajax zijn eigen stadion had moeten betalen waren ze nu failliet.quote:Op maandag 3 december 2012 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als PSV geen geld had gekregen van de Gemeente Eindhoven, speelden ze nu in de Jupiler League
Jaquote:
Die huren ze dan ook.quote:Op maandag 3 december 2012 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsa ajax zijn eigen stadion had moeten betalen waren ze nu failliet.
Apply cold water to burned areaquote:Op maandag 3 december 2012 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsa ajax zijn eigen stadion had moeten betalen waren ze nu failliet.
Ze willen een algemeen signaal afgeven dat onze competitie zeer matig isquote:Op maandag 3 december 2012 21:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Met een 7,00 sta je bovenaan? Zijn ze niet wat zuinig met de punten bij vi?
Dat zeg ik. PSV is eigenaar.quote:
Je krijgt pas een 10 als je net zo goed kan voetballen als degene die het beoordeelt, ik noem een Simon Zwartkruis, Taco de huisvader, Knipping en van Duren.quote:Op maandag 3 december 2012 21:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Met een 7,00 sta je bovenaan? Zijn ze niet wat zuinig met de punten bij vi?
Misschien vindt ze hem een woest-mannelijke uitstraling hebben?quote:Op maandag 3 december 2012 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Die bandleider kijkt zo ontzettend vochtig uit zijn ogen. Hoe kan die girl hem toch interessant vinden?
Verder dan 1475 netto zal hij toch niet komen me dunkt.²
Zij is degene die de centjes binnen haalt, misschien heb je haar gisteren gezien met haar belangrijke rol in de film 'Sint'.quote:Op maandag 3 december 2012 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Die bandleider kijkt zo ontzettend vochtig uit zijn ogen. Hoe kan die girl hem toch interessant vinden?
Verder dan 1475 netto zal hij toch niet komen me dunkt.²
Wat? Die "man" is metrosexueler dan Ronaldo en Beckham bij elkaar.quote:Op maandag 3 december 2012 21:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Misschien vindt ze hem een woest-mannelijke uitstraling hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |